2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Hee meiden, hier meldt de kersverse moeder zich ook weer even. Jullie opbeurende berichten dat mijn verhaal en emoties zo herkenbaar zijn deden me erg goed!! Ik wist van tevoren heus wel dat zo'n periode niet alleen maar een roze wolk is, maar als het dan zover is..

Wat wele heel fijn is: gister nog even op controle geweest bij kinderarts in zkh en ze is al bijna 1,5 cm gegroeid en 390 gr aangekomen sinds de geboorte. Helemaal goed dus! Ben gister ook begonnen met bijkolven om een voorraadje aan te leggen zodat vriend haar straks flesjes kan gaan geven.

We hebben na 2 weken aanrommelen wat ritme en regelmaat betreft nu ook een regime ingevoerd: lekker slapen in het eigen wiegje na de voeding en het even 'spelen' (haha). En dat gaat erg goed! Ok, ze huilt soms wel even hartverscheurend, maar valt wel zelf in slaap en wat hou je dan ineens een tijd over voor jezelf zeg, echt heerlijk. Dus geen hazeslaapjes in de box meer, maar lekker haar bedje in.

Vannacht was het heftig, want ons meisje had darmkrampjes en wat is dat dan zielig zeg!

Zo, een heel verhaal maar dan zijn jullie weer bij

Hi Teddy, dat klinkt ook zielig zeg zo'n verkouden ukje! Wat tocht betreft: wij hebben 'geleerd' dat met goed weer (niet te koud dus) het raam in de ruimte waar de baby is open mag, mits de deur dan dicht is zodat het niet tocht met evt. andere ramen in huis. Dan komt er toch frisse lucht binnen.

OGG, wat groeit jullie mannetje goed zeg! En wat een gedoe zeg, al die tegengestelde adviezen! Ik zou daar ook mijn mond niet over kunnen houden hoor hahaha.. Wij gaan het straks beleven; vanmiddag de intake van het cons. bureau bij ons thuis.

Lieve Mimpje, wat een ellende zeg!! Als ik je bericht zo lees zou ik je van afstand wel even een enorme willen geven; geen wonder dat je kapot bent! Nog even volhouden meid, hopelijk slaap de pepti snel weer aan!

Gorgi, wat een leuk verhaal zeg over de supriseparty en dat je zo verwend bent.. heerlijk!!!

Vera, een hele fijne vakantie gewenst, veel plezier en lekker genieten!!!

Hi Ellein, blij dat je weer aan het werk bent na zo'n jengeldag thuis? Grapje natuurlijk.. heb je nog wel een beetje van uk kunnen genieten gister? En wat heerlijk.. kokindjes! Jammie!

Rossia, zo te horen geniet jij enorm van je vakantie.. klinkt goed zeg!!

En Jobje, jij ook nog heerlijk op je vakantie-adres. Klinkt alsof jullie het helemaal lekker hebben daar, ondanks een mieperig ukje. Geniet er maar van, raar idee he dat je eigenlijk alweer aan het werk zou moeten zijn?!

Michigan, bijgekomen van alle emoties van de afgelopen week? Ook ik heb al enkele malen afscheid moeten nemen van een kat; en dat went nooit en is verschrikkelijk verdrietig! Fijn dat met jullie meisje alles goed gaat!

Floor, wat een spannende berichten lees ik hier allemaal van jou zeg! En wat lekker dat je een baan hebt gevonden, al is het niet helemaal waar je hart ligt; alles beter dan thuis zitten toch?

En een dikke knuffel een zwaai voor alle anderen!
he missc!

Wat leuk weer wat van je te lezen. Goed dat het ritme er een beetje in begint te komen. Kom je ook een beetje aan jezelf toe. En alweer super gegroeid. wauw. hoe gaat het verder met de bv? is het allemaal goed op gang? Zielig he die krampjes? ach mini had er ook zo'n last van. en maar lopen over de gang 's nachts. wiebelen aan haar bedje, wrijven over het buikje. arme kleintjes.

Ben ook erg benieuwd naar je bevallingsverhaal. Hoe is het nu met je litteken? En de kraamhulp? heeft zij jullie goed opweg geholpen? Veel visite gehad?

Dan nog even over hier: mini slaapt veel, maar ze is nog steeds vrolijk. als altijd. Gelukkig eet en drinkt ze wel goed en heeft ze geen koorts. Hopelijk is het morgen beter.

Ga even een sopje door de wc's halen. tot later
Hi, bev verhaal staat op de mail!!

Ga nu voeden, tot later!!
OGG had jouw stukje nog niet gelezen...

lastig zeg die tegenstrijdige adviezen. ik geef mini geen vitamine D meer. Zal het ook eens navragen volgende week. En je voorrraad(je) is er dan nu echt doorheen.

en wat een grote vent zeg! goed bezig!
oh missc, dan kan het sopje nog wel even wachten..ga lezen
Hey Meiden,

MissC wat leuk om je weer te lezen! Heftig he zo ineens moeder zijn, want ook al zeggen ze dat je je 9 maanden kan voorbereiden, toch ben je dan ''ineens'' moeder. Maar gelukkig beginnen jullie nu een beetje regelmaat en rust te krijgen en dan merk je ineens dat zo een kleintje toch wel erg veel slaapt. Goed dat ze zo goed groeit. Zielig die krampjes!

Vera fijne vakantie, geniet er lekker van!

Teddy zielig he dat snotneusje, mini is ook verkouden. Maar gelukkig niet hoesten en ze is nog lekker vrolijk en ondernemend.

Michigan goed om te lezen dat jullie meisje het goed doet.

Mimpje wat vervelend dat mini nog steeds niet van dat spuugen af is. Kan me voorstellen dat je er redelijk wanhopig van wordt. Maar gelukkig blijft mini vrolijk......

Rossia je moet ons niet zo jaloers maken hoor.............Ik wil ook wel op het strand liggen En ben ook wel benieuwd naar je buikje, pas je nog wel in je oude bikini?

Ellein niet leuk een jengeldagje, komt het van de tandjes? Of zijn ze ondertussen al helemaal door? Mini krijgt er 4 door, de twee onderste zijn nu voor de helft door en de bovenste voel ik nu net echt door het tandvlees prikken, maar ik zag ze wel al een tijdje zitten. Vind je het niet lastig om mini naar het kdv te brengen na zo een jengeldagje? Ik heb daar dan altijd wel een beetje moeite mee hoor.....

OGG wat een verdrietige situatie van je vriendin, hoe gaat het nu met haar? Geniet ze wel een beetje van de kraamtijd? Mini is wel lekker aangekomen zo te lezen.

Gorgi leuk om zo verrast te worden, heb ik niet gehad hoor zo leuk feestje. En leuk om je op de mail gelezen te hebben.

Floor gefeliciteerd met je nieuwe baan, lekker om toch weer onder de pannen te zitten ook al is het niet helemaal wat je wilt.

Hier gaat alles zn gangetje. Mini is dus erg verkouden, maar dat weerhoudt haar niet om op avontuur te gaan. De woonkamer lijkt wel een grote speeltuin voor mevrouw, alle kastjes worden ondersteboven gehaald, speelgoed wordt door de kamer gegooid, laatjes worden opgetrokken enz enz. Wij moeten nu toch maar iets gaan doen om het huis baby veilig te maken! Het is wel echt heel leuk om zo een mobiele mini in huis te hebben, het is zo een andere fase weer. Mini wijst nu naar alles en zegt dan: ''oh'' en daar kijkt ze dan heel verbaasd bij, zo grappig! Ook zwaait ze naar iedereen, zegt tegen al haar badeendjes popopopopopopopop en dat is dus kwak kwak kwak (bij gebrek aan beter) en geeft kusjes bij het leven. Pffff wat wordt ze toch snel groot........
Oh OGG vergeet ik nog te zeggen dat ze bij ons ook van die tegenstrijdige adviezen gaven over vitamine extra geven of niet. Mini drinkt meestal maar twee flessen op een dag en dat is in totaal 410 cc en krijgt daarnaast nog een bakje biogarde. De verpleegkundige zei dat ze geen vitamine extra moest de arts zei van wel. Toen heb ik gebeld met de voedingslijn en die zeiden dat ze het wel moest, dus ze krijgt de druppels wel.
Hoi meiden, een snelle zwaai van mij

Zet even kort op de mail hoe of wat.
Hi Angel, leuk weer van je te horen! Jouw dame is dus enorm ondernemend.. leuk zeg! Lijkt voor ons nog heel ver weg, maar dat zal wel tegenvallen.. ze zijn zo groot hoor ik van iedereen!

Teddy, de bv is inderdaad erg goed op gang. Al vrij snel eigenlijk, erg prettig. Vooral bij zo'n kleintje wil je niet het idee hebben dat het misschien te weinig is..

Met het litteken gaat het ook goed; ben wel even langs de ha geweest voor mijn gemoedsrust. Hij gaf aan dat de uitstulpingen (zitten idd aan de uiteinden van de incisie) de onderhuidse zwellingen zijn die je nu goed ziet omdat de bovenhuidse zwelling aan het slinken is. Klonk wel aannemelijk Heb verder weinig last van het litteken, het kriebelt en trekt nog wat af en toe, en het hele gebied voelt natuurlijk nog dof en soort van gevoelloos.. kan wel tot een jaar duren zeiden ze in het zkh! Hoe is dat bij jou inmiddels?

Kraamhulp hadden we nog maar 1,5 dag, maar we hadden geen behoefte aan verlenging, hoe aardig ze ook was. Ben zelf goed op de been en hadden in het zkh al kunnen oefenen met de kleine, dus we voelden ons best zelfverzekerd. Ze heeft ons even thuis op weg geholpen en dat was het dan.

We hebben 1x bezoek per dag, 's ochtends of 's middags, en dat houden we even zo. Vind dat wel lekker, niet teveel reuring in huis. Natuurlijk komen de (schoon)ouders tussendoor wel even langs, maar nooit onaangekondigd en ook niet elke dag (gelukkig ).
Hee meiden, nog even een snelle zwaai! Ik heb geen tijd meer om te reageren. Alles is ingepakt, ik ga nu koken en de kleine verzorgen en dan met z'n allen het bedje in. Het is morgen heeeeel vroeg dag.

Dus..... tot over 2 weken!!!!!
Pfff net terug van het CB. Ik vind onze CB-arts echt zo ontzettend niets toevoegen. Komt misschien ook wel omdat ik dingen van jullie leer en op internet lees hoor, maar ze zegt gewoon niets! De verpleegkundige vind ik dan nog een stuk doortastender. Heb gevraagd naar wat voor soort schema we nu (6 mnd) moeten, maar daar heb ik gewoon geen antwoord op gekregen. Tja, moest maar gewoon af en toe eens een hapje naast de melk geven. En dat ik een rijstwafel mag gaan proberen, dat dan wel. Die dame van mij is, zoals ik al meldde, nogal beweeglijk en draait echt de hele kamer door, van voor naar achter. Ook daar op het bureau draaide ze van het onderzoekkussen af en zo op de papieren van die arts. En dan 5 minuten later stug vragen: en, draait ze ook al een beetje? Euh... wat deed ze nou net? En op zo'n zeurtoontje: goh, pakt ze ook al een beetje speeltjes aan? Terwijl ze net ongeveer de pen uit haar handen getrokken heeft. Nee, jullie zien, ik ben niet onder de indruk

Gelukkig heb ik schema's van Vera, Teddy en Ellein opgeslagen, dus wij redden ons wel! Ze groeit nog steeds lekker op de gemiddeldenlijn, 68 cm (iets er boven) en 7560 gram (er op). Hollands welvaren!

Goed, nu even bijlezen, dan voeden, laatste spullen pakken - ik heb er zin in!
Teddy, grappig dat je dat schrijft over mini die niet met kruipen bezig is. Zo is mijn mini niet met zitten bezig. In de stoel vindt ze het wel leuk, maar op de grond gewoon absoluut niet. Ben erg benieuwd wanneer dat gaat komen maar vooralsnog geen pogingen in die richting! Zielig dat mini zo verkouden is. Heb je al een ui naast het bedje geprobeerd? Dat werkte hier erg goed, maar je kamer stinkt wel flink!

Mimpje, ik heb erg moeten lachen om de grappige manier waarop je schrijft over de vele wassen, maar leuk is het natuurlijk niet. Wat naar dat mini nog zo vreselijk spuugt! Enorm balen dat die provocatie het zo verhevigd heeft! Ik hoop echt voor jullie dat het snel gaat afzwakken. voor jullie!

Vera, mocht je dit nog lezen: hele fijne vakantie!!! Heel veel plezier, geniet van elkaar, en tot over twee weken (want dan ben ik ook weer terug)!

Jobje, gefeliciteerd met het kwart jaar! Goed om te lezen dat jullie zo lekker genieten. Uit eten geweest zelfs, goed hoor! Fijn dat je nog niet meteen thuis aan het werk hoeft.

Rossia, Veel plezier maar weer, lekker hoor, strand enzo!!

OGG, jij ook lekker enthousiast dus over het CB Fijn, die tegenstrijdige berichten! Maar wel goed om te horen dat het zo keurig gaat allemaal. En inderdaad, de kolf aan de wilgen is erg prettig.....

MissC, fijn dat je meisje lekker groeit! Wat goed dat jullie al een soort ritme ontwikkelen trouwens. Ze is nog maar goed 2 weken oud, in het begin weet je niet wat je overkomt maar toch gaat het eigenlijk best snel als je dan terug kijkt. Die darmkrampjes zijn inderdaad zielig. Al Cinababy of andere druppels geprobeerd? Of zelf venkelthee drinken?

Ellein, uk weer zijn vrolijke zelf? Have fun trouwens!

Angel, wat heerlijk, het gesprek van je mini tegen de badeendjes. Lijkt me heel leuk, maar ook soms best lastig, zo'n mobiele uk! Echt een handenbindertje wordt het he?

Fijne avond allemaal!!
alle vakantiegangers: veel plezier en geniet!

ik ga even in de ego modus:

Mini voelt zich echt niet goed. Vanochtend ging goed en heeft ze veel geslapen. Tussendoor wel vrolijk enzo. Vanmiddag was ze wat stilletjes en wilde ze niet zoveel meer. Tegen 4 uur was het echt mis en verslikte ze zich weer in het slijm in haar keel. Wat ze al eens eerder heeft gehad een tijdje terug. He bah...dus weer op de kop, vinger in haar keel en hup daar kwam alles. Goed mini helemaal overstuur. Met als gevolg dat ze weer haar slijm niet kwijt kon en weer bijna stikte. Soort cirkel dus. Toen ze wat rustiger werd tegen me aan heb ik haar in de wagen gelegd en een beetje gewiebeld, toen heeft ze een half uurtje geslapen. Weer wakker, weer overstuur, weer stikken, weer een hoop slijm eruit, weer proberen rustig te maken. Allemachtig wat een ellende. Toen teddyman thuis kwam hebben we een klein flesje voor haar gemaakt om te kalmeren en zijn we maar een stukje gaan autorijden zodat ze kon slapen. Haar groente wilde ze niet hebben en ook haar pap liet ze staan. Toen maar naar bed gedaan en daar sliep ze meteen. gelukkig, Ik ben gaan sporten om even af te reageren en teddyman heeft haar naar een uurtje weer wakker gemaakt en toen heeft ze haar pap gelukkig wel opgedronken, Nu slaapt ze weer en ik hoop dat ze een goeie nacht maakt. Arme schat. Vind het zo sneu en je voelt je zo machteloos. Je kan ze ook niets uitleggen he? Heb tussendoor getemperatuurd en ze zit hoog in de 37 steeds, maar denk dat dat komt omdat ze zich zo druk maakt. Ze heeft een paracetamolletje gehad. Morgen nog maar eens meten.

Michigan wat een doos die cb arts zeg. Daar heb je toch niets aan? Fijn dat mini zo goed groeit. En wat is ze groot. Kijk daar toch elke keer van op hoor. Ik vind mini hier al zo groot. Die van jou is nog eens een paar cm langer en een kilo zwaarder.

Angel gezellig zo'n ondernemend typje. hihi. alle snoeren aan de kant, stopcontacten afsluiten, deuren op de klem. :-D

Zo ik ga onderuit...ben best moe van vandaag.
Hi Meiden,

Even snel, want ben bekaf. Mini heeft een redelijk goede nacht achter de rug en daar hopen we nu ook weer op.

Teddy wat ontzettend vervelend voor jullie en vooral voor mini natuurlijk. Schrikken hoor dat ze zo veel slijm heeft waar ze in stikt. Gelukkig ben je kordaat. Hopelijk valt jullie weekendje niet in het water.

Vera en Michigan geniet van jullie welverdiende vakantie! Veel plezier met jullie gezinnetje.

Michigan wat een doos zeg van die cb, die heeft echt lol in haar werk denk ik zo.

Ben benieuwd of mijn mini die van jouw straks inhaalt qua gewicht. Hij was drie weken terug 7 kilo en 66,5 cm. Maar er zit geen grammetje vet aan hoor, zijn ribben kun je tellen.

OGG en Jobje bedankt voor het compliment over de foto. gemaakt door mijn vader, hij maakt er een hoop en kan dat ook goed. Deze is wel weer oud, nu is mini een stukje groter.

OGG heb trouwens nooit gereageerd op jouw mailtje naar mij. Je had je helemaal niet hoeven verantwoorden hoor, iedereen reageert op zijn/ haar eigen manier. Ik zou van schrik uitgevallen zijn, maar jouw (ontzettend verdrietige verhaal) maakt wel weer even duidelijk dat je daar eigenlijk niets meer opschiet. Je man, of wie dan ook in zo'n situatie, doet het ook niet expres uiteraard.

Bedankt voor alle lieve reacties op het gespuug van mini trouwens. Doet me goed! Ik duik mijn bedje in, morgen nog werken en dan weer 4 dagen vrij! Joehoe.

Slaap lekker!
Hoi lieve meiden,

Even een zwaai van mij en tot over 2.5 week!! wij gaan lekker spulletjes inpakken en op vakantie, we hebben er super zin in!!

zal jullie wel missen hoor, geen internet dus dat wordt veel bijlezen strakkies

missc, leuk om je verhaaltjes te horen, het is bijzonder he die eerste periode,. geniet maar lekker van het nieuwe wondertje

angel, lekker druk en je blijft lekker in beweging zo he ;)

OGG, lastig die tegenstrijdige berichten, wij snappen het soms ook niet, maar volgen ons eigen gevoel dan. mini krijgt hier ook extra vitamindruppeltjes, op een hapje bij het eten. teveel kan niet geloof ik, dus doen we het zo.

Michigan, lekker je eigen gevoel volgen hoor, het is jammer als je zo weinig steun aan het CB hebt..

Teddy, knuf voor jou, zielig die kleintjes, zeker als ze zo benauwd is, mag ze al een slijmoplossend hoestdrankje? (weet eigenlijk niet vanaf wanneer ze dat mogen)

MImpje, bijna lekker vrij, hoe is t met mini?

lieve allemaal zoenen voor iedereen en tot over 2,5 week!!

kus maki
Maki fijne vakantie!!

mini mag inderdaad wat druppels bisolvon hebben. Hierdoor kan ze het wel iets makkkelijker ophoesten. Vanacht heeft ze goed geslapen. Vanmorgen leek ze alweer iets actiever. Wel heeft ze zich zojuist nog 2x verslikt, maar ze kon het zelf wegkrijgen gelukkig. Nu weer in diepe slaap.

Ik ga ook spullen inpakken. Wordt rustig hier met al die vakantiegangers. Ik neem mijn telefoon mee, dus kan jullie hier gewoon blijven volgen.

fijne dag allemaal!
Hmmm, mijn vakantie zit er alweer bijna op en het halve forum gaat nog even hihi.

Meiden, Maki, Vera, Michigan ik wens jullie een hele fijne vakantie. Geniet er verschrikkelijk veel van en kom uitgerust weer terug. Heel veel plezier.

Teddy, ach gossie toch. Mini zo vol met slijm wat verschrikkelijk. Zijn jullie de nacht een beetje doorgekomen? Ik hoop zo dat het vandaag alweer wat beter gaat en dat jullie heel erg kunnen gaan genieten van jullie lange weekend weg. Ook jullie heel veel plezier.

Missc, leuk om je weer te lezen en dat het zo goed gaat. Die krampjes zijn echt zielig inderdaad. Eigenlijk apart dat al die baby's dat maar moeten doormaken. Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal. Ga het even lezen.

Angel, wat schattig dat mini zo lekker bezig is. Hahaha, je moet zeker alles van de tafel halen en alles goed in de gaten houden. Huis babyveilig maken is misschien wel een goed idee hihi. Nog maar een paar weekjes en dan wordt ze alweer 1.

Mimpje, heeft de kleine man weer goed geslapen gisteren?

Ellein, heel veel plezier dit weekend!!!
Teddy, cross, heb een beetje lang gedaan over mijn bericht. Fijn om te horen dat ze goed heeft geslapen vannacht. Nogmaals veel plezier.
Buikfoto op de mail....
jeetje wat is het rustig hier zeg.

Rossia mooie foto op de mail hoor, en wat heb je al een mooi buikje. Je ziet er zelf trouwens ook stralend uit!

Mimpje, wat balen zeg van het spugen. Ik hoop echt dat het binnenkort een keer over is. Gaan ze nu nog iets anders proberen, misschien heb ik dat gemist?

OGG ik begrijp dat je voorraad nu echt op is? Ik ben onder de indruk hoor, echt lang kunnen voeden zo zeg.

Teddy arme mini, maar wat reageer jij goed zeg. Ik weet niet of ik dat zou durven hoor. Gelukkig lees ik al wel dat het weer wat beter gaat.

Missc heftig verhaal op de mail. Ik snap de reden voor de keizersnede heel goed hoor. Vandaag ook nog zoiets meegemaakt, al is dat kindje uiteindelijk wel gewoon geboren. Niet te onzeker zijn nu hoor, je doet het vast prima!

Michigan, wat een muts zeg op het CB Die zit volgens mij gewoon niet op de letten ofzo. Nou gelukkig heb je de meiden hier!

Jobje nog lekker op vakantie? Geniet nog even

Maki Vera en Michigan, hele fijne vakantie!!!

Hier gaat het wel goed. Helaas nog geen goed nieuws over het neefje, maar hij is er nog wel. We blijven maar hopen.

1 september heb ik sollicitatie gesprek, ik hoop zo dat het lukt!

Er vroeg trouwens nog iemand op de mail of we onze kinderwens dan even opzij gingen zetten maar dat zijn we zeker niet van plan! Als het nu lukt moeten we even kijken of het allemaal lukt, maar anders krijgen we gewoon hopelijk daar een kind. Ben er al wel achter dat ze daar ook IVF enzo doen, dus eventueel kan dat nog een optie zijn.

Voor ons ook nog 2 weken en dan gaan we ook lekker op vakantie. Kijk er ontzettend naar uit!!

Zo nu even genoeg van mij, meiden fijne avond!

x Floortje
Hoi meiden,

Alles goed?

Even iets ego,hoor. Donderdagavond was het even schrikken. Ik verloor een klein beetje helder bloed tijdens het plassen (sorry) en de volgende dag belde ik naar het ziekenhuis en ik kon direct komen. De week ervoor verloor ik ook een beetje bloed. Ze wilden kijken waar het bloedverlies vandaag kwam. Gelukkig zagen ze dat het niet van het kindje kwam. We hebben de kleine weer gezien en alles was daar in orde. Het bleek dat mijn baarmoedermond wat geirriteerd was. Hoe dat kwam, weten ze niet. Ze hebben wel een uitstrijkje gemaakt en volgende week heb ik de uitslag. Zo, dat was even mijn verhaal.

Hebben sommigen ook last van een beetje bloedverlies gehad tijdens hun zwangerschap?

Nou meiden, een heel fijn weekend en tot gauw.

Gr,

Gorgi
waar is iedereen?

Gorgi, he bah dat is schrikken. Bloedverlies in de zwangerschap komt best vaak voor maar is idd wel altijd een reden om naar te laten kijken. Gelukkig niet van het kindje. Misschien is je baarmoedermond gewoon erg gevoelig nu, dat kan heel goed als je zwanger bent.

x Floortje
Hi, inderdaad rustig hier.. iedereen druk met sociale verplichtingen of lekker weg?

Gorgi, da's schrikken zeg. Hopelijk niets ernstigs.

Floor, kan me voorstellen dat je je kinderwens niet ervoor opzij zet. In principe kun je daar toch ook een kind krijgen? Veel succes op 1 september!

Michigan, hahaha moest lachen om je tirade over de CB-arts.. en tegelijkertijd is het natuurlijk triest en ergerlijk.. Kan me heel goed voorstellen dat het CB met dat soort artsen kampt met een slecht imago. Het observeren van die kleintjes is toch juist hun werk!? Ben heel benieuwd hoe mijn ervaringen met het CB zullen zijn!

Maki, je bent al weg maar alsnog veel plezier gewenst!

Teddy, geniet van je weekend weg!

Mimpje, zijn de nachten weer wat rustiger?

Hier is het al 2 avonden/nachten bal.. mevrouw weigert in haar wiegje in slaap te vallen (overdag wel!) en is zo onrustig dat ze alleen nog maar bij ons wil liggen en/of wil drinken. Slopend! We geven nu wel 3x daags Cinababy, dus hopelijk zijn de ergste krampjes achter de rug en kunnen we vanavond/vannacht lekker slapen. Ze is al uit haar 1e pakjes mt 50 (van de P) gegroeid, mooi om te zien dat ze al echt een bolle toet begint te krijgen!
Miisc, oh wat fijn dat je meisje zo lekker groeit! Dat voelt vast goed!

Klopt helemaal wat je zegt, ik kan ook gewoon daar een kind krijgen. Lijkt me wel apart hihi. Nou ja eerst maar aangenomen worden!

fijne avond meiden, ik ga op stap met een vriendin (zonder mannen) heb er zin in! Even wat anders na het slechte nieuws van deze week.

x Floortje
Hoi meiden!

Missc, ik heb je verhaal nog niet gelezen op de mail, ga ik straks even doen. Zielig dat ze last heeft van krampjes. Maar ik geloof dat bijna alle kleine baby's dat wel hebben. Wij hebben uk toen veel bij ons gehouden. lekker op de arm, wat moet je anders? Maar overdag slaapt ze dus prima in haar wiegje. Super!

Teddy, hoe is het nu met mini? Wat zielig dat ze weer zo verkouden is.

Floor, 1 sep is het al bijna. Spannend zeg! Jullie plannen gaan dus niet in de ijskast, maar gewoon kijken hoe het loopt.

Rossia, ik ben benieuwd naar je buikfoto. Ben je alweer thuis? Lekker uitgerust?

Mimpje, hoe is het met de kleine man?

Michigan, ik lig helemaal in een deuk om jouw cb arts . Laatst vroeg ze ook aan vriendlief of uk al kon rollen . Euh, hij kan al staan en lopen langs de bank

Iedereen die op vakantie is, veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven