EN wat eten we vandaag?

18-03-2009 19:30 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!!!

Wegens succes is ons vorige topic gesloten, maar niet getreurd, hier is het nog na te lezen!

En wat eten we vandaag?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:sartan schreef op 28 augustus 2009 @ 18:31:

Patat. Van de vlaamse frietboer. Met een frikandel. En een enorme bak sla. Dat dan weer wel...

Excuus-sla dus
chinees gehaald
Spercieboontjes, gebakken krieltjes en een schnitzel op werk.
Vanavond met Rosanna roti gegeten, met gebakken banaan en indische pittige kaas, gefrituurd en met chilisaus, Panir Pakora.

Was erg lekker.
Vis uit de oven met brocolli, aardappelkroketjes uit de oven (die van de Lidl, súperlekker!) en sla.
Gisteravond heerlijk lui met vriendlief chow mein met rames gehaald en nasi moksi meti. Erg lekker! Vanavond maar weer even iets met wat meer groente... nog geen idee wat het gaat worden eigenlijk.
gisteren met collega frietjes gehaald.

vanavond bbq-feest bij vrienden.
Griekse gehaktballetjes in tomatensaus, met rijst. Denk nog een griekse salade erbij.
draadjesvlees, aardappels, doperwten
Vandaag met Rosanna uiteten bij New King in Amsterdam. Chinees dus.
Ik wens jullie veel plezier MV en Rosanna. Er is inderdaad door de jaren heen al veel over geschreven op het forum. Ben benieuwd naar jullie ervaring!
Vanavond bbq-en, hopelijk blijft het droog.
Vanavond roergebakken spitskool (kerrie-gember-lamsgehakt) met rijst. Komkommertje erbij.
Lekker alleen eten vanavond, dus mijn favoriete salade Nicoise.

Tonijn-sperciebonen-uitje-olijfje-tomaten-eitje-rucola en extra veel ansjovis met een stokbroodje.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Broodje hamburger met sla en ovenfriet erbij
quote:mylenevalerie schreef op 29 augustus 2009 @ 13:35:

Vandaag met Rosanna uiteten bij New King in Amsterdam. Chinees dus.

Hmmm, New King!! Lekker hoor

Ik ben eruit wat ik vanavond ga eten, het wordt coq au vin met gebakken krieltjes en worteltjes.
Wezen bbq-en! Niet het beste weer voor, maar het was wel erg lekker & Gezellig! Zelfgemaakte broodjes, salade, gegrilde groente, vega vlees, gepofte aardappel, stokbrood...er was genoeg
Pasta met spinazie en blauwe kaas saus, tomatensalade.
Omdat ik ondertussen 8 aubergines en 4 knoflookbollen stond te grillen en uit te lepelen om er soep van te maken, vast een deeg kneedde voor het kwarkbrood en bovendien 4 kilo sucadelapjes die in wittewijnsaus staan te pruttelen in de gaten moest houden, heb ik voor het avondeten maar pasta met spinazie en een paar kuipjes kruidenkaas gemaakt. Vonden ze best wel jammer

Al het lekkers is voor morgen...ik ga weer snel verder
Vanavond bij ouders gegourmet.
succes yette en grinn grappig plaatje passend bij de situatie!
Vandaag dagje weg met familie en we gaan wokken.
quote:thee schreef op 29 augustus 2009 @ 13:39:

Ik wens jullie veel plezier MV en Rosanna. Er is inderdaad door de jaren heen al veel over geschreven op het forum. Ben benieuwd naar jullie ervaring!

Het was heel gezellig gister. Maar ik deel niet de mening dat New King de beste chinees van Amsterdam is.

Ik had gelukkig gereserveerd. Keleertje wat was het stervens druk daar. Aardige bediening en na een paar minuten hadden we beneden een heel leuk tafeltje. Gelukkig zaten we niet boven want het tafeltje wat ze voor ons boven in gedachte hadden, had ik niet graag gezeten, naast de trap, naast alle mensen die stonden te wachten op een plekje. Rijen waren helemaal tot buiten.

Ik wist vooraf al dat ik Peking eend wilde want dat heb ik een keer gegeten in China en ohhh wat was dat lekker. Dus hoopte dat het hier minstends zo lekker was. Maar wat viel die eend tegen!!!!! De nasi die ik erbij had was wel verrukkelijk. Die eend was met bot en al. Elk stukje zat meer bot in dan vlees. Het vlees was met een vork al niet van het bot te krijgen dus laat staan met stokjes. Een mes gevraagd maar zelfs daarmee kreeg ik het vlees gewoon niet van het bot. Vreselijk jammer.

Maar iig zou ik zeggen, neem niet de Peking eend daar.

Gelukkig was het reuze gezellig hoor!!!!!! Dus viel niet helemaal tegen.

Wat ik vandaag ga eten? Ik heb courgette die op moet en gehakt. Ik ga even in mijn kookboeken snuffelen voor gevulde courgette. En anders vind ik wel iets op google wat ik ermee kan doen. Ik maak er iig geen soep van.
Ik ga er vandaag wel soep van maken
Nou ik denk er nog even over. Ik heb wel een staafmixer. Maar ik weet eigenlijk niet of ik courgette soep lust. En zo zonde als het niet lekker is dat ik het dan kan weggooien. Ik ben niet zo van de soepjes. Ja tomatensoep en aspergesoep vind ik heerlijk. Maar de passie voor soep zoals Yasmijn bijv. heeft, nee dat heb ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven