Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
quote:Solomio schreef op 25 augustus 2009 @ 15:06:

[...]

Daar ging het echt niet om hoor, wilde MW ff over haar angst heen helpen. Mij wil je niet te eten hebben hoor, aangezien ik twee autisten meebreng.

Daar heb je mij niet mee hoor. Die heb ik ook meerdere! Ben al heel wat gewend.

Oudste kers ging met vriendinnetje mee naar de camping. Zou eigenlijk een week zijn, maar in eerste instantie voor drie dagen. Dan even thuis en dan weer drie dagen. Die tweede keer ging niet door want moeder van vriendinnetje, die ook wel wat gewend is, kon hem niet handelen. Dan breekt mijn hart echt.
Livre ik zal zo eens kijken. Kom eigenlijk nog steeds weinig op Hyves.

Chiku ik zit in Brabant, kom maar langs hoor.

Solomio, zo moeilijk is het niet hoor, die goulash. Het duurt alleen wat lang. Ik kook vrijwel alles zelf. gebruik wel zakjes en pakjes als het zo uitkomt, maar dan gooi er nog allerlei dingen in die ik lekker vind en niet wat op het doosje staat.
Vrij saai en simpel kan ook lekker zijn. Ik ben nog niet overtuigd.
Hey! zitten jullie verdorie even niet allemaal nieuwe avatars te nemen!!! moet ik die weer in de tabel zien te krijgen!!!
quote:Quirijn schreef op 25 augustus 2009 @ 15:43:

Hey! zitten jullie verdorie even niet allemaal nieuwe avatars te nemen!!! moet ik die weer in de tabel zien te krijgen!!!ik zal niets veranderen!
quote:HotCherryPoptart schreef op 25 augustus 2009 @ 15:31:

[...]

Oudste kers ging met vriendinnetje mee naar de camping. Zou eigenlijk een week zijn, maar in eerste instantie voor drie dagen. Dan even thuis en dan weer drie dagen. Die tweede keer ging niet door want moeder van vriendinnetje, die ook wel wat gewend is, kon hem niet handelen. Dan breekt mijn hart echt.
Ik begrijp dat we bij een volgende meeting allemaal bij Cherry gaan eten

Ik kook ook wel eens dat soort dingen hoor, goulash hachee snert......mjammie
Oke, volgende meeting is bij mij thuis. Haalt kersman gewoon Livre op!

Q, ik zoek een nieuwe avatar, want die ik nu heb is saai. Maar mijn oude vind ik ook niet meer zo leuk.
wat dacht je van een kersje?
Goulash is zo gepiept hoor Solo

Kers, wat is er dan met oudste Kers?

hier heerlijk gesport. Half uurtje op de dubbele loopband, daarna fitness en toen nog een kwartiertje buikspier. Lekker!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

quote:HoiPippiLangkous schreef op 25 augustus 2009 @ 16:06:

Goulash is zo gepiept hoor Solo

Kers, wat is er dan met oudste Kers?

hier heerlijk gesport. Half uurtje op de dubbele loopband, daarna fitness en toen nog een kwartiertje buikspier. Lekker!Pip, nou moet je toch eens uitleggen.. wtf is een dubbele loopband.. hebben wij die ook? ik loop volgens mij altijd op een gewone?
HPL: Deed jij mee aan zo'n buikspierkwartier op sportschool? Zoja: Is dat een beetje vol te houden voor de ongeoefendebuikspierbezitter? Kun je gewoon op een laag niveau instappen, of dat niet?
Oudste kers is een ADHD Autist. En daar heb ik er dus twee van. En eentje met een perfasieve ontwikkelingsstoornis (moet dus verder onderzocht worden) en Kersman heeft ook iets van AS, maar ook nog niet duidelijk wat precies. Handjes vol dus.
Wat is een buikspierkwartier???
Buikspierkwartier: Groepsles is sportschool. Duurt een kwartier en dan doe je met elkaar op muziek met instructies buikspieroefeningen.
HCP dat plaatje van 16:14 is cool!

Wat is een perfasieve stoornis en wat is AS?

Q, dubbele loopband bootst lopen op het strand na, lekker zwaar. Ik ga ff een plaatje google-en
as is een stoornis in het autistisch spectrum, pervasieve ontwikkelingsstoornis is een achterhaalde term, die wat mij betreft hopelijk snel verdwijnt want hij dekt de lading niet..

Die banden bewegen us apart van elkaar, zowel naar voor als omhoog en omlaag.
gelukkig is die er bij ons in de gym niet want op een normale loopband ben ik al bang dat ik er af donder..
Plaatje is wel cool, aar niet echt mij zeg maar.

Pippi, wat Q zegt dus. Alleen noemen ze het bij een kersje die nog onderzocht word een pervasieve ontwikkelingsstoornis. Bij gebrek aan andere betiteling denk ik. Ik gok dat er ASS en dan met name Asperger uit gaat komen. Hij vertoont veel trekken.
Asperger gaat er ook uit, zodra de nieuwe DSM uitkomt (2010 geloof ik), dan wordt het waarschijnlijk hoog functionerend klassiek autisme (om het allemaal lekker duidelijk te maken)
Hmm, wilde een foto plaatsen van een schilderij wat we gaan kopen voor de toekomstige babykamer, maar krijg hem niet geplakt. Het plaatje staat alleen maar op een site met tekst erbij. Jammer.

Net terug van boodschappen doen. Eten vandaag bloemkool, aardappelen en kipfilet. Lekker hollands.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
In principe 'vallen' alle stoornissen in het autistisch spectrum onder de pervasieve ontwikkelingsstoornissen, deze term impliceert alleen dat het diep doorgedrongen is in alle delen van de hersenen, terwijl we al lang weten dat dat nou juist niet waar is. (sorry, ik zit nu thuis he.. heb vakantie.. dan moet je even je ei kwijt)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven