Jaaa...Eind aug/begin sept 2009
vrijdag 7 augustus 2009 om 14:09
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
donderdag 27 augustus 2009 om 12:15
Hier leiden ze ook wel vaak in zodra een vrouw over tijd gaat, gewoon omdat ze dat zelf graag wil. Ze laten mij over tijd gaan omdat ik zelf heb aangegeven liever even af te wachten totdat het natuurlijk begint ipv inleiden (mits ik gezond blijf natuurlijk). Ze drukken me wel extra op het hart om meteen naar het ziekenhuis te komen als de baby anders/minder beweegt dan anders...
donderdag 27 augustus 2009 om 12:17
quote:Visotsky schreef op 27 augustus 2009 @ 12:15:
Hier leiden ze ook wel vaak in zodra een vrouw over tijd gaat, gewoon omdat ze dat zelf graag wil. Ze laten mij over tijd gaan omdat ik zelf heb aangegeven liever even af te wachten totdat het natuurlijk begint ipv inleiden (mits ik gezond blijf natuurlijk). Ze drukken me wel extra op het hart om meteen naar het ziekenhuis te komen als de baby anders/minder beweegt dan anders...Ik zou ook liever niet ingeleid worden; schijnt toch geen pretje te zijn in de meeste gevallen. Maar goed, na bijna 42 weken ben je het ook wel zat
Hier leiden ze ook wel vaak in zodra een vrouw over tijd gaat, gewoon omdat ze dat zelf graag wil. Ze laten mij over tijd gaan omdat ik zelf heb aangegeven liever even af te wachten totdat het natuurlijk begint ipv inleiden (mits ik gezond blijf natuurlijk). Ze drukken me wel extra op het hart om meteen naar het ziekenhuis te komen als de baby anders/minder beweegt dan anders...Ik zou ook liever niet ingeleid worden; schijnt toch geen pretje te zijn in de meeste gevallen. Maar goed, na bijna 42 weken ben je het ook wel zat
donderdag 27 augustus 2009 om 13:52
Star, ik ben ook nooit zo goed in tranen laten vloeien hoor. En kan me ook voorstellen dat sommige verloskundigen en gyneacologen het alleen maar irritant vinden (weer zo een dramster). Maar aangeven wat je wil is nooit verkeerd, als je niets zegt weten ze ook niet wat je wil. En dus als je het niet ziet zitten om tot 43 weken door te lopen (terwijl zkh dat wel wil) kan je in ieder geval aangeven dat je het liever anders hebt / het echt niet ziet zitten (en een beetje aandringen tot je je zin krijgt). Maar goed wij zijjn natuurlijk allemaal al bij 41 weken bevallen
Aruba meeste ziekenhuizen doen in weekend / avond en nacht alleen spoedgevallen. Dus geplande inleidingen omdat je 42 weken bent zijn in principe door de week.
Aruba meeste ziekenhuizen doen in weekend / avond en nacht alleen spoedgevallen. Dus geplande inleidingen omdat je 42 weken bent zijn in principe door de week.
donderdag 27 augustus 2009 om 14:27
OH en dagtv is idd bout! Tot vorige week ging het nog, maar nu is het alleen maar vreselijk...
Hier alles rustig in de buik. Erg rustig moet ik zeggen. Ik moet de baby af en toe echt prikken, zodat ie wat beweegt. Heel irritant!
En verder verlies ik veel vocht... ben aan het twijfelen of het nou vruchtwater is of 'gewoon' erg dunne afscheiding. Heb nog niet gebeld met de vk. (ook omdat ik de vorige keer natuurlijk al vals alarm had geslagen...) Ben er een beetje onzeker over...
Hier alles rustig in de buik. Erg rustig moet ik zeggen. Ik moet de baby af en toe echt prikken, zodat ie wat beweegt. Heel irritant!
En verder verlies ik veel vocht... ben aan het twijfelen of het nou vruchtwater is of 'gewoon' erg dunne afscheiding. Heb nog niet gebeld met de vk. (ook omdat ik de vorige keer natuurlijk al vals alarm had geslagen...) Ben er een beetje onzeker over...
donderdag 27 augustus 2009 om 14:36
quote:Aapje schreef op 27 augustus 2009 @ 14:23:
Hoezo Star? Wil je beweren dat het allemaal niet helpt? *vraagt zich teleurgesteld af wat ze nu moet met al die troep die al in huis is...*
Het KAN helpen, maar bij mij hielp het toen dus allemaal niet. Ananas, bitter lemon, seks, wandelen, glaasje wijn/port ter ontspanning.
Heb toen alleen de wonderolie niet geprobeerd
Hoezo Star? Wil je beweren dat het allemaal niet helpt? *vraagt zich teleurgesteld af wat ze nu moet met al die troep die al in huis is...*
Het KAN helpen, maar bij mij hielp het toen dus allemaal niet. Ananas, bitter lemon, seks, wandelen, glaasje wijn/port ter ontspanning.
Heb toen alleen de wonderolie niet geprobeerd
donderdag 27 augustus 2009 om 14:37
quote:Aapje schreef op 27 augustus 2009 @ 14:27:
OH en dagtv is idd bout! Tot vorige week ging het nog, maar nu is het alleen maar vreselijk...
Afscheiding is, moet je even onder je nagels kijken, lekker smakelijk , wit en melkachtig (of andere kleuren kan ook ).
Vruchtwater is doorzichtig.
Afscheiding is, moet je even onder je nagels kijken, lekker smakelijk , wit en melkachtig (of andere kleuren kan ook ).
Vruchtwater is doorzichtig.
donderdag 27 augustus 2009 om 14:48
Hier het zelfde probleem... Vandaag al 2 x schone onderbroek aan gedaan, omdat deze steeds nat is... Het is deels afscheiding (inderdaad wit van kleur), maar ook gewoon kleurloos vocht. Geen idee of dit ook door de afscheiding komt.
Ik ga er vanuit dat iedereen al gegeten heeft en dat mijn smakelijk verhaal verder bij niemand zijn eetlust verpest.
Ik ga er vanuit dat iedereen al gegeten heeft en dat mijn smakelijk verhaal verder bij niemand zijn eetlust verpest.