Jaaa...Eind aug/begin sept 2009
vrijdag 7 augustus 2009 om 14:09
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
dinsdag 25 augustus 2009 om 14:04
Whiehoe!!! Mmomo gaat vandaag bevallen! Ik ga zo even naar de supermarkt, lekkere dingetjes halen, en dan ben ik niet meer weg te slaan van viva, mail, hyves en ik hou de gordijnen vanavond open zodat ik ook alle eventuele rooksignalen meepik. Nu nu gauw morse uit mijn hoofd leren en dan kan het grote ontsluitingsfeest beginnen!
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 25 augustus 2009 om 14:29
dinsdag 25 augustus 2009 om 14:33
dinsdag 25 augustus 2009 om 15:11
[quote]Aruba schreef op 25 augustus 2009 @ 10:21:
Wat lief dat je op mij inzet Pipi. Doe ik zelf namelijk niet
Ik weet niet of dat zo lief is want ik heb dit soort dingen altijd fout (en zet dan juist op de laatste in ofzo ).
Vis leuk verhaal. Momo lijkt ervan onder de indruk te zijn en heeft alvast wat ontsluiting geregeld. Zet hem op Momo
Wat lief dat je op mij inzet Pipi. Doe ik zelf namelijk niet
Ik weet niet of dat zo lief is want ik heb dit soort dingen altijd fout (en zet dan juist op de laatste in ofzo ).
Vis leuk verhaal. Momo lijkt ervan onder de indruk te zijn en heeft alvast wat ontsluiting geregeld. Zet hem op Momo
dinsdag 25 augustus 2009 om 16:17
Wat goed Mmomo, ben benieuwd!
Wat ik alleen niet zo snap is dat gestrip. Ik wil dat zelf echt niet, of moet al echt 14 dagen overdue zijn. Lijkt me naar, pijnlijk en ook helpt het vaak niet - zij het wel in geval Kess
Vis, ik zit boven op mijn mailbox
Tweede dag school ging weer prima, op klein drama om verkeerde drinkbeker (Ier had de prinsessenbeker meegenomen, ipv de favoriet met TInkerbel ) na Daarna bij kdv vriendinnetje geluncht en pasgeboren jongetje vastgehouden, die lekker tegen me aan in slaap viel. Vind ik altijd zo leuk, wat een mooi vooruitzicht
Wat ik alleen niet zo snap is dat gestrip. Ik wil dat zelf echt niet, of moet al echt 14 dagen overdue zijn. Lijkt me naar, pijnlijk en ook helpt het vaak niet - zij het wel in geval Kess
Vis, ik zit boven op mijn mailbox
Tweede dag school ging weer prima, op klein drama om verkeerde drinkbeker (Ier had de prinsessenbeker meegenomen, ipv de favoriet met TInkerbel ) na Daarna bij kdv vriendinnetje geluncht en pasgeboren jongetje vastgehouden, die lekker tegen me aan in slaap viel. Vind ik altijd zo leuk, wat een mooi vooruitzicht
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 25 augustus 2009 om 18:57
Ja! De kleine meid is helemaal ingedaald. Dus we zijn er echt klaar voor.
Krampjes kon ze weinig over zeggen.
Kan idd morgen al komen, maar kan ook over 4 weken.
Heb nu alle verloskundigen gezien, dus das wel prettig.
Schoonzus en petekind waren mee. Volgens hem heb ik een paard in mijn buik.
(dat zei die toen we het hartje gingen beluisteren)
Bloeddruk was goed, maar moet wel het vocht in de gaten houden wat ik vasthoudt.
Krijg ik er meer last van, of word ik misselijk/duizelig, dan moet ik aan de bel trekken.
HvN is nog niet op de stoep geweest, maar BNN wel. Helaas was ik niet thuis. (heb ik me voor niets opgetut )
Maar mannetje heeft ze doorverwezen naar de hogere piefen die er meer vanaf weten. Hadden ze ons ook aangeraden.
Dus zal wel wat over op BNN komen, maar denk niet met beelden van ons huis of zo.
Maar ga het toch wel ff in de gaten houden.
Krampjes kon ze weinig over zeggen.
Kan idd morgen al komen, maar kan ook over 4 weken.
Heb nu alle verloskundigen gezien, dus das wel prettig.
Schoonzus en petekind waren mee. Volgens hem heb ik een paard in mijn buik.
(dat zei die toen we het hartje gingen beluisteren)
Bloeddruk was goed, maar moet wel het vocht in de gaten houden wat ik vasthoudt.
Krijg ik er meer last van, of word ik misselijk/duizelig, dan moet ik aan de bel trekken.
HvN is nog niet op de stoep geweest, maar BNN wel. Helaas was ik niet thuis. (heb ik me voor niets opgetut )
Maar mannetje heeft ze doorverwezen naar de hogere piefen die er meer vanaf weten. Hadden ze ons ook aangeraden.
Dus zal wel wat over op BNN komen, maar denk niet met beelden van ons huis of zo.
Maar ga het toch wel ff in de gaten houden.
dinsdag 25 augustus 2009 om 19:50
quote:Star schreef op 25 augustus 2009 @ 16:19:
Met 39 weken strippen Kess? Dat is vroeg!
Hier nu afgesproken dat ze met 41 weken gaan strippen.
Dat was omdat ik al sinds week 16 harde buiken had, vanaf week 29 bloedverlies en vanaf week 34 nachtenlang voorweeën. Ik was dus bekaf en bevallen was alleen maar fijn. Wat jij laatst al zei: om de drie uur voeden zou echt de hemel op aarde zijn in vergelijking met die zwangere nachten, toen.
Ik wist toen alleen nog niet dat Vito 3 maanden lang om de 2 uur wilde drinken....
Met 39 weken strippen Kess? Dat is vroeg!
Hier nu afgesproken dat ze met 41 weken gaan strippen.
Dat was omdat ik al sinds week 16 harde buiken had, vanaf week 29 bloedverlies en vanaf week 34 nachtenlang voorweeën. Ik was dus bekaf en bevallen was alleen maar fijn. Wat jij laatst al zei: om de drie uur voeden zou echt de hemel op aarde zijn in vergelijking met die zwangere nachten, toen.
Ik wist toen alleen nog niet dat Vito 3 maanden lang om de 2 uur wilde drinken....
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 25 augustus 2009 om 19:58
YO MMOMO!!! Het gaat zeker wel vanavond gebeuren, dat kan niet missen. Was gewoon het laatste zetje wat je nodig had met 3 a 4 cm ontsluiting. Nu hoop ik dat ook wel op Hyves kan want wil net zoals Kess alle lijnen open hebben staan haha. Waarom moet je na het strippen rustig doen Aruba?
Pipi wat een tegenvaller dat je niet op mij stemt . Ik ga gewoon overtijd hoor mensen. Probeer gewoon van dit forum een spannende soap te maken waar ik ieder krampje wat ik in IRL niet met iedereen deel met jullie compleet deel . Het is hier ook weer rustig (like koeienverhaal Star). Bloeddruk ook omlaag, zo laag zelfs dat ik bang ben dat ik met dit tempo straks geen bloeddruk meer over heb . 55/120. Hoezo met je het in de gaten houden met je vocht Nala? Ik heb namelijk ook echt geen voet meer over....
Jammer dat je helemaal opgetut was en dan weg was toen zelfs BNN (hopelijk Dennis ) voor de deur stond. Hoe kun je haha? Maarre ik hou het in de gaten en fijn dat het voor jullie waarshijnlijk niet zoveel impact zal hebben.
REbbel geweldig al die stickers op het hoofd maar wat is HSP? Enne nu wil ik geen sticker op mijn hoofd metdom blondje aub. Hoog sensitief plukje?
Haha Gympy, grappig he dat je dan toch onder de indruk bent van zo'n opmerking van vk. Vannacht maar weer gaan slapen dan.
Oh leuk dat tweede schooldag ook weer zo goed ging INad en wat zlieg van verkeerde beker.
Nesta komt tegenwoordig snachts nog weleens huilend zijn bed uit omdat hij het eng vindt of eng gedroomd heeft en het donker is. Dus dacht slim te zijn door lampje te kopen met een sensor zodat hij licht heeft. Nu is meneer panisch voor het lampje...zucht. Wat een held.
Onderkantje is helaas niet gecheckt bij VK . Zal uitslag van alles wel op Hyves zetten, is wat prettiger. Hopelijk lukt het om er straks op te komen.
Vis en haar planning voor bevalling is geniaal. Klinkt heerlijk zo....
Maarre voorkruiper tssssss.
Voor de rest alles kwijt dusse ZWAAI!
Pipi wat een tegenvaller dat je niet op mij stemt . Ik ga gewoon overtijd hoor mensen. Probeer gewoon van dit forum een spannende soap te maken waar ik ieder krampje wat ik in IRL niet met iedereen deel met jullie compleet deel . Het is hier ook weer rustig (like koeienverhaal Star). Bloeddruk ook omlaag, zo laag zelfs dat ik bang ben dat ik met dit tempo straks geen bloeddruk meer over heb . 55/120. Hoezo met je het in de gaten houden met je vocht Nala? Ik heb namelijk ook echt geen voet meer over....
Jammer dat je helemaal opgetut was en dan weg was toen zelfs BNN (hopelijk Dennis ) voor de deur stond. Hoe kun je haha? Maarre ik hou het in de gaten en fijn dat het voor jullie waarshijnlijk niet zoveel impact zal hebben.
REbbel geweldig al die stickers op het hoofd maar wat is HSP? Enne nu wil ik geen sticker op mijn hoofd metdom blondje aub. Hoog sensitief plukje?
Haha Gympy, grappig he dat je dan toch onder de indruk bent van zo'n opmerking van vk. Vannacht maar weer gaan slapen dan.
Oh leuk dat tweede schooldag ook weer zo goed ging INad en wat zlieg van verkeerde beker.
Nesta komt tegenwoordig snachts nog weleens huilend zijn bed uit omdat hij het eng vindt of eng gedroomd heeft en het donker is. Dus dacht slim te zijn door lampje te kopen met een sensor zodat hij licht heeft. Nu is meneer panisch voor het lampje...zucht. Wat een held.
Onderkantje is helaas niet gecheckt bij VK . Zal uitslag van alles wel op Hyves zetten, is wat prettiger. Hopelijk lukt het om er straks op te komen.
Vis en haar planning voor bevalling is geniaal. Klinkt heerlijk zo....
Voor de rest alles kwijt dusse ZWAAI!
dinsdag 25 augustus 2009 om 20:01
dinsdag 25 augustus 2009 om 20:12
Helaas helaas, ondanks het goede gesprek van vanmorgen nog geen tekenen van een naderende bevalling, of weeën om het kwartier vanaf 8 uur. Wel de hele dag krampen en vanmiddag oefenweeën, maar die zwakten weer af in bad . Ik krijg natuurlijk een Ierse baby.. en afspraken over tijd zijn zeer rekkelijk hier... Had kunnen weten dat hij/zij zich er niet aan zou houden . Man en ik gaan na het eten lekker pubben. Ook heel Iers .
Wow Rebbel - Nu al een stickertje op je baby! Als ik jou was zou ik hier op de kinderpeiler een topic openen met als titel: 'Mijn twee weken oude zoontje is HSP, lotgenoten?' . Weet zeker dat je vanavond nog op minstens 200 reacties zit. Misschien leuk voor de dames die vanacht weer wakker liggen .
Mmomo - spannend joh, zet hem op!
Heh Star - wat jammer weer van je bloeddruk... Hou je het nog wat uit?
Inad - Chica heeft groot gelijk dat ze niet uit de prinsessenbeker wil drinken als ze ook één met Tinkerbel heeft Prinsessenbekers zijn zúlke peutergadgets!
Nala - Las je verhaal op Hyves. Wat een gedoe daar bij jullie! Fijn dat je meissie helemaal is ingedaald! Ennuh... een paard in je buik?? Hoop niet dat petekind erg teleurgesteld zal zijn straks na de bevalling.
Ely, Pauwie en Lala - Lekker aan het genieten van jullie hummeltjes?
Wow Rebbel - Nu al een stickertje op je baby! Als ik jou was zou ik hier op de kinderpeiler een topic openen met als titel: 'Mijn twee weken oude zoontje is HSP, lotgenoten?' . Weet zeker dat je vanavond nog op minstens 200 reacties zit. Misschien leuk voor de dames die vanacht weer wakker liggen .
Mmomo - spannend joh, zet hem op!
Heh Star - wat jammer weer van je bloeddruk... Hou je het nog wat uit?
Inad - Chica heeft groot gelijk dat ze niet uit de prinsessenbeker wil drinken als ze ook één met Tinkerbel heeft Prinsessenbekers zijn zúlke peutergadgets!
Nala - Las je verhaal op Hyves. Wat een gedoe daar bij jullie! Fijn dat je meissie helemaal is ingedaald! Ennuh... een paard in je buik?? Hoop niet dat petekind erg teleurgesteld zal zijn straks na de bevalling.
Ely, Pauwie en Lala - Lekker aan het genieten van jullie hummeltjes?