emmertje is vol?

22-08-2009 09:43 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al eerder een topic geopend, (lang geleden).. enfin.... ik woon samen met vriend die pas gescheiden is en 3 kinderen heeft..hypotheek van ex staat nog op zijn naam, vanwege de kids.. ex is van hem gescheiden woont samen met nieuwe lover(alcoholist) ex werkt niet. Ik werk 40u, ik doe het huishouden, op de dagen dat ik vrij ben(kies ik zelf voor) zijn zijn jongens er. Deze dagen is hij alleen vrij meer niet. We hadden vakantie 2 weken geleden, ik ben intussen ontslagen, heb een nieuwe baan gezocht en gevonden, heb in de vakantie voor hem en zijn kinderen gezorgd, ik had graag 1 keer in die week naar het strand gegaan,gewoon ff voetjes in zee zorgen weg ermee... maar moeder van vriend vond het veiliger als we naar een meer zouden gaan met kinderen, dus naar een meer....maakt mij niet uit, ik had voorstel: gaan we later in de middag naar de zee ff'tjes... ok zegt vriend! later in de middag, zitten we aan het meer, komt moeder vriend met partner en we gaan niet naar de zee... ok, ik pas me aan. Ik heb zelf 2 dochters, waar ik jaren (lang verhaal) geen contact meehad. Nu tijdens die vakantie neemt jongste contact op, en heb nog steeds contact... wereld op zijn kop... maar ik ben nu helemaaaaaaaaaal op, er is zoveel meer aan de hand maar als ik nu alles moet neertikken hier ...pffff ik ben ook mijn huis alles kwijtgeraakt door brand, en nu in Kampen wat is gebeurd...alles komt boven... dus emmertje vol? ik heb het idee dat mijn vriend alles op de eerste plaats zet behalve ik
quote:Reiger100 schreef op 25 augustus 2009 @ 17:15:

[...]

iemand die me vieze vuile k*hoer noemt kan gelijk ophoepelen.Helemaal mee eens!! Nog los van allles wat je voor hem doet (want dat doe je zelf en hij vind het blijkbaar normaal) heeft ie wel met respect met je om te gaan. Als je nou eens lekker zijn kinderen aan hem overlaat? Zeg tegen hem dat je op instorten staat en hele rare beslissingen gaat nemen als je zo doorgaat. Vervolgens hou je je alleen bezig met wat bij jouw leventje hoort. Dan eens kijken of hij het allemaal aankan, hoe lang het duurt voordat zijn emmertje vol is. En je moet ook wat meer voor jezelf opkomen. Je moet niet vragen of jullie naar het strand zullen gaan, je moet opstaan, je handdoeken pakken en vragen: wie gaat er mee naar het strand? Gaat er niemand mee, dan ga je lekker zelf.
quote:chili1971 schreef op 22 augustus 2009 @ 09:43:

heb in de vakantie voor hem en zijn kinderen gezorgd, Waarom? Mankeert hij iets?
Mijn god Chili, maak alsjeblieft dat je wegkomt van die man, en uit deze situatie!!

Dit is pas het begin, en dat sorry van hem heeft GEEN ENKELE betekenis. Dat zeggen mannen die slaan en drinken ook elke keer weer opnieuw.

Je hoeft niet nu a la minute een beslissing te nemen, maar echt, maak een einde aan deze relatie. Wees niet bang om alleen te zijn, je wordt er alleen maar gelukkiger van. Deze mensen verwoesten je leven.

Vieze vuile kankerhoer .. ik weet niet wat ik hoor. Ongelofelijk. Er zijn miljarden mannen op deze aardbol die het niet in hun hoofd zouden halen zoiets tegen hun vriendin te zeggen, dus jij hoeft dit niet te pikken! Echt hoor Chili, laat hem toch in de *** zakken.
Hij behandelt je als een gratis au pair, scheldt je uit voor vieze vuile kankerhoer en jij voelt je nog schuldig over van alles en nog wat? Waarom in vredesnaam? Wat zoek je nog bij die man? Ik denk dat je emmertje een stuk leger raakt als je van hem af bent.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
vandaag is mijn laatste werkdag,dinsdag begin ik bij mijn nieuwe baan...ik heb een beslissing genomen, ik ga morgen naar het strand, ik heb vannacht weer weinig geslapen, pieker pieker... bah. Morgen komen zijn kinderen maar ik zal er niet zijn. Weet nu al dat ik weer een vet schuldgevoel zal krijgen ,maar ja. Ikmoet ff weg.
quote:chili1971 schreef op 30 augustus 2009 @ 08:48:

vandaag is mijn laatste werkdag,dinsdag begin ik bij mijn nieuwe baan...ik heb een beslissing genomen, ik ga morgen naar het strand, ik heb vannacht weer weinig geslapen, pieker pieker... bah. Morgen komen zijn kinderen maar ik zal er niet zijn. Weet nu al dat ik weer een vet schuldgevoel zal krijgen ,maar ja. Ikmoet ff weg.

Jij 'n schuldgevoel? HIJ is de profiteur die jou en jouw huis misbruikt door jou voor hem en zijn kroost te laten sloven!

Waarom zeg je 'm nu niet dat hij in zijn eigen huis moet blijven met zijn kids ipv hem jouw leefruimte te laten verzieken en jou nog kuthoer waagt te noemen ook? Ik zou hem 'n dikke vette rekening presenteren, hij noemt je hoer dus mag ie ook vet dokken voor jouw diensten voortaan!

Ik word plaatsvervangend gewoon enorm kwaad als ik jouw verhaal lees en jouw laconieke houding in deze om maar over je heen te laten lopen ipv hem buiten te schoppen.
Lieve Chili,

je hoeft je echt niet schuldig te voelen! Ik begrijp dat je graag voor zijn kinderen zorgt en het siert je heel erg dat dit in je aard ligt, maar je moet ook blijven zorgen voor jezelf. Mijn situatie is niet dezelfde als die van jou, maar ook ik ben een tijdlang vergeten voor mezelf te zorgen. Uiteindelijk ben ik volledig ingestort maar met hulp ben ik er nu al ver bovenop. Afgelopen maand heb ik een maand alleen door Thailand gereisd en dat heeft me tot veel inzichten gebracht. Nu zorg ik voor anderen én mezelf en ik merk nu al dat anderen steeds blijer met mij worden, omdat ik blijer ben met mezelf.

Hiermee wil ik natuurlijk niet zeggen dat je morgen naar Thailand moet vertrekken maar ik hoop dat je iets hebt aan mijn ervaring. Ik denk namelijk ook dat het voor jou zaak is om heel snel voor jezelf te gaan zorgen, te beginnen met eens lekker uitwaaien op het strand.

En ik ben het volledig eensch met de anderen hier, iemand als jij die kennelijk zo hard werkt en alles voor een ander overheeft, die verdient iemand die dat waardeert. Die mag wel degelijk iets verwachten, die sukkel van jou zou je moeten overláden met bloemen! En inderdaad, iemand die je vieze vuile k*hoer noemt, ongeacht in welke situatie, gaat linea recta de deur uit! Weet wat je waard bent lieverd, en als je het zelf nog moeilijk vindt om dat te zien, wil ik het je bij dezen wel even vertellen:

VEEL MEER DAN DAT!!!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
we wonen samen, maar ik heb vaak het gevoel dat ik meer investeer hiero
quote:chili1971 schreef op 30 augustus 2009 @ 09:01:

we wonen samen, maar ik heb vaak het gevoel dat ik meer investeer hiero

Jij woont in zijn huis of hij in jouw huis? Of staat 't huis op jullie beider namen?

Anyway: je bent beter af als je dat vuil stuk profiteur kwijt raakt en 'n huis voor jezelf zoekt
Ik heb even de To en de reactie van Elninjoo gelezen en ik sluit mij direct erbij aan.

Denk aan je zelf en niet aan diegene die profiteerd.
quote:elninjoo schreef op 30 augustus 2009 @ 08:55:

[...]

Jij 'n schuldgevoel? HIJ is de profiteur die jou en jouw huis misbruikt door jou voor hem en zijn kroost te laten sloven!

Waarom zeg je 'm nu niet dat hij in zijn eigen huis moet blijven met zijn kids ipv hem jouw leefruimte te laten verzieken en jou nog kuthoer waagt te noemen ook? Ik zou hem 'n dikke vette rekening presenteren, hij noemt je hoer dus mag ie ook vet dokken voor jouw diensten voortaan!

Ik word plaatsvervangend gewoon enorm kwaad als ik jouw verhaal lees en jouw laconieke houding in deze om maar over je heen te laten lopen ipv hem buiten te schoppen.

Eensch!

Inderdaad, die laconieke houding...

Chili waarom PIK je dit nou allemaal?

Vind je zelf niet dat je meer waard bent dan dit?
Heel veel plezier op het strand vandaag (of morgen, ben ff de datum kwijt)! Wel echt doen he! Niet op het laatste moment weer door je onterechte schuldgevoel van gedachte veranderen. En na het strand, heerlijk een wit wijntje met een dagmenuutje... thuis lekker douchen, bodylotion, goed boek erbij op de bank en... terloops even aan hem vragen: hoe was jouw dag?
Ik wilde jullie toch op de hoogte houden, ik ben dus niet naar het strand geweest...ik heb wel met een boek in de tuin gezeten en lekker gelezen,ik ben met mijn nieuwe baan begonnen, dus er is nogal veel aan de hand. Ik lees jullie reacties en neem het ook echt in me op, ik zit zo te dubben, hij is zo lief, maar ook zo mysterieus, eergisteren vroeg ik zijn telefoon maar ik durfde er niet in te kijken. Hij zegt de hele tijd dat hij van me houdt en dat hij niet weet hoe hij het me makkelijker kan maken, hij is de komende 3 dagen vrij dus dan kan hij voor zijn kinderen zorgen enhet huis. Ik vindt het wel raar dat ik sinds een week de internet geschiedenis niet meer kan lezen, die is weg, of ergens anders opgeslagen? vraag ik vanavond wel. Ik heb wel met hem gesproken over mijn gevoelens over hoe nu verder? Hij wil met me oud worden zegt hij.. nogmaals ik lees jullie reacties, en ben er mee bezig
Tuurlijk wil hij oud met je worden. Je bent zijn minnares, werkster en nanny en hij hoeft je nergens voor te betalen. Wil jij ook oud met hem worden of ben je bang om alleen te zijn? Waarom steek je niet al je energie in je eigen kinderen? Die verplichting bestond al langer dan de verplichting die je met zijn kinderen jezelf hebt opgelegd.

Of wil je later het verwijt dat je meer oog voor hem en voor zijn kinderen had dan voor hen? En hoe zal dat verwijt later voelen als blijkt dat hij zijn geschiedenis wist omdat hij met een ander rommelt? M.a.w. dat het je dus niets heeft opgeleverd al die investeringen?

Vraag trouwens niet hem maar een handige broer of vriend naar de geschiedenis, er blijft altijd wat achter in de computer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven