Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
quote:Hemera schreef op 25 augustus 2009 @ 21:45:

[...]

Omdat je je instellingen bij de een op 15 reacties per blz, en bij de ander op 25 hebt staan.Ah gelukkig ook nog iemand die normaal kan reageren. Dank je wel!
Ik wil koffie, maar in de tijd dat ik een beker koffie haal is dit topic wrsch vol en dan mis ik weer wat.

Dilemma.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:mammavanshanaiaenkelvin schreef op 25 augustus 2009 @ 21:47:

[...]

Ah gelukkig ook nog iemand die normaal kan reageren. Dank je wel!Je kunt altijd op mij rekenen.
Ik ben vandaag trouwens over mijn 5000 berichten heen gegaan. Een hele mijlpaal he.

*geloof dat het er wel veel zijn geweest vandaag, maar dat mag de pret niet drukken*
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Oh en ik zal nog eens aantonen hoe ontaard ik ben.. vanwege mijn cariere zal ik waarschijnlijk fulltime blijven werken, en moet de 'beeb' naar de creche..

wat zal de maffia daar wel niet van vinden..
Wow zeker 60 berichten vandaag. Das best bizar!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ben ik heel even weg zijn er weer wat pagina's bijgekomen...
Ik ga naar bed, mét man en hoofdpijn!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:Solomio schreef op 25 augustus 2009 @ 21:44:

[...]

Op dit topic is dat een probleem, want alleen als je bewust, uit eigen vrije wil, geen bv hebt gegeven, ben je hier welkom.

Aha. Het was gehéél uit vrije wil, lekker flessen voeden.

Hai Hema.
Dat is zeker ontaard Q. Ik vind dat je moet stoppen met werken. Alles voor de beeb hoor.
quote:Quirijn schreef op 25 augustus 2009 @ 21:48:

Oh en ik zal nog eens aantonen hoe ontaard ik ben.. vanwege mijn cariere zal ik waarschijnlijk fulltime blijven werken, en moet de 'beeb' naar de creche..

wat zal de maffia daar wel niet van vinden..Ik zit hele dagen thuis, kind ook. Is ook weer commentaar op. Nou is mijn kind 11, maar toch.............
quote:Quirijn schreef op 25 augustus 2009 @ 21:48:

wat zal de maffia daar wel niet van vinden..Ik hoop maar dat ze dit topic niet meelezen want dat zal wat worden.
ik kan eigenlijk niet wachten tot ik mag gaan klussen.. dan kan ik mijn hele verlof lang op allerlei zwangerschapsforums gaan lopen zieken en mijn ontaardheid ten toon spreiden..

heerlijk!
quote:nikkinuts schreef op 25 augustus 2009 @ 21:49:

Ik ga naar bed, mét man en hoofdpijn!
quote:josephine69 schreef op 25 augustus 2009 @ 21:49:

Ben ik heel even weg zijn er weer wat pagina's bijgekomen...

En dat allemaal om maar te zorgen dat jij niet een hele pagina vol kon posten.

Overigens jammer, heb je weer die mamavansh..enc..... ofzo gemist.
ja gek.. die mist ze iedere keer..
Jos en Q! Zijn jullie nu helemaal

Hpl en zwieber worden boos hoor als ze zien dat jullie het over beeb en klussen hebben!
oh nee!! het is besmettelijk!!!

IK WIL BABYDANCEN!!!
Truste Nik, en hopelijk verdwijnt de hoofdpijn snel!
welke vent krijgt em trouwens nog omhoog als zo'n wijf het over klussen, beeb, wondertje en babydancen heeft.. daar krijg ik zelfs een slappe van!
quote:Quirijn schreef op 25 augustus 2009 @ 21:52:

oh nee!! het is besmettelijk!!!

IK WIL BABYDANCEN NEUKEN!!!
Ik wil helemaal geen babies, maar wel neuken eigenlijk. Eens kijken of ik kersman kan verleiden... (en dat is heel makkelijk.: Schat? Ja lief. Neuken? Ja is goed, nu?)
Hahahahahaha, Livre, jouw quote met je motto erbij.
Q, neem aan dat ze zo niet tegen haar man praat. En zo wel ja dan zal het hele baby gebeuren nog wel even op zich wachten idd.

Mijn man ziet me al aankomen:

Schat gaan we vanavond klussen voor een beeb. Ik heb echt het gevoel dat dit een wondertje gaat opleveren.

Vrees dat ik dan ipv. een goede neukbeurt en een baby echtscheidingspapieren van hem krijg.
Daar krijgt toch iedereen hoofdpijn en een slappe van!
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven