Mode & Beauty alle pijlers

Welke deodorant?

28-08-2009 08:10 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is hier al een topic over geweest, maar ik kon het niet meer vinden.

Ik ben op zoek naar een nieuwe deodorant. Ik gebruik al jaren rexona, die voldeed altijd prima, maar nu ik zwanger ben, merk ik dat ik meer zweet en dat het anders ruikt.

Dus aan het einde van de dag riek ik een beetje en dat vind ik een naar gevoel/idee.

Welke deo is dus echt goed, houd een hele dag en is niet schreeuwend duur?

O en niet onbelangrijk, is redelijk mild voor de huid.

Dank,

Barbabella
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Deoleen is een hele goeie.
Die heb ik, maar werkt niet beter dan rexona.
Gebruik je een spuitbus of roller? Daar ben ik helemaal van afgestapt. Ik zweer bij de sticks van Dove, daar zweet ik nauwelijks mee en het ruikt niet al te sterk. Ook mild, geen last bij gebruik na het scheren.
Ik gebruik inderdaad een spuitbus. Vond dat altijd een frisser gevoel.

Ga maar gewoon weer aan de roller dan denk ik.
Nee, zo'n stick! Rollers doen het ook niet goed.
Het is eerst even wennen, het voelt net of je met een stuk zeep onder je armen staat te schuren, maar het werkt echt!
*is in een hulpvaardige bui*

Ok, geen roller dus. hahaha, sorry, lezen is na onthouden niet meer mijn sterkste kant

Ga vanavond dan maar is op zoek naar een stick.
Hihi, ik ken het, ik dacht: plaatje plakken is voor een zwangere misschien het handigst!
** schrijft dove zeep-roller stick op het boodschappenlijstje **
Dank je wel!
Ik zweer bij de nivea roller. Ik ben niet zwanger trouwens.

Mijn zus en een vriendin zweren beide bij Mylene maar zij hebben dit probleem gewoon zelf, ook zonder hulp van HCG.
Let wel op bij zo'n stick, ik had er ook één en kreeg allemaal witte brokjes/smeurie onder de arm, sorry klinkt echt ranzig maar zo zag het er ook uit ! en het gaf af op mijn kleding. Bij spuitbussen krijg ik meer last van zweetgeur bij mij werken de rollers het beste, en dan niet opdoen en meteen in je trui schieten, nee even arm omhoog en laten drogen, geen vieze plekken onder de arm en geen geur meer. Ik gebruik Fenjal classic deoroller je hebt hem ook in sensitive roller variant. maar de 1e is al heel mild en ruikt net even wat lekkerder en nee hij is niet overhersend heel zacht geurtje wat met alle parfums kan.
Oja en een ex vriend van mij gebruikte ook zo'n stick van biothem, die had ook van die vieze tukjes eronder gaat een beetje rullen onder de arm whahaha sorry klinkt echt gek, maar het si echt zo.
Klopt Girl, dat gebeurt als je het te dik opsmeert. Je hebt niet zo veel nodig. Je kan het ook met een handdoek even deppen voor de zekerheid.

DO2 deodorant spray

DO2 is een natuurlijke deodorant dat kwalitatief hoogwaardige aluinkristallen bevat die oplosbaar zijn in water. Hierdoor is DO2 een effectieve deodorant die 24 uur lang bescherming biedt tegen ongewenste geuren. Aluin zorgt ervoor dat de poriën van de huid licht samentrekken, terwijl de huid gewoon blijft ademen. Hierdoor kunnen afvalstoffen het lichaam normaal verlaten in tegenstelling tot de meeste deodorants die de huid volledig afsluit.

DO2 heeft een lage zuurgraad (pH 3.2) en is daarom effectief tegen schimmelinfecties. DO2 werkt zodra er water aan de aluinkristallen wordt toegevoegd. Er kan net zolang water worden bijgevuld totdat de kristallen volledig zijn opgelost. DO2 is ook bruikbaar als handen- en voetenspray, intiemspray en bij lichte wondjes: heelt de beschadigde huid.

• voor iedereen geschikt

• parfumvrij

• huidvriendelijk

• voor heel het lichaam

• ongeveer 10 keer bij te vullen

• 24 uur effectief

• kwalitatief hoogwaardig aluin

• makkelijk aan te brengen

• 100% puur aluin

DO2 heeft het nordic ecolabel omdat DO2 behoort tot de meest huid- en milieuvriendelijke deodorants op de markt. Ook staat het label voor de effectiviteit van DO2
nivea sensitive spray

(rollers vind ik onhygienisch, toch hartstikke goor dat je door je zweetoksels gaat rollen met zo'n ding en 't daarna weer opnieuw moet gebruiken?)
quote:elninjoo schreef op 28 augustus 2009 @ 09:06:

nivea sensitive spray

(rollers vind ik onhygienisch, toch hartstikke goor dat je door je zweetoksels gaat rollen met zo'n ding en 't daarna weer opnieuw moet gebruiken?)Beter wassen....
quote:mamalelie schreef op 28 augustus 2009 @ 09:09:

[...]

Beter wassen....k heb 't niet over net na 't douchen, maar deo spuit je toch ook tussendoor wel 'ns op
Die do2 werkt op zich wel, maar nadeel is wel dat hij ontzettend drupt en dat het stokje wat erin zit (hoe noem je zoiets eigenlijk?) veel te kort is, waardoor je halverwege alweer bij moet vullen.
deoleen creme, ruikt niet, vlekt niet, en werkt als en tierelier!

iedereen die ik heb het aangeraden gebruikt niets anders meer!

Ikzelf gebruik het al een jaar of 8, ook op aanraden van iemand, wil ook echt niets anders meer.
Oja, het is ook zeer zuinig in gebruik. De tube kost een euro of 6 (?), maar samen met mijn vriend doe ik er wel 3 maanden mee.

en nee, ik heb geen aandelen.
Je hebt van odorex ook die flesjes.. Die werkt 5 dagen. Die doe je s'avonds met een watje opbrengen. s'Morgens douchen of goed wassen en klaar voor 5 dagen. Heb hetzelfde probleem nu in mijn zwangerschap, werkt prima bij mij. Echt niet meer dat ik van die natte plekken of geur heb! Gebruik nog wel dagelijks mijn eigen deo erbij, gewoon voor het frisse gevoel. (Zo'n flesje kost ook weinig.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven