Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Hallo mensen!

Vanavond lekker naar de sportschool geweest, en me heel rustig gedragen.. 20 minuten steppen, 20 minuten loopband, en 30 minuten gefietst.. Ik doe even geen bodypump meer, want ik heb het even helemaal gehad met dat stomme gezeul met die gewichten..

Woensdag heb ik een gesprek met nieuw werk, dus ben druk aan het voorbereiden, heb er zin in, maar ben ook rete zenuwachtig.. ik hoop maar dat ik niet tegen ga vallen..

Ik hoop dat alles goed is met meneer Nilsson, en dat de pijn een beetje meevalt (al lijkt het me echt verschrikkelijk)..

Ik weet niet of ik alles ga opmeten hoor jongens.. dat vind ik wel erg gortig! haha (zoveel info)
Ik kom ook net van de sportschool vandaag :-D Goed. Ik was daarna nog wel even langs de kroeg gegaan, maartoch. Ik vind het wel grappig dat jij zegt dat je je rustig gedragen hebt Q, ik heb ongeveer hetzelfde gedaan + 10 min geroeid, - 10 minuten loopband en wat kracht gedaan en ik vind dat ik me echt alles behalve rustig heb gedragen :-D

Komt vast goed woensdag, Q!

*duikt bed in*
Goedemorgen!!
Zoeb weegt nog steeds 79. 't Schiet lekker op.

Ik had geen stress dacht ik, maar het begint wel te kriebelen.

Straks eerst een echo van mijn borst en dan nog een keer naar de mamacare. De bobbel is kleiner, dus ik hoop dat ik nu eindelijk eens goed nieuws krijg. En rust.
Goedemorgen!

Zoebie, hartstikke goed toch juist dat je gelijk bent gebleven. Met al die stress die jij te verwerken krijgt zou ik ongetwijfeld mega kilo's zijn aangekomen maar jij blijft gelijk! Dat is ook al een hele prestatie op zich hoor.....

Zo vanochtend verslapen.. Dacht mijn wekker gezet te hebben had mijn mobiel zichzelf weer eens gereset ofzo want het alarm voor mijn werk stond nu alleen op zondag 5 uur ingesteld.. Beetje vaag.. Dus werd om kwart voor 6 pas wakker en nu dus 30 minuten later op het werk.. Niet goed... Gelukkig zit ik nu op site en is er geen registratiesysteem maar toch.. Voel mezelf er dan niet prettig bij... Helaas..

Nu even een leuk werk nieuwtje.. Er is specifiek om mij gevraagd om 7-8 weken cost control werk te gaan doen bij de Shell... Is gevraagd door een oud-collega van mijn vorige werkgever die nu dus in dienst is bij Shell.. Heb een goede indruk achtergelaten schijnbaar aangezien hij speciaal om mij vraagt.. Kijk dat zijn nog eens leuke mededelingen zo vroeg op de ochtend... Nu even bekijken of ik dat qua werk kan handelen.. Is precies na mijn vakantie, en dan trekt het ook bij KPE aan als het goed is dus ik ben benieuwd.... Maar goed zeg dat ik dan nog 3 dagen per week beschikbaar heb voor hem en ben best bereid langer te werken als het nodig is hoor.. Is wel dichter bij huis trouwens en ook zonder files... dat is wel een stukje prettiger dan... Ik wordt alleen zo wel van hot naar her gesleept zeg.... Heb nu al 3 werkplekken.... pffffff..... Zo blijf je wel bezig natuurlijk maar goed heb dan tenminste wel werk dus wat dat aangaat....
Zoebie
O mijn weegschaal was me vanochtend veel gunstiger gezind (1 extra kilo eraf nog...)dan gisteren maar ik laat het toch lekker staan.... Dan valt het des te meer mee volgende week....
Ik heb gisteravond toch maar een appel gepakt. En een DVD erin gegooid, dus geenfrietjes gegeten. ben nu best een beetje trots op mezelf!

Iejoor, klinkt goed die kilo eraf.
Ik hang momenteel voor de buienradar. Want ik ben wel een mooi-weer-scooteraar. En dat mooie weer, das nog een beetje twijfelachtig. Scooter is handiger, want sneller, bus is droger. Wat een dilemma weer op de vroege ochtend.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
Borodini : 100 kg

Een nieuwe week, alles lijkt eindelijk rustig te zijn. Het lijnen is wel (langzaam) door gegaan, ondanks mijn gebrek aan tijd \ energie om hier even mee te schrijven

Zometeen eet ik een half bakje ( 250ml - of gram ? - ) magere kwark met rode vruchten muslie.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
De zon breekt door, nog wel aarzelend, maar het wordt de scooterT.

zon? hier hebben we regen..
Zon is alweer weg hoor.
Owja wegen...maandag is nog niet ingebakken bij me

106.3

-0.3

ach eraf is eraf he.

Moet wel verklappen dat dit de ziekenhuis schaal was, mijn eigen weegschaal is stuk. Als ik langs de hema op cs, of langs andere winkels kom koop ik er wel even eentje.

Ik za wel blij zijn als ik straks van die deadline af ben en weer kan gaan sporten.

Boro top gefeli! Dt is er alvast af.
Yeah Boro, volgende week 2 cijfers!!
Voor Zoebie
Goedemorgen!

Zet mij maar op + een halve.

Uiteten, 3 dagen wijn en ongesteld doet een paar dagen lijnen te niet!

Ik ga opschieten, moet nodig naar de kapper.

Toedeloe!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:elleinspe schreef op 25 augustus 2009 @ 08:31:

Yeah Boro, volgende week 2 cijfers!! Dank je :-) Ik was ook wel stiekem een beetje blij Het gaat niet zo snel ( dwz, niet zo snel als ik het "vroeger" deed ) ik ben geloof ik ruim een maand bezig nu. Maar ik voel me wel beter, gewoon rustig aan, opletten op mijn eten ( meer eten ! Minder snacken ). En ondanks alle hecktiek weer toch nog een beetje afgevallen.
Goedemorgen dames,

de weegschaal was mij vanmorgen iets gunstiger gezind als gisteren, maar ben er nog steeds niet blij mee....

111.4

Die BBQ en pannenkoekenrestaurant hebben er toch meer ingehakt als ik dacht.

Nou ja, deze week maar weer even goed mijn best doen, en eindelijk de sportschool weer van binnen gaan bekijken (in plaats van er alleen maar langsrijden )

Iedereen weer succes deze week!
En nie tmeer op de weegschaal gaan staan Chicku ! Geef jezelf een weegschaalverbod tot volgende week maandag :-)

Succes.
Mijn maten:

borst: 95

taille: 81

buik/heupen: 101

bovenbeen: 62
Ik lees wel mee, maar posten is zo vervelend, dus dat doe ik niet zo veel.
-
Iejoor, wel leuk dat ze aan jou hebben gedacht!

Boor, je gaat goehoed!

Chicku, elke dag op de schaal moet je alleen maar doen als negatief resultaat je dag niet verpest.

Mr N heeft prima geslapen, al hoor ik net dat ie een paar keer last heeft gehad van, hoe zullen we dat nu eens noemen, de roep der natuur. En dat doet pijn als er hechtingen in zitten. Auch.

Hier 90.3!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
pff ik heb gedoe met de verzekering.. twee jaar geleden ben ik aangereden, auto total loss en ik in de kreukels.. nu zijn de ziekenhuis rekeningen door de tegenpartij nog steeds niet betaald en krijg ik het ineens op mn bordje.. ja doei!!! dat dacht ik dus niet he..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven