Megadip

25-08-2009 11:09 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Post ik vorige week heel stoer een topic dat liefdesverdriet echt over gaat..... pffffffffffff heb ik me toch een megadip....

Ik mis de aandacht en ik mis de sex en ik mis hem gewoon en z'n lijf en z'n geur en we konden zo vreselijk lachen en ik vond 'm zó

lekker.... Ik mis hem gewoon en dat maakt me weer verdrietig...

Terwijl aan de andere kant wéet ik dat hij niet te vertrouwen is,

een slappeling is en liegt en dat ik me mateloos zou gaan irriteren aan z'n karakter en dat er wat dat betreft geen match is....

Maar ja... soms wint je gevoel het even van je verstand, of ze voeren oorlog.... En ik ben er gewoon nog niet mee klaar. Ik kan niet wachten op de dag dat ik er wel klaar mee ben, liever vandaag nog dan morgen!!!
Titel is onthoofdletterd
De dingen die je mist kun je met elke willekeurige lekkere/mooie man beleven, en hem wil je niet. Dus wat is je probleem ook alweer??
Ja, gevoel en verstand...grrrrrrrrrrrrrrrr

Ik heb je vorige topic (nog) niet gelezen, dus weet nu alleen nog maar sterkte te wensen.

ps bij mij is gevoel altijd de winnaar. (zit je natuurlijk niet op te wachten)

Kan trouwens wel wat zeggen

Ben je liever af en toe ongelukkig MET hem, of gelukkig of ongelukkig ZONDER hem?
Lenie1978

Gewoon je eigen schrift blijven lezen, dan weet je het weer precies :-)

Terwijl aan de andere kant wéet ik dat hij niet te vertrouwen is,

een slappeling is en liegt en dat ik me mateloos zou gaan irriteren aan z'n karakter en dat er wat dat betreft geen match is....
Hoi,

Hier nog 1, Lenie!

Was zo verschrikkelijk boos op ex-vriend....en pas na een maand of 4 kwam toch ook het verdriet om de mooie dingen die we samen hadden...

Pfff.....idd!

Sterkte, hoor!

Grtz.

D.
O ja, zo herkenbaar! Heb die vlagen van verstandsverbijstering (zo noem ik ze dan maar) ook over mijn ex-scharrel. Ik WIST dat het nooit wat kon worden, zelfde redenen als jij schrijft. En toch he.....? Mis ook de aandacht, sex, lieve smsjes, telefoontjes. De ene dag meer dan de andere.

En tuurlijk zijn er zat andere mannen, maar op dit moment zie ik ze gewoon niet. Denk steeds aan hem.... Scheisse!

Wil er ook klaar mee zijn.... Heb hem nu een 3 maanden niet gezien, een maand niet gesproken en sinds 2 weken ook geen sms/email contact meer. Help, wanneer is dit voorbij!! Snik.....
Geluk is niet hebben wat je wilt, maar willen wat je hebt.
Als je dood bent, weet je zeker dat het voorbij is En nu wat luchtiger: ook dit gaat voorbij...het gevoel, het gemis etc.
Haha, dood is weer wat rigoreus :-)

Ja, het gaat voorbij. In mijn hoofd weet ik dat..... Haat dat verstand versus gevoel-gebeuren!!!
Ik gaf deze tip net ook in een andere topic over 'nog niet over ex heen zijn': vecht niet tegen je gevoelens. Zodra je denkt dat je er klaar mee bent, bespringen ze je weer op de meest ongewenste momenten. Zie het als een blok voor je. Kijk er naar en voel het. Kut he? Maar ook dat gaat over.

De tips om afleidingen te zoeken...ik zie daar de heil niet altijd van in. Soms is het juist "lekker" om even in je gevoel te zwelgen en moet je helemaal niet van hot naar her rennen. Zo vertraag je het hele verwerkingsproces alleen maar. Ik zeg niet dat je niks moet ondernemen maar onderneem iets omdat je het leuk vindt en niet omdat je moet vluchten voor je gevoelens.
Ja, die afleiding is inderdaad leuk voor even. Maar op een keer werkt dat niet meer. Je moet er doorheen hoe k u t dat ook is! Heb in het begin ook keihard van hot naar her gerend, deed alles om niet alleen te hoeven zijn. Resultaat was dat ik op de momenten dat ik alleen was door oververmoeidheid alleen maar emotioneler werd. Nu langzamerhand weer wat meer balans aan het vinden. En soms is dikke tranen en snotteren echt even een opluchting!! En zelfs een betere dan leuke dingen doen maar je rot voelen.
quote:liefjepiefje schreef op 26 augustus 2009 @ 20:28:

Ja, het gaat voorbij. In mijn hoofd weet ik dat..... Haat dat verstand versus gevoel-gebeuren!!!Ja, compleet ruk...en dan dénk je dat je een sterke en slimme vrouw bent... nou... vandaag weer een goede dag. Ik WEET het ook gewoon, qua karakter en persoonlijkheid is het geen match en hij is ook echt niet slim genoeg (klinkt arrogant, ik weet het!), maar hij was zo fijn en het spatte er werkelijk vanaf en het was zo lekker om helemaal verliefd te zijn.... En nu is hij weer bij z'n ex... ookal zo'n lekker slim figuur... Dus ik weet het echt, echt... ik ben beter af zonder...... maar ik heb ook die vlagen van verstandsverbijstering en dan zit ik het liefst een potje te janken als een klein kind wat echt nergens op slaat, maar soms idd gewoon ff lekker..zwelgen in zelfmedelijden. Maar aan de andere kant, waarom je rot voelen over een vent die je waarschijnlijk toch zo zat zou zijn als je ermee zou gaan samenwonen en die je niet waard is (kijk, verstand en gevoel zijn weer fijn aan het pingpongen in mijn hoofd!) ... zucht..... het is ook altijd wat... ik ga het klooster in!
Grrr... dat gepingpong is om gek van te worden. Had vandaag ook een relatief goede dag. Maarrrrrrr.... ineens plopt hij dan weer op in mijn hoofd. En dan snap ik niet dat we het volhouden om al twee weken geen contact te hebben. Moet hem toch ook dwars zitten? Maar ik ga niet sms-en, deze keer echt, echt, echt niet. Uit voorzorg wel zijn nummer op alle mogelijke plekken uit mijn telefoon gedelete. Zo erg vertrouw ik mezelf. Want anders ga ik morgenavond na een paar drankjes natuurlijk weer een dronken sms sturen..... en dan vind ik mezelf zo'n muts! Kon ik NU maar verliefd worden op iemand anders. Maar nee hoor.....
nou.... ik heb inmiddels besloten dat mijn deur definitief dichtzit, hij heeft al die tijd tegen me gelogen en ook tegen zijn ex (nu weer ex-ex pff) en ik heb het er helemaal mee gehad. Ik heb bijna medelijden met z'n vrouw, zij zit nu met hem opgescheept en hij zit lekker mooi weer te spelen en een facade op te houden... Ik kies voor mezelf. Al kan ik het niet laten om mijn telefoon nog steeds te checken op smsjes, maar ik weet dat die niet meer gaan komen, want blijkbaar heeft hij zijn geluk weer gevonden en mij heeft hij niet meer nodig... eikel!!!!! Ik verdien echt wel beter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven