Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik breng niets terug hoor

Alleen die van de WE van Laurens gaat terug.

Lengte van de NL-se kindjes zijn langer dan die in Jinnyland, daar had ik het over.
Hai Cin, bye Cin (ik ga slapen )

Star, ook naar bed want drukke dag morgen.......

Dag meissies!
Trust Soes!
Aha Amaal, dat is een enorme geruststelling. Ik dacht toch even dat het over de braadworsten ging die Star nog even benoemde....
Ja dan had je weer niet kunnen slapen.
quote:bambino schreef op 27 augustus 2009 @ 14:58:

Ik vond het echt leuk en dan had ik nog wel bijna 1 uur fitness gedaan van te voren. ;)

Ja, leuk, dat XCO! Heb ik een jaar gedaan met een vriendin. Tot ik het niet meer kon vanwege de hernia. En nu doe ik alleen maar cardio-en vier-vijf keer per week. Veeeeel saaier maarja, it gets the job done, zullen we maar zeggen.

Die liedjes zijn ook zo leuk bij xco.
Haai Suus, Bye Suus!

Broedtze!
Star, het wordt een septemberkind. Dat heb ik gedroomd.

6 september is Eduard's verjaardag, doe die mar, dan kan ik het tenminste onthouden. (heb je een ietsiepietsie grotere kans op een kaart ... hoewel .... tegenwoordig .... )

Oja, jullie willen me vast ook wel even uitlachen, toch?

Ik ben ZO goed aan het integreren dat ik zelfs het justitiele systeem van dichtbij mag gaan bekijken. Heb een bezoekje politierechter verdiend. Ietsiepietsie te hard gereden. Beetje maar, hoor. Oja, de nieuwe auto rijdt lekker.
Aarrgghhhh. Eduard zit koekjes te eten. VEEL koekjes.

Waarom wordt hij niet moddervet van al die enorme hoeveelheden rotzooi die hij eet?

Ik wil OOK koekjes.

(achja, life sucks ... and not in a positive life affirming way)
Gijs heeft trouwens 4T van kleren en z'n zomerjas was al 116. Shirts afgelopen zomer waren ook al 116 trouwens. 104 is hem echt te klein en 110 vind ik niet vaak.

Cas 3T en 98/104. Kan wel een maatje kleiner aan ook maar zo doet ie er tenminste even mee ook.
Ik dacht dat je Eduard naar de rechter zou sturen?

6 september is de trouwdag van mijn ouders en verjaardag van mijn nichtje dus niet echt handig

Maar fijn zulke voorspellende dromen
Star, kijk eens bij Scapa voor polo-achtige dingen. Sam heeft redelijk wat Scapa gekregen afgelopen zomer. Erg leuk spul. M'n moeder zal daar ook wel winterdingen inslaan, denk ik.

Voor de jongens ook scapa-shirts hier, fijn spul. (En Eduard ook trouwens ) Nu ik nog.

Oja, Mer Du Nord had ook kakspul. Heeeeeeeeeeeeeeeeel leuk spul. Daar heeft Sam echt De Perfecte Spijkerbroek gevonden. Nouja, ik heb hem gevonden, zij doet 'm aan.
Scapa? Wist niet dat die een kinderlijn hadden.
Ja, Eduard gaat naar de rechter inderdaad. Omdat het beter uitkomt dat hij zijn rijbewijs inlevert. Die raken we namelijk zeker voor minimaal twee weken kwijt. En degene die hier zijn rijbewijs inlevert heeft vakantie. Dus de 'straf' is alsnog voor mij.

En zo'n 500 euro boete nog ook. Maarja. O well. Enzo.
Uitgekookt kreng.
quote:Star schreef op 28 augustus 2009 @ 22:40:

Zeker wel ... echt leuk spul! Het is dat Sam echt al loeiveel kleren had anders had ik in de uitverkoop nog even heeeeeeeel veel bijgekocht. Maarja, dan had Eduard me buiten gegooid want Sam komt echt om in de zomerkleren. Zoveel dat m'n moeder niet eens meer wilde betalen. (ojawel, 2 polo's en een polojurkje zonder mouwen kreeg ze daar nog). En de jongens ook een polo.

Eduard een blouse met korte mouwen, lange mouwen (noemt ie een theedoek, tssss, alleen omdat die ruitjes heeft, de zeikerd) en een polo ook.
quote:Star schreef op 28 augustus 2009 @ 22:40:

Zeker wel ... echt leuk spul! Het is dat Sam echt al loeiveel kleren had anders had ik in de uitverkoop nog even heeeeeeeel veel bijgekocht. Maarja, dan had Eduard me buiten gegooid want Sam komt echt om in de zomerkleren. Zoveel dat m'n moeder niet eens meer wilde betalen. (ojawel, 2 polo's en een polojurkje zonder mouwen kreeg ze daar nog). En de jongens ook een polo.

Eduard een blouse met korte mouwen, lange mouwen (noemt ie een theedoek, tssss, alleen omdat die ruitjes heeft, de zeikerd) en een polo ook.
Kreng? Ik? Moi? Ich? Me?

dat zou ik niet durven zeg Star... ;)

He he eindelijk iemand die xco ook leuk vindt ;) Jammer dat je het niet meer kan doen Cin. Cardiotraining gaat wel goed? hoe gaat het met je rug?

Goed egregeld Suze.

Jinny: Hopelijk helpt de hormoonzalf voor het kleine ventje.
Rug gaat best goed. As well as can be expected, zullen we maar zeggen. Zal in de komende zes maanden nog wel een stuk vooruit gaan. Ja, ik cardio 4-5 keer per week. Nouja, vetverbranden. 40 minuten lopen, 20 minuten fietsen en ik trek nog wat aan gewichtjes. Het sporten houdt het herstel van de rug ook weer iets tegen maar is wel nodig. Dus daardoor houd ik meer last maar dat is alleen nu, dat sporten is voor de langere termijn beter.
even doorbijten dus? Wel knap van je.

Fijn dat het in elk geval beter gaat en het nog beter gaat worden.

Als je zo vaak sport, dan val je ook wel af denk ik? was ook de bedoeling toch?
Ja, ik ben nu 12 kilo kwijt. Dat was idd de bedoeling.
onwijs knap
Dankje, het is een beginnetje. Ik moet er nog zo'n 40-45.
Ik kom voor de meldplicht van Star en Suus, het wordt nu wel spannend hoor!

Verder nog niet bijgelezen maar eerst maar even met the boys naar de stad.

Tot straks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven