Jaaa...Eind aug/begin sept 2009
vrijdag 7 augustus 2009 om 14:09
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
woensdag 26 augustus 2009 om 11:11
Star onze lijven gaan inderdaad gelijk op he! Ik heb precies hetzelfde hoor, vind overtijd gaan niet alleen verschrikkelijk vanwege de onzekerheid. Begin alleen al vroeg te zeuren want zondag ben ik pas officieel overtijd . Doe ook maar rustig aan, misschien gaan we allebei wel tegelijk dit weekend 
Ah vandaar met opgezwollen voeten. Nou ja bloeddruk zo netjes etc dat het wel los zal lopen denk ik.
Ely goed zeg dat Zemmie het zo goed doet. Heeft ze last gehad van de warmte of niet? Ongeduld vind ik ook altijd wel logisch al lijkt het mij heerlijk om net zoals jij en Mmmomo gewoon nog te genieten op het laatst.
ARuba er ook even klaar mee, komt vast goed! Hoe zit het ook alweer met jouw familie en geboortes/ tijd ? Misschien kun je je daar aan vasthouden.
Hier geen krampje meer te bekennen en ik ben ook wat slak af want laat niet iedere keer slijm achter grrrr.....mooi he dat je nu graag krampen wil hebben! Nu weer proberen om op Hyves te komen!
Ah vandaar met opgezwollen voeten. Nou ja bloeddruk zo netjes etc dat het wel los zal lopen denk ik.
Ely goed zeg dat Zemmie het zo goed doet. Heeft ze last gehad van de warmte of niet? Ongeduld vind ik ook altijd wel logisch al lijkt het mij heerlijk om net zoals jij en Mmmomo gewoon nog te genieten op het laatst.
ARuba er ook even klaar mee, komt vast goed! Hoe zit het ook alweer met jouw familie en geboortes/ tijd ? Misschien kun je je daar aan vasthouden.
Hier geen krampje meer te bekennen en ik ben ook wat slak af want laat niet iedere keer slijm achter grrrr.....mooi he dat je nu graag krampen wil hebben! Nu weer proberen om op Hyves te komen!
woensdag 26 augustus 2009 om 12:40
quote:mmomo schreef op 26 augustus 2009 @ 08:50:
Goeiemorgen,
Meld met baby in op buik!
Vannacht in 3 uur tijd bevallen van een prachtige dochter. Ze is om 05:00 geboren en weegt 4020 gram en is 53 cm...
Ik zit nu heerlijk te zwijmelen op het kraambed....
Nog iemand bevallen toevallig?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd, een dochter
Goeiemorgen,
Meld met baby in op buik!
Vannacht in 3 uur tijd bevallen van een prachtige dochter. Ze is om 05:00 geboren en weegt 4020 gram en is 53 cm...
Ik zit nu heerlijk te zwijmelen op het kraambed....
Nog iemand bevallen toevallig?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd, een dochter
woensdag 26 augustus 2009 om 12:42
quote:Dierewier schreef op 26 augustus 2009 @ 11:11:
ARuba er ook even klaar mee, komt vast goed! Hoe zit het ook alweer met jouw familie en geboortes/ tijd ? Misschien kun je je daar aan vasthouden.Moeder: 41,5 week. Nichtje 42 weken. Eigenlijk al de vrouwen in mijn familie minstens 41 weken. Please let me be the exception... Ach ja. Vriend heeft me net meegenomen even het huis uit en is morgen misschien vrij. Ik ga toch ook maar wat mensen uitnodigen om langs te komen want zit nu echt te wachten en dat doet geen mens goed.
ARuba er ook even klaar mee, komt vast goed! Hoe zit het ook alweer met jouw familie en geboortes/ tijd ? Misschien kun je je daar aan vasthouden.Moeder: 41,5 week. Nichtje 42 weken. Eigenlijk al de vrouwen in mijn familie minstens 41 weken. Please let me be the exception... Ach ja. Vriend heeft me net meegenomen even het huis uit en is morgen misschien vrij. Ik ga toch ook maar wat mensen uitnodigen om langs te komen want zit nu echt te wachten en dat doet geen mens goed.
anoniem_62199 wijzigde dit bericht op 26-08-2009 12:53
Reden: Moet je wel alles engels doen he
Reden: Moet je wel alles engels doen he
% gewijzigd
woensdag 26 augustus 2009 om 12:42
woensdag 26 augustus 2009 om 12:49
woensdag 26 augustus 2009 om 14:42
Hiep hiep hoera voor de dochter van Mmomo! GEFELICITEERD. Hoop dat het goed gaat met jou en dochter.
Rebbel en Elyanne, jullie kleine al geslaagd voor de eerste testen. Fanastisch.
Zaterdag bevallen klinkt goed. Ik doe mee! Doen gewoon een massale bevalling met iedereen van het topic die nog niet is bevallen. (hoewel ik nu nog niet erg vind om nog even te wachten 9niet tot 42 weken dan), maar misschien denk daar over een week heel anders over )
Sprak gisteren ook nog een vriendin die vorig jaar 13 dagen van te voren "opeens" beviel. Dus zonder enig voorteken. "s Morgens begonnen de weeen en begin van middag kon ze haar kind vasthouden. Dus het kan zomaar.....
Rebbel en Elyanne, jullie kleine al geslaagd voor de eerste testen. Fanastisch.
Zaterdag bevallen klinkt goed. Ik doe mee! Doen gewoon een massale bevalling met iedereen van het topic die nog niet is bevallen. (hoewel ik nu nog niet erg vind om nog even te wachten 9niet tot 42 weken dan), maar misschien denk daar over een week heel anders over )
Sprak gisteren ook nog een vriendin die vorig jaar 13 dagen van te voren "opeens" beviel. Dus zonder enig voorteken. "s Morgens begonnen de weeen en begin van middag kon ze haar kind vasthouden. Dus het kan zomaar.....
woensdag 26 augustus 2009 om 15:59
Ik zit me zowaar een beetje te vervelen hier in het kraambed. Heb aardig wat naweeën, vooral tijdens de borstvoeding, maar verder gaat alles goed... Ons meiske ligt weer lekker te slapen, heeft al geplast en gepoept en goed gedronken. Raar idee hoor, minder dan 12 uur geleden zat ze nog in mijn buik...
Anyway; kan ik misschien voor iemand een weeendansje doen ofzo? Met die naweeen van mij moet dat vast goed lukken.
Momoman is trouwens een ruime maand vrij! Hij heeft ouderschapsverlof opgenomen, dus dat wordt genieten met z'n vieren! Voor Zeun ook heel fijn dat z'n papa lekker vaak voor hem beschikbaar is....
Net een golf kraambezoek gehad, vanavond nog een klein golfje erachter aan. We hebben er deze keer voor gekozen om mensen de baby niet te laten vasthouden de eerste keer. Voelt wel goed vind ik, Zeun was destijds echt een beetje overprikkeld van al dat vasthouden....
Anyway; kan ik misschien voor iemand een weeendansje doen ofzo? Met die naweeen van mij moet dat vast goed lukken.
Momoman is trouwens een ruime maand vrij! Hij heeft ouderschapsverlof opgenomen, dus dat wordt genieten met z'n vieren! Voor Zeun ook heel fijn dat z'n papa lekker vaak voor hem beschikbaar is....
Net een golf kraambezoek gehad, vanavond nog een klein golfje erachter aan. We hebben er deze keer voor gekozen om mensen de baby niet te laten vasthouden de eerste keer. Voelt wel goed vind ik, Zeun was destijds echt een beetje overprikkeld van al dat vasthouden....
woensdag 26 augustus 2009 om 16:03
haha Mmomo en haar verveling. Je bent zo funny. Doe maar mooi rustig aan, lekker boekje lezen ofzo. Goed zeg dat ze al zo haar best doet en dat alles zo goed gaat. Vind het zo leuk en bijzonder.
Denk dat je voor het halve forum wel een weeendans mag doen haha. Naweeen erg pijnlijk of te doen? Bv loopt al een beetje?
Wat heerlijk zeg dat kerel thuis is. Hoe vindt Zeun het tot nu toe? Ik denk dat het ik hetzelfde ga doen met aankomende beeb. Vind dat ook wel prettig.
Pipi we gaan zaterdag voor een bevalling van het hele forum die wil en zo komen we mooi in het Guinness book of records
Denk dat je voor het halve forum wel een weeendans mag doen haha. Naweeen erg pijnlijk of te doen? Bv loopt al een beetje?
Wat heerlijk zeg dat kerel thuis is. Hoe vindt Zeun het tot nu toe? Ik denk dat het ik hetzelfde ga doen met aankomende beeb. Vind dat ook wel prettig.
Pipi we gaan zaterdag voor een bevalling van het hele forum die wil en zo komen we mooi in het Guinness book of records
woensdag 26 augustus 2009 om 17:00
Ha.. nu al verveeld. Geweldig Mmomo! Wel fijn dat je je al weer zo fit voelt (tenminste neem ik aan). Zijn de naweeen erg heftig of is het te doen? Geniet nog maar ff van je rust.
Wel goed dat je besloten hebt dat je de baby nog even niet vast laat houden. Vooral als het goed voelt! Sterke beslissing. En idd hoe vindt Zeun het tot nu toe?
En een weeendans is natuurlijk altijd welkom. Zaterdag komt mij trouwens ook wel goed uit... dus bij deze schrijf ik me alvast in voor de collectieve bevalling op zaterdag!
Vanavond uiteten met vriendinnen bij mij in de buurt. Vrijdag is mijn vent vrij en hebben we gewoon de hele dag samen. Heerlijk!! En dan zaterdag dus de bevalling
Wel goed dat je besloten hebt dat je de baby nog even niet vast laat houden. Vooral als het goed voelt! Sterke beslissing. En idd hoe vindt Zeun het tot nu toe?
En een weeendans is natuurlijk altijd welkom. Zaterdag komt mij trouwens ook wel goed uit... dus bij deze schrijf ik me alvast in voor de collectieve bevalling op zaterdag!
Vanavond uiteten met vriendinnen bij mij in de buurt. Vrijdag is mijn vent vrij en hebben we gewoon de hele dag samen. Heerlijk!! En dan zaterdag dus de bevalling
woensdag 26 augustus 2009 om 17:19
woensdag 26 augustus 2009 om 20:50
woensdag 26 augustus 2009 om 21:05
lekker advies Dier... veel te laat natuurlijk. Dus nu teveel gegeten... dat wordt dus poepen tijdens de bevalling
Heb trouwens al sinds gisteren diaree.. dus alles is toch weer snel uit het lichaam.
En verder @ Star: idd gewoon mee doen. Een beetje solidariteit kan toch geen kwaad En eerbetoon aan MJ is altijd goed. Ik ben/was ook fan, dus dat zou mijn bevalling een extra 'gouden' randje geven
Heb trouwens al sinds gisteren diaree.. dus alles is toch weer snel uit het lichaam.
En verder @ Star: idd gewoon mee doen. Een beetje solidariteit kan toch geen kwaad En eerbetoon aan MJ is altijd goed. Ik ben/was ook fan, dus dat zou mijn bevalling een extra 'gouden' randje geven
woensdag 26 augustus 2009 om 21:17