Werk & Studie alle pijlers

Oke, laten we het nog 1x over (spel) fouten hebben.

27-08-2009 21:32 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik sta ingeschreven voor de mailservice van Secretary+ (een uitzendbureau voor ervaren secretaresses) als een vacature op mij van toepassing is krijg ik 'm via de e-mail. Onderstaande vacature kreeg ik vanmiddag. En nee, voor de grapjurken onder ons, ik heb 'm niet geschreven. Ik heb al een zooitje fouten eruit gehaald maar ongetwijfeld zie ik er nog een aantal over het hoofd. Dus ik zou zeggen, leven jullie je uit en als ik in een slechte bui ben verstuur ik de juiste versie wel even naar ze terug.

Date: Thu, 27 Aug 2009 14:04:33 +0200

Subject: Nieuwe vacature bij Secretary Plus

From:

Beste mevrouw ,

Dit bericht ontvangt u omdat u zich heeft geregistreert bij de e-mail service van Secretary Plus

Hierbij willen we u op de hoogte stellen dat er een nieuwe vacature beschikbaar is

Het gaat om de functie Ervaren Secretaresse voor minimaal 30 uur p.w. met de volgende omschrijving:

Voor onze Internationale opdrachtgever te zijn wij per direct op zoek naar een ervaren secretaresse voor minimaal 30 uur per week. Het betreft een baan met uitzicht op een vast dienstverband. De secretaresse gaat geheel het team en management ondersteunen in alle werkzaamheden en heeft alle vrijheid om haar werkzaamheden naar eigen in te vullen.

Sfeer organisatie

Informeel, open cultuur, jong team, klein kantoor er werken 20 werknemers.

Werkzaamheden:

- Agendabeheer

- Archiveren

- Boekken van reizen

- Communicatie met internationale dealers

- Communicatie intern- Corr! espondentie - opstellen

- Correspondentie - uitwerken

- E-mail afhandelen

- Facilitaire zaken

- Voorraadbeheer

- Telefoonverkeer

- Relatiebeheer in samenwerking met de vertegenwoordigers

- Plannen en overige secretariële werkzaamheden.

Functie-eisen:

- Je beschikt over een afgerond MBO- diploma op secretariël gebied

- Je hebt 3 tot 5 jaar werkervaring op secretariël gebied

- Je beschikt over kennis en ervaring van geautomatiseerde systemen

- Beheersing van de Engelse en Duitse taal is woordt en geschrift is vereist- Proactief

- Stevig in je schoenen staan

- Structuur kunnen aanbrengen

Salaris:

¤ 2300, - ¤ 2800,- obv 40 uur p.w.

Interesse? en wil je meer informatie over deze vacature neem dan direct contact met ons op.
Had jij laatst zelf ook niet een boel fouten gemaakt in een OP over je werk?
Bij studentenwerk etc. maken ze ook redelijk wat d/t fouten in hun banenmails. Maar dit slaat wel alles inderdaad.
quote:_Soleil_ schreef op 27 augustus 2009 @ 21:33:

Had jij laatst zelf ook niet een boel fouten gemaakt in een OP over je werk?Daar gaat het nu toch niet om!
quote:heeft geregistreertnu ja, de advertentie geeft in elk geval aan dat het bedrijf geen capabele schrijver in dienst heeft, dus waarschijnlijk zullen jouw eigen spelfouten bij hen ook niet opvallen
Oi, hier begin ik niet eens aan, wat een ernstige vacature zeg. Je hebt er inderdaad nog wel een aantal gemist (ik noem maar even geregistreert en secretariel). Hoe kunnen ze dit nou versturen he?

Ongelofelijk.
quote:orchidea schreef op 27 augustus 2009 @ 21:36:

[...]

Daar gaat het nu toch niet om!Hmm, ik vind toch dat je niet zo hoog van de toren moet blazen, als je het zelf ook niet kunt.
quote:elninjoo schreef op 27 augustus 2009 @ 21:36:

[...]

nu ja, de advertentie geeft in elk geval aan dat het bedrijf geen capabele schrijver in dienst heeft, dus waarschijnlijk zullen jouw eigen spelfouten bij hen ook niet opvallen Pas d'r op
De interpunctie is ook om te huilen zeg....

Volgens mij geeft kingmarja dat zelf al aan hoor, in deze OP.

Nog een fout trouwens: omdat u zich heeft geregistreert bij de e-mail service
quote:kingmarja schreef op 27 augustus 2009 @ 21:32:

Ik sta ingeschreven voor de mailservice van Secretary+ (een uitzendbureau voor ervaren secretaresses) als een vacature op mij van toepassing is krijg ik 'm via de e-mail. Onderstaande vacature kreeg ik vanmiddag. En nee, voor de grapjurken onder ons, ik heb 'm niet geschreven. Ik heb al een zooitje fouten eruit gehaald maar ongetwijfeld zie ik er nog een aantal over het hoofd. Dus ik zou zeggen, leven jullie je uit en als ik in een slechte bui ben verstuur ik de juiste versie wel even naar ze terug.

Date: Thu, 27 Aug 2009 14:04:33 +0200

Subject: Nieuwe vacature bij Secretary Plus

From: no-reply@secretary-plus.nl

Beste mevrouw ,Dit bericht ontvangt u omdat u zich heeft geregistreert bij de e-mail service van Secretary Plus

Hierbij willen we u op de hoogte stellen dat er een nieuwe vacature beschikbaar is (geen punt)

Het gaat om de functie Ervaren Secretaresse voor minimaal 30 uur p.w. met de volgende omschrijving:

Voor onze Internationale opdrachtgever te zijn wij per direct op zoek naar een ervaren secretaresse voor minimaal 30 uur per week. Het betreft een baan met uitzicht op een vast dienstverband. De secretaresse gaat geheel het team en management ondersteunen in alle werkzaamheden en heeft alle vrijheid om haar werkzaamheden naar eigen in te vullen.

Sfeer organisatie

Informeel, open cultuur, jong team, klein kantoor er werken 20 werknemers.

Werkzaamheden:

- Agendabeheer

- Archiveren

- Boekken van reizen

- Communicatie met internationale dealers

- Communicatie intern- Corr! espondentie - opstellen

- Correspondentie - uitwerken

- E-mail afhandelen

- Facilitaire zaken

- Voorraadbeheer

- Telefoonverkeer

- Relatiebeheer in samenwerking met de vertegenwoordigers

- Plannen en overige secretariële werkzaamheden.

Functie-eisen:

- Je beschikt over een afgerond MBO- diploma op secretariël gebied

- Je hebt 3 tot 5 jaar werkervaring op secretariël gebied

- Je beschikt over kennis en ervaring van geautomatiseerde systemen

- Beheersing van de Engelse en Duitse taal is woordt en geschrift is vereist- Proactief

- Stevig in je schoenen staan

- Structuur kunnen aanbrengen

Salaris:

¤ 2300, - ¤ 2800,- obv 40 uur p.w.

Interesse? en wil je meer informatie over deze vacature neem dan direct contact met ons op.Hier en daar missen ook nog wat leestekens. Vreselijk slordig zeg!
quote:_Soleil_ schreef op 27 augustus 2009 @ 21:38:

[...]

Hmm, ik vind toch dat je niet zo hoog van de toren moet blazen, als je het zelf ook niet kunt.Nou ja, wellicht kun je het zien als iets 'ter lering en vermaak'? Steekt ze er zelf ook wat van op toch ?
Zo, lekker spuit elf weer zeg. Wat gaat het hier toch altijd snél!
quote:_Soleil_ schreef op 27 augustus 2009 @ 21:38:

[...]

Hmm, ik vind toch dat je niet zo hoog van de toren moet blazen, als je het zelf ook niet kunt.Daar heb je wel een punt :-)
quote:Laika3 schreef op 27 augustus 2009 @ 21:39:

[...]

Nou ja, wellicht kun je het zien als iets 'ter lering en vermaak'? Steekt ze er zelf ook wat van op toch ?Precies, een mooie oefening voor mezelf.;-) En zelfs ik zag een aantal fouten in 1 oogopslag en dawilwazegguh.:-d
quote:orchidea schreef op 27 augustus 2009 @ 21:40:

[...]

Daar heb je wel een punt :-)De advertentie wat minder
Ook erg eh "apart" om te kunnen beschikken over een afgerond diploma... (zie een blaadje met afgeronde hoeken voor me..)

Kan er ook eens een keer in een heel topic NIET op de TO gezeken worden? Knap dat dit bovenstaande de eerste reactie is.

Sorry, maar ik vind het vaak zo negatief. Er moet altijd wat gezeur zijn op Topic Openers, zo jammer.

Verder vind ik dit echt een belachelijke advertentie. Wat is dat voor een bedrijf? Degene die deze advertentie eruit doet zou van mij mogen vertrekken.
Ik zou wel de neiging hebben om op zo'n mail te reageren (wat natuurlijk compleet zinloos is) maar ik krijg er echt jeuk van.

Dat is toch geen vergelijking? Privé op een forum schrijven, of uit hoofde van een professioneel (?) bedrijf een email sturen. In de laatste mag geen enkele fout staan. Deze email getuigt van een grote onzorgvuldigheid, dat zet je toch wel aan het denken... Hoe gaan ze daar met je gegevens om (ook slordig?), hoe onderhandelen ze tussen kandidaat en opdrachtgever? Ik zou me daar direct uit laten schrijven.

Stel ik zoek als bedrijf een secretaresse en ik vraag Secretary+ om een goede kandidaat en ik krijg emails/brieven terug op AVI-3 niveau, dan zou ik er geen vertrouwen in hebben of ze überhaupt wel kunnen inschatten of een kandidate het Nederlands wel goed beheerst is woordt en geschrift.
ik vind t ook altijd idioot overkomen als er begonnen wordt met "u" we willen u op de hoogte brengen, dit bericht ontvangt u, en vervolgens verder doorgegaan wordt met "je". Je hebt ervaring, je beschikt , je staat stevig in je schoenen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik geloof dat ik maar niet ga reageren op dit topic....

(grapje hoor, Marja!!!)
Je beschikt over kennis en ervaring van geautomatiseerde systemen

Is het niet normaler om te zeggen je beschikt over kennis en hebt ervaring met geautomatiseerde systemen.

Kan even niet op het woord hiervoor komen, maar valt volgens mij in de cathegorie :"Hier zet men koffie en over"

zou het gewoon contaminatie zijn?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 27 augustus 2009 @ 21:57:

ik vind t ook altijd idioot overkomen als er begonnen wordt met "u" we willen u op de hoogte brengen, dit bericht ontvangt u, en vervolgens verder doorgegaan wordt met "je". Je hebt ervaring, je beschikt , je staat stevig in je schoenenOhw, inderdaad ook erg fout.
quote:Verana schreef op 27 augustus 2009 @ 21:59:

Ik geloof dat ik maar niet ga reageren op dit topic....

(grapje hoor, Marja!!!)Wie bent u?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven