NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
Ik lig nog in bed...
euhm hier, aan het wachten tot het tijd is om te gaan werken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
ik zit op de bank... moed te verzamelen om te gaan afwassen en stofzuigen enzo...
I'm back.
Everytime you make a typo, the errorists win.
En nu moet ik eigenlijk gaan douchen maar ben tv aan het kijken. 'Het Beste Idee van Nederland' is echt té hilarisch!
Nou ja, dan gaan we maar

Jullie horen het wel!
668, the neighbour of the Beast
Succes Marels!
Was ze weer. Al een tijdje trouwens, maar ik had geen zin in de pc

Anyway

Het gaat om een nul uren contract, maar wel eentje waarbij ik flink uren kan werken. Zeg dat 24 uur toch zeker wel is wat ik normaal kan werken.

De mevrouw van de winkel zei letterlijk dat ik maandag meer zou horen maar "Dat het in elk geval positief was" en er is ook meerdere keren gezegd dat ze me juist geselecteerd hadden op mijn opleidingsniveau. Maar goed, afwachten tot maandag!
hee goed dan toch Marels?
Ik denk het, maar eerst maar afwachten he
Ik denk het, maar eerst maar afwachten he
Zie, ik wacht dubbel af.
Hey Smearl, klinkt goed iig.

Info Ben je weer griepvrij?

Shoplijstje:

blouse

hempje

rokje

2 jurkjes

vest

dikke trui

En nu wacht ik op mijn eten
Klinkt goed Marels, maar idd eerst maar afwachten. Er is mij ook eens bij een sollicitatiegesprek bij een cd-winkel gezegd 'dat het wel goed zou komen'. Nou mooi dat ze toen iemand anders hadden aangenomen

Heerlijk trouwens, ik zou ook wel weer in de supermarkt willen werken
Goed geslaagd, Pilous!

Ben weer griepvrij, heb er een dag en een nacht last van gehad (vraag me wel af of het griep was, maar daar leek het qua symptomen wel heel erg op). Daardoor een dag niet kunnen meelopen. Uiteindelijk 3 lange dagen flink geklommen en gedaald in de bergen, was zo gaaf! Zal zo wat foto's neerzetten.
Marels, klinkt goed, ben benieuwd!

Age, die GB-goodies zien er echt lekker uit, vooral dat gekke groene ding gek genoeg

Mooie fotos van Edinburgh! Herken dingen door IEr, die heeft er tijd gewoond en heb veel foto's gezien.

Boro for FVDM. Ik ga ook nog even stemmen

Info, fijn dat je beter bent!

Klinkt als goede buit, Pilous!

Ik ben naar de verloskundige geweest vanmorgen en alles is goed. Zij schatte de baby kleiner dan de vorige verloskundige (er zijn er 5, dus je krijgt ze allemaal een aantal keer), zo rond de 6,5 pond (kijk, das fijn , de vorige zei 8 a 9 pond ). Geen idee wat het gaat worden dus. Alles tussen 6 en 9 pond

Nog een week of 3 te gaan. Ik laat zus of Ier hier wel even roepen dat hij geboren is als het zover is
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Fijn te horen Iernadj!

Hoop voor jou dat hij eerder 6.5 pond weegt btw
Ik ook Pilous, ik ook

Maar wat ook wel fijn is.. IEr en zijn zus waren allebei 9 pond, maar lang en dun en geen bolle kop, dus volgens zijn moeder waren het hele makkelijke bevallingen. Er is dus sowieso hoop Ik was zelf heel mini (5,5) en Chica was groot (8 pond en bolle kop) en dat ging, dat van Chica, ook goed. Ik ga er maar gewoon niet teveel over nadenken
Inad!! Lang niet gesproken!! Fijn om te horen dat alles goed is met de baby!

Ga je morgen naar Erwt's verjaardag trouwens? Ik weet het nog niet want ik moet eerst tot 16u op de Uitmarkt werken en met het OV doe ik er 2 uur over om bij Erwt & Xan te komen
Wij hebben een verjaardag hier in eigen stad van beste vriendinnetje van Chica (partijtje), dus gaat niet lukken. En vanuit hier is het ook zo'n 2 uur rijden volgens mij.

Leuk, de Uitmarkt
Ja, is voor nieuw project waar ik vanaf volgende week aan werk. Wel leuk, even promoten En de Uitmarkt is altijd leuk

Oooooh Inad, wie weet heb je over een week al een zoon! Was Chica op tijd, te vroeg of te laat?
Jammer trouwens dat je niet naar Erwt gaat

Ik kijk het morgen even aan...
Chica was officieel 8 dagen ' te laat', maar uitgerekende datum is altijd eigenlijk flexibel, je weet nooit precies wanneer ze verwekt zijn Alleen, bij haar werd de datum op echo's wel steeds later geschat en bij hem juist eerder, laatste keer 11 ipv 21 september. We merken het wel

Ik heb liever later trouwens, terwijl ik bij Chica niet kon wachten, want dan nog net even langer goede nachten met slaap En we hebben ook nog geen naam en geen geboortekaartje
heej Inad!

fijn dat alles goed gaat, wordt nu wel lekker spannend he

even een waarschuwing voor iedereen, The Final Destination zuigt... is precies als deel 1 en 2 maar dan slechter en korter...als je van ranzige dingen houdt dan zitten er wel leuke stukjes tussen
Nog geen naam en geboortekaartje

Lijkt me trouwens ook enorm moeilijk. Volgens mij weet je dat ook pas echt nadat je kind al is geboren.

Ouders van een vriendin van me (uit de VS) hadden bedacht dat hun kind Ashley zou heten. Maar toen ze eenmaal geboren was zei haar moeder: "No, this is a Jennifer" en zo geschiedde... Ze heet nu Jennifer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven