Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Ik denk t laatste Zes. Wat wil je horen dan?
Ha Zes...

Ik hoop niet dat je dit verkeerd opvat..maar ik vind het echt jammer dat je zo weinig op de posts van anderen reageert...

Het valt me al een tijdje op, maar nu post ik het een keer..
Indi...heb je gelijk in maar dat is wel typisch Zes/Vleer. Die reageert vrijwel nooit op anderen....heel af en toe. Maar 9 van de 10 keer gaat het over haarzelf...dat is Vleer!
Ja..dat is ook wel zo..Nou, dan heb ik het in ieder geval een keer gezegd
Sorry MP... ghehehe, beetje lees probleem geloof ik

Indi: Is je nieuwe klas wel leuk?

Reiz: Heerlijk te lezen dat je zo lekker in je vel zit! Hou dat vol he!

Xen: Vrouwelijke invloed op het interieur is altijd goed! En echt lief van hem dat hij je zijn steun en toeverlaat noemt! Is het huis van R een lange termijn project trouwens?

Erykah: Bedevaart... Ik doe wel mee, al is het maar voor de gezelligheid Zal 't eens googlen.

Dagje Antwerpen klinkt goed! Leuk man... Geniet ervan he, gooooooooooo .... *enzo*

Scheveningen was trouwens heerlijk. Zaterdag met WM aan de lunch gezeten en zondag met beste vriendinnetje en een vriend aan de bubbels gezeten *hips* en heerlijk gezwommen. Vriend werd op het strand trouwens goed ondergescheten door een meeuw

Vleer: Mannen zijn verbaal nu eenmaal minder dan vrouwen. Daden zijn toch ook veel leuker! Gewoon van genieten
Ik ga even bodypumpen.....tot laterrrrrrrrrr! X
@Olive: Ik heb een heel leuk klasje! maar ze zijn net kleuter af en dat kost veeeeeeeel energie!
hallo allemaal,

hoe is het hier?

Indi, weer aan het werk? De 1e dagen weer overleefd?

Xen, wat heerlijk dat je vakantie hebt! Zo te horen ben je lekker aan het genieten. Wat goed dat je R zo lief helpt!

Olive, haaii, hoe is het inmiddels met je arm?

MP,lekker weekendje Luxemburg in de planning dus, hopelijk wordt het mooi weer!

En Erykah een dagje naar antwerpen, met ZB??? Yoehooee! Antwerpen is leuk, en met een leuke meneer erbij nog leuker

Voor de rest, zwaai zwaai!!

Hier alles ok, heb t koud dus heb net heeeeel stiekum de verwarming aangezet...
Olive, klinkt als een leuk stranddagje ....hahaha
erykah: Pump ze!

Indi: Oei kan ik me voorstellen. Helemaal wennen om stil te zitten achter een tafeltje en niet meer te spelen, maar dol enthousiast om nu écht te leren schrijven enzo?
Cross LM: Met mijn arm gaat het nu gelukkig wel goed. 30 september MRI, dus t is even doorbijten. Pijn heb ik gelukkig niet zo vaak meer.

Maare verwarming??? koukleum
Fijn dat het nu wat beter gaat Olive. Lang wachten is dat zeg op zo'n MRI. Nou ja even doorbikkelen nog maar dan.

Jaaaaaaa ssssssssssssssttt.... * had ik al verteld dat ik ook nog eens met een dekentje op de bank zit *
Deed je voorheen dan wel kleuters Indi, ik dacht dat jij hogere klassen had..Kan me voorstellen dat eerste dagen/weken vermoeiend zijn!

Wat een leuk strandweekend Olive en 30 september duurt gelukkig niet heeeeel lang meer. Het leek een lang project met het husi van R, maar hij heeft echt al heel veel gedaan, besteld etc. dus komt goed! Zn doortastendheid hierin verbaast mij wel beetje hoor, maar is positieve verbazing. Ik zit al tijden in klusfase, maar ja heb ook niet t geld wat hij wel heeft.

LM: koud????
Neeeee LM: de verwarming aan? Serieus, haha. Het is gewoon nog 21 graden buiten, hahaha...

Indi: mijn oprechte excuses als ik je een opgejaagd gevoel heb gegeven. Kan in sommige dingen gewoon een beetje doorschieten. Ben zelf altijd enorm van het direct oppakken van liefeszaken of dingen die daarop lijken en blijkbaar wil ik dat andere mensen mij volgens of zo. Anyway; zal het er niet meer over hebben....

Xen: goed bezig met die keuken! Lief dat hij dat zei van de steun en toeverlaat

Reiz: welcome back. Goed om weer van je te horen.

Elve: klinkt als ''over 5 jaar komen we weer bij elkaar'' als jullie nu je ''vrijheid' er nog niet voor op willen geven. :-)

Vanochtend een mooie grote plant gekocht voor in mn huisje. Had nog tuincentrum-bonnen van mn housewarming over. Vanmiddag 3 uur geterrasd met een oud-collega; was erg gezellig, daarna nog wat gepoetst, gekookt en zo onder de douche springen voor mr Piano.

Morgen nog een dagje vrij; winkele, zwemmen en 's avonds de nachtdienst in.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Klinkt lekker Ingel, jouw dagje!! Leuk om te horen dat nog steeds helemaal leuk is met Mr Piano!!

Ja heb het echt koud weet ook niet hoe het kan, misschien zo maar es een warme douche gaan pakken, misschien dat dat helpt...
Ff laten zien wat voor coel tasje ik heb besteld. Als iemand geinteresseerd is in het online-verkoop adres ook voor sieraden en tassen; let me know (het is van mn schoonzusje en volgens mij mag reclame maken niet....)

Oh die is gaaf Ingelke! Beetje sixties. Jufjes, lekker weer beginnen dus, fijn altijd die eerste weken he? Erykah, Antwerpen is echt tof, ben je er een beetje bekend? Xen ja klopt - nu oko niet hoor, hij heeft me ...ehm...anderszins bediend. hihi.

Over dat regaeren: het is maar net wat je gewend bent op een forum, Ik reageer ook niet overal op, alleen op de dingen waarbij ik denk hm?, of oh!, of nouja!... en de rest moet maar geloven dat ik zonder te reageren ookwel van ze hou :hihi:
mooi tasje Ingel! niet helemaal mijn stijl, ben meer van het strakke zeg maar, maar vind m wel heel mooi voor andere mensen. En wat gaaf dat je schoonzusje dat ontwerpt zeg..* waarom heb ik nu niet zon gave?*

Mp: friemelen kan ook heel lekker zijn, weet er alles van (alhoewel ik nu wel weer in de neemmenuhardensnelophetaanrecht-fase zit).

Idd reageert iedereen anders hier, maar dat neemt niet weg dat je je soms kunt wel storen aan postgedrag van anderen. Ik heb t in t begin ook wel eens gehad, maar neem nu iedereen zoals hij/zij is.
Spinaziepizza van de Lidl is echt super!
@Xen: Ik heb 1 jaar kleuters gehad..nu voor het 3e jaar groep 3 ( 6 -7 jaar oud)

@Ingel: Geen excuses hoor! Is helemaal niet nodig Zo zwaar moet je het ook weer niet opvatten...

@LM: Koud? Het zweet liep in straaltjes van mijn rug vanmiddag....
LM, ben je niet ziek aan het worden als je het zo koud hebt..?

MP, leuk weekend gehad dus

Ingel: veel plezier met mrPiano vanavond!

Olive, goed dat je in ieder geval niet zoveel pijn meer hebt.

Ik heb me op de bank geinstalleerd met laptop, tv aan, huisgenoten zijn er niet, heeeeerlijk! Moet nog wel iets aan werk doen vanavond...maar kan ook al liggend op de bank met een half oog op de tv en een half oog op t Vivaforum

Hoeveel tijd brengen jullie trouwens op het forum door? Ik reageer niet echt veel op andere topics maar lees best veel mee eigenlijk.
Genieten Elve!
Vroegah (toen ik viva.nl net ontdekte) heb ik veel meegelezen en af en toe gereageerd; voornamelijk op de luchtige-topics. Nu doe ik voornamelijk het singles-topic (tis een soort msn-en; bijkletsen met vriendinnen). Als ik tijd en zin over heb check ik snel even de andere pijlers om te kijken of er nog iets leuks bij staat, maar reageren doe ik niet vaak meer.
Knap dat je dat kan, Elve! Ik zou gelijk in slaap vallen...

Zo erg is het nu met me..
Haha Indi, maar jouw werk is ook wel iets intensiever!! Ik doe onderzoek, dus zit de hele dag achter een bureau heel hard na te denken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven