Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Fransoos is terug! (was even een nachtje weg, ook voor onderzoek zeg maar) En mag ik eeeeeven verkondigen dat hij toch echt wel lekker is.

Als ik met hem praat, dan grijnst ie en boren zijn ogen door me heen. Denken jullie dat ie geinteresseerd is of kan 't de 'nieuwigheid' zijn? :-)
Hallo lieve mensen,

Allemaal druk aan het socializen?

Heb zojuist een treinticket naar Berlin geregeld! Altijd fijn om reisplannetjes concreet te maken!

Verder vandaag een niet al te beste dag gehad. De afgelopen dagen veel alleen binnen gezeten, ben er vandaag een beetje sipjes van. Te weinig mensen gezien denk ik, teveel tijd om na te denken. Met de gezondheid gaat het wel iets beter, voel me wel nog slap en heb weinig energie. Dat krijg je dan ook van al dat binnen zitten. Morgen gelukkig lekker bijkletsen met vriendinnetjes. Verder vandaag een beetje geschrokken van een berichtje van een vriendinnetje, ze is 10 weken te vroeg bevallen van haar kindje. Dat het kindje eerder zou komen was te verwachten, maar niet zo vroeg. Gelukkig gaat het goed!

Madhe hoe is het jou? Gaat het weer wat beter?

Wat een heftig verhaal van jou Sum, fijn dat alles goed is met je kaak!
Nou ik heb het overleefd hoor, een dagje niet eten of drinken.

Iftar was erg bijzonder.

Eerst een beetje ongemakkelijk, maar vond ze allemaal erg lief.

Heb een tas vol met eten mee naar huis gekregen!

Daarna even bij MX op z'n werk, maar elkaar dus niet echt goed kunnen spreken met al die nieuwsgierige blikken.

Na werk moest hij iets doen thuis, dus konden we niet even samen chillen ofzo.

Ik blijf nu lekker nog even op, ga straks eten en dan slapen.

Potverdrie Kym, zou de Fransoos nú al gek op je zijn! You man eater!

Oh jee Sneeze, dat is inderdaad schrikken als een kindje zo vroeg wordt geboren.

Mijn zusje moet ook nog maar een paar weekjes, maar ik hoop dat het nog even blijft zitten hoor!

Gelukkig is je gezondheid al wat beter.

Waar zit je zo over na te denken joh?

Lukt het niet om de boel te relativeren?

Kop op hoor meissie!
Good morning schatties

Tuurlijk is die Fransoos nu al gek op je.,..wat dacht je dan?

leukste meid van heul het dorp...wat zeg ik...LAND!!

Heb je ook terug geflirt of alleen verlegen je wimpers neergeklapt?

Frizz, dat klinkt als een bijzonder goeie avond, leuk eten bij vreemde mensen.

Gek eigenlijk dat dat in Nederland als raar bestempeld wordt.

Ik trok ook mijn wenkbrauw op toen je het vertelde gister...

Huh, eten bij mensen die je eigenlijk niet kent...raar

Terwijl toen ik in Vietnam aan het reizen was (en eigenlijk ook in Z.Amerika) was dat heel gewoon

We schoven meer dan eens aan bij mensen die we eerder die dag hadden ontmoet ergens.

Eigenlijk is dat wel heel sociaal...

Sneez, leuk!!!!

Berlijn

Wanneer ga je?

Nog steeds niet helemaal topfit dus.

Oei das wel heel veel te vroeg 10 weken....

Mijn vriendinnetje is volgende maand uitgerekend maar ik hoop ook dat hij/zij nog even netjes blijft zitten

Mijn socialize gebeuren:

Ik had gister op RP een leuke rossige meneer

Dat mailde zo ongeveer de hele dag fantastisch gevatte mailtjes

(maar hey..ik ben wat voorzichtiger geworden met leuke mails)

en uitendelijk op MSN..

Was ie ook nog gewoon leuk zeg!!!

Na een uurtje of 2 (en ik weet echt niet waar we de gespreksstof vandaan hielden) zijn we maar gaan bellen

Was ook gewoon leuk.

En om 4 uur bedacht hij dat het wel leuk zou zijn om even een bakkie te komen doen

Nou wonen we een 60km bij elkaar uit de buurt dus dat vond ik zo midden in de nacht geen goed idee.

Nou ja, al woonde hij om de hoek...om 4 uur snachts een date thuis uitnodigen lijkt me per defenitie niet zo heel verstandig

Maar gaan zeker binnenkort op date.

En nu...nu zit ik te wachten op 4 patienten waar ik een presentatie aan moet geven

Ze zijn er nog niet wat betekend dat ik gewoon nog in mijn bed had kunnen liggen

Heb wel de killer heels aan (want hey, moet ze wel inlopen) en to be honest.....auw auw auw...
goedemiddag dames!!

Sorry dat ik weer even niets heb laten horen!

Moest even bijkomen van alles, en ik heb nu beheurlijk wat terug te lezen zie ik al weer!

Ik ben erg benieuwd hoe maandag zal verlopen..

Mevrouw X heeft dus gezegd dat ze niet aan mijn verwachtingen kan voldoen..Terwijl mijn verwachtingen van 'normale' aard zijn..Maar ze kan het niet.

En haar collega vind dit erggg vreemd.. Die zei al tegen mij :

"boemen, er zit iets goed fout, en waar het precies fout zit weet ik niet, maar er zit iets goed fout"

Voor mij is het alleen bevestigend voor het geen dat ik al dacht, dat de gevoelens wederzijds zijn.

Kan geen andere reden bedenken waarom zij anders niet gewoon haar werk kan doen t.a.v mij..

Hoewel mijn gevoel dit zegt, blijft mijn hoofd nog steeds er van uit gaan dat het niet wederzijds is. Want als ik me teveel door mijn emoties laat mee sleuren trek ik de aankomende maanden echt niet.

Bovendien, zelfs als ze deze gevoelens heeft, dan is het nog maar de vraag wat ze er mee wilt en gaat doen.

En daar wil ik nog helemaal niet aandenken.

Ben alleen wel benieuwd hoe ze het gaat verklaren aan andere collega's. Want als ze mij al geen reden kan geven waarom ze het niet kan, en mij gewoon afschildert met ' Ik kan het niet, en dat is het' hoe gaat ze zich dan verantwoorden aan haar collega's?

Nou dames ik ga even bijlezen, en ook op jullie reageren..

Alleen maar over mezelf schrijven is ook niet leuk
Goedemorgen (want dat is het hier nog)

Sneeze, wat rot om te lezen dat je eventjes niet zo lekker in je vel zat/zit. Herkenbaar ook wel, zeker na momenten als je net iets te lang alleen (thuis) ben geweest. Hopelijk voel je je snel wat fijner.

En naar Berlijn! Leuk! Wanneer en hoe lang?

En het nieuws van die vriendin is ook even schrikken lijkt me, gelukkig maakt het kindje het goed!

Frizz: wat goed dat je etentje zo geslaagd was. En wat heerlijk, die tas vol eten!!

Jammer wel dat je MX niet even onder vier ogen hebt kunnen zien/spreken..

Sum: wat een spanning zo laat nog op de avond. Heb je mooi nog even een snoepje opgeduikeld dus.

En bijna zelfs een nachtelijke date, hah! Snap dat je daar niet echt op zit te wachten. Heb het zelf wel een keer gedaan, omdat hij er zo verdomd lekker uit zag. En uiteindelijk heb ik in 8 maanden tijd de meeste seks ooit gehad.

Hah!
Goedemorgen!

Wat is het stil hier zeg....

Steeds als ik doe alsof ik een leven heb en weer hier inlog verwacht ik láppen tekst, nou jullie stellen me teleur.

Jeetje Sum, wat leuk die rossige meneer!

More details please!

Goed van je dat je niet midden in de nacht hebt afgesproken... Dat geslettebak is nergens goed voor!

Wanneer is de date?

Sum moet je nog werken ook?! Shiiiiiit heee!

Kun je wel een beetje sexy lopen op je heels?

Ja gister was leuk, ze waren allemaal zo lief.

Vandaag nog even vasten, maar ineens is er onduidelijkheid of ik die Poldermoskee in kan zonder hoofddoek.

Mét gaat me geloof ik wat te ver!
Shoot Kym, dus hier overduidelijk de verkeerde beslissing genomen om 4 uur vanacht!

Heb je gister nog wat leuks gedaan?

Las dat je ging socializen maar wat je nou precies gedaan hebt....

Boemen...succes met teruglezen, er wordt bij vlagen hier zo bizar veel gepost
Moggel Frizz,

Nou lopen wordt wel steeds lastiger, krijg een beetje last van mijn achillespees ook

Maar ff doorzetten

Zal ze eens opmeten

Moment.....

9 cm schoon aan de haak.

En ja die rossige meneer

Dezelfde zwartgallige humor,leuk bezig met zijn eigen zaakje,weet wat er in de wereld te koop is,maar echt men wat maakt hij me aan het lachen...

Nog een uurtje hier admin doen en dan heb ik ook officieel weekend.

ga eerst maar een tukje doen zo thuis

Frizz, wat nou als je alleen met hoofddoek mag, ga je dan niet?
Hahahahhaa joh Kym had je dat echt gedaan?

Een nachtelijke date?

Was het de mééste seks of de béste seks ooit?

Hoe is het met jou?

Update graag over Fransozen en WS!

Heb MX nog wel gesproken hoor, we hebben later nog aan de telefoon gehangen.
Boem joh!

Laat dat mens los!

Zelfs al is ze helemaal hoteldebotel van je, ze gedraagt zich niet professioneel, en daarmee staat ze iets belangrijks voor jou in de weg.

Ik vind dat persoonlijk heel erg!

Liever heb ik dat die collega's niet zouden praten, maar ook actie ondernemen.

Zij dienen haar aan te spreken op haar professionaliteit.

9 cm Sum! Djeez!

Welke kleur?

Hoe zien ze er verder uit?

Nou een hoofddoek... Kweetnie hoor.

*verheugt zich op de date van Sum*
Oooh Sum, ben je voor niks uit je bed gerold. Komen die lui nog wel dan?

En die hakken, wat hoog!

RM (rossigemeneer) klinkt weer als interessant..ben benieuwd!

Boemen, ik wil graag reageren op je bericht, maar ik denk dat ik het niet goed snap omdat ik dingen gemist heb.. sorry.

Ah en Frizz, je hebt 'm nog wel uitgebreid telefonisch gesproken..dat maakt het minder zuur

En ja. Die nachtelijke date heb ik gedaan. Weet niet wat me bezielde. Ik kende 'm pas een paar dagen via de chat namelijk.

Maar ja: mééste seks of de béste seks! Man, man, man. Wat was die gast uber-lekker. Aan heb was ik echt verslaafd. Maar ja, inmiddels ook alweer 7 maanden geleden dat het stopte.
Sjongejongejonge...

*voelt zichzelf ineens heel braaf*

Boem en Kym en Sum, als jullie het goed vinden leg ik via een prive-bericht wel even uit hoe het zit?

Aan Sum en Kym?

Ah ja Kym, ik ben het gewend hoor.

Op zijn werk kletsen we wel, maar zijn we gewoon kennissen/vrienden.

Krijg alleen altijd de neiging hem een beetje te pesten (hij mij ook) omdat we niet aan elkaar kunnen zitten zoals we liever zouden willen...
7 maanden???

Kan zich daar niet meer van herinneren

*gaat terugzoeken in kersttopic*

Frizz, ze zijn ubergeil en rete sjiek!

Smalle voet, een nog smallere hak in net geen lak...soort hoogglans zwart zeg maar.

Moest wel lachen, directeur kwam hier net even binnen lopen

Die kijkt van beneden naar boven, weer naar beneden en zegt

Geil Sum, moet je vaker doen die hakken

Ik, ja tuurlijk joh, het zit ook zo lekker praktisch als de je hele dag heen en weer een het rennen bent

Tis wel een schatje die baas van mij.

Ow gelukkig, je hebt MX nog wel gesproken gister

Waar hebben jullie het dan over aan de foon elke dag?

Koetjes en kafjes of ook over "jullie"wat dan eigenlijk weer geen jullie is.

Zodra ik meer nieuws heb over RM horen jullie dat natuurlijk als eerste, dat spreekt voor zich

Kym, hoe staan de vorderingen met de Fransoos?
[quote]frizzy schreef op 29 augustus 2009 @ 13:31:

Sjongejongejonge...

*voelt zichzelf ineens heel braaf*

Boem en Kym en Sum, als jullie het goed vinden leg ik via een prive-bericht wel even uit hoe het zit?

Aan Sum en Kym?

quote]

Kom maar op hoor....via hier of via haaives...

*gooit voor de vorm haaives ook maar even open,toch geen ruk te doen hier*
@ frizz... wat fijn dat het met het eten goed is gegaan!

vind het knap van je hoor! Dat vasten! en sterk van je dat je je zo goed houdt met MX x-D

ennehh wat ga je uitleggen via een privebericht ?? :-)

Enneh over mevrouw X ja.. moet haar ook loslaten.. gaat alleen beetje moeilijk als je iemand drie keer in de week ziet en intensief contact hebt met iemand.. Er 'hangt' nu nog steeds iets in de lucht, het geen wat ik donderdag dus met het gesprek wilde ruimen, maar wat juist door dat gesprek alleen maar waziger is geworden.. En nu moet ik dus maar gewoon genoegen nemen met ' nee ik kan het niet'... en nu weer verder gaan alsof er niets aan de hand is..

En daar zit ik een beetje mee. Dat ik denk : Okee!!?? ehm en nu dan??

Ik baal ook van collegas. behalve die ene die me dan wel weer helpt..

Ik zou blij zijn als ik daar klaar ben. Als ik wil mag ik daar nu ook al weg hoor. Maar dan ontneem ik mezelf ook iets..

Moet nu alleen gaan kijken in hoeverre en wat haalbaar is..

@ kym Ja klopt mijn verhaal is hier ook beetje onsamenhangend. Komt omdat ik op een ander topic er over geschreven heb, en hier nu er verder over praat. Alleen op ander topic het e.e.a verwijderd i.v.m herkenbaarheid..
Hahahaha nou nou nou die directeur!

Ik heb echt zin om ook nieuwe hakken te kopen.

Maar steeds als ik ze aan heb bij MX is het helemaal niet leuk. Waarom is ie dan zo klein?!

Nee hoor Sum, MX en ik praten over koetjes en kalfjes.

Gewoon even bijkletsen, over wat we die dag gedaan hebben enzo.

Meestal zeggen we ook: "Belde je alleen maar even om te vragen hoe het met je is."

Ik kan trouwens vrij goed met hem praten over als me iets dwars zit hoor, over 'ons'.

Maar heb daar helemaal gen behoefte aan, er zit me niks dwars.

Tis goed zo.

*vertrouwt erop alle details over RM en de Fransoos én WS steeds te krijgen*
o... aha het gaat over hyves...???
Oh, geen idee of ik daarover heb geschreven op 't kersttopic. Toen zat ik al in de twijfelfase namelijk.

Uhm. De Fransoos. Oja. Het soccializen gisteren bestond uit het gezamenlijk een film kijken (er waren meer mensen, dus drukjes). Het begon er mee dat Fransoos net gedoucht had en ik op zijn ontblootte bovenlijf stuitte. Bovendien hing zijn heel nonchalant langs zijn gezicht en had ie zo'n elastiek-haarband in. Sorry hoor, maar dat ziet er echt goed uit.

Ik heb wel gevraagd of ik zijn haar een keer mag knippen. "Graag"

Geen idee of ie interesse heeft. echt niet.

Bovendien ook goed om te melden dat er nog twee anderen zijn hier die op hem kicken.
Boem, ivm met jouw herkenbaarheid, wilde ik het even uitleggen aan de meiden via een prive-bericht.

Dan weten zij ook waar het over gaat.

Ben het niet helemaal met je eens, je hoeft niet verder te gaan alsof er niets aan de hand is.

Je kunt contact opnemen met haar leidinggevende, of een klacht indienen.

Je wordt onheus bejegend.
@ summerdance..

Heftig verhaal trouwens van dat ongeluk!! Jeetje wat een oetlul dat hij met zo veel drank is gaan rijden!! (en ja ook naar voor hem en na bestaande dat is overleden)

Maar wat fijn dat de uitslagen in het ziekenhuis zo goed waren!

Gelukkig anders had je een nog langere na-sleep.

Over de nick en simons en tuintjes in verschillende harten gesproken..

Dat liedje van Damaru (zo heet die een of andere surinamer hahah) kende ik al vorig jaar...

Ik lachte me kapot toen ik hoorde dat jan smit mee zong hahahah
@ frizz O dank je !!

Ja inderdaad om hier nu gestresst te posten en weer te verwijderen is ook zo een verhaal..

thanks.. dat je het even wilt uitleggen.

Ik kan inderdaad contact opnemen met leidinggevende.. moet dan wel even uitzoeken wie dat is...
Yep, Damaru.

Al een tijd hartstikke bekend in Suriname.

Slim natuurlijk om het nog eens op te nemen met Jan, maar ff serieus, die Jan kán het wel hoor.

Hij zingt gewoon Surinaams!

En nog mooi ook!
Mijn god Kym....je liep pardoes tegen het ontblote lijf van de Fransoos op????

Enje had de kalmte om gewoon nog heel relaxed tegen hem te zeggen...zeg zal ik je haar eens knippen?

Je hebt hem niet gelijk een hutje ingesleurd???

*vreest dat dat precies is wat Sum had gedaan met al die gierende hormonen in haar lijf*

Tsssssssss.....boeien die twee andere meiden, jij bent berucht beroemd!!!!

Zeg euhh....Frizz, heb je dat berichtje zo persoonlijk gemaakt dat wij het ook niet kunnen lezen?

Ik zie niets namelijk
Weet ook niet om wat voor organisatie het gaat Boem, maar de klachtenregeling moet inzichtelijk zijn voor jou, en ook zou je met een buitenstaander die daar speciaal voor is aangesteld contact op moeten kunnen nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven