Mode & Beauty alle pijlers

Welke deodorant?

28-08-2009 08:10 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is hier al een topic over geweest, maar ik kon het niet meer vinden.

Ik ben op zoek naar een nieuwe deodorant. Ik gebruik al jaren rexona, die voldeed altijd prima, maar nu ik zwanger ben, merk ik dat ik meer zweet en dat het anders ruikt.

Dus aan het einde van de dag riek ik een beetje en dat vind ik een naar gevoel/idee.

Welke deo is dus echt goed, houd een hele dag en is niet schreeuwend duur?

O en niet onbelangrijk, is redelijk mild voor de huid.

Dank,

Barbabella
"ik ben het, Barbabelladingdong"
quote:Caro127 schreef op 28 augustus 2009 @ 09:22:

Je hebt van odorex ook die flesjes.. Die werkt 5 dagen. Die doe je s'avonds met een watje opbrengen. s'Morgens douchen of goed wassen en klaar voor 5 dagen. Heb hetzelfde probleem nu in mijn zwangerschap, werkt prima bij mij. Echt niet meer dat ik van die natte plekken of geur heb! Gebruik nog wel dagelijks mijn eigen deo erbij, gewoon voor het frisse gevoel. (Zo'n flesje kost ook weinig.)Die kan ik niet echt mild voor de huid noemen.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Die werkt écht geen 5 dagen hoor. Bij mij althans niet. Hooguit 2.
Oh ja, en die prikt als een gek.
quote:Caro127 schreef op 28 augustus 2009 @ 09:22:

Je hebt van odorex ook die flesjes.. Die werkt 5 dagen. Die doe je s'avonds met een watje opbrengen. s'Morgens douchen of goed wassen en klaar voor 5 dagen. Heb hetzelfde probleem nu in mijn zwangerschap, werkt prima bij mij. Echt niet meer dat ik van die natte plekken of geur heb! Gebruik nog wel dagelijks mijn eigen deo erbij, gewoon voor het frisse gevoel. (Zo'n flesje kost ook weinig.)5 dagen? 1 dag.
Ik gebruik zelf al jaren de Nivea Dry Comfort roller en ben er enorm tevreden over. Wil nog wel eens een andere proberen maar kom telkens weer terug naar deze.
Van Therme skincare; Anti-transparant creme, zonder alcohol, voor de gevoelige huid. Werkt super (bij mij), ik doe er erg lang mee, zeker een half jaar a acht maanden en is nu in de aanbieding bij de kruidvat , twee stuks voor 10 of 12 euro ofzo.

Gebruik je wasverzachter? Sinds mijn zwangerschappen( helaas,

ook na de bevalling...) reageer ik daar als een gek op. Echt binnen 10 minuten een zweetlucht, hoe ik het ook was/behandel.
Pff, hou op, schei uit...

Onze jongste is nu bijna 5 maanden en binnen no-time na na het douchen stink ik weer als een marter.

Wat bij mij wel wat helpt is voor het scheren van mn oksels ze gruwelijk goed scrubben met zo'n scrub-handschoen en na het afdrogen direct deo sprayen (Dove, anti witte strepen)

Maar nog is het niet je-van-het.

Zal ook maar es zo'n stick proberen maar hoop dat het uiteindelijk gewoon overgaat...
Ik gebruik de roller van Sebamed en daar ben ik best tevreden over.

Van te voren even je oksel wassen, drogen en dan opbrengen.
Ik heb jarenlang Deoleen gebruikt, maar een tijdje terug merkte ik dat ik toch naar zweet begon te ruiken. Toen heb ik deodorant spray van Collistar aangeschaft. Ruikt lekker, helpt goed, het is alleen wat duurder, volgens mij 14 euro. Maar dat heb ik wel over voor een fris gevoel.
quote:elninjoo schreef op 28 augustus 2009 @ 09:10:

[...]

k heb 't niet over net na 't douchen, maar deo spuit je toch ook tussendoor wel 'ns opIk niet. Nergens voor nodig. Vind ook niks zo smerig ruiken als zweet overdekt met een laagje deo. Dan ruik ik nog liever gewoon zweet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven