F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
het staat hier op, moet er voor opblijven, want om 23:15 uur zijn de 3 uur om..

Jaaaaaaaaaaaaaaa dat is precies zoals het eruit ziet!

Ik blijf ook zeker op tot 22.30 voor extra nieuws, gezellig!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Geen depressie hoor! Had er gewoon helemaal geen zin in!
vriend is errug nieuwsgierig waarom ik die blikjes kook... als ie het proeft, en ook nog goedkeurt, gaat ie ook vast akkoord met een olijfgroene keuken. (want die ideeen van lau zijn dan zo gek nog nie )
Dat lijkt mij een bijzonder goede strategie!!!
ze zijn klaar!

vriend nog steeds in onwetendheid, gnagna. hoe lang moet ik nu wachten voo rhet open kan??? ik ga echt niet slapen voo rik kan proeven!!
vis nog bezig?

aufmachen!!!!!
anders stuur ik ff reddende engel

oooooooooooooooooooo fans begint!!
Auw muh neus

Lachen die kaart Cees, Nemo dacht echt dat er een vlieg op zat whahaha.

Maar Cees, hoe smaakt je blikje? Heb je Hork nog kunnen overtuigen van Lau's expertise op keukengebied?
Blikje viel gister tegen, ik zat al vol en had echt zoiets van "is dit nu dat goddelijke goedje??"

maar vandaag neem ik af en toe eens een hapje en tis toch wel verslavend! maar ik had speculaas gekocht voor de bodem, ben bang dat t dan té zoet wordt. dus taart maak ik dit weekend niet, blikje komt zo ook wel op!

we kunnen die kleur nergens vinden, dus ben wel benieuwd welk merk je hebt lau. ben vandaag met jess naar 2 keuken zaken geweest, bij de ene een muisgrijs frontje mee gekregen en bij de andere ff een front die ik in boek had gezien bekijken. wel superstoer, maar mss weer wat té druk..

Voorbeeld (maar dan met dunner blad)
Vishje, gefeliciteerd!!

Heb je nu zelf de taarten opgesnoept?

Je kaart ligt hier nog vrolijk op de bar, oeps. Hij komt dus ietsje later. Heb maar even snel een taartje gebakken voor je.

Cees, neem ook vast een stukje voor vish hem alleen opeet.

Taarten zijn goed terechtgekomen. Heb zelf van allebei 1 puntje genomen.

Wat een schattige taart! Ik vind vaak die vilten popjes enzo zo leuk, misschien moet ik toch maar eens gaan knutselen daarmee. Ook voor de seizoenstafel zo schattig.

Speculaas als bodem lijkt me heel vies. Ik neem volgende keer country cookies. En de banaan laat ik ook weg.
Zo Ceesekind,nog een half uurtje en dan mag je het verjaardagsstokje van mij overnemen. Ik wens je alvast een fijne dag met meer cadeautjes dan moi

Van Harte!!! En wat zie je er goed uit!!!!

Dank u!!

Ben al verwend; prachtig mooie tekening van silvan (KDV) en schilderij van Jess (kdv). Een tekening (KDV) en hartesteen van gastkindje. En een kadobon voor een uitgebreide massage bij salon van hork en kids. En vorige week al eea met de bbq gekegen. Dit jaar klaag ik niet!

Plus een ontbijt op bed; 2 crackers vruchtenhagel, thee, reepje bonbonbloc en een opengemaakt blikje! En die wilde ik nou juist dichtlaten, want ik blijf er in eten!!
Wauw! Dat is wel echt jarig dan!!!

Je had 3 blikjes gekookt toch? En vandaag gaat blikje 2 op?

Ik denk dat mijn blikje 2 als vulling in muffins gaat.
vraagje.... ben van de week ook fanatiek aan het blikjes koken geweest... alleen nu hebben de etiketten losgelaten en zit er een onwijze lijmlaag in man z'n mooie soeppan Beetje jammer, iemand nog tips om dat eruit te krijgen?

Verder hebben we hier allemaal een geweldig humeur, gelukkig gisteren nog wel wat opgeschoten met nuttige dingen doen, de kamers van de kinderen zijn bijna helemaal klaar. Dus als ze echt helemaal klaar zijn, zal ik wel even een fotootje op hyves zetten of zo.

Nu eerst maar even douchen of zo, of gewoon even lekker in bad.
Gewoon met alcohol, aceton, spiritus, stickerverwijderaar weghalen Tieg, en dan water met soda erin koken 10 minuutjes ofzo om van de geur af te komen, en dan afwassen. Of gewoon afwassen, misscien valt het mee met de geur.

Oh, en volgende keer evne de etiketten van de blikjes halen voor je ze gaat koken
Nemo wil je een cadeautje geven Cees. Hij wil je een laptop geven omdat S de knopjes van je oude heeft gehaald?? Ik weet van niks maar dit kind onthoudt alles dus zal best.

Een beetje te laat maar lieve Vish en Casey allebei een hele fijne verjaardag!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven