Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
riz heel veel succes vandaag!

rain mooi zo dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad! voor jou dus weer die lange wachtweek... dat je niks voelt komt vast doordat die nog maar een paar milimeter grote frummel een beetje de weg kwijt is met al dat links rijden in engeland! ik duim heel hard voor je!

becky mijn laatste werkdag voor m'n verlof is 2 oktober! en ik heb gisteren eens goed naar mijn vakantiedagen gekeken die ik in principe op moet maken, en ik ga 1 week meenemen naar volgend jaar (is max bij ons) 1 week laat ik uitbetalen en de rest neem ik op, met als gevolg dat ik volgende week 2 dagen werk, dan 2 weken van 3 dagen en dan nog 2 weken van 2 dagen! tussendoor heb ik dan nog wel 2 dagen cursus, maar die zijn dan in die 2-daagse werkweken

maya ik heb gister ook weer gezwommen, bevalt me erg goed. hoe was het bij de pufclub?

marriss goed te horen dat je er zo'n goed gevoel over hebt! dat wordt weer een nieuwe jompel!
Riz: heel veel succes vandaag meissie!

Rain: Fijn dat je goed weer had in Londen, dat maakt zo'n stad nog mooier! Waar ben je allemaal geweest?

Deze maand dus met ovutesten begonnen. Heel veel vage streepjes, maar zondag: een dikke tweede streep! Dus aan de slag! We hebben al goed ons best gedaan

Zou betekenen dat ik cyclus van 29/30 dagen heb deze maand. We wachten af...

Het voelt wel wat gerichter mikken zo met ovutest. Maar ja, dan ook misschien grotere teleurstelling als het niet lukt?
Stress hier

GIsteravond behoorlijk wat bloed bij de seks.... nu heb ik dat wel vaker, maar dat heeft meestal met die iditote cyclus van mij te maken. Maar dit past dus totaaaaal niet in het beeld dat ik nu zwanger ben
Mariss lieffie, hoe kan dat nou toch? Ben je nu weer ongesteld of is het een tijdelijke bloeding? Je moet misschien toch maar weer naar de huisarts. Dit kan toch niet?

Annika, ja dat scheelt zeker dat het mooi weer was. We hadden een hotel in Paddington en hebben denk ik echt alle hot spots gezien. Had ook een boekje 100% Londen en da's wel makkelijk. Ook heerlijk gewinkeld in Regent Street en Oxford Street en al die leuke straatjes er om heen. Behoorlijk toeristisch gedaan dus maar dat maakte het niet minder leuk.

Maar dan engelse ontbijt krijg ik echt niet weggewerkt zo in de morgen hoor hahaha.

Husky, wat ben je toch een schatje dat je zo lief blijft duimen voor alle niet zwangere hier. Speciaal voor jou....
Becky, ik vind zwemmen wel lekker met die dikke buik, dan heb je er helemaal geen last van.

Pufcursus was wel interessant. Vanavond weer heen (we versnellen de boel wat, omdat iedereen al zover heen is).

Mariss, ik heb even gegoogled, maar bloed verliezen naar de seks is heel normaal, ook als je zwanger bent.

Soms verlies je een heel klein beetje bloed tijdens of na het vrijen. Dat komt meestal doordat er een bloedvaatje is geknapt. Je verliest dan maar een paar druppeltjes bloed. Vaak komt er nog een tijdje wat bruin bloed uit je vagina. Dat is heel normaal.

Dus geef de moed niet direct op

Riz, succes vandaag! Wel even laten weten hoe de echo was he
Niet bijgelezen, maar wilde even laten weten dat ik een heerlijke tijd heb gehad op Lowlands. Was echt heerlijk om weg te zijn van de ellende. Het is daar een andere wereld en dat had ik even nodig. Bijna niet aan gedacht, heerlijk!

Baarmoeder is schoon, hadden afgelopen woensdag nog een echo om dat te checken.

Zal binnenkort bijlezen, maar voor nu sluit ik de wereld nog even buiten, om het fijne gevoel vast te houden.
Maya, lief dat je googlet! Het was wel iets meer dan een paar druppels... wel net zoveel als wanneer je ongesteld bent *sorry voor smakelijke details* Vandaag weer niets trouwens...

Poll, hou dat fijne gevoel nog maar even lekker vast hoor, heb je helemaal verdient. Sterker nog, hoop dat je de ellende gauw helemaal achter je kan laten Fijn dat je baarmoeder schoon is, geen curretage nodig dus...

Rain, Londen klinkt leuk! Staat ook nog op mn lijstje... maar ik heb een heule lange lijst, haha. Balen dat je weinig hoop hebt deze ronde, het wordt verdeurie nu wel eens tijd he!! Voor ons allemaal trouwens!!

Annika, jij hebt de testen nog lang buiten de deur gehouden! Fijn dat je een dikke streep had, kan je inderdaad wat 'gerichter' seksen. Hopelijk is het gelukt.

Ik ga sporten, en genieten van mn allerlaatste vakantie-uurtjes....
@ poll, fijn dat je een heerlijk weekend achter de rug hebt. Hou het maar lekker even vast en we zien je hier snel wel weer.

Kreeg net een sms van Momo, ze was bij de plaats waar onze mini is verwekt, heb haar gezegd dat ze maar snel moet stoppen en gebruik moet maken van het vruchtbare gebied.
Hay Ladies!!

Het is alweer een weekje geleden dat ik hier was. Heb net nog ff wat teruggelezen, maar ook niet alles om heel eerlijk te zijn.

Becky, Tuurlijk kan ik op mijn strepen gaan staan maar ook dat zit niet echt in mijn aard zeg maar. Ik ben niet zo iemand die ineens wat gaat mankeren omdat ik dan alles gedaan krijg. Wat zij doet moet ze zelf weten maar van de week zei ze dat ze het zo lekker vond om avonddienst te draaien.

Toen schoot mijn adrenalinepijl wederom tot aan mijn ogen en heb ik haar gezegd dat ik dat ook wel lekker zou vinden maar dat er nog een andere zwangere is die alleen maar loopt te zeiken en van alles mankeert.

Ik ben vervolgens weggelopen en ze heeft de hele tijd niet meer tegen me gesproken. (echt het was er uit voordat ik er over na kon denken.) ach ja, jammer dan.

En een kinderkamer van 1200,- heb ik ook niet hoor en die is ook nieuw hoor. Ik vind dat ook een hoop geld.

Ik, ik begrijp heel goed wat je bedoelt, die van mij wil ook overal bij zijn, voordat ie gaat slapen krijg ik nog een kus op mijn buik en hij loopt verhaaltjes te vertellen.

Thee ik hoop dat je wat hebt aan de fysio, het lijkt me knap lastig al die kwalen.

Husky en Fanatic, op hakken lopen lukte me al niet toen was ik nog niet zwanger. Laat staan nu. Ik vind het knap als je er nu nog op loopt hoor.

verder ben ik zo terug, heb ff visite
Heeee, daar ben ik ook weer even!

Becky, ik doe m'n best om m'n zwangerschap tegelijk met die van jou te plannen, oke? Nou ja, als ik met iemand gelijk ga lopen is het met Annika, want ik had ook zondag ook een positieve ovutest. Zou toch geinig zijn als het bij ons allebei tegelijk gelukt is! Vandaag was ie weer negatief, dus daar ben ik blij om. M'n temperatuur stijgt helaas niet. Volgens fertilityfriend is er dus geen ovulation detected. Tsss, en dat noemt zich vriend...

Marriss, ach nee, waar komt dat bloed nou weer vandaan? Heb je de huisarts gebeld? Zo vervelend als je lichaam raar doet. Laten we hopen dat het niets was en dat je gewoon over -wanneer ging je ook al weer testen?- x dagen positief test! Ik duim superhard voor je!

Husky, dat klinkt relaxed met al die vakantiedagen! En jee zeg, dat verlof komt al aardig dichtbij. De babyboom komt in zicht hier! Ik ben zo benieuwd naar jullie baby's en jullie babyverhalen straks!

Zwemmen lijkt me ook wel lekker met zo'n buik. Vriendin van mij wou dat niet. Ze voelde zich onprettig om haar dikke buik aan iedereen te showen. Ik weet niet of ik daar problemen mee zou hebben. Ik geloof het niet.

Rain, welkom terug. I mean, welcom back! Klinkt als een leuke vakantie. Ik wil ook wel weer een keer naar Londen. Leuke stad! En niet te gauw gaan beginnen met je negatieve gevoel he? Je weet het gewoon niet. Kijk naar Becky, die voelde ook vanalles wat op ongesteldheid leek te wijzen!

Fanatic heeft een voetballer in haar buik?

Polleke, fijn dat Lowlands zo geslaagd was. Je had natuurlijk ook heeeerlijk weer erbij. Ik heb wel het een en ander op tv gezien en het zag er zeer aanlokkelijk uit. Dikke

Riz, hoe was het vandaag??

Momo, veel vruchtbaarheid toegewenst!!

Mexx, hoe gaat het met de kleine?

Erine, heb je al iets besloten over je dilemma op hyves?
Aah Yaya, ook een zwaai naar jou. Ik had je berichtje net gemist!
Hoi Speec, hier een zwaai terug naar jou.

Mariss, wat er al gezegd werd hou de moed er in hoor. Ik heb ook wel eens wat bloed verloren na de sex, maar dat is vrij normaal zeggen ze. voor jou. Ga je nog wel testen?

Poll fijn om te horen dat je zo genoten hebt en dat het goed met je gaat. Gaan ze nu nog dingen verder onderzoeken of niet?

HIer vandaag op kraamvisite geweest. Moest ff want anders ken ik mezelf, dan kan het kind bijna lopen en dan moeten wij nog langs. (schaam schaam) Ja dat heb je met een druk leven.

Ook afgelopen nacht mijn functionerings gesprek gehad. Alles was goed en waren zeer tevreden. Alleen ben ik af en toe vrij direct. Ja, dat hoor ik al bijna 10 jaar, dus dat zal wel de aard van het beestje zijn.

Verder een hele probleem week gehad binnen de familie, maar daar wijk ik nog wel een keer over uit. G*d wat een gedoe weer allemaal.

Morgen om 10:45 naar de verloskundige, en dan hoor ik als het goed is het hartje weer. Ben benieuwd, ik vind het zo leuk om weer te gaan.

Hoe is het bij jou gegaan RIz?
wij zijn gewoon samen zwanger hoor specu PUNT!
Oke, afgesproken! PUNT!
Ik verlies ook wel vaker bloed Yaya, maar dat heeft meestal met mn idiote cyclus te maken en is dus eigenlijk altijd menstruatiebloed. En het is geen bloedvaatje of klein wondje wat open gaat, want daarvoor is het gewoon teveel bloed. Ik ga op z'n vroegst volgende vrijdag testen, dat is dag 32. Maar mn moed is wel wat geslonken eigenlijk, ik hou er ernstig rekening mee dat ik ongesteld word

Aaargghh ben weer aan het werk!! Heb 141 nieuwe mails Dus daar ga ik me eerst maar eens op storten.... Fijne dag!!
Goedemorgen lieverds,

Tijd om weer eens wat van me te laten horen…

Becky wat shit zeg van je rug, is er niks aan te doen qua fysio of pijnstilling? Haha grappig groeiende tetten! Hopelijk heeft Moom goed naar je geluisterd!!

Buik al wat minder rood Maya?

Veel last van je schoppende kind fanatic? Misschien wordt het wel een echte voetballer!

Volgens mij heb jij een heerlijke laatste vakantiedag gehad hé Marriss? Wat ontzettend kut zeg dat bloedverlies, dikke van mij… Zelf heb ik dat ook al een paar keer gehad…

Hé Rain goed om te horen dat het zo fijn was in London, doe heel hard voor je duimen hoor.

Dat klinkt als een paar hele fijne laatste weekjes werken Husky, zo ga je die wel doorkomen of niet?

Joehoee Annika dat is al stap een naar goed nieuws!

He Poll, wat goed om te horen dat je een heerlijk weekend gehad hebt, en gelijk heb je nog even doorvaren op dit gevoel…

Goed gedaan yaya!!! You go girl…. Hopelijk heb je haar eens wakker geschud! Soms is het volgens mij alleen maar goed om direct te zijn, daar zou je werkzaam bij de politie toch zeker tegen moeten kunnen? Duim voor je dadelijk knuffel.

Hoe was de echo Riz, en hoe gaat het met Mexx, Thee en IK?

Wat is nu betrouwbaarder Speec, je ovulatietest of het tempen??

*Even ego aan:

Wat betreft dilemma heb ik me goed verdiept in de organisatie en cao e.d. en ben tot de conclusie dat het te weinig uren zijn, om aan het loon te komen wat ik nu heb. Dus doe het niet. Bij meer uren had ik het zeker gedaan!

Deze week was ik even mijn cyclus opnieuw aan het tellen, en kwam ik tot de conclusie dat ik vandaag op dag 28 zit, geen idee hoe ik aan 1 September kwam, maar denk dat ik dit gezegd heb omdat ik nog wel eens een uitschieter rond de 32 dagen heb.

Dus wat doe je op dag 28 en je bent nog niet ongesteld maar wel ongeduldig???

Juist in mijn geval testen. Heb geen oog dicht gedaan vannacht en om ben vanmorgen om half 6 op gestaan om negatief te testen (snik, had best goede hoop deze maand)….

Ben er eerlijk gezegd even zo klaar mee, en ik weet eigenlijk ook wel dat ik geen reden tot klagen heb, maar toch..

Ben er over aan het denken om even een maandje rust te pakken, zodat ik alles even kan relativeren en gewoon weer eens mezelf kan zijn…

Ego uit*
Heee lieve Erine, waarom zou jij niet mogen klagen? Omdat je sinds december bezig ben om zwanger te worden? Nou, ik sinds november en klaag ook steen en been. Ik denk dat alle niet zwangere die al even bezig zijn je wel begrijpen hoor. Niet dat je daar veel aan hebt natuurlijk maar toch.

T' is gewoon een ontzettend kut iets dat zwanger worden als het niet meteen lukt. En iedere maand weer die spanning en stress is ook niet goed voor je Ik begrijp dus wel dat je zegt een maandje rust, maar denk niet dat dat gaat werken. Je denkt er waarschijnlijk toch wel aan en dus kun je ook maar beter gewoon op de juiste dagen (en daaromheen) sexen.

Lieffie, je hebt er geen bal aan, maar ik hoop echt dat het ook bij jullie nu eens snel een keer mag lukken.

Dikke kus. Trouwens als Annika en Specu een pact hebben dan kunnen wij dat toch ook???
Rain liefie, dankjewel voor je lieve berichtje, je hebt me aan het huilen gekregen, snik,snuf... Ik weet het gewoon ook eventjes niet. Tuurlijk houd je er altijd rekening mee dat zwanger worden wel eventjes kan gaan duren, en dat valt toch zwaarder tegen als dat ik had gedacht. Ben ik gewoon heel eerlijk in.

Maar ja dat geld voor jou en Poll, en Annika, en Speec en Marriss en Moom en Mulan ook. Gun het de zwangere echt van harte hoor dat is het niet....

Tuurlijk sluit ik een pact met je hoor!! Je ben een schatje...
ooh erine ik kom je even knuffelen ik hoop zooo dat je gewoon te vroeg getest hebt (net als yaya toen, niet vergeten!). en laat die ego modus maar gewoon lekker aan staan hoor in je berichtjes, daar heb je hartstikke recht op! want het is ook gewoon balen, je wilt het gewoon zo graag en normaal is wachten al niet leuk, maar als jet het zooo graag wil is wachten helemaal gewoon klote...

poll fijn dat je het leuk hebt gehad op lowlands! heb je goed hoor dat je nog even probeert dat gevoel vast te houden! ook een voor jou.

marriss wat balen zeg van dat bloed, wat dat nou weer betekent?? anderen zullen het ook al wel gezegd hebben, en je moet het natuurlijk zelf willen, maar zou je niet weer eens bij de huisarts langs gaan om te bespreken? of misschien laten doorsturen naar een gynaecoloog?

rain wat een lief berichtje heb je voor erine geschreven. ik ben het helemaal eens met het pact dat jullie gesloten hebben!

yaya 1-0 voor jou! goed gezegd hoor tegen die collega! heeft ze inmiddels al weer tegen je gepraat?

specu in de meeste zwembaden hebben ze ook speciale zwangeren-uurtjes, dus als je vriendin daar naartoe zou gaan valt ze helemaal niet op met haar dikke buik!

ben net weer bij de verloskundige geweest, alles prima met de kleine, groeit mooi volgens schema en ligt al netjes met 't hoofdje naar beneden. nu heb ik het idee dat ik 'm nog alle kanten op voel bewegen, maar ze zei dat als ze eenmaal met het hoofdje naar beneden liggen, ze vaak alleen nog om de as draaien. volgende controle is over 3 weken, op 16 september!
Wat fijn fijn dat alles zo goed met je gaat Husky, ben echt zo benieuwd of je een jongen of een meisje krijgt!! Mijn gevoel zegt bij jou een jongen, totaal nergens op gebaseerd eigenlijk . Thenk joeeee voor de lief van je.....
Hello Girls!

Alles was helemaal goed gister hoor! Kleine was heel goed gegroeid en de flow was goed...dus vooralsnog geen stress...

Ben alleen druk met eten maken bezig dus kom daarna ff bijlezen maar wilde jullie niet langer in de stress laten zitten!

Gister niet meer aan gedacht...toen ik thuiskwam was mn tekening van Lois er en die is zo onwijs super fantastisch gewedlig mooi geworden dat ik er de hele avond naar heb zitten kijken met tranen in mn ogen!

Zal ff foto op Hyves zetten.
@ riz, goed zo dat alles helemaal goed was! Echt ben superblij voor je. En de tekening van Lois, wat fijn dat ie helemaal super fantastisch geweldig mooi is geworden. Geniet ervan.

ik probeer vanavond bij de kletsen maar ben bang dat ik vroeg in bed lig. De vrouw van MvM zou vandaag komen maar die heeft de griep dus het leek haar niet echt verstandig te komen vandaag, die komt dus maandag. ik ga vriendlief nog even aandacht geven. doeiiii
Riz: fijn dat alles ok was. Hele geruststelling lijkt me toch.

Bijzonder die tekening van Lois, ik ben erg benieuwd.
Even snel, want moe:

dikke voor Erine! Joh, het is echt normaal dat je zo teleurgesteld bent. Het wordt natuurlijk elke maand frustrerender. Er zijn hier helaas meer meiden die dat kunnen bevestigen... Maar, net wat Husyky zegt, misschien ben je gewoon nog te vroeg?

Riz, fijn, goed nieuws! Ben ook erg benieuwd naar de tekening.

Husky, mijn gevoel zegt ook dat jij een jongetje krijgt!
Rizz, wat ontzettend fijn dat alles goed was!

Enne, ben je nu nog niet klaar met eten koken , met andere woorden ook ik ben ontzettend benieuwd naar de tekening.

Specu, rustig aan he? Heb je hard gewerkt dat je zo moe bent?

Spannend weer hoor al die naderende piesdagen. En ik vind ook dat we Becky niet alleen kunnen laten, dus......allemaal een positieve test graag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven