Good Luck
vrijdag 28 augustus 2009 om 22:17
quote:bambino schreef op 27 augustus 2009 @ 14:58:
Ik vond het echt leuk en dan had ik nog wel bijna 1 uur fitness gedaan van te voren.
Ja, leuk, dat XCO! Heb ik een jaar gedaan met een vriendin. Tot ik het niet meer kon vanwege de hernia. En nu doe ik alleen maar cardio-en vier-vijf keer per week. Veeeeel saaier maarja, it gets the job done, zullen we maar zeggen.
Die liedjes zijn ook zo leuk bij xco.
Ik vond het echt leuk en dan had ik nog wel bijna 1 uur fitness gedaan van te voren.
Ja, leuk, dat XCO! Heb ik een jaar gedaan met een vriendin. Tot ik het niet meer kon vanwege de hernia. En nu doe ik alleen maar cardio-en vier-vijf keer per week. Veeeeel saaier maarja, it gets the job done, zullen we maar zeggen.
Die liedjes zijn ook zo leuk bij xco.
vrijdag 28 augustus 2009 om 22:21
Star, het wordt een septemberkind. Dat heb ik gedroomd.
6 september is Eduard's verjaardag, doe die mar, dan kan ik het tenminste onthouden. (heb je een ietsiepietsie grotere kans op een kaart ... hoewel .... tegenwoordig .... )
Oja, jullie willen me vast ook wel even uitlachen, toch?
Ik ben ZO goed aan het integreren dat ik zelfs het justitiele systeem van dichtbij mag gaan bekijken. Heb een bezoekje politierechter verdiend. Ietsiepietsie te hard gereden. Beetje maar, hoor. Oja, de nieuwe auto rijdt lekker.
6 september is Eduard's verjaardag, doe die mar, dan kan ik het tenminste onthouden. (heb je een ietsiepietsie grotere kans op een kaart ... hoewel .... tegenwoordig .... )
Oja, jullie willen me vast ook wel even uitlachen, toch?
Ik ben ZO goed aan het integreren dat ik zelfs het justitiele systeem van dichtbij mag gaan bekijken. Heb een bezoekje politierechter verdiend. Ietsiepietsie te hard gereden. Beetje maar, hoor. Oja, de nieuwe auto rijdt lekker.
vrijdag 28 augustus 2009 om 22:34
vrijdag 28 augustus 2009 om 22:37
Star, kijk eens bij Scapa voor polo-achtige dingen. Sam heeft redelijk wat Scapa gekregen afgelopen zomer. Erg leuk spul. M'n moeder zal daar ook wel winterdingen inslaan, denk ik.
Voor de jongens ook scapa-shirts hier, fijn spul. (En Eduard ook trouwens ) Nu ik nog.
Oja, Mer Du Nord had ook kakspul. Heeeeeeeeeeeeeeeeel leuk spul. Daar heeft Sam echt De Perfecte Spijkerbroek gevonden. Nouja, ik heb hem gevonden, zij doet 'm aan.
Voor de jongens ook scapa-shirts hier, fijn spul. (En Eduard ook trouwens ) Nu ik nog.
Oja, Mer Du Nord had ook kakspul. Heeeeeeeeeeeeeeeeel leuk spul. Daar heeft Sam echt De Perfecte Spijkerbroek gevonden. Nouja, ik heb hem gevonden, zij doet 'm aan.
vrijdag 28 augustus 2009 om 22:41
Ja, Eduard gaat naar de rechter inderdaad. Omdat het beter uitkomt dat hij zijn rijbewijs inlevert. Die raken we namelijk zeker voor minimaal twee weken kwijt. En degene die hier zijn rijbewijs inlevert heeft vakantie. Dus de 'straf' is alsnog voor mij.
En zo'n 500 euro boete nog ook. Maarja. O well. Enzo.
En zo'n 500 euro boete nog ook. Maarja. O well. Enzo.
vrijdag 28 augustus 2009 om 22:43
quote:Star schreef op 28 augustus 2009 @ 22:40:
Scapa? Wist niet dat die een kinderlijn hadden.
Zeker wel ... echt leuk spul! Het is dat Sam echt al loeiveel kleren had anders had ik in de uitverkoop nog even heeeeeeeel veel bijgekocht. Maarja, dan had Eduard me buiten gegooid want Sam komt echt om in de zomerkleren. Zoveel dat m'n moeder niet eens meer wilde betalen. (ojawel, 2 polo's en een polojurkje zonder mouwen kreeg ze daar nog). En de jongens ook een polo.
Eduard een blouse met korte mouwen, lange mouwen (noemt ie een theedoek, tssss, alleen omdat die ruitjes heeft, de zeikerd) en een polo ook.
Zeker wel ... echt leuk spul! Het is dat Sam echt al loeiveel kleren had anders had ik in de uitverkoop nog even heeeeeeeel veel bijgekocht. Maarja, dan had Eduard me buiten gegooid want Sam komt echt om in de zomerkleren. Zoveel dat m'n moeder niet eens meer wilde betalen. (ojawel, 2 polo's en een polojurkje zonder mouwen kreeg ze daar nog). En de jongens ook een polo.
Eduard een blouse met korte mouwen, lange mouwen (noemt ie een theedoek, tssss, alleen omdat die ruitjes heeft, de zeikerd) en een polo ook.
vrijdag 28 augustus 2009 om 22:43
quote:Star schreef op 28 augustus 2009 @ 22:40:
vrijdag 28 augustus 2009 om 22:46
vrijdag 28 augustus 2009 om 22:53
Rug gaat best goed. As well as can be expected, zullen we maar zeggen. Zal in de komende zes maanden nog wel een stuk vooruit gaan. Ja, ik cardio 4-5 keer per week. Nouja, vetverbranden. 40 minuten lopen, 20 minuten fietsen en ik trek nog wat aan gewichtjes. Het sporten houdt het herstel van de rug ook weer iets tegen maar is wel nodig. Dus daardoor houd ik meer last maar dat is alleen nu, dat sporten is voor de langere termijn beter.