De 100+ dames (deel drie)
donderdag 6 augustus 2009 om 08:22
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:48
Ik ben vandaag trouwens over mijn 5000 berichten heen gegaan. Een hele mijlpaal he.
*geloof dat het er wel veel zijn geweest vandaag, maar dat mag de pret niet drukken*
*geloof dat het er wel veel zijn geweest vandaag, maar dat mag de pret niet drukken*
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:48
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:49
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:50
quote:Quirijn schreef op 25 augustus 2009 @ 21:48:
Oh en ik zal nog eens aantonen hoe ontaard ik ben.. vanwege mijn cariere zal ik waarschijnlijk fulltime blijven werken, en moet de 'beeb' naar de creche..
wat zal de maffia daar wel niet van vinden..Ik zit hele dagen thuis, kind ook. Is ook weer commentaar op. Nou is mijn kind 11, maar toch.............
Oh en ik zal nog eens aantonen hoe ontaard ik ben.. vanwege mijn cariere zal ik waarschijnlijk fulltime blijven werken, en moet de 'beeb' naar de creche..
wat zal de maffia daar wel niet van vinden..Ik zit hele dagen thuis, kind ook. Is ook weer commentaar op. Nou is mijn kind 11, maar toch.............
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Quirijn schreef op 25 augustus 2009 @ 21:48:
wat zal de maffia daar wel niet van vinden..Ik hoop maar dat ze dit topic niet meelezen want dat zal wat worden.
wat zal de maffia daar wel niet van vinden..Ik hoop maar dat ze dit topic niet meelezen want dat zal wat worden.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:nikkinuts schreef op 25 augustus 2009 @ 21:49:
Ik ga naar bed, mét man en hoofdpijn!
Ik ga naar bed, mét man en hoofdpijn!
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:51
quote:josephine69 schreef op 25 augustus 2009 @ 21:49:
Ben ik heel even weg zijn er weer wat pagina's bijgekomen...
En dat allemaal om maar te zorgen dat jij niet een hele pagina vol kon posten.
Overigens jammer, heb je weer die mamavansh..enc..... ofzo gemist.
Ben ik heel even weg zijn er weer wat pagina's bijgekomen...
En dat allemaal om maar te zorgen dat jij niet een hele pagina vol kon posten.
Overigens jammer, heb je weer die mamavansh..enc..... ofzo gemist.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:52
Jos en Q! Zijn jullie nu helemaal
Hpl en zwieber worden boos hoor als ze zien dat jullie het over beeb en klussen hebben!
Hpl en zwieber worden boos hoor als ze zien dat jullie het over beeb en klussen hebben!
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:56
Q, neem aan dat ze zo niet tegen haar man praat. En zo wel ja dan zal het hele baby gebeuren nog wel even op zich wachten idd.
Mijn man ziet me al aankomen:
Schat gaan we vanavond klussen voor een beeb. Ik heb echt het gevoel dat dit een wondertje gaat opleveren.
Vrees dat ik dan ipv. een goede neukbeurt en een baby echtscheidingspapieren van hem krijg.
Mijn man ziet me al aankomen:
Schat gaan we vanavond klussen voor een beeb. Ik heb echt het gevoel dat dit een wondertje gaat opleveren.
Vrees dat ik dan ipv. een goede neukbeurt en een baby echtscheidingspapieren van hem krijg.