Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
vrijdag 28 augustus 2009 om 10:57
LiefVieAnRoos, ik wens dat je leven weer heel snel saai wordt want dit klinkt niet zo leuk... hukkie hukkie voor jou! En als je er saai over wilt praten kan dat hoor, daar is dit hele forum voor bedoeld!
Ik MOET vandaag weer saai en hard aan het werk. Als ik hier wegblijf is dat een goed teken.
saai ze!
Ik MOET vandaag weer saai en hard aan het werk. Als ik hier wegblijf is dat een goed teken.
saai ze!
vrijdag 28 augustus 2009 om 12:09
Doezzz, dat is denk ik ook zo. Als het dan maar wel echt verwerken is. Dan ben ik er over een tijdje klaar mee, dat heb ik er dan wel voor over
MissyMaar, thanks beeb. Met spannend bedoel ik, naast wat stressvolle, ook wel leuke dingen hoor!
Vanavond bijvoorbeeld: een date. En dat is járen geleden. Daarnaast gisteren een heel goed sollicitatiegesprek gehad waarvan ik denk dat het wat gaat worden.
Dus dat zijn positieve dingen allemaal. Focusssss !
Werk ze allemaal! Behalve Does dan. Lekker hoor, een lang weekend!
Ik ga nu naar mijn liefste omaatje. Ze is 91 jaar geworden.
Ciao ladies!
MissyMaar, thanks beeb. Met spannend bedoel ik, naast wat stressvolle, ook wel leuke dingen hoor!
Vanavond bijvoorbeeld: een date. En dat is járen geleden. Daarnaast gisteren een heel goed sollicitatiegesprek gehad waarvan ik denk dat het wat gaat worden.
Dus dat zijn positieve dingen allemaal. Focusssss !
Werk ze allemaal! Behalve Does dan. Lekker hoor, een lang weekend!
Ik ga nu naar mijn liefste omaatje. Ze is 91 jaar geworden.
Ciao ladies!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
vrijdag 28 augustus 2009 om 15:34
Van harte met Oma LaVie...Wat een saaie maar prachtige leeftijd heeft ze bereikt! Ik ga duimen voor je sollicitatiegesprek, dat je het gaat worden. En date! Wow dat is zeker saai. Gelukkig kun je daar in de nachten ook over dromen. En die zijn uiteraard veeeeeeeeeel fijner dan die enge stressie dromen
vrijdag 28 augustus 2009 om 21:35
zaterdag 29 augustus 2009 om 11:02
Hey lieverds. Bedankt allemaal!
Mijn date was niets hoor! Hahahaha
Gisteren geweest. Wat een saaie lul. Niets voor mij, geen aantrekkingskracht, niets. En hij bijt nagels, extreem afgekloven stompjes. Ieder zijn ding, maar IK persoonlijk walg daar van. Kansloos dus!
We gaan gewoon maar weer saai verder!
Ik ga zo lekker naar een feestje. Voltt loves summer festival.
Even alles heel saai van me afdansen!
Fijn saai weekend voor jullie allemaal!
Mijn date was niets hoor! Hahahaha
Gisteren geweest. Wat een saaie lul. Niets voor mij, geen aantrekkingskracht, niets. En hij bijt nagels, extreem afgekloven stompjes. Ieder zijn ding, maar IK persoonlijk walg daar van. Kansloos dus!
We gaan gewoon maar weer saai verder!
Ik ga zo lekker naar een feestje. Voltt loves summer festival.
Even alles heel saai van me afdansen!
Fijn saai weekend voor jullie allemaal!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zaterdag 29 augustus 2009 om 14:12
Afgekloven stompjes zijn een échte afknapper.
Ik zit nu in m'n pyjama op de bank m'n ontbijt te eten. Heb de kamer al geveegd (had geen zin om de stofzuiger te pakken), de was zit in de machine en de logeerkamer is weer zoals ie er normaal uit ziet.
Lekker weer even het huis voor mezelf.
Ik zit nu in m'n pyjama op de bank m'n ontbijt te eten. Heb de kamer al geveegd (had geen zin om de stofzuiger te pakken), de was zit in de machine en de logeerkamer is weer zoals ie er normaal uit ziet.
Lekker weer even het huis voor mezelf.
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 29 augustus 2009 om 20:08
zaterdag 29 augustus 2009 om 20:17
Hallo saaie kindertjes!
Brrrrr..... Rozzzzz, heb je de avond snel beëindigd? Of heb je de boel -je ergerend- nog even uitgezeten?
Ik ben saai.
(gewoon... voor het geval jullie nog niet overtuigd waren)
Mijn kop blijft vol zitten met troep. Ik heb het idee dat het geen gewone slijmproductie meer is, maar dat ik onderhand hersencellen aan het eruit snuiten ben.
Als ik dus heel raar doe: kannutniehelpenie
(soms is het zo lekker even een beetje zielig te doen)
En een extra 'ah & oh' voor m'n Doesjke;:-)
Brrrrr..... Rozzzzz, heb je de avond snel beëindigd? Of heb je de boel -je ergerend- nog even uitgezeten?
Ik ben saai.
(gewoon... voor het geval jullie nog niet overtuigd waren)
Mijn kop blijft vol zitten met troep. Ik heb het idee dat het geen gewone slijmproductie meer is, maar dat ik onderhand hersencellen aan het eruit snuiten ben.
Als ik dus heel raar doe: kannutniehelpenie
(soms is het zo lekker even een beetje zielig te doen)
En een extra 'ah & oh' voor m'n Doesjke;:-)
Known to cause insanity in laboratory mice
zaterdag 29 augustus 2009 om 20:41
quote:Dushi74 schreef op 29 augustus 2009 @ 20:08:
Saai op je werk, HPL dan was je wel even op het goede topic
Saaie dates zijn vreselijk! Vooral diegene met wie de chemie ontbreekt.
Heb je nog even lekker saai kunnen slapen Snjo? Je moest wel erg vroeg op om je visite op La plaine te zetten heGelukkig wel, werd om half 12 wakker maar kan niet echt zeggen dat ik uitgeslapen ben vandaag. Heb dan ook de hele dag saai niets gedaan (naast het huishouden).
Saai op je werk, HPL dan was je wel even op het goede topic
Saaie dates zijn vreselijk! Vooral diegene met wie de chemie ontbreekt.
Heb je nog even lekker saai kunnen slapen Snjo? Je moest wel erg vroeg op om je visite op La plaine te zetten heGelukkig wel, werd om half 12 wakker maar kan niet echt zeggen dat ik uitgeslapen ben vandaag. Heb dan ook de hele dag saai niets gedaan (naast het huishouden).
zaterdag 29 augustus 2009 om 20:55
Lys die hersencellen heb je wel nodig hoor. Maar ziek het goed uit, want anders blijf je de rest van het seizoen zo kwakkelen.
En wat een oooooh en aaaaah weer
Snjo wel een aardige tijd dat je je bed weer uit kwam. Maar doordat je slaap is onderbroken ben je vast nog erg moe. Hopelijk sta je morgen fitter op.
En wat een oooooh en aaaaah weer
Snjo wel een aardige tijd dat je je bed weer uit kwam. Maar doordat je slaap is onderbroken ben je vast nog erg moe. Hopelijk sta je morgen fitter op.
zaterdag 29 augustus 2009 om 23:57
quote:Lys schreef op 29 augustus 2009 @ 20:55:
Vanavond nog plannen Snjookie? Of kun je lekker relaxen?
Lig nu lekker op de bank. De katten liggen bij me. Ga zo vroeg m'n bed ik en dan ben ik morgen weer zo fris als een hoentje (spreek uit ervaring).
Niet teveel je hoofd bewegen anders raakt de ene overgebleven cel nog van slag ook.
Vanavond nog plannen Snjookie? Of kun je lekker relaxen?
Lig nu lekker op de bank. De katten liggen bij me. Ga zo vroeg m'n bed ik en dan ben ik morgen weer zo fris als een hoentje (spreek uit ervaring).
Niet teveel je hoofd bewegen anders raakt de ene overgebleven cel nog van slag ook.