Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Op viva valt ook te lezen dat ze niet meet goed afdrogen als je ze strijkt. Ik ga voor een hete was en dan de zak in, klaar.

Dat blijft dus slechts 1x strijken in dit leven. Mooi
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Nee dat schept duidelijkheid.
Waarom heten die dingen eigenlijk luiers? Gebruikten ze die vroeger als luier?
Volgens mij wel, Aruba

Star, voor mij wel, namelijk: stijken hoeft niet
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Goeie conclusie, Inad. Hoe kan er ook iets onsteriels ontstaan aan handdoeken die rechtstreeks uit de wasmachine komen? Dat zou dan toch ook voor de eerste kleding gelden? Echt onzin.

En moeders vroeger vouwden die dingen inderdaad zeer kunstzinnig om de billetjes van hun baby, en dan een mooie veiligheidsspeld erop.
Hier word alles op 40 graden gewassen, dus dan is het niet steriel en de bacterien niet dood, vandaar dat de droger er nog aan te pas moet komen .

Voor de liefhebbers, mijn bevallingsverhaal staat op hyves. Misschien niet handig om te lezen als je nog moet bevallen, maar goed dat bepaald ieder natuurlijk zelf. Het is een uitgebreid verhaal, dit omdat ik het eigenlijk voor dochter zelf opgeschreven heb en als herinnering en voor jullie gewoon even een kopie gedaan heb.
O ik ga het lezen, vind ik altijd leuk
Nog iets meer dan een uurtje Dier. Voel je al wat?
Hee Lala, wat goed, heb je verhaal ook gelezen. Wat weet jij je de tijden nog goed te herinneren, zeg! Ik weet wel dat ik voor mijn gevoel continue op de klok keek, maar hoeveel tijd er tussen de centimeters zat, weet ik nu al niet meer.

Las dat jij met gel bent ingeleid, ik met infuus, misschien daarom andere ervaring qua inleiden? Ik weet niet of daar verschil tussen zit?
Zo eens even kijken of Aruba al is bevallen! Neeeee??? Nog steeds niet... Dan druip ik weer af en ga weer op de tribune zitten.

Zo heerlijk zo'n meegluur-forum!
Hier nog een andere oplossing Inad :

Ik heb een paar hydrofielluiers die ik in de wieg/kinderwagen onder het hoofdje wil leggen gestreken... Dat lijkt me lekkerder liggen . De 'poets-en-droogdoeken' heb ik niet gestreken, maar wel heet gewassen en gedroogd.

Voor de bevalling hoef ik ze niet mee te nemen naar het ziekenhuis.

@ Aruba - Ik schijn vroeger nog hydrofielluiers (die ze toen ruitjesluiers noemden) gedragen te hebben. Denk niet dat het een doorslaggevend succes was, want jongere broers kregen gewoon pampers . Vriendin van mij moest van de kraamzorg trouwens haar baby de eerste week ook hydrofielluiers laten dragen, omdat ze zo gemakkelijker kon checken hoe veel de ze plaste.

Hier alles 'back to normal'. Gisteren de hele dag kramp blijven hebben en we zijn maar wezen eten in onze local pub ipv in de stad. Ouders kwamen ook. Krampen zijn nu weer weg en buik is weer een stukje lager. Vraag me af of die nog lager kan. Hoop het niet eigenlijk, want buik rust nu op mijn benen als ik zit en lang rechtopzitten is niet prettig meer. Thuis zit ik lekker op de fitness bal of onderuithangend in een fautueil. In de pub was gelukkig nog een tafeltje met een bankje en kon ik na het eten ook lekker wat onderuit hangen . Geloof dat mijn zwangerschap eindelijk wat serieus begint te worden .
Murning!

Wij hadden weer eens een gezellige avond. Was blij dat ik 4 vrienden had uitgenodigd om te komen pokeren.

Niet al te laat gemaakt, maar was erg gezellig.

Vannacht gelukkig goed geslapen. Wel weer met de bekende krampen, maar viel gelukkig iedere keer weer in slaap.

Vandaag weinig gepland. Wel jammer, wil ook wel weer eens op stap met mijn mannetje. Maar is het laatste verhuisweekend van het oude bedrijf.

Maandag gaat "de sleutel" over naar de nieuwe eigenaren. Best wel een gek gevoel. Maar ook wel prettig.

Is dat alvast afgesloten.

Vanaaf verjaardag van een vriend. Wil er nog wel ff naartoe.

Hey Marielle, jij hier.

Vis, heb psies hetzelfde. Als ik aan de eettafel zit, dan leunt mijn buik nu ook gewoon op mijn benen! Erg apart gevoel en idee. :eyes:
Meld.

Aruba, D-Day girl

Hydrofielen voor onder het hoofdje had ik ook Vis, keurig netjes in het bedje. Eerste wat kraamhulp doet is die dingen uit het bedje trekken. Niet veilig volgens haar. En ik had zo mijn best gedaan
owwwwwwwwww........ zou aruba bezig zijn????? Spannend
Aruba ik zat klaar om 0.00 uur maar helemaal niets . Bij jou dan? Zou wel leuk zijn als je op d-day gaat bevallen :-) . Ik vind het toch een bijzondere dag alsof het nu echt mag. Ik heb echt vreselijk gedichtje in mijn hoofd vandaag:

Vandaag is de dag,

dat de baby komen mag

Vis spannend dat gerommel bij jou, goeie tekenen.

Vandaag gingen we voor een collectieve bevalling he of Star alleen om idool te vereren. Wat gaat het worden?
Ik wil wel vandaag... maar het lijkt het niet op tot nu toe.

Dus ik hoop dat iig Star succes heeft ;)
OH en Aruba natuurlijk!! Zou leuk zijn op DE datum! Ik duim ervoor dat ze al lekker bezig is en we straks leuk baby-nieuw krijgen.

En bij jou Dier? Al voortekenen?
Ik denk ook dat Star het moet gaan rooien vandaag of zou toch Aruba voor de datum gaan? Ben benieuwd...zou wel heel leuk zijn.

Hier geen voortekenen dat ik vandaag ga bevallen. Had vanochtend even enorme kramp. Wc was opluchting (heerlijk he ranzige verhalen).

NOg leuke dag gehad met vriend, aapje?
ja hele fijne dag. Wel weer iets te veel gedaan. Dus nu een spier verrekt in mijn rug, waardoor ik mijn linker been niet meer kan optillen. Ziet er weer mega-charmant uit!

Geluk bij een ongeluk is dat schoonzusje nu hier is om samen schutting te zetten. En laat haar nou net fysiotherapeut zijn. Dus ik krijg zo een heerlijke massage! :-)

Verder vandaag een beetje aan het schoonmaken en opruimen....

Wc biedt bij mij ook heel vaak opluchting... Hehe.. en ik elke keer maar denken dat het een wee is... maar nee, gewoon een drol die dwarsligt.
Wat een leuke mensen hier toch op het forum zeg! Dat maakt deze dag toch wel leuk he!

Marielle, lief dat je op de tribune zit.

Maar ik denk dat jullie wel een houten kont krijgen want er staat nog niets te gebeuren hier hoor.
ah jammer Aruba!

Hoe ben je er onder?
Vind het niet zo erg hoor. Deze week stond in de planning. Vanaf volgende week zaterdag word ik wél een monster
Kan ik me voorstellen. Ik voel me nu al af en toe 'monster' en ik moet off. nog 2 weken.

Duim voor je dat het iig deze week gaat gebeuren!!
O Dier ook D-Day

Ik had morgen voor haar in mijn hoofd zitten
oh ja idd... had ik ook helemaal niet door.

Maar nog steeds niemand aan het puffen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven