Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
woensdag 26 augustus 2009 om 20:32
Oeh, Lyzzl, jij weet wel weer op mijn knoppen te drukken hoor. Lachen, dat moest ik van je verhalen. Huilen ook! Ik wist niet dat bunny het zo erg vond! Het was nooit mijn bedoeling hem aan het huilie huilie te maken!
(trouwens, je STAY! linkje doet het niet, maar laat me raden: Shakespear's sister?)
(trouwens, je STAY! linkje doet het niet, maar laat me raden: Shakespear's sister?)
woensdag 26 augustus 2009 om 20:49
woensdag 26 augustus 2009 om 21:12
Yep, Marapoedelewoepie, dat was idd Shakespear zijn zusje!
Bunny krijgt alweer een lachje op d'r bekkie.
Je hebt geen idee hoe vaak ze 's avonds bij me in bed kroop en vroeg (in gebarentaal, want ze kan natuurlijk niet praten): al iets van Maka gehoord?
Lief, hè.... ze noemt je Maka -ze heeft moeite met de 'R'.
Als ik dan 'nee, maar vast heeeel gauw' antwoordde betrok haar koppie al een beetje. De laatste week leek ze echt down.
Maarrrr... zoals gezegd, ze hep alweer een laggie op dur bekkie.
Heb vanavond een cheeseburger gegeten en ik (en Lys II en Lys III) knapten er gelijk van op!
Hukkie voor Doesjemijn en een hukkie voor Marapopje!
En luister naar Douche74, zij spreekt wijze, zeer wijze woorden!
Bunny krijgt alweer een lachje op d'r bekkie.
Je hebt geen idee hoe vaak ze 's avonds bij me in bed kroop en vroeg (in gebarentaal, want ze kan natuurlijk niet praten): al iets van Maka gehoord?
Lief, hè.... ze noemt je Maka -ze heeft moeite met de 'R'.
Als ik dan 'nee, maar vast heeeel gauw' antwoordde betrok haar koppie al een beetje. De laatste week leek ze echt down.
Maarrrr... zoals gezegd, ze hep alweer een laggie op dur bekkie.
Heb vanavond een cheeseburger gegeten en ik (en Lys II en Lys III) knapten er gelijk van op!
Hukkie voor Doesjemijn en een hukkie voor Marapopje!
En luister naar Douche74, zij spreekt wijze, zeer wijze woorden!
Known to cause insanity in laboratory mice
woensdag 26 augustus 2009 om 21:28
Heel raar.... wordt ik een paar dagen geleden wakker met een sombrero op en sambaballen in de handen... Denk je, Dush, dat het iets met de mexicaanse griep te maken had? Hhhhhh
(gaat nu een cheeseburgerstand bij alle doktersposten neerzetten)
Zo en nu ga ik met de benen omhoog nog even wat tv kijken en eens fijn relaxen.
Fijne avond, saaie meisjes!
(gaat nu een cheeseburgerstand bij alle doktersposten neerzetten)
Zo en nu ga ik met de benen omhoog nog even wat tv kijken en eens fijn relaxen.
Fijne avond, saaie meisjes!
Known to cause insanity in laboratory mice
woensdag 26 augustus 2009 om 22:30
jemig jullie zijn wel saai geweest vanavond......mijn vergadering was ook saai,feestcommisie. feestavond met saaie verrassingen in aantocht.en zaterdagavond saai feest bij vrienden en overdag voor het eten zorgen.
fijn dat jullie dr weer zijn Lys en MissMara hoest met beeb en Broertje.owwww shit,morgen de wekker weer vroeg.heb dubbele dienst
fijn dat jullie dr weer zijn Lys en MissMara hoest met beeb en Broertje.owwww shit,morgen de wekker weer vroeg.heb dubbele dienst
woensdag 26 augustus 2009 om 22:53
Naja, had ik uren geleden deze saaie tekst getiept, heb ik hem niet verstuurd! Toch maar even doen! Ik klik nu dadelijk op de knop waar "Verstuur bericht" opstaat.
hhhhhh Lyz ik merk dat ik weer ouderwets hard om je moet lachen en dat ik dat gemist heb! Doezje, jij bent gewoon supah lievv! terug.
He, fijn om weer hier te zijn.
hhhhhh Lyz ik merk dat ik weer ouderwets hard om je moet lachen en dat ik dat gemist heb! Doezje, jij bent gewoon supah lievv! terug.
He, fijn om weer hier te zijn.