Good Luck
woensdag 26 augustus 2009 om 14:29
Amalia, nou, we hadden het erover dat we geen belastende dingen meer willen doen voor Jonathan qua erfelijkheid. Hij heeft de spierbiopt en huidbiopt gehad en dat was best pijnlijk voor hem.
EEG's en MRI's horen er helaas wel bij, want dat moet in de gaten gehouden worden. Vooral de EEG, want die laat zien hoe veel epilepsie Jonathan heeft.
EEG's en MRI's horen er helaas wel bij, want dat moet in de gaten gehouden worden. Vooral de EEG, want die laat zien hoe veel epilepsie Jonathan heeft.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 26 augustus 2009 om 14:32
quote:amalia schreef op 26 augustus 2009 @ 14:25:
Wat is de kans dat een eventuele 2e kindje hetzelfde als J zou krijgen? Of is dat helemaal niet te bepalen nu ze bij J niet kunenn vinden waar het vandaan komt?
Het is heel moeilijk om die herhalingsfactor te voorspellen als er geen oorzaak is gevonden. Ook kan je geen prenatale screening doen of embryoselectie. In het WKZ zeiden ze de herhaling ligt tussen de 0 en 25%, dr S zei tussen de 25 en 50%. Maar hij wil nog wel het chromosomenonderzoek van het WKZ zelf bekijken om te bepalen of hij er anders tegenaan kijkt (dat heeft weer geen herhaling).
Wat is de kans dat een eventuele 2e kindje hetzelfde als J zou krijgen? Of is dat helemaal niet te bepalen nu ze bij J niet kunenn vinden waar het vandaan komt?
Het is heel moeilijk om die herhalingsfactor te voorspellen als er geen oorzaak is gevonden. Ook kan je geen prenatale screening doen of embryoselectie. In het WKZ zeiden ze de herhaling ligt tussen de 0 en 25%, dr S zei tussen de 25 en 50%. Maar hij wil nog wel het chromosomenonderzoek van het WKZ zelf bekijken om te bepalen of hij er anders tegenaan kijkt (dat heeft weer geen herhaling).
woensdag 26 augustus 2009 om 14:34
quote:Maleficent schreef op 26 augustus 2009 @ 14:32:
[...]
Dan snap ik wat het probleem is... Dat is niet leuk Mal! (understatement).
En dat je er ruzie met je vent over krijgt is ook niet leuk maar wel begrijpelijk: de spanning moet er ergens uit mop, en wie het dichtste bij staat enzo...
[...]
Dan snap ik wat het probleem is... Dat is niet leuk Mal! (understatement).
En dat je er ruzie met je vent over krijgt is ook niet leuk maar wel begrijpelijk: de spanning moet er ergens uit mop, en wie het dichtste bij staat enzo...
woensdag 26 augustus 2009 om 14:38
Sam zit nu in 92, is dat een 2T? Doe maar dan en dan ook in blauw/roze of blauw/wit en dan net de andere als in 3T.
Mal, tja, dat lees je nu weer in het 'waarom roken vrouwen als ze zwanger zijn' topic. Niet dat ik hun een ongelukkig kind gun, maar ik ben blij dat ik het volgens alle regeltjes gedaan heb, anders had ik me nu afgevraagd of het aan mij lag.
Waarom willen ze jullie nu doorsturen naar de psycholoog eigenlijk?
Mal, tja, dat lees je nu weer in het 'waarom roken vrouwen als ze zwanger zijn' topic. Niet dat ik hun een ongelukkig kind gun, maar ik ben blij dat ik het volgens alle regeltjes gedaan heb, anders had ik me nu afgevraagd of het aan mij lag.
Waarom willen ze jullie nu doorsturen naar de psycholoog eigenlijk?
woensdag 26 augustus 2009 om 14:38
Mal, echte parka http://www.dpam.com/parka-p-19612.html? ... =1_28_1096
woensdag 26 augustus 2009 om 14:39
Nou, ik ga straks even nieuwe 'erbij' schoentjes kopen voor Jonathan, heb ik wat afleiding. Ik wil een stel gympjes halen, met air erin ofzo. Ik had gehoord dat die ook heel goed zijn voor moeilijke voetjes. Jonathan past zijn aangepaste schoenen niet meer en het kan nog wel 8 weken duren voor er weer nieuwe zijn.
Kauf dich glücklich, he (winkel in Jinnystad).
Kauf dich glücklich, he (winkel in Jinnystad).
woensdag 26 augustus 2009 om 14:56
Mal: Lastig dat jullie daar anders in staan.
Ik heb zojuist tocht de jas van Mexx gekocht en ook 1 van We, maar die van Mexx heeft mijn voorkeur omdat hij een lekker kleurtje heeft. En een hele stoere muts voor Juul.
Amalia: De name-it heeft hier nu 70 procent korting omdat ze over een paar dagen gaan sluiten. Misschien is het wat voor je
Ik heb zojuist tocht de jas van Mexx gekocht en ook 1 van We, maar die van Mexx heeft mijn voorkeur omdat hij een lekker kleurtje heeft. En een hele stoere muts voor Juul.
Amalia: De name-it heeft hier nu 70 procent korting omdat ze over een paar dagen gaan sluiten. Misschien is het wat voor je
woensdag 26 augustus 2009 om 16:05
Komt in orde Mamax. 2x een 3T dus, in verschillende kleuren.
Okee, even heel ego maar ben zoooooo trots:
Laurens fietst zomaar opeens hopla weg op zijn fiets zonder zijwieltjes! Als een tierelier!
Kwaad dat ze eraf gingen, hij wilde niet fietsen. Maar opa en oma stonden ineens voor de deur, dus ik zei: kan je meteen laten zien dat je kan fietsen. Toevallig kwam man ook vroeg thuis dus die stond ook vol verwachting.
En ja hoor, fietsen!!!! Zo gaaf
Okee, even heel ego maar ben zoooooo trots:
Laurens fietst zomaar opeens hopla weg op zijn fiets zonder zijwieltjes! Als een tierelier!
Kwaad dat ze eraf gingen, hij wilde niet fietsen. Maar opa en oma stonden ineens voor de deur, dus ik zei: kan je meteen laten zien dat je kan fietsen. Toevallig kwam man ook vroeg thuis dus die stond ook vol verwachting.
En ja hoor, fietsen!!!! Zo gaaf