Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Je had hem zeker moeten bewaren. Inruilen voor een jaar gratis MCflurry's.

Je hebt vast iets in huis om nog even iets lekkers in elkaar te flansen. Cacao?
quote:Dierewier schreef op 27 augustus 2009 @ 20:50:

Staat op lijstje! Diereman maakt nog geen enkele beweging maar de MC is tot 0.00 uur open toch? Hj heeft nog tijd...;-) Kan ook over de bezine in de auto beginnen want dat is zijn ding op het moment. Moet vol zijn en dat is tie nu niet gna gna...

O ja had nog een geweldige tip: RIETJES. Voor de thuisbevallers onder ons die misschien toch slokje drinken willen maar niet meer omhoog kunnen komen...

Oooooo ja chanteren! Vol tanken die tank want je kan in deze tijden van dreigende werping echt niet zonder benzine komen te staan.

Rietjes? Ik doe mijn mond wel open en dan giet Starman er maar een blikje Red Bull in
quote:Aruba schreef op 27 augustus 2009 @ 20:51:

Je had hem zeker moeten bewaren. Inruilen voor een jaar gratis MCflurry's.

Je hebt vast iets in huis om nog even iets lekkers in elkaar te flansen. Cacao?

Yep, Cadbury's Hot Chocolate, hmmmmmm.

Krijg het alleen al warm als ik er aan denk, heb opvliegers volgens mij.
Jee, wat raar van die burger, Star.

Lala, hoe gaat het verder, alles goed met de je? En de baby?

Ik heb net apple crumble gemaakt en die gaan we zo eten, met film erbij, dus ik wil niets afscheidigsbewegingsachtigs meer lezen nu
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
ooooh Cadbury's.............wil ooohooooooooooook

Mijn eerste craving deze zwangerschap
Cadbury's ruilen voor apple crumble dan
Prima!

Zal Ier wel niet leuk vinden, maar die is niet zwanger
Stelletje klessebessen.

Zeker fijn dat je nu niet meer naar die ha hoeft Visotsky.

Had ik gister ook Dierewier, BIB schopte er ook goed op los, toen ik Tim vasthield.

Wilde alvast kennis maken denk.

M&M’s zijn in huis hoor, ga em straks openmaken.

Hopelijk vannacht weer zo’n goede nacht voor je Star. (wil ik ook graag, toch maar weer eens die thee proberen)

Aruba, nog uit eten geweest?

Ik had geen zin om te koken, dus wij zijn bij de snackbar beland. Heerlijk ongezond.

Door jullie Mac praatjes wel trek in ijs gekregen. Duik zo de vriezer maar eens in…

Wordt gek (ja nu al) van al die mensen die telkens rond ons huis lopen voor die klote tor. Dan weer hier wat controleren, dan weer daar. En dat duurt nog tot 31 dec! Weg privacy.

En das straks helemaal als bijna al het groen rond het huis weg is.

Nou, ga maar ff online pokeren, laterz!
Ik zal Ceetje langs sturen Nala, die is gek op insecten
Haha..zie nu ook dat ik mega mosterd ben...maar ik probeer wel bij te lezen en te reageren op jullie..dus dat moeten pluspunten zijn .

Hier gaat het goed nu. Ik ben reuze blij met mijn beslissing om met bv te stoppen. Ik kolf nu nog zo nu en dan en dat krijgt ze en dat bevalt me eigenlijk wel, dus ik denk dat ik dat nog even door zet. Verder kv. En applaus applaus, mijn meiske was ten opzicht van gisteren 100 gram aangekomen. Het kind heeft echt honger geleden de afgelopen dagen...zo sneu. Nu heb ik een heel tevreden en ontspannen kind ipv een kind dat de hele nacht van de honger krijst.

Inleiden gebeurt hier ook in het weekend..denk dat dat overal anders is. En volgens mij zijn die gyn/vk inmiddels allemaal immuun voor de tranen van die zwangeren...en hun gezeur, vermoed dat dat dagelijkse kost is tijdens de spreekuren.

En nu ga ik even wat uurtjes pikken...ben echt moe nu en manlief gaat toch voetbal kijken, dus mag ook meteen de avond voor dochter zorgen.
quote:Dierewier schreef op 27 augustus 2009 @ 20:50:

Staat op lijstje! Diereman maakt nog geen enkele beweging maar de MC is tot 0.00 uur open toch? Hj heeft nog tijd...;-) Kan ook over de bezine in de auto beginnen want dat is zijn ding op het moment. Moet vol zijn en dat is tie nu niet gna gna...

O ja had nog een geweldige tip: RIETJES. Voor de thuisbevallers onder ons die misschien toch slokje drinken willen maar niet meer omhoog kunnen komen...En ook voor de niet thuis bevallers zijn rietjes een aanrader (met buigstukje!) voor de eerste dagen na de bevalling als je alles leuk vind behalve zitten!
Oh klinkt lekker apple crumble, Inad! Ik zal het niet meer over zure afscheiding hebben

Klinkt gezellig, veel plezier met filmpje.

Cadbury's?

Chanteren lukt hier deels, hij kijkt heel zlieg en moe dus durf niet zo goed. Hij wil het morgen wel met alle liefde voor mij/ons halen. Zal ik vandaag lieve vrouw uithangen of bitch from hell

Jeetje Nala, niks aan alle privacy weg. Hopelijk heb je mooie sluitende gordijnen?

Lala je hebt alle recht om mosterd te zijn, al is het wel grappig want ik was ook even kwijt waar je het over had. Fijn dat het zo goed gaat met dochter en dat iedereen relaxt is. Even bijslapen, rustig aan.
lalalalala... ik wil ook ijs,.. maar niets in vriezer en geen vent thuis om ijs te halen.

Dilemma dilemma.

Vent is wel op weg naar huis, dus misschien gewoon nog ff geduld hebben... Vent is vanavond wezen surfen. Ben zo jaloers. Had ook graag gewild. Naja... Hij belde net dat ie onderweg was en hoe het gaat. Dus ik vertelde dat de eerste 4 cm er al op zaten. *heel flauw geintje natuurlijk* Maar hij schrok zo hard, dat ik er gewoon van schrok. Blijkbaar is vent ook wel erg nerveus aan het worden van het wachten

Is Dierman al onderweg? Morgen? Morgen heb je vast weer zin in iets anders Doe de BfH!

@ Nala: heb jullie torren wel op het nieuws gehoord/gezien. Echt balen dat er zoveel ophef over is.

@ Lala: bedankt voor je 'mosterd'-bericht. Het is je vergeven. Fijn dat alles goed gaat met je kleine meid! Geniet ervan.
Oh dat is makkelijk Aap! Hij haalt gewoon even wat onderweg al hoop ik dat hij niet zo boos is dat hij weigert . Ik vind je grap wel leuk maar man dus ook op van de zenuwen ghi ghi.

Gisteren zat diereman mij ook te pesten met iets en toen ik opeens heel hard HELP riep mijn vruchtwater was er ook wat paniek. Vond dat hij het verdiend had maar zelf wist hij niet of hij het nu grappig vond of niet. Jammer maar heb gewoon niet zo'n goed gevoel voor humor

Ben je echte surfster/watersportster?
hij is al thuis... zonder ijs. Hij wil wel meelopen naar de snackbar om te halen, maar ja dan moet ik zelf ook naar buiten. Uiteindelijk kon ie er wel een beetje om lachen trouwens. Ik vind jouw grapje ook wel erug leuk (ook slecht gevoel voor humor (Duits he)).

Ik ben een board-sporter. Dus snowboarden en golfsurfen. Heerlijk buiten spelen. Ben nog wel op wintersport geweest afgelopen maart en hoop komende winter ook weer te kunnen. Ff afwachten hoe het gaat met de kleine...
Nope, Dier, hebben in de woonkamer geen gordijnen. Wilden ook niets, want grote planten in raamkozijn en grote bomen voor het huis. Maar die staan er straks dus niet meer…

Gaan dus maar snel vitrage scoren.

Ik ga zo lekker naar bed. Hopelijk slaap ik lekker, want voel me niet toppie. *zet snel koppie thee*
MELD

Hier gelukkig een goede nacht. Wel gedroomd dat ik mijn slijmprop verloor

Helaas om 6 uur al klaar wakker,dus er maar uit gegaan.

Ga ik vanmiddag nog wel ff een uurtje slapen.
Hele brave meld Nala

Fijn dat je een goede nacht hebt gehad! Ook al was ie niet zo lang.

Ik meld me ook gelijk ff. Mijn kerel is vandaag vrij, dus we gaan vooral heel gezellig doen. Ben een beetje brak. NIet zo goed geslapen (gister vergeten de goede-nacht-thee te drinken....)
Hier ook een meld.

Gisteren en vannacht toch redelijk wat gekramp gehad. Ook veel kramp wat je in je kuiten voelt maar dan in buik en bekken.

Ben niet meer uit eten geweest Nala. We wisten niet wat.

Morgen uitgerekend, toch wel vreemd. Want hoe dan ook kijk je toch 8 maanden uit naar die datum.
Lekker Aapje. Geniet ervan dat hij vrij is!
Aruba dat klinkt toch wel serieus vooral als jullie niet uit eten zijn geweest. Helaas voor jou, heb je vandaag meerdere malen meldplicht. Tot over een uur . Rustig aan en inderdaad hier hetzelfde gevoel. Morgen is DE dag, dat blijft bijzonder. Bij Nesta heb ik ook heel lang de uitgerekende datum in mijn hoofd gehad als zijn verjaardag, was zo op die datum gefocust.

Aapje mijn voor, voor, voor ouders zijn ook Duits, zou dat het zijn haha? Nee ik snap, ijsje moet gehaald worden door man en jij moet op bank blijven zitten.

Aaah je bent echt stoer wief met je snowboarden en surfen. Leuk! Maart is beeb alweer half jaar, kan vast wel. Bestel maar alsvast mooi skipakje bij H&M.com Heb je weer wat leuks om op te wachten .

Hier dus ook een nette meld. Slecht geslapen en hoofdpijn maar verder wel redelijk humeur geloof ik. Diereman ook lekker thuis, dus mooi aankeutelen hier.
Meld
Meld
Ben ik er weer af voor vandaag he
Aruba; dat klinkt als goed nieuws...hopelijk zet het door! Jammer dat je niet meer uit eten bent geweest..ga je nu vandaag??

Iemand schreef trouwens gisteren dat inleiden extra pijnlijk/heftig of whatever is; ik deel je mening daar niet in. Ik ben nu 2x ingeleid en idd je slaat een paar fases over in de heftigheid van de weeen (die weeen om de 10 minuten ofzo waarvoor je nog geen vk mag bellen) maar verder vond ik het geen drama.

Voor de dames die bv gaan geven misschien een tip om venkelthee in huis te halen. Mocht je kindje buikkrampjes krijgen (en volgens mij krijgen veel kindjes dat) dan kun je venkel thee drinken (is nog lekker ook) tegen de krampjes voor het kindje. Manlief werd hier de eerste dagen van hot naar her gestuurd, best jammer. Als ik het geweten had, dan had ik het van tevoren zelf allemaal in huis gehaalt.

Nala; zullen we in de lege kolom bij de geboren kinden het geboortegewicht en cm invullen? Of is dat teveel werk?

Een dikke voor alle nog zwangere dames en jullie zware buiken! Ik ben zoooo blij dat ik daar vanaf ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven