NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
uit Londen!

Moest even wat bankerigs doen achter internet, en nu heb ik officieel nog 20 min internettijd...

Alles ok hier, ik denk dat ik nooit meer terugkom naar NL*

Maar ik ga slapen, doeg!

* = een grapje... woensdagavond vlieg ik weer terug!
Haai Age!

Goedemorgen....
Onweer hier!

En twee katten tegen me aangeplakt

En ik wil zo op de motor naar mijn werk... hmm, hopelijk wordt het tussen nu en een uur droog en zonnig.
Mogge liefjes

Geniet ! Vandaag :-)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Haai Boro!

Alleen als jij dat ook doet
Mogge schatjes.

Ploes, ik heb Marelsman met mijn auto weggestuurd in plaats van met de motor, het regende hier hard. Nu wordt het lichter en is het droog.

Boro, ben je eigenlijk al naar Duinrell geweest?
668, the neighbour of the Beast
Hier meer dreiging dan echte regen. Maar de echte regen ligt wel op de loer, dat zie je zo.

Chica en IER dus ook met de auto richting school, i.p.v. op de fiets. En ik mag lekker thuisblijven. Daarom voelt het eigenlijk alsof dit de eerste echte vrije dag is i.t.t. gisteren.

Age Fijn dat je het zo leuk hebt daar.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Heerlijk Inad, geniet er maar van. Wanneer ben je nou precies uitgerekend? Ik weet dat het ergens eind september was maar de precieze datum weet ik niet.

Hier was het vanmorgen echt kutweer, maar nu begint het op te klaren.
Jeeej! Iernadje heeft nu ECHT verlof!
Jaja, en ben meteen hier, want belofte maakt schuld en zo, en vooral erg gezellig

Ben de 21e uitgerekend, Marels. Chica kwam later dan de uitgerekende datum, dus dat verwacht ik nu ook weer. Maar goed, in principe kan het ook volgende week al, blijft altijd weer spannend

Heb jij nu vrij Marels?
Mja, ik ga me maar aankleden vast... Buienradar zegt dat het nog wel even regent, maar vanavond is het harske mooi weer... En motor staat op het tuinpad, dus hoef niet te klooien om hem de tuin uit te krijgen.

In het ergste geval ga ik op mijn bek omdat het wegdek glibberig is, aan de andere kant, het regent al een tijdje, dus dan zal dat toch wel meevallen? Toch?
Ik hoop het van harte, Ploesje. Wel voorzichtig doen hoor

Ik ga eens rustig douchen en beetje thee zetten en zo. Hmmm. Niet hoeven werken is lekker
Nee lieve marels, Tut is weer naar school, dus ik moet het van een weekend hebben. Nog even kijken hoe ik dat ga doen ivm A
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Leuk hoor Inad, laten we maar uit gaan van nog een maandje dan, dan kan het alleen maar meevallen.

En ik ben chronisch vrij op het moment.
Aaah, op die manier. Ik dacht dat je een datum had dat je zou gaan, vorige week ofzo

Dan hadden we toch wel samen gekund (grapje)

19 september kun je trouwens niet, naar Duinrell, dan heb je een feestje
Hoe was het bij het UWV trouwens?
Die doen op zich wel hun best voor me, maar kunnen niet meer doen dan bemiddelen en een baan helpen zoeken.
Ik hoop dat je snel wat leuks tegen komt... Want zo thuis zitten wordt ook erg saai lijkt me. Ik zou iig gek worden
Ik heb gesolliciteerd bij de Spar op het durp, ik hoop eigenlijk heel erg dat ik daar vandaag of morgen wat van hoor....
Niet liever iets meer in vakgebied? Kan je stageadres niets voor je betekenen? Dat leek me zo'n leuke plek. Niet heel goede tijd voor verse baanzoekers, toch nog de crisis. Ik las laatst dat het wel steeds iets beter gaat dus hopelijk toch een leuke, passende baan zo.
Mijn eerste baantje was ook bij de Spar omdat ik niks anders kon vinden
Inad, 't is niet of ik het eerste het best aanpak. Ben al vier maanden aan het solliciteren en ik ben inmiddels aardig wanhopig. Ik moet gewoon NU een baan hebben, anders heb ik straks geen geld meer. Dus de Spar is inmiddels het laatste redmiddel, maar ik moet zeggen dat ik het niet zo erg vind. Werk is werk en de meeste banen als therapeut zijn op het moment ook part-time en dan heb ik tenminste wat vastigheid ook.
Ik ga duimen marels... Best leuk hoor, supermarktwerk. Als ik ooit een simpel baantje zou moeten aannemen, zou ik het helemaal niet erg vinden om weer in een supermarkt te moeten werken.
Ik heb het nooit gedaan, maar ik zie het echt wel zitten om daar te gaan werken. Goeie sfeer volgens mij, en ik vind dat kleine dorpse ook wel leuk.
Ja, dan is het wel heel fijn inderdaad. Wist niet dat je al zo lang bezig was, wat kut zeg. Hoop echt dat je het wordt bij de Spar! En dan misschien straks even twee parttime banen, een op vakgebied en ander voor erbij.

Ik zeik graag over eigen werk, maar mag eigenlijk echt niet klagen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven