efteling

28-08-2009 17:36 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie weet in welke atracties je mag als je zwanger bent??
monsieur cannibal mag je dan weer wel in
quote:appeltjesgroen25 schreef op 28 augustus 2009 @ 18:02:

monsieur cannibal mag je dan weer wel inDaar krijg je geklutste eieren van!
quote:misschicken schreef op 28 augustus 2009 @ 18:03:

[...]

Daar krijg je geklutste eieren van!

:puke:
quote:Very Cherry schreef op 28 augustus 2009 @ 17:40:

Hurken in de bosjes, mond open, en roepen; Papier Hier.
ik ga morgen weer!

*ok, is geheel off-topic I know*
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
*kan niet meer wegkomen op outube, met al die efteling deuntjes..*

Veel plezier morgen ikbenik!
In principe mag je overal in, die waarschuwingsborden staan er alleen omdat die veiligheidsbeugels misschien niet meer dichtkunnen. Het kan voor de rest helemaal geen kwaad voor je ongeboren baby, het is maar net wat jij lekker vindt.... Als jij niet misselijk wordt en je nog geen dikke buik hebt, zou je zelfs nog in de Phyton mogen.

Maar volgens mij las ik dat je 8 maanden was?? Dan gaat dat waarschijnlijk niet meer lukken...
quote:appeltjesgroen25 schreef op 28 augustus 2009 @ 17:47:

waarschuwing! niet zomaar klikken... kans op hele dag neuriëen van dit irritante nummer..Hrmpf, zonder te klikken en dus zonder te weten welke link je plaatste, kreeg ik al een deuntje in mijn hoofd
Ik denk dat het grootste probleem is, dat bij sommige attracties die stang niet meer dicht gaat? Villa Volta bijv., daarvan vind ik dat ze die stang best flink naar achter duwen.
De rooie neusjes, zoals we ze hier thuis noemen. Die wilde ik dus ook al geheel in mosterd-stijl suggereren. Taaatatataaaatatataatataaaaaa....

Ik geloof dat ik zelf niet meer de behoefte heb nu om in een Efteling attractie te stappen. Ik reageer heel anders op dingen dan hiervoor (kon Villa Volta prima hebben maar nu met 6 maanden zwanger denk ik dat ik best heel erg last van mijn evenwichtsorgaan kan krijgen :puke: nog los van die stang inderdaad) en anders uk wel *doink doink!*.
Mijn schoonfamilie had toch al iets te vieren in de efteling, en het leek ons wel een leuk moment om ze (nog vrij pril) te vertellen dat wij ook een neefje/nichtje producten.

Vervolgens bleef neefje van 6 de hele dag tegen mij vertellen waar ik allemaal niet in mocht... Het stikt daar van de pictorgrammen, maar dat is volgens mij vooral voor 2 dingen:

1 dat je met je dikke pens in de beugel klem zit

2 dat je bloedsomloop en bloeddruk wel een beetje verandert en dat ze waarschijnlijk geen zin hebben in claims als je onderuit gaat.

Ik ben uiteraard gewoon in villa volta gegaan, maar vindt dat eigenlijk gewoon een stomme attractie. In de achtbanen had ik sowieso geen zin die dag (beetje bang om misselijk te worden).
Ik ben twintig weken zwanger en een paar weken terug met het gezin naar de Efteling geweest. Ik verbaasde me erover in hoeveel (in mijn ogen onschuldige) attracties je als zwangere niet in mocht. Dus ook niet in Droomvlucht (volgens mij) en bijvoorbeeld die bootjes door dat wilde water bijvoorbeeld. Ik vond het echt aanstellerij en ben er wel ingegaan. Ik stap toch ook iedere dag in de auto? Volgens mij is het meer indekken van de Efteling en de kwesties van de veiligheidssbeugels die niet meer passen dan dat het om gezondheidsredenen in het algemeen niet goed zou zijn voor zwangeren. Dus als je er in gaat het op eigen risico is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven