December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Knor; klinkt goed !! Leuk. Maar men, weer een project !! Dat je er zin in heb :-)

Ik zou ook voor wit gaan. Zoals Tinus zegt. En als je al met kleur werkt verder.......anders wordt het wel erg druk denk.

Mette; zeker heel vervelend voor de kindjes en zielig voor Stef. Ik denk idd dat een ruimte maken waar alleen de baby's kunnen staan in de wippers wel een goed idee is. Pepijn vindt de box alleen ook niet leuk meer.

Bij Floortje op de groep zit er ook een jongetje dat bijt. Ik ga met zijn moeder om en ik weet hoe vervelend het ook is als jouw kind bijt. Machteloos staat ze. En hij doet het eigenlijk altijd als hij niet lekker in zijn vel zit en onder de exceem zit enz. Gaat vaak hand in hand. Ze voelt zich erg schuldig naar de kindjes en ouders. Floortje had vlak voor de vakantie ook een paarse afdruk op haar rug staan.

Ik ga maar even naar Floortje toe. Ik loop ongeveer op mijn wallen want we hebben al weer een week een ontzettende dip met slapen.............
Ainne; goed man die tabel.

Ben moe. Lekker zo de hond uit laten, Pepijn op bed en dan kan ik ook plat.
Mette ja wat zou ik doen.

Ik vind het de verantwoordelijkheid van de leidsters.

Het kan natuurlijk eens gebeuren maar omdat hij het regelmatig doet moeten zij zijn vrijheid maar inperken en niet die van de andere kindjes.

Dus de leidsters zou ik aanspreken op hun proffesionaliteit en zij moeten zorgen voor een oplossing die eerlijk is tov andere kinderen.

Ik vind het een rare en oneerlijke denkwijze dat Stef (en anderen waarschijnlijk) apart worden gezet zodat hij niet bijt. Dat zou andersom moeten zijn. Dus in die zin begrijp ik Tris wel.

Ik zou ook niet kiezen voor een gastouder maar dat is weer een ander verhaal.

Knor welkom terug! Ik vroeg me vorige week al af of het gelukt zou zijn met Joeri zindelijk krijgen. Goed hoor!. Wel balen dat hij wrs besneden moet worden maar eigenlijk is het maar een kleine ingreep hoor.

Flodder balen dat het slapen weer even minder gaat.

Jeetje nou ik kom niet verder dan dit geloof ik.

Ik ben hier nu ook even wat minder omdat ik het overdag steeds drukker krijg. En daarbij ga ik tegenwoordig 'savonds braaf op tijd naar bed omdat ik er behoorlijk doorheen zat. Dus om 10 uur vertrek ik al naar boven. Wel lekker bijslapen zo maar 'savonds is de tijd voor mezelf wel kort.

Met Brian gaat het goed. De afgelopen 3 weken was zn juf op vakantie dus naar het kdv vond hij helemaal neit leuk meer. Gelukkig is ze terug en staat Brian weer te springen bij de deur.

David en Rosanne worden ook al groot. De maxi-cosi's zijn vervangen door kinderstoelen, de kinderwagen is vervangen door wandelwagens en ze ontwikkelen zich nu snel. Ik vind een tweeling echt heel leuk sinds de eerste 4 maanden voorbij zijn. Heel gezellig.

Volgende week hebben we allemaal vakantie voor 3 weken en gaan we een paar leuke dagjes uit plannen. Waarschijnlijk nemen we David en Rosanne niet vaak mee maar laten we die bij oppas. We gaan iig naar het dolfinarium en misschien de efteling of sprookjeswonderland.

Maar eerst heb ik maandag nog een gesprek op de universiteit waar ik eerder voor gewerkt heb (die in Nederland dan). Ze hebben gebeld of ze mij kunnen inhuren voor een vervolg- en een nieuw project. Dat ga ik zeker doen. Tot februari zal dat in de avonduren moeten daarna gaan alle kinderen naar het kdv en zal het veel makkelijker worden.

ok ik ga eten geven!

x
Nou heb weer lopen klooien met de tabel en nu is de grootte wat beter - ziet het er bij jullie nou ook goed uit?

Knorrie, wat onwijs goed dat Joeri zindelijk is, heeeerlijk he, geen luiers meer, wat scheelt dat he!

Mette, wat balen van dat jongetje. Nou moet ik zeggen, Jongste is ook een aantal keer met een paar prachtige tandafdrukjes op haar arm thuisgekomen. Dan moet Vent het accident report weer eens ondertekenen... Maar Jongste zelf is ook niet wars van bijten en slaan, dus ik laat ze het lekker onder elkaar uitzoeken.

We zijn trouwens wel een "bold corner" begonnen thuis, soort van stout-hoekje, want ze is echt een draak soms. Met Oudste hebben we dat nooit hoeven doen.

Heerlijk Oef, drie weken vrij in het vooruitschiet! Enne, het is pas sinds heeel kort hoor, dat wij later dan 10 uur naar bed gaan, volkomen normaal lijkt me, je moet toch ergens je slaap halen he.

Lekker gedoe vanmorgen hier. Onze deurknop van de voordeur aan de binnenkant is al een poos kapot en kunnen alleen de deur met de sleutel openen. Nou vertrok Vent heel vroeg vanmorgen en nam per ongeluk zowel zijn als mijn sleutel mee. Dus ik en de meisjes en schoonmoeder zaten opgesloten binnen! Ik via het raam naar buiten om naar het werk te gaan, maar ja, kan moeilijk mijn schoonmoeder via het raam laten gaan en daarbij, ze moeten ook weer naar binnen natuurlijk. Dus heb een locksmith geregeld - op Vents kosten - die zijn er inmiddels al bezig, om ein-de-lijk de boel te vervangen. De prijs viel nog mee, ¤200 Tja, we zaten al zes maanden te klooien dus dit was een mooie gelegenheid om het dan maar aan te pakken.
Hoi meiden,

wat is het rustig hier..

Ik kom ook alleen even snel voorbij, vandaag gewerkt en ik ben bezig met een oud kastje van m'n tante Skippy op te knappen.

Groetjes!
Zeker rustig! Manuel zit lekker even tv te kijken (Pieter Post = leuk!).

Mijn zus komt vanavond eten met de kindjes, dus we zijn net even boodschappen wezen doen. Ik moest alleen teveel sjouwen en Manuel wilde niet luisteren (ging op de grond zitten, grrr) dus nu is mijn rug weer behoorlijk pijnlijk. Moet ook echt nog dingen in huis doen, en ik hoop dat dat nog lukt. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een periode veel pijn in mijn stuitje. Nu dus weer helaas. Ik merk ook echtdat ik een beetje trager wordt en dat sommige dingen ineens moeite kosten. En ik moet nog zo lang!!

Leuk: We zijn er nu echt uit met de naam!! We hadden nog een discussie over de schrijfwijze maar we zijn er nu uit. Ik ben er erg tevreden mee...

Mette: Ben je inmiddels al op het kdv gaan praten over dat kindje? Het lijkt mij ook niet de oplossing om de babies af te schermen, net wat Ainne zegt eigenlijk.

Ik ging gisteren Manu ophalen en toen vertelden ze dat hij zomaar een meisje in haar vinger had gebeten!! Ik wist niet wat ik hoorde! Hij had al op zijn kop gekregen van de juf en ik heb ook even een 'goed gesprek' met hem gehad. Ik geloof dat hij er zelf ook wel flink van was geschrokken, hij leek wel onder de indruk van het gesprek in ieder geval...

Ainne: Jeetje wat een actie van die deur, haha! Goed dat er meteen iemand kon komen. Is dat maar weer gefixt.

Oef: Wat leuk dat je weer gevraagd bent voor een nieuw project. Heb je zin om weer aan de slag te gaan?

En 10u is bij mij al jaren het uiterste dat ik erin lig. Zeker als ik om 6.15 op moet als ik moet werken. Ik dacht altijd dat het een normale tijd was, maar blijkbaar gaan veel mensen veel later dan dat slapen.

Wat leuk dat de tweeling al echt groot wordt! Ik vind het wel weer tijd voor nieuwe foto's eigenlijk!! Als je een keertje tijd hebt moet je er maar weer een stelletje plaatsen.

Floddertje: Dikke knuf voor jou voor je slechte nachten... Is Floortje misschien ziek?
Au au au... nesteldrang en rugpijn is geen goede combi.

(Ik heb de wc schoongemaakt door er een scheut chloor in te mikken. Klaar. Vinnut wel goed, kan bijna niet meer van de bank afkomen door alle andere dingen die ik zo nodig moest doen van mezelf.)
Hey meiden!

Nou, heb jullie schandalig verwaasloost.

Moet ook eerlijk zeggen dat de zin ook eventjes weg is om uitgebreid te forummen, maar jullie blijven achter in mn hoofd zitten en bijlezen doe ik sowieso.

Hier in Huize Nurse alles okay

De meiden doen het super en onze knul groeit als kool (7700 gram weegt ie nu bij 68,5 cm, bv geven gaat nog steeds goed!)

Gisteren heeft ie weer zn inentingen gehad, nu moeten we weer terug als ie 6 mnd is.

(hij is alweer bijna 5 maanden!! )

Gaat hard zeg, niet normaal.

hij slaapt trouwens overdag maar weinig, zo uurtje of 3. Gelukkig is ie de tijd dat ie wakker is wel gewoon vrolijk en slaapt ie 's nachts lekker door

Verder hebben we het druk met de beestenboel, had jullie verteld van het varkentje he? Nou, na een dag of 3 had ik hem alweer op MP staan! Echt niet normaal hoe schuw hij was! Stom ook, want we hadden hem bij de verkoper alleen van een afstandje bekeken en ik wilde hem hebben omdat ie zo leuk was

Nou, doe vent kwam hem brengen naderhand (nu weten we ook waarom, als we hadden gezien hoe je hem moest vangen ) Hij had hem vervoerd in zn kofferbak vd auto dus daarom dachten we dat ie wat gestresst was.

Niet dus, beest was zo schuw als de pest.

Nahja, dus weer op MP gezet want zo vond ik dr ook geen reet aan

Dacht even dr mee te blijven zitten maar na een enkele dag waren er mensen die hem wilde (gratis ophalen, bye bye 50 euro wat we dr voor betaald hadden...)

M. en ik hebben nog zo moeten lachen nadat die mensen met varken vertrokken! Die kerel had allemaal grootspraak dat ie hem we 'even zou vangen' '

'Ja'' zei M. ''maar hij gaat het niet leuk vinden..''

die kerel: ''Nou dan heeft ie pech''

Jaja,... nou, okay stoere strandbal; Succes.

Zn vrouw (tokkie-geval) hielp mee.

Woehahaha, het ging van geen kanten, liepen heen en weer in die stal en ze werden steeds bozer op elkaar

''Pak hem dan ook!! hij kwam zo langs je af! PAK HEM DAN!''

Zooo grappig!!

Op een gegeven moment vloog het beessie naar buiten, zo zn badje in dus moesten ze achter een nat, modderig varken aan

Op een gegeven moment is M. maar gaan helpen.

Eenmaal gevangen vroegen we waar we hem konden laten.

''Nou, ik hou hem op schoot'' zei de vrouw.

(beest was net zo groot als een volwassen engelse bulldog en ze moesten 3 kwartier rijden!!)

''Ehh, zal ik zn achterpootjes dan bij elkaar binden?'' vroeg M.

''Anders vliegt ie heel je auto door als je hem loslaat''

Dat was goed maar touwtje lag dr eenmaal in de auto weer vanaf dus zijn ze zo weg gereden...

Nahjazeg.. wat een volk!

Heb niets gehoord op het nieuws over een ongeluk met/door een minivarken dus het zal wel goed zijn

Achteraf smakelijk moeten lachen iig

*ff A. halen*

*A zit op schoot*

Maar goed, ik was blij dat dat wilde varken weg was want we hadden inmiddels ook al een nieuwe in de andere stal binnen zitten, hahaha!

We hebben hem voor het gemak ook maar Joost genoemd

(andere hadden we die naam al gegeven en de meiden hadden het dus telkens over 'Joost het varken'

Deze die we nu hebben is echt heel leuk!!

Kunt hem knuffelen en aaien, als je hem in zn lies kietelt gaat ie liggen en knort ie

Nou, dus ik ren tegenwoordig op en neer tussen 3 kids, een pup en een baby-mini-gottinger-varkentje en t rest van t vee + ondertussen mn huis, was enz bijhouden, druk dus

Zaterdag gaat M. trouwens een bok halen voor z'n geiten (hij wilt geen baby meer maar wel blijven fokken )

T dier staat in Friesland (2 uur enkele reis) dus maakt ie dr een dagje uit van met R.

Ff denken, verder nog iets spannends... nee, eigenlijk niet...

Reageer even uit mn hoofd op jullie als dat okay is

Tinus:

Wat klote van je stuitje! Doet goed zeer lijkt me zo!

En wat een kereltje die Manuel van jullie Wat doet ie als je aanloopt en ''Houdoe! ik loop door hoor! Dag Manuel!''

Werkt hier als een trein; komen ze gelijk aangerend ''Neeehhh, ik wil mee!!''

Haha!

Ligt ie trouwens al in zn grote bedje?

Mette:

He bah, Snap Tris zn reactie heel goed.

Ik zou ook erg verdrietig en boos zijn als ons manneke zo in zn gezichtje gebeten zou worden (en dan ook nog es dat meedere keren! is voorgekomen!)

Wat ik zou doen... tsja. de leidsters er op aanspreken dat ze maar een oplossing moeten zoeken, blijkbaar kun je dat kereltje niet even zonder toezicht laten.

Of heb je al iets ondernomen misschien?

En hoe gaat het verder met jullie en jullie kindjes?

KM:

Nou, je neemt t dr van zo met je stappen en drinken he!?

Geef je Y. trouwens nog steeds de borst?

Anja:

Nogmaals:

Goed werk die tabel! En hihi, dat verhaal van je deur/slot..

Nahja, zo had je echt een reden om het meteen te laten fixen ja!

Knor:

Ohh? dus weer een verbouwing in aantocht!? Willen wel weer foto's van voor en na zien!

Wat goed van jullie Joeri dat ie zindelijk is! Onze R. geeft dr helemaal niets (meer) om en speelt zo door met een natte of vieze poepbroek..

Onze Y trouwens niet! Die komt wijdbeens aanlopen en zeggen wanneer ze gepoept heeft en wilt meteen een ''sjone broek aan!''

Zul je zien dat zij straks nog eerder is met zindelijk zijn dat dr zus

Balen trouwens van joeri zn piemeltje... hoe nu verder? Wanneer enzo?

Eeeehh... weet zo even niet wat er nog geschreven was??

Ga me hier nu maar weer eens nuttig maken, de wasmachine piept dat ie klaar is.

Fijne dag allemaal!!

Whahahaha Nurse, heb keihard zitten lachen om je verhaal!!! Zie het helemaal voor me. Hoop alleen wel dat die mensen arme Joost niet gewoon aan het spit hebben geregen...

Ik wil wel een foto van de nieuwe Joost!! Hee, misschien leuk idee om die film Babe te gaan kijken met de meiden!?

Soms werkt dat weglopen en 'zoek het maar uit' wel, maar het was op een drukke parkeerplaats en helaas waren we nog laaaang niet bij de auto. Vond het te gevaarlijk om hem zo te laten zitten. Ik had 2 plastic tassen, een (kleine) zak kattenbakgrind en een gillende peuter onder mijn arm. Vind je 't gek dat ik nu pijn heb, arme ik...

Oh en neeeuh, hij ligt nog steeds in zijn babybed. We gaan over een week of twee zijn oude bedje weghalen. Denk wel dat we een mooie kado kopen en dan zeggen dat ie dat mag als hij de hele nacht in grote bed is blijven liggen.

Ik ga nog een half uurtje lezen. Ik ben Duizend Schitterende Zonnen aan het lezen van Khaled Hosseini. Prachtig boek.
Haha! het was ook echt komisch!

M. ging helpen op een gegeven moment, anders zouden ze misschien gezegd hebben dat we die wilde joekel mochten houden

De flim babe, is misschien wel een idee ja! Tis wel een ander soort varken (Joost is zwart en nog niet eens zo groot als een Jack Russel) maar dat mag de pret niet drukken denk ik zo!

Ben benieuwd of de volgende poging om Manuel in zn bedje te leggen gaat lukken, (hih, met omkoping ) ik duim iig!

Ik zit dr tegenaan te hikken om de speen 'af te pakken' van R. vind het nu toch eigenlijk wel leuk geweest.

Pas had ze zonder geslapen bij ons mam (hadden hem thuis laten liggen), ging prima.

Misschien straks gewoon weg laten gooien in de prullenbak.

De kliko, is toch wat specialer... en dan een verhaal dr omheen lullen....

Nee, weglopen van hem op een drukke parkeerplaats is geen slim plan nee...en dan al dat gesjouw.... arme jij...

Ah! de meiden zijn wakker! Ga zo maar es naar buiten met ze en fototoestel

Doeii!

Gaat denk ik goed komen (zal trouwens ook wel moeten, t ding is niet meer te gebruiken )

R. heeft toennet meegelopen om de kliko van de straat te halen, speen dr in gemikt en hard in het ding geroepen dat ze een grote meid is

Toen zijn we al dansend en klappend naar binnen gegaan en kreeg ze aardbeien waar ze zelf wat suiker over mocht strooien.

Net kwam M. thuis van het werk en meteen werd in geuren en kleuren verteld hoe en wat met de speen

Ben benieuwd hoe het vanavond bij het slapen gaan gaat maar nu moeten we wel, ga morgen geen nieuwe kopen iig

xx
4e berichtje voor vandaag

Heb net gevoetbalt met R. ze zit nu uit te zweten op de bank M. is even met Y. naar de dierenarts voor de pup dr entingen.

Onze jongen zit hier bij me in de wipper

Fijne avond allemaal!

xx
Zooo Nursie, gezellig dat je er weer bent.

Ook ik heb smakelijk gelachen om Joost en Joost2.

Ik hou het weer even kort, sorry.

Het is koopavond hier, en ik moet even een nieuwe bh. En dat is niet zo handig om dat overdag met de kindjes te doen.

Tot vanaaf
Nurse: Zo heee wat goed van R!!! Wow, die is ff stoer! Dat zie ik Manu nog niet doen hoor, speen weggooien. Maar je hebt gelijk als ze zonder kan slapen dan is het blijkbaar wel 'de tijd'! Ik las pas in de Ouders van Nu dat het niet zo'n goede periode is om tijdens de peuterpubertijd de speen af te gaan wennen. Ik vind dit sowieso een erg lastige tijd om dingen aan en af te leren. Het lijkt wel of ze zich gewoon heel prettig voelen bij alle vaste gewoontes en rituelen, dat het een onderdeel is van hun eigen ik...

Mette: Shop ze!

Hier gezellige middag gehad met zus en haar kindjes. Manuel was echt heel erg lief met Sjoerd. Heb er wel vertrouwen in dat het straks wel goed gaat met zijn zusje (al gaat die natuurlijk nooit meer weg). Hij wilde constant helpen en knuffelen, kusjes geven en aaien. En bij alles vroeg hij het heel netjes: 'mag ik knuffen?' Was helemaal trots op hem...
nurse, je bent weer lekker bezig met je varkens.. ik moest gelijk denken aan het beest dat we op de kinderboerderij hebben gezien waar we gister zijn geweest, maar dat was echt zo'n mega beest... we kunnen wel merken dat M weer werkt

knor spannend weer verhuizingen, jullie blijven wel bezig.

over joeri, ik heb zelf goede ervaringen met hormoonzalf, die maakt het wat wijder, maar niet alle huisartsen en urologen kennen het. Zo heb ik wel wat operaties voorkomen.

mette, balen joh van het bijten.. Casper heeft het ook een paar keer gedaan, een tijd geleden, mn toen hij nog niet sprak, het was een onvermogen, maar dat mag natuurlijk niet gebeuren, zeker niet zo vaak.

gewoon rustig aan doen Tinus... volgens mij is het heel wisselend hoeveel slaap iedereen nodig is. Wij gaan meestal rond 12 uur naar bed (en half 7 wekker), en ik zou die paar uur 's avonds niet kunnen missen...

hier is het heerlijk op vakantie.. we krijgen al een ritme; s morgens een activiteit, 's middags slaapt casper de hele middag, dus daarna nog eten, zwemmen en weer naar bed.. Maar wel heerlijk hoor, grote lol.
Hoi!

Ben ik ook weer eens. Ik herken het een beetje Nurse, heb even wat minder zin om veel te schrijven. Ik ben duidelijk aan vakantie toe, ook sociaal gezien

We gaan maandag! Eerst ben ik nog een weekend alleen met M, ook wel gezellig. H. rijdt op en neer naar het zuiden, haha, gaat een weekendje naar de Ardennen met zijn broers/zwagers/vader, en maandag rijden we samen ook weer naar België.

Flodder, dikke knuffel voor je zware nachten, en Oef ook voor de vervelende tijd waar je het over had...hopelijk slapen jullie snel weer lekker bij.

Nurse, ik vind het wel een beetje raar hoor, dat heen en weer gesleep met dat varkentje... ik ben heel erg van: alle wezens/huisdieren respectvol behandelen zoals je je kind behandelt, ik kijk er gewoon heel anders tegenaan. Het is wel een grappig verhaal, maar sielug voor Joost1.. Die kan wel een hartaanval krijgen van de stress. Nu moet ik zeggen dat wij ook een keer kat hebben teruggebracht naar het asiel want die werd helemaal onzindelijk van de stress, we hadden al een andere kat en dat ging niet samen. De nieuwe kwam vier weken niet van een klein kamertje af..

Wat goed van R!! stoere meid.

Knorretje, hoi hoi! leuk dat je het zo fijn hebt gehad in Frankrijk. Wij gaan maandag! naar de Loire streek. Ik verheug me al op de hypermarché. Waar heb je kleertjes gekocht? Misschien zie ik ook wel een winterjas voor M.

Moedig, die verbouwing! en vervelend dat Joeri een ingreep moet ondergaan. Doe ze dat op deze leeftijd onder narcose? zal wel he.

KM, sohee, jij bent lekker bezig (grijns). Heerlijk dat Y bij je moeder kan logeren en je lekker uit kan gaan. Wij hebben elkaar vanavond afgewisseld: ik had een uitje met mijn afdeling en toen ik het dessert op hd moest ik snel naar huis om H af e wisselen, die is nu uit met een vriend.

Er is hier een tien dagen durend theaterfestival, heel erg leuk, je kan er ook gewoon lekker drinken en eten met muziek, en er is een hele speelweide voor kinderen ingericht. Ik ga zaterdag lekker met M er heen.

*oeps* ben vergeten dit te posten, zit al een half uur te surfen. Zal dit eerst maar eens posten..

Mette, spannend, nog een week! Ik ben er dan niet, dus wens je nu maar vast en hele leuke, relaxte, warme (ik bedoel warme gevoelens, niet het weer) maar mooi weer is ook fijn dag!

Hoe is het nu met de reflux van Stef?
Ainne, mooie tabel, thanks! Wat onhandig vanmorgen met dat slot. Maar ook wel weer lekker dat het is opgelost nu.

o ja, Mette, eens met de meesten hier: de leidsters moeten dat kind maar wat meer apart zetten als ze er niet de hele tijd op kunnen letten dat het bijten niet weer gebeurt. Van de zotte dat jullie je kinderen naar een gastouder zouden moeten laten gaan daarom. Maar jij overweegt dat ook niet serieus he. Het zal vast wel snel overgaan.

M heeft laatst ook een kind gebeten. Wel raar, omdat ze zich nu veel beter verbaal kunnen uiten dan een paar maanden geleden. M beet mij nog wel eens een half jaar geleden, maar nu nooit meer.
Goedemorgen!

Eeehh, waar is de tabel?????

Mette:

En? geslaagd voor een nieuwe bh?

Tinus:

Aaaah wat lief dat Manuel zo voorzichtig was met zn neefje!

Ze had al vaker zonder speen geslapen, zels al maanden geleden, bij de opa's en oma's als we het ding waren vergeten.

Maar nu wilde ik dr echt van het ding af hebben, vond het geen gezicht meer... Vind dr echt te groot voor t ding (ookal had ze hem alleen 's nachts)

Sannie:

Wahaha! bedoel je zo'n vleesvarken? Ja die kunnen echt gigantisch zijn!

En het valt toch wel mee, als je bedenkt dat M. al 2 wkn aan het werk is

Lekker dat jullie zo genieten van de vakantie!!

Falcon:

Bijna vakantie dus Hoelang ben je dan vrij? Leuk hoor, het nog tegoed hebben!

En ja, het was best sneu voor het beessie maar een andere aanpak (dr achteraan en vangen) was zowat niet mogelijk... hij was gewoonweg woest

Maar goed, inmiddels wroet hij ergens een hof om en zal ie zich vast goed voelen

Hmm, ik kijk nu naar buiten en denk dat het weer minder is vandaag... jammer wilde even naar de speeltuin met de kids...

Vanmiddag om 16:00 heb ik trouwens een afspraak bij de gyn voor het bespreken van mn operatie

Mn schoonouders komen dan even oppassen en wij brengen Chinees mee, eten we met zn alle.

Ohja, hier is Joost2 gisterenavond 'geholpen' door een bevriende varkensboer. Ben net gaan kijken, hij is er goed doorheen gekomen; eet alweer, loopt rond en is alert.

R. zit nu op de bank in dr kamerjasje, onze andere 2 kids slapen nog. Ze heeft het trouwens super gedaan vannacht! Vroeg er bij het slapen gaan niet naar... Nope, geen centje pijn.

Nu nog zindelijk zien te krijgen en dan zijn we een heel eind met opvoeden

Nou, ik ga mn shake maar es maken.

Fijne dag allemaal!

Wat een gezeik zeg, die tabel, vind het nu al niet meer leuk.

Kunnen jullie hem nu weer zien?

Eehh...*krabt op dr bol*

Snap niets van je uitleg maar zie de tabel wel weer ja!
Wat knap Nurse, dat R zomaar zonder speen ging slapen.

Micchien moeten we bij Oudste ook dat balletjes eens op gaan gooien. Op zihc heb ik niet zo heel erg veel moeite met een speen, ze gebruikt hem nooit behalve voor het in slaap komen, maar ja, zou het niet eens tijd worden? Mwoah denk dat ik het nog eventjes zo laat.

Vanmorgen had ze trouwens hoofdpijn en ik denk een beetje verhoging, ze voelde warm. Lekkere timing, net nu de creche weer begint volgende week, hopelijk maar dat ze niet ziek wordt. Heb haar maar een zetpil gegeven, want ze gaan naar zo'n indoor speelhal met schoonmoeder.

Wel lekker dat creche straks weer begint, ik merk echt dat de meisjes er weer aan toe zijn inmiddels. Wel spannend voor ze, naar hun nieuwe groepen.

Oh trouwens, hier op mijn werk zijn ze echt heel goed w.b. de mexicaanse griep. Overal dispensers met gel om je handen te ontsmetten (en met een bordje bij de ingang dat dit verplicht is), doekjes om je toetsenbord en telefoon schoon te houden, informatieposters en -emails.

Ik hoop eigenlijk dat ze daar op de creche nu ook wat strenger op gaan toezien. Op zich zijn er wel van die dispensers, maar ikzelf bijvoorbeeld heb dat nog nooit gebruikt en ik ben vast niet de enige.
quote:TheNurse schreef op 28 augustus 2009 @ 10:54:

Eehh...*krabt op dr bol*

Snap niets van je uitleg maar zie de tabel wel weer ja!

Sorry is ook niet belangrijk eigenlijk, ik haal het weg!!

Belangrijkste is dat ie er staat.
Ainne ik vind dat gedoe om de mexicaanse griep zo overdreven. De gewone griep eist ieder jaar zo'n 2000 doden in NL, daar zit deze nieuwe griep nog lang niet aan geloof ik. Ze verwachten natuurlijk een volgende dodelijke pandemie omdat die al overtijd is als je naar het verleden kijkt. Maar ik vond het wel heel interessant om te volgen hoe snel het virus zich verspreide over de wereld.
Hoi!

Ik heb eindelijk het geld voor de kraampakketen overgemaakt

Ik ben ook weer begonnen iets meer secuur te zijn met kaartjes enzo. Vaak schreef ik ze wel, maar je wilt niet weten hoeveel kaartjes er dan nog weer in de deur van de auto liggen, en het al veels te laat is om het op te sturen.

Heel vervelend, merk ook echt dat ik echt nog een warhoofd heb, of het nou komt door het vele huilen van Stef, of door het ontzwangeren..

Ben ook zo moe de laatste weken, heb ook al zo'n 8 weken een zere keel.

Misschien nu het met Stef wat beter gaat, dat mijn lichaam kan gaan toegeven aan de moeheid van de afgelopen tijd.

*Mexicaanse griep: Bij ons zijn er afgelopen week 2 kleine baby's getroffen door de griep (door bloedonderzoek bevestigd) Nu zitten ze aan de medicatie en gaat het al beter. Verder nog 5 kinderen opgehaald met dezelfde klachten, dus het zal mij benieuwen of het bij hen ook de Mexgriep is.

Mainecoon; ik denk dat het voor 'normaal gezonde' mensen misschien wel net zo'n verloop heeft als een gewone griep, maar voor iets minder gezonde mensen kan deze griep geloof ik iets venijniger zijn.

Ik ben ook best bang dat mijn moeder het krijgt. En wat het bij Noofje zou doen..

Brr. Ik heb ook een flesje instant handenwas bij me, en smeer mijn en Nova's handen regelmatig hier mee in.

O ja, ik ga met Noof op 7 september naar ballet. Ik heb haar opgegeven voor peuterdans op de balletschool en dan hebben we eerst een proefles om te kijken of ze het wat vindt.

Dansen is haar grootste hobby (ze danst en zingt echt de heule dag door) dus ik denk dat het wel leuk is voor haar. En goed voor haar houding, en beweging van haar arm.

Ik ga even met Noof op bed liggen (ik slapen zij tv kijken ) En dan breng ik vanmiddag Nova naar m'n zus, ze gaat voor de gezellig uit logeren.

Stef gaat wel goed, alleen had hij een oogontsteking waarbij hij ook nog koorts had maar niet verkouden was. Dus een abzalf gehad, maar hij is nog steeds niet helemaal lekker.

*Nichtje Tess is bij de kinderarts geweest, ze moet over een maandje weer op echo voor haar buik, en ze wordt geprikt op Pfeiffer.

Ze denken toch dat dat het is waardoor ze zo moe, wit en lusteloos is. Ze heeft ook opgezwollen keelamandelen en dikke klieren.

Nu maar hopen dat dat het is, het is vervelend maar gaat vanzelf weer over.
Whahahaha, Anjaaa ik hoef iig geen bril op bij het lezen van de tabel, als ik dit topic open.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven