Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam ook voor de meldplicht, maar niemand heeft zich nog gemeld...

Jij ging voor vandaag toch Star? Houdt dochter zich er al een beetje aan, of luistert ze nu al niet naar d'r moeder?

Vent is neefjes halen, ik ga even stofzuigen en douchen. Tot later!
Was er gisteren niet, dus dacht wel leuk nieuws te kunnen lezen vanmorgen!

Nou ja leuk dat J. een jas heeft, dat Amalia leuke polo's heeft verstuurd die ook nog aankomen, dat Jin leuke plannen heeft voor de eerste 5 jaar viering, dat Cin uitgekookte plannen heeft en zo goed afvalt, dat J blij is met zijn nikejes, dat Hel blij is met d'r kast, dat Suus heeft kunnen uitrusten, en Lianne nieuwe schoenen heeft!
Nee, kind luistert niet. Meld dus
(sorry star maar ik heb al vanaf begin 3 september gezegd... donderdag dus...)
Hoi, hoi,

We kunnen onderhand wel een shopmeeting organiseren .

Poloshirtjes en jurkjes met ruches zijn niet mijn smaak, maar gelukkig hoeft niet iedereen er hetzelfde bij te lopen

Hel, sterkte met Mare. Hoe gaat het dan, gaat ze wel naar bed en begint dan de onrust?

Jin, nieuw zalfje voor je jongste; hopelijk werkt het!

En lekker gegeten en geshopt in Ikea? Leuk, met Kitamama en kinderen!

Bam, wij waren laatst in een C&A voor kids (nooit gezien). Daar heb ik heel veel shirtjes voor Lianne gekocht, voor volgend jaar; maatje 116. Héél veel afgeprijsd. Mooi meegenomen.

Leuk initiatief voor jullie 5 jaar!

Cin, voor jou.
Suus, zo ongeveer?

Ik wil dan vrijdag wel, ok?

BIB dus, maar dat lijkt me logisch: ik wacht netjes op mijn beurt!

Zo, jaarfeest hier dus ben weer weg. Fijne dag!
Hallo en dag. Kwam alleen even kijken of Chuckie er al uit is, maar neeeeee.
quote:bridges6 schreef op 29 augustus 2009 @ 11:45:

(sorry star maar ik heb al vanaf begin 3 september gezegd... donderdag dus...)Nou ben benieuwd, donderdag vind ik ook ok
pompidompidom...
Traliela...
Kokos, leuk geshopt dus! Ik kom echt nooit bij c&a, trekt me niet zo, maar misschien toch maar eens kijken!

Cin, wow petje af van die twaalf kilo. Moet het of wil je het of beide? Oei, minder van dat autorijden.... Krijgt E. dan ook een aantekening oid?

Suus, veel plezier op het jaarfeest!

Amalia, in jouw posting van 15.12 zou ik bijna lezen dat jij dé naam weet .

Grrr, oppas zou morgen komen om ´s middags samen met mij en de jongetjes wat leuks te gaan doen (is wel erg lang alleen zonder kita en zo) heeft ze afgezegd. Ze heeft wat rust nodig maar kan wel maandag komen oppassen.... Lekker pünktlich die Akela....
Hahahaha Jin, naai die arme Amaal nou niet nog meer op

Jammer van de Akela. Niemand anders die morgen zin in een playdate heeft?
Jin, wat betreft Amalia! balen van Akela inderdaad.
Even spieken hoe de stand hier is, maar Star post nog lekker door..

Vandaag de 13e meeting gehad met het Kletsgroepje. Was erg gezellig. We gaan nu steeds bij iemand thuis meeten, dat scheelt in de kosten en is net zo leuk.
Vish in da house? Rommelmarkten everywhere morgen!
Hé Compu, hoe is het met jou?
Compu, ik vind het zo leuk dat jij dat doet he, van dat speelgroepje (alleen de naam is wat truttig , echt Duits...). Hoeveel mensen doen er aan mee?

Star, haha even Amalia stangen inderdaad. Hoe gaat ie?

Bridges, ik baal echt van dat mens. Ik heb gevraagd of ze naar een dokter is geweest. ze kan weinig de laatste tiujd, als ik haar echt nodig heb is ze er keurig, maar dat is dan ook alles. Ze mist een stukje motivatie zeg maar.

Maar goed, vandaag weer gered .
Ja, alles goed! Vriend naar voetbal, idem bij jou he?

Jij nog naar de rommelmarkt morgen? D..laan.

Amalia, geen NOD nog hier hoor. Duurt nog even.

Deze week ga ik naar Terschelling met CG saampjes. Mijn moeder zit daar in een huisje, gezellig.

Wat is Cin weer leuk aanwezig! Goed van je sporten zeg. In de avonduurtjes of overdag?
Jin, speelgroepje is voorbij. Niet meer te doen met alle kindjes die naar school gaan enzo. Met twee heb ik nog wel wat contact, altijd handig (ahum erg he?).

Dit was van het KG van het forum! We hebben elkaar voor de 13e keer gezien.

Lekker ontbeten bij Ikea? Was toch vanmorgen?
Amalia, heb jij niet een en-oo-dee in aantocht?
Ehm Compu, KG (help me eens even)? Dertien keer is echt vaak, leuk! Oh lees het al, het kletsgroepje. Is dat op overige? Hoe lang schrijf je daar mee?
Kan me voorstellen Jin1 Was vandaag leuk? Wat had je nou aan? (foto?)

Compu: Nee joh ik mag echt niets meer aanschaffen. Teveel geld uitgegeven laatste tijd en teveel zooi al in huis. Dus ik ben fervent aan het marktplaatsen. Vandaag weer zooi erop gezet en ga zo wintercollectie van vorig jaar van de kids erop zetten. Berg werk maar vind het ook wel weer kick om te zien hoeveel ik er dan nog van verdien. En dan ook wel weer leuk.

Vandaag Ties zijn jas binnengekregen. (Die van de WE van MP. Hij is leuk! Uiteindelijk 21.75 euro voor betaald. Hij was helemaal blij haha!) En voor Fieke ben ik bezig nog. Deze. 274903075 Vind hem eigenlijk wel leuk, maar lastig qua maat.
(ik moet vanavond naar verjaardag, maar geen zin. kids zijn logeren en vriend is naar voetbal, dus die komt later. Ik vind dat ik dan niet ook later moet komen dus ga maar wel straks, maar moet nog even zin vinden. Moet nog omkleden ook en zo haha!)
Bridges, jasje lijkt een beetje ordi (lijkt, hoeft niet zo te zijn hoor!). Staat haar vast wel mooi, dat felle roze (en ik heb geen verstand van meisjesdingen he, laat dat duidelijk zijn ). Wat ik aan heb vandaag? Zwart t-shirt met korte mouwen, kort spijkerrokje en panty zonder voeten eronder en hoge hakken (je bedoelt zeker voor de bruiloft, maar die is volgende week ). Veel plezier bij de verjaardag! Van wie is die verjaardag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven