NIET groepje
woensdag 26 augustus 2009 om 23:34
Engie, je plaatpizza ziet er lekker uit hoor.
Mamzie hoe was je vakantie?
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik moet wat kwijt. Ik heb zo'n leuke avond gehad met Poezzz en mister Perfect (tom). Ik, ja geef me maar een trap, was vergeten aan hapjes te denken. Maar om 7 uur kwam de thuiskapster. Ik dus douchen, boodschappen doen, kapster bellen die de afspraak was vergeten, 6 verschillende tapas maken die niet bijzonder waren maar wegens tijd gebrek zo simpel. Kapster geweest, gestofzogen die haren. Weer gedouched en omgekleed, aan de tapas verder. Wilde net Roos zeggen waarom ik al een tijdje niets zei op msn, gaat de bel. Waren ze er al. Ja was reuze gezellig en wat een heerlijke liefde heeft Poez. Mmmm. Ja hoop nog vaak zulke gezellige avonden te hebben.
Roosje, kan het kloppen dat ik je even niet kan bereiken?
Ladies ik heb weer even vleugels. Wat kan iemands liefde toch mooi zijn he!!!
Haar liefde he! Niet dat jullie verkeerd denken.
Mamzie hoe was je vakantie?
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik moet wat kwijt. Ik heb zo'n leuke avond gehad met Poezzz en mister Perfect (tom). Ik, ja geef me maar een trap, was vergeten aan hapjes te denken. Maar om 7 uur kwam de thuiskapster. Ik dus douchen, boodschappen doen, kapster bellen die de afspraak was vergeten, 6 verschillende tapas maken die niet bijzonder waren maar wegens tijd gebrek zo simpel. Kapster geweest, gestofzogen die haren. Weer gedouched en omgekleed, aan de tapas verder. Wilde net Roos zeggen waarom ik al een tijdje niets zei op msn, gaat de bel. Waren ze er al. Ja was reuze gezellig en wat een heerlijke liefde heeft Poez. Mmmm. Ja hoop nog vaak zulke gezellige avonden te hebben.
Roosje, kan het kloppen dat ik je even niet kan bereiken?
Ladies ik heb weer even vleugels. Wat kan iemands liefde toch mooi zijn he!!!
Haar liefde he! Niet dat jullie verkeerd denken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 26 augustus 2009 om 23:53
*breekt in*
Kom je eigenlijk helemaal op het laatste moment geregeld binnen vallen voor een borrel, krijg je een complete tapastafel geserveerd.
MV, gij zijt een wonder en uiteraard een schat! Het was heel gezellig. Fijn om je weer eens de zien en de poezen te knuffelen.
Tom zegt: "Ik heb genoten van de hapjes en je gezelligheid. Bedankt!"
Waarmee Tom's eerste woorden op dit forum een feit zijn.
*Breekt uit*
Kom je eigenlijk helemaal op het laatste moment geregeld binnen vallen voor een borrel, krijg je een complete tapastafel geserveerd.
MV, gij zijt een wonder en uiteraard een schat! Het was heel gezellig. Fijn om je weer eens de zien en de poezen te knuffelen.
Tom zegt: "Ik heb genoten van de hapjes en je gezelligheid. Bedankt!"
Waarmee Tom's eerste woorden op dit forum een feit zijn.
*Breekt uit*
oh that purrrrrrrrrfect feeling
donderdag 27 augustus 2009 om 00:53
voor de Nieuwe Liefde van Poez en dat Myleen 'm heeft goedgekeurd Fijn zulke avonden hè?
Ik ben weer terug in het land!
Ga volgend jaar écht werken & wonen in Engeland... het liefst in Londen.
Hier een paar kiekjes uit Edinburgh:
Kijk, deze berg was ik opgeklommen:
En hier kwam een regenbui aan, precies boven het kasteel:
En in 1 van de zijstraatjes van deze grote straat logeerde ik. Appartement was bijna onderaan, was altijd een hele klim om naar het theater te gaan. Heb nog een paar dagen spierpijn gehad!
Ik ben weer terug in het land!
Ga volgend jaar écht werken & wonen in Engeland... het liefst in Londen.
Hier een paar kiekjes uit Edinburgh:
Kijk, deze berg was ik opgeklommen:
En hier kwam een regenbui aan, precies boven het kasteel:
En in 1 van de zijstraatjes van deze grote straat logeerde ik. Appartement was bijna onderaan, was altijd een hele klim om naar het theater te gaan. Heb nog een paar dagen spierpijn gehad!
donderdag 27 augustus 2009 om 07:31
Moge ladies.
Ja Age, zulke gezellige avonden moet je koesteren. Erg leuk.
Wat een prachtige foto's, wist helemaal niet dat je zo fotogeniek was. Zie ik boven dat kasteel nou ook een regenboog? Of moet ik nog even beter wakker worden?
Nou het is je zeker goed bevallen als je er volgend jaar gaat wonen. Kan dat met je bedrijf?
Vandaag komt Roos een paar dagen hier , gezellig.
Ja Age, zulke gezellige avonden moet je koesteren. Erg leuk.
Wat een prachtige foto's, wist helemaal niet dat je zo fotogeniek was. Zie ik boven dat kasteel nou ook een regenboog? Of moet ik nog even beter wakker worden?
Nou het is je zeker goed bevallen als je er volgend jaar gaat wonen. Kan dat met je bedrijf?
Vandaag komt Roos een paar dagen hier , gezellig.
donderdag 27 augustus 2009 om 07:47
He Ploesje. Ik heb droog weer voor je besteld vandaag, dat je veilig met de motor naar je werk kan.
Oja nog een leuk nieuwtje, Poezzz wil voor mij de foto(s)/logo maken voor Prik een vorkje. Zij kan hele mooie foto's maken, heb een en ander van haar werk gezien en ben zo happy dat ze dat voor me wil doen. Zo mooi zou ik dat zelf nooit kunnen. Dus zodra ik het amuse vorkje in huis heb spreken we af. Lief he.
Oja nog een leuk nieuwtje, Poezzz wil voor mij de foto(s)/logo maken voor Prik een vorkje. Zij kan hele mooie foto's maken, heb een en ander van haar werk gezien en ben zo happy dat ze dat voor me wil doen. Zo mooi zou ik dat zelf nooit kunnen. Dus zodra ik het amuse vorkje in huis heb spreken we af. Lief he.

donderdag 27 augustus 2009 om 08:50
YES YES YES
HET MOET NU GEBEUREN. LIEVE NIETERS DIE NOG NIET GESTEMD HEBBEN. ONZE BORO IS GENOMINEERD EN KAN FVDM WORDEN. ALS IK ERAAN DENK DAN STUUR IK IEDEREEN NOG WEL EEN MAILTJE MAAR HOOP DAT ER VANDAAG WEINIG GEPOST WORDT DAT IEDEREEN DIT LEEST EN STEMT ALS DIE HET NOG NIET HEEFT GEDAAN.
EN JE MAG DIT BERICHTJE OOK QUOTEN .
LIEVE BORO, JE VERDIENT HET
HET MOET NU GEBEUREN. LIEVE NIETERS DIE NOG NIET GESTEMD HEBBEN. ONZE BORO IS GENOMINEERD EN KAN FVDM WORDEN. ALS IK ERAAN DENK DAN STUUR IK IEDEREEN NOG WEL EEN MAILTJE MAAR HOOP DAT ER VANDAAG WEINIG GEPOST WORDT DAT IEDEREEN DIT LEEST EN STEMT ALS DIE HET NOG NIET HEEFT GEDAAN.
LIEVE BORO, JE VERDIENT HET
donderdag 27 augustus 2009 om 08:57
GDV¤RDMM¤!!
het leven is zo oneerlijk , Dát zeg ik je !
een van mn favo "prikbitches" van de kinderenpijler is vanmorgen haar moeder verloren. terminale kanker.
dan ben je bij godsgratie eindelijk zwanger, 20 weken, met het kindje alles goed, verliest je moeder de strijd.
het is zo oneerlijk !
zuks gun je niemand, en zeker soofje niet
het leven is zo oneerlijk , Dát zeg ik je !
een van mn favo "prikbitches" van de kinderenpijler is vanmorgen haar moeder verloren. terminale kanker.
dan ben je bij godsgratie eindelijk zwanger, 20 weken, met het kindje alles goed, verliest je moeder de strijd.
het is zo oneerlijk !
zuks gun je niemand, en zeker soofje niet
donderdag 27 augustus 2009 om 09:23
donderdag 27 augustus 2009 om 11:59
Oh Yam, dat is wel erg triest inderdaad
Ík ben niet fotogeniek Myleen, daarom máák ik ook foto's Ik heb altijd veel gefotografeerd, is begonnen op de kunstacademie. Maar nu bij gebrek aan goede camera doe ik het niet meer zo veel, wel jammer...
En ik ga even uitzoeken hoe dat zit met als ik ga werken in het buitenland. In principe verhuur ik mezelf natuurlijk aan wie ik wil
Ha Mamz, Londen is zéker cool! Ben er nu in een jaar tijd 3 keer geweest. Volgens mij is het toch wel lastig om daar te gaan werken, omdat er genoeg mensen zijn Maar ik wil het doen voor de ervaring, hoe is daar de organisatiecultuur? Hoe zit het met subsidies in de theatersector? Ga proberen in Londen te werken, maar ook in Engie-stad!! Dus Engie, wie weet!!
Ík ben niet fotogeniek Myleen, daarom máák ik ook foto's Ik heb altijd veel gefotografeerd, is begonnen op de kunstacademie. Maar nu bij gebrek aan goede camera doe ik het niet meer zo veel, wel jammer...
En ik ga even uitzoeken hoe dat zit met als ik ga werken in het buitenland. In principe verhuur ik mezelf natuurlijk aan wie ik wil
Ha Mamz, Londen is zéker cool! Ben er nu in een jaar tijd 3 keer geweest. Volgens mij is het toch wel lastig om daar te gaan werken, omdat er genoeg mensen zijn Maar ik wil het doen voor de ervaring, hoe is daar de organisatiecultuur? Hoe zit het met subsidies in de theatersector? Ga proberen in Londen te werken, maar ook in Engie-stad!! Dus Engie, wie weet!!
donderdag 27 augustus 2009 om 12:02
Djees Yam, had je mij niet kunnen zeggen waar je die reis kon winnen hihi. Geweldig zeg. Oh heerlijk, all inclusief nog wel, je portomonee kan je thuis laten.
Ik heb een gokje gedaan bij Viva met een foto van mijn forumplek, kan je ook een reischeque winnen. Nou win ik echt nooit dus ik heb er geen verwachtingen van.
Ik heb een gokje gedaan bij Viva met een foto van mijn forumplek, kan je ook een reischeque winnen. Nou win ik echt nooit dus ik heb er geen verwachtingen van.
donderdag 27 augustus 2009 om 12:03
quote:AgentL schreef op 27 augustus 2009 @ 12:00:
Whoehoe Yam!!! Wat fijn!!
weet je wat pas echt fijn is ?
dat een gewaarschuwd mens voor twee telt !
bij een een of ander vakantieprogramma van omroep max waren deze gewonnen vakanties in de uitzending ,
dan zit je in turkije en dan gaan ze je heel veel geld afhandig maken
met hele grote brede kerels die wel even met je mee lopen naar de pinautomaat enzo
dusseh ... Villa balkonia voor mij dit jaar !
Whoehoe Yam!!! Wat fijn!!
weet je wat pas echt fijn is ?
dat een gewaarschuwd mens voor twee telt !
bij een een of ander vakantieprogramma van omroep max waren deze gewonnen vakanties in de uitzending ,
dan zit je in turkije en dan gaan ze je heel veel geld afhandig maken
met hele grote brede kerels die wel even met je mee lopen naar de pinautomaat enzo
dusseh ... Villa balkonia voor mij dit jaar !
donderdag 27 augustus 2009 om 12:09
quote:mylenevalerie schreef op 27 augustus 2009 @ 08:50:
YES YES YES
LIEVE BORO, JE VERDIENT HET mafkees
YES YES YES
LIEVE BORO, JE VERDIENT HET mafkees
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....