Good Luck
vrijdag 28 augustus 2009 om 11:19
vrijdag 28 augustus 2009 om 11:53
Ik volg hem nog (net)
Voor alle moeders met kleinjes van 2 en jonger, ik heb net de huisarts gebeld om te vragen of ik nog wat bijzonders moest doen als Sam de mexicaanse griep krijgt (ivm z'n vroeggeboorte). Zij zei dat je bij kindjes van 2 en jonger altijd moet bellen als je de mexicaanse griep vermoed. Voor Max niet meer, mits ze in goede gezondheid zijn daarvoor dan.
Mal, loopt Jonathan nog een hoger risico hier voor?
Voor alle moeders met kleinjes van 2 en jonger, ik heb net de huisarts gebeld om te vragen of ik nog wat bijzonders moest doen als Sam de mexicaanse griep krijgt (ivm z'n vroeggeboorte). Zij zei dat je bij kindjes van 2 en jonger altijd moet bellen als je de mexicaanse griep vermoed. Voor Max niet meer, mits ze in goede gezondheid zijn daarvoor dan.
Mal, loopt Jonathan nog een hoger risico hier voor?
vrijdag 28 augustus 2009 om 12:01
vrijdag 28 augustus 2009 om 12:26
Ha, de zon schijnt! Net een stukje gelopen, Lianne wilde zó graag met haar nieuwe schoenen naar buiten.
Mal, hier dan nog 1 die zich aansluit bij de freakclub
Bam, serieus: voordat wij op vakantie gingen, 2 augustus, was er al geen zomerkleding meer te krijgen bij de Wibra.
Enka, ik heb nog wat kleertjes van Tim, interesse?
Mamax, ik kreeg gisteren een folder van het Ministerie van Volksgezondheid. Algemeen advies: thuisblijven, bij twijfel huisarts bellen en niet langsgaan, ivm het grote besmettingsgevaar. Bij jonge kinderen altijd bellen, als je zwanger bent, voor mij is dat vanzelfsprekend maar ze vermelden dat natuurlijk wel in zo'n folder.
De symptomen zijn gemiddeld een week, alleen het hoesten kan langer duren.
Mal, hier dan nog 1 die zich aansluit bij de freakclub
Bam, serieus: voordat wij op vakantie gingen, 2 augustus, was er al geen zomerkleding meer te krijgen bij de Wibra.
Enka, ik heb nog wat kleertjes van Tim, interesse?
Mamax, ik kreeg gisteren een folder van het Ministerie van Volksgezondheid. Algemeen advies: thuisblijven, bij twijfel huisarts bellen en niet langsgaan, ivm het grote besmettingsgevaar. Bij jonge kinderen altijd bellen, als je zwanger bent, voor mij is dat vanzelfsprekend maar ze vermelden dat natuurlijk wel in zo'n folder.
De symptomen zijn gemiddeld een week, alleen het hoesten kan langer duren.
vrijdag 28 augustus 2009 om 12:29
vrijdag 28 augustus 2009 om 13:27
Mal, dat kan ik me voorstellen. Schoonmoeder werkt in de apotheek, over een maandje zijn die vaccins klaar als het goed is. Ze had het er ook al over dat er nog veel hardnekkerige virussen volgen
Kokos, ik heb die folder inderdaad ook gekregen. Vroeg me alleen af in Sam's specifieke geval hoe het zat aangezien hij het eerste jaar ook elke maand een inenting tegen het RS virus kreeg.
Star, misschien moet je Starbeeb niet zo hard roepen, raakt ze ervan in de war !
Kokos, ik heb die folder inderdaad ook gekregen. Vroeg me alleen af in Sam's specifieke geval hoe het zat aangezien hij het eerste jaar ook elke maand een inenting tegen het RS virus kreeg.
Star, misschien moet je Starbeeb niet zo hard roepen, raakt ze ervan in de war !
vrijdag 28 augustus 2009 om 13:43
Jaaaa, hallo!!
Zeg Mal, goeie jas! Ha ha, Niet veel te groot? Berend heeft een 86 en is 88 cm. En die jas zit ruim!
Maar het heeft niets met kbs te maken maar met jullie! Jullie maken me gek met die jassen en daarom heb ik nu al gekocht! Ik wilde in NY shoppen, maar dat durfde ik niet meer omdat ik bang was naast de pot te piesen
Maar die van L ga ik terugbrengen en wel in NY kijken.
Oja Mal, een winterjas 5T van RL, is dat te groot voor laurens (de 3T tshirts zitten goed, maar een jas moet natuurlijk wel iets ruimer zitten).
Iemand de polo;s al binnen of zijn die in de brievenbus blijven steken hier?
Zeg Mal, goeie jas! Ha ha, Niet veel te groot? Berend heeft een 86 en is 88 cm. En die jas zit ruim!
Maar het heeft niets met kbs te maken maar met jullie! Jullie maken me gek met die jassen en daarom heb ik nu al gekocht! Ik wilde in NY shoppen, maar dat durfde ik niet meer omdat ik bang was naast de pot te piesen
Maar die van L ga ik terugbrengen en wel in NY kijken.
Oja Mal, een winterjas 5T van RL, is dat te groot voor laurens (de 3T tshirts zitten goed, maar een jas moet natuurlijk wel iets ruimer zitten).
Iemand de polo;s al binnen of zijn die in de brievenbus blijven steken hier?
vrijdag 28 augustus 2009 om 14:01
Hier helemaal nog geen post gehad. Ben al 2 keer naar de brievenbus gelopen
Ik zou 1 maat groter nemen. Als 3T goed is, dan een 4T van jas. Vind het altijd zo suf als ze in hun jas verzuipen. Meestal wordt er door makers ook wel rekening mee gehouden. B heeft toch ook een maat 86 jas terwijl hij 88 cm is.
Ik zou 1 maat groter nemen. Als 3T goed is, dan een 4T van jas. Vind het altijd zo suf als ze in hun jas verzuipen. Meestal wordt er door makers ook wel rekening mee gehouden. B heeft toch ook een maat 86 jas terwijl hij 88 cm is.
vrijdag 28 augustus 2009 om 14:04
Starbaby nog binnenboord? Hoe is het meis?
Grr, heb hier een aandacht vretend kind. Is al nachten aan het spoken, geen idee wat er met 'r is. Ben zelf ook helemaal gaar en dat combineert meestal niet goed met een humeurig kind.
Anyway, De Kast staat hier te pronken, zijn ermee in ons nopjes. Fotootje op groep.
Ben weer weg, laters~!
Grr, heb hier een aandacht vretend kind. Is al nachten aan het spoken, geen idee wat er met 'r is. Ben zelf ook helemaal gaar en dat combineert meestal niet goed met een humeurig kind.
Anyway, De Kast staat hier te pronken, zijn ermee in ons nopjes. Fotootje op groep.
Ben weer weg, laters~!
vrijdag 28 augustus 2009 om 14:15
Ik had gisteren even gebeld naar de winkel en die vrouw zei dat als hij 102 cm dat ik dan echt geen 98 jas meer moet kopen, wie weet hoe hard hij nog groeit in de winter. Maar ik zie het wel als M thuis komt. Nadeel is dat Mr J best wel korte armpjes heeft. Dan zit zo'n jas helemaal goed en dan zie je zijn handen niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 28 augustus 2009 om 15:08
quote:Helenita2 schreef op 28 augustus 2009 @ 14:04:
Ben weer weg, laters~!
Het gaat, redelijk geslapen weer dus voel me wel wat beterder dan
De Kast? Dacht even dat je Syb v/d Ploeg in je woonkamer had staan
Oei, Mare ook ziek aan het worden?
Ben weer weg, laters~!
Het gaat, redelijk geslapen weer dus voel me wel wat beterder dan
De Kast? Dacht even dat je Syb v/d Ploeg in je woonkamer had staan
Oei, Mare ook ziek aan het worden?
vrijdag 28 augustus 2009 om 15:14
vrijdag 28 augustus 2009 om 15:25
quote:amalia schreef op 28 augustus 2009 @ 15:22:
Bah, ben nog even voor L aan het online shoppen voor een winterjas. Maar waar komt dat vreselijk ordinaire glimmende vandaan?????
Sjonge jonge, heb jij de laatste paar dagen onder een steen gelegen? Daar hebben we het al dagen over
Nu jullie toch zo lekker aan het zoeken zijn, zoek eens een leuk polojurkje met lange mouwen voor mijn madam
Bah, ben nog even voor L aan het online shoppen voor een winterjas. Maar waar komt dat vreselijk ordinaire glimmende vandaan?????
Sjonge jonge, heb jij de laatste paar dagen onder een steen gelegen? Daar hebben we het al dagen over
Nu jullie toch zo lekker aan het zoeken zijn, zoek eens een leuk polojurkje met lange mouwen voor mijn madam