F2006
vrijdag 28 augustus 2009 om 13:38
Haha, Vish, heb je houdbare slagroom? Die moet eerst goed koud zijn namelijk. Wat ook wel eens helpt is de kom waar je het in klopt eerst ook een poosje in de koelkast zetten. Rustig kloppen en maar 1 richting op dus niet rechtsom en ook nog eens linksom.
Ik ga nu maar echt aan de poets, hoop dat Tim nog even stil blijft want ik moest net alweer even terug.
Ik ga nu maar echt aan de poets, hoop dat Tim nog even stil blijft want ik moest net alweer even terug.
vrijdag 28 augustus 2009 om 13:40
ongesteld?
Of je koopt kant en klaar geklopte slagroom, zo'n bakje uit de koeling weet je wel? Geen spuitslagroom hoor.
Of zonder slagroom, gewoon lekker bananen en geraspte chocola nog bovenop.
Maar ik denk dat je de banoffee eigenlijk gewoon helemaal voor jezelf wilt hebben...koop gewoon een grote slagroomtaart voor het bezoek
Of je koopt kant en klaar geklopte slagroom, zo'n bakje uit de koeling weet je wel? Geen spuitslagroom hoor.
Of zonder slagroom, gewoon lekker bananen en geraspte chocola nog bovenop.
Maar ik denk dat je de banoffee eigenlijk gewoon helemaal voor jezelf wilt hebben...koop gewoon een grote slagroomtaart voor het bezoek
vrijdag 28 augustus 2009 om 13:46
Nee deze slagroom was voor de monchoutaart, die zou ik ook vandaag maken. Oooh wat ben ik chagrijnig zeg. gaat alles zo lekker en dan zo'n kloterig dingetje ineens bleeuugghhh.
Het is houdbare slagroom uit de koeling, ik probeer het straks nog wel even en anders rijd ik vanavond als ik de auto heb wel weer naar de winkel.
$%&^&**&^%$%%###$%^&*(*(
Het is houdbare slagroom uit de koeling, ik probeer het straks nog wel even en anders rijd ik vanavond als ik de auto heb wel weer naar de winkel.
$%&^&**&^%$%%###$%^&*(*(
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
vrijdag 28 augustus 2009 om 14:29
Banoffee a la Lau en VISHHHHH
volkoren bisquits
boter
2 bananen in plakjes
50 gr chocolade, gehakt
2 blikjes gezoete gecondenseerde melk
Hoe maak ik de bodem dan?
Zet een pannetje water op en zet het blikje erin. Aan de kook brengen, deksel er op en een uurtje of 3 laten koken, af en toe kokend water erbij gooien anders kookt je pan droog. Dan veranderd het vanzelf, zonder verdere inmenging van buitenaf in de lekkerste toffeesaus die je je kunt bedenken.
Giet dit mengsel in de taart en zet hem twee uur in de koelkast. Leg de plakjes banaan erop en garneer met chocolade
volkoren bisquits
boter
2 bananen in plakjes
50 gr chocolade, gehakt
2 blikjes gezoete gecondenseerde melk
Hoe maak ik de bodem dan?
Zet een pannetje water op en zet het blikje erin. Aan de kook brengen, deksel er op en een uurtje of 3 laten koken, af en toe kokend water erbij gooien anders kookt je pan droog. Dan veranderd het vanzelf, zonder verdere inmenging van buitenaf in de lekkerste toffeesaus die je je kunt bedenken.
Giet dit mengsel in de taart en zet hem twee uur in de koelkast. Leg de plakjes banaan erop en garneer met chocolade
vrijdag 28 augustus 2009 om 15:06
Ja, het is wel groener dan op de foto hoor, maar nogsteeds licht dus. Ik ben heel blij met hoogglans, ook heel makkelijk schoon te houden en ik vind het gewoon mooi Maar als je bijvoorbeeld bij bruynzeel keukens of tulp op de site kijkt zie je ook verschillende kleuren groen, staat wel heel mooi. Of heb je al een andere kleur op het oog?