Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
donderdag 27 augustus 2009 om 09:35
Ik durf het bijna niet te zeggen (maar het is me wel een waarschuwing waard). BENBLIJDATJULLIEERWEERZIJNMISSMENLYS.
Mijn gasten hebben niets voor me meegenomen. Ik kende ze ook niet (ben lid van de hospitality-club en bied toeristen voor een dag of 2 onderdak aan). Ben de komende dagen dan ook heel erg ontopic (zaterdag heb ik het huis weer voor mezelf...
Mijn gasten hebben niets voor me meegenomen. Ik kende ze ook niet (ben lid van de hospitality-club en bied toeristen voor een dag of 2 onderdak aan). Ben de komende dagen dan ook heel erg ontopic (zaterdag heb ik het huis weer voor mezelf...
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 27 augustus 2009 om 12:17
zo de helft van mn werkdag zit er al weer op.
ging lekker vlot en saai,geen rare toestanden.nu tijd voor een saai dutje en dan weer dr tegen aan
saai zeg Snjo, dat je gasten niks hebben mee genomen.das best raar eigenlijk.....ook al ken je iemand niet,
een klein saai presentje word toch altijd gewaardeerd lijkt mij.
ging lekker vlot en saai,geen rare toestanden.nu tijd voor een saai dutje en dan weer dr tegen aan
saai zeg Snjo, dat je gasten niks hebben mee genomen.das best raar eigenlijk.....ook al ken je iemand niet,
een klein saai presentje word toch altijd gewaardeerd lijkt mij.
donderdag 27 augustus 2009 om 19:05
*bloost*
Als Rozzzzzz zich ook nog meldt zijn we weer het gezinnetje dat we horen te zijn. (=ziekjes, dus ook een tikkie melancholisch)
Zit me suf te denken wat ik vanaaaaaaaaaaavond weer eens ga eten... Snjook, 2 uur tijdsverschil, hè? Kan ik nog aanschuiven?
Anders moet ik wèèr....
en het vult gewoon niet zo, weet je.
Dezz, laat die hort een beetje heel, hè, als je d'r weer op gaat.
(Is Hort een jongensnaam????_
Als Rozzzzzz zich ook nog meldt zijn we weer het gezinnetje dat we horen te zijn. (=ziekjes, dus ook een tikkie melancholisch)
Zit me suf te denken wat ik vanaaaaaaaaaaavond weer eens ga eten... Snjook, 2 uur tijdsverschil, hè? Kan ik nog aanschuiven?
Anders moet ik wèèr....
(Is Hort een jongensnaam????_
Known to cause insanity in laboratory mice
donderdag 27 augustus 2009 om 22:23
donderdag 27 augustus 2009 om 23:11
quote:Lys schreef op 27 augustus 2009 @ 19:05:
*bloost*
Anders moet ik wèèr.... [afbeelding]
(Is Hort een jongensnaam????_Kom er gezellig bij. We zijn eerst een rondje gaan rijden en ze zijn nu dus druk aan het koken. Aardappels uit de oven (gaat niet opschieten, balen want ik moet morgen wel gewoon werken), worteltjes en vis.
*bloost*
Anders moet ik wèèr.... [afbeelding]
(Is Hort een jongensnaam????_Kom er gezellig bij. We zijn eerst een rondje gaan rijden en ze zijn nu dus druk aan het koken. Aardappels uit de oven (gaat niet opschieten, balen want ik moet morgen wel gewoon werken), worteltjes en vis.
vrijdag 28 augustus 2009 om 07:20
Wat een onchristelijk tijdstip. 05.55 uur.
Toen zat ik waarschijnlijk nog in mijn nare droom, waarvan ik net huilend, jammerend en bezweet wakker werd.
Bah. En altijd over hetzelfde liedje.
Hoes't met jullie, what are ze plens for tzoday?
Ik vind die poesies wel lief, zo opgerold. Maar wel zielig hoor.
Trouwens, ik maak allemaal redelijk spannende dingen mee de laatste tijd. Vandaar misschien, dat ik me niet meer zo saai voel. Alhoewel..ik merk dat ik toch meer gefocused moet zijn en blijven, dat zou passend zijn voor de situatie.
Ik lul zzzlap geloof ik.
Des, Does, Snjo, Maar, Lyzzz..fijne dag maisies.
Toen zat ik waarschijnlijk nog in mijn nare droom, waarvan ik net huilend, jammerend en bezweet wakker werd.
Bah. En altijd over hetzelfde liedje.
Hoes't met jullie, what are ze plens for tzoday?
Ik vind die poesies wel lief, zo opgerold. Maar wel zielig hoor.
Trouwens, ik maak allemaal redelijk spannende dingen mee de laatste tijd. Vandaar misschien, dat ik me niet meer zo saai voel. Alhoewel..ik merk dat ik toch meer gefocused moet zijn en blijven, dat zou passend zijn voor de situatie.
Ik lul zzzlap geloof ik.
Des, Does, Snjo, Maar, Lyzzz..fijne dag maisies.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
vrijdag 28 augustus 2009 om 09:16
Ik moet vandaag voor de verandering maar weer eens saai werken.
M'n dag begonnen met was vouwen..... (gisteren m'n werkbroeken in het chloor gezet met de hoop dat ze weer stralend wit zouden worden...NOT)
Lys: da's wel heeeeeeeel enthousiast, zo vroeg al een posting over werk. Waar heb jij last van??
SFO: Na zo'n lange wandeling moet je gewoon even je dorst lessen ja. Wel saai zeg dat je wijn kiest hoor...
LaVie: SFO is een man (weet ik toevallig via een andere topic).
M'n dag begonnen met was vouwen..... (gisteren m'n werkbroeken in het chloor gezet met de hoop dat ze weer stralend wit zouden worden...NOT)
Lys: da's wel heeeeeeeel enthousiast, zo vroeg al een posting over werk. Waar heb jij last van??
SFO: Na zo'n lange wandeling moet je gewoon even je dorst lessen ja. Wel saai zeg dat je wijn kiest hoor...
LaVie: SFO is een man (weet ik toevallig via een andere topic).
vrijdag 28 augustus 2009 om 10:19
Zooo saai als jullie zijn met werken enzo zo saai ben ik want ik ben lekker thuis. Extra lang weekend dus voor mij en die was gisteren al in gegaan!
La Vie ik denk dat je zo droomt omdat je overdag zoveel meemaakt dat het in je dromen ook nog verwerkt moet worden. Best saai maar jij slaapt er niet echt fijn op zo te lezen.
Iedereen een saaie werkdag.
Lys poezziemauw ziet er wel erg saai lief uit.
La Vie ik denk dat je zo droomt omdat je overdag zoveel meemaakt dat het in je dromen ook nog verwerkt moet worden. Best saai maar jij slaapt er niet echt fijn op zo te lezen.
Iedereen een saaie werkdag.
Lys poezziemauw ziet er wel erg saai lief uit.