November 2007

18-03-2009 20:34 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn verjaagd uit ons oude vertrouwde topic, dus dan maar een vers topic.

Veel schrijf- en leesplezier!

Een korte samenvatting van ons topic: Twee apen uit mei 2000 en november 2002, twee oktober baby's, heel veel november baby's en een december 2007 baby. Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee juli 2009 baby's, één augustus 2009 baby, één in maart 2010 en één in april 2010 uitgerekend en dat was het voorlopig wel.

Hoera! Welkom zusje van Alissa!!!
Vana, ik zou zeggen: gewoon "cold turkey" stoppen met handje vasthouden. Neeltje is nu ook 's nachts in een uitprobeer periode. Wij denken, dat als we eraan toegeven, het hek van de dam is. In ons geval dus duidelijkheid: we zitten 1 keer met je op de stoel, dan niet meer.

Ondergoed setje: dat gaat hier pas gebeuren als ze zindelijk is. Een goede teaser, plus dat de luiers hier van het smalle kontje afzakken zonder romper

Binti: gefeliciteerd! Wat een mega verwennerij zeg, een laptop!

Lala, gewoon doen wat goed voelt. Wel lekker dat je de bv een beetje op gang houdt.

Autostoeltje: ik roep dat hier dus ook steeds! Ik heb weleens mensen aangesproken. Die had ik dan een hele middag met dat kind in de maxi door de stad zien crossen. Arm kind.....

Ik zag je verhaal op de AK staan, lala, snel lezen!
Suzaa, nog gefeliciteerd! Nog iets leuks gedaan?

Mitsy, jij ook nog gefeliciteerd. Welkom bij de club van de dertigers. Leuke dag gehad? Jammer van het weer.

Lijnes, jammer dat het huis het klein was. Wie weet de volgende keer beter!

Binti, ook nog gefeliciteerd! Inderdaad super verwend. Je zult het vast verdiend hebben!

KvK, wist ook niet dat jij daar in gezongen hebt. Heb je nog een solo-liedje? Hier ook heel veel LP-s en bandjes. Vond (en vind) het nog steeds leuk.

Vana, helaas ook geen tip. Wel erg moeilijk hé. Doe maar wat jou het gevoel het beste vind. Het is vast een fase.

Hier ook nachtelijk avonturen. Hij huilt zichzelf helemaal overstuur!

Lizzie, wat fijn dat Leon zo lekker slaapt. Geniet er maar van!

Lala, jammer dat het zo loopt. Maar het is niet niks! En zeker wat je bij Alissa hebt meegemaakt. Dat blijft toch altijd bij je, tenminste dat is hier het geval. Het gevoel van machteloosheid en verdriet om je nog zo kleine moppie, dat hakt er heel erg in. Echt verstandig dat je nu voor jezelf en dus voor haar kiest. Bv is natuurlijk iets moois als het goed gaat, maar oeh oeh wat kost het een hoop energie. Zeker in het begin! Hopelijk lukt het je wel om nu te genieten.

Vanochtend naar een oogstfeest geweest. Binkie is helemaal weg van trekkers etc. Hij wordt echt hyperactief als hij ze ziet. Dit keer vond hij de koeien ook wel oké. Hij is een beetje bang voor dieren, maar nu riep hij koe, koe, boeboe. Leuke ochtend.

Nu een beetje bijslapen, vond wat breken die nachten je weer op.
Shit ik wil de AK op, maar zit ergens anders en weet onze link niet hier (staat altijd in favorieten) heeft iemand deze voor mij. Moet dringend even verhaalt kwijt.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Hmm Chica, dat klinkt niet goed!

Ik heb Lala's baby gezien op de ak! Wat een ontzettend schatje zeg. Echt om te smelten . En dan zo samen met Alissa, wat een mooie meiden Lala!

Tijd voor mijn dutje! Vandaag de hele dag al op pad geweest voor nieuwe eettafel stoelen. Uiteindelijk leuke gevonden, komen we thuis past de leuning niet onder de tafel! Dus vriend is nu een stuk van de tafel afzagen...
AK: http://november2007.ning.com/

Ga gelijk spieken voor foto's!
Lala; wat een schatje met een heerlijke bolle toet! Een prachtig koppeltje zo.
Inderdaad een reuzinnetje, lala, maar wat een schatje!

Ik heb nog wel iets ter " onderhandeling". Als de meet niet bij mij is, denk ik dat ik nelis niet meeneem. Hij heeft zo'n hekel aan groepen mensen en in een vreemde omgeving helemaal. Ook gun ik mezelf dan een rustige middag dus Tess, ik kom graag naar jou, maar met 1 kind.
Bedankt voor de link. Verhaal staat er op.

Lala: Wat een mooi bevallingsverhaal en wat een schatje is Noelle. Super lief.

Is de meet 26 sept bij Tess?????? Leuk hoor en dan neem ik er twee mee :-)
Chica, lees je verhaal. Kan mobiel geen reactie plaatsen, dus die komt nog, maar voor jullie allemaal.
Hihi...ja, ik ben ook erg trots op ons resultaat en al was ze oerlelijk met flaporen en een giga neus, dan is het natuurlijk nog de mooiste baby van de hele wereld..hihi....

Chica; reactie voor jou op de ak!

Tess. als de leuningen niet onder de tafel passen moet je dan niet de tafel ophogen ipv afzagen? Of lees ik het dan verkeerd. Hoe voel je je? Ben je nu 12 weken? Of bijna?

Wat doen jullie toch allemaal met dat mobiel internetten, lig ik nou zo hopeloos achter als mijn mobiel dat niet kan?
Haha, Lala, nee, echt zagen.Het probleem was namelijk dat er onder het tafelblad nog balken zaten waardoor de leuningen er niet onder konden. Dus je bent niet gek. Ik ben nu 11 weken.

O, ik wil ook best naar jou toe komen om Nelis te bewonderen hoor! Maar ik snap het wel, als je daarna met een onrustig kind zit...

Ik ga even de AK lezen.
HAha, Lala ik dacht hetzelfde!

Zie je er dan nu niets meer van? Wat zullen jullie gebaald hebben! Heb je eindelijk leuke stoelen,heb je dit.

Toen wij voor stoelen gingen kijken, had ik al eens zo'n verhaal gehoord. Onze stoelen hebben we uiteindelijk in Rotterdam gevonden bij die mega-villa. Onze tafel hadden we gekocht daar in een andere winkel, dus wij gevraagd of we even een stoel konden lenen om te kijken of het pastte.

Chica, ook hier voor jou een knuffel.
Nee, je ziet er niks van omdat het onder tafel zit. En zo heel erg is het niet omdat het een redelijk goedkope Ikea tafel is. Maar wij hadden daar dus helemaal niet bij stil gestaan! Zo hebben we ook een mooi servies met borden die niet in de vaatwasser kunnen. Daar denk je gewoon niet aan. Ik wilde eigenlijk ook gelijk een nieuwe tafel, maar vriend zag dat niet zitten met kleine kinderen. En daar heeft hij wel gelijk in, want aan de kant waar Tessje zit, is de tafel helemaal gebutst en gedeukt. Dus de kindjes mogen eerst deze tafel afraggen!

We gaan morgen even rondkijken in de regio waar we volgend jaar naar willen verhuizen. Leuk! En daarna kijken naar het nieuwe huis van vrienden die in dezelfde regio wonen (vlakbij jou Binti!). Op de één of andere manier ben ik op het moment heel daadkrachtig. Met die stoelen ook vandaag, we vonden ze mooi, ze zaten lekker en de prijs was ok. Meenemen die hap! Normaal zou ik dan gaan twijfelen en het toch niet doen en bij 100 andere winkels gaan kijken om uiteindelijk terug te gaan naar de eerste winkel. Wel gek, bij de zwangerschap van Tessje twijfelde ik juist veeeeel meer!
Help, vriend is er niet en nu ligt de kat (met wie ik op gespannen voet leef) naast me.. brrr, opeens is hij mn beste vriend.

Maar dat is niet het ergste, het beest stinkt uit zn bek, yakkie.

Haha, Tess je hebt gewoon veel minder tijd om te twijfelen, Daarnaast, tijd is geld en als je er twee dagen over moet nadenken plus terugreizen naar de 1e winkel is dat alweer duurder dan dat je die stoelen gelijk had meegenomen. Althans, dat is een beetje mijn filosofie.

Vaantje heeft hier op een onbewaakt moment op de keukenkastjes en de houten vloer gekleurd, maar ik vind het ergens wel gezellig. En onze tafel is een retro-tafel die nog steeds opnieuw in de lak moet. Geen butsen maar wel knoertharde aangekoekte pap aan de zijkant.

Spannend Tess, hups, gewoon naar een andere regio!

Ben benieuwd. Als je iets leuks ziet kan het snel gaan.

Zijn jullie al uit kosten koper? Of was het nieuwbouw?

Tjee er is hier vanavond een een of ander Hollandse Hits festival aan de hand, maar Vaantje slaapt er dapper door heen gelukkig.

Nog 1 kopje thee en dan onder de wol. Vriend is de hort op en slaapt vannacht (dus) op de bank, ghehe. Is dat raar trouwens? Ik trek het zo slecht als er opeens een naar alcohol walmende vent in bed stapt die na 3 minuten luid begint te snurken.. hij vindt de bank ook prima (is ook te gebruiken als slaapbank).
En trouwens, en ik denk dat ik niet veel medestanders heb, maar wat is Kill Bill 2 een stomme film. Net als deel 1. Ik snap het gewoon niet.
Heb 5 min van deel 1 gezien en ik snap al die heisa ook niet hoor. Maar moet zeggen dat ik zoiezo geen fan ben van tarantino. Ben een van de weinige die ook geen lol zag in pulp fiction.

Succes met de kat, wat kunnen ze stinken he Manlief ook met een borrel op

Gisteren lekker in de regen mn verjaardag gevierd met de bbq voor 30 man. Beetje jammer, maar was wel erg gezellig. Alleen jammer dat je de eerste paar uur alleen maar aan het rennen en vliegen ben. Pas sávonds als de helft weer is verdwenen kan je er lekker bij zitten met een borrel.

Chica, denk aan je!

Verzekering fiets, inderdaad wel weer opgegeven met een uitgebreide hint aan de cops, dat ze eens wat beter moeten gaan opletten

Maandag nog een dagje avifauna of hermitage ligt aan het weer. Dan dinsdag laatste spulletjes kopen en wasje draaien. WOensdag koffers pakken en dan naar schoonouders, die ons midden in de nacht naar schiphol brengen!!!!!

26 sept, maakt mij niet uit. Ik hoor wel waar het is.
Hé, stelletje nachtbrakers!

Ik loop een beetje achter met bijlezen en ook met vertellen trouwens. We hebben een rare, drukke week achter de rug. Op Qliefs verjaardag, donderdag, waren we zo moe, dat we gewoon maar om half tien naar bed zijn gegaan.

Anyways: morgen nog druk met verjaardagsfeestje en een beetje rondstruinen op de Uitmarkt (Ibbel, ik weet niet of je er nu bent, maar volgend jaar gewoon ook komen! Kinders kunnen tussendoor hier gewoon dutten!). Ik heb net de brownies uit de oven gehaald, dus het lekkers voor morgen is klaar. Hooguit morgenochtend nog koekjes bakken met een zeker dametje. Morgen de avondmaaltijd. We doen het "klein" namelijk. Lees: weinig mensen, "dus" meer catering, want dat kán immers bij minder mensen.

Misty, jij nog gefeliciteerd met je verjaardag!

En tot snel verder.
Chica dikke

Tess; succes vandaag, spannend en leuk, rondkijken. Wanneer heb je weer een controle en/of echo? Ik wacht ook met nieuwe meubels totdat de kinderen groter zijn, groot gelijk.

Vana; oei kleuren op de vloer... zou ik toch niet zo gezelig vinden geloof ik . De tafel zou me ook niet boeien, die kan wel wat hebben. Gelukkig is vriend geen alcohol/bier liefhebber, dus last van een alcoholwalm heb ik gelukkig niet, zou het ook vies vinden hoor.

Ik vond Kill Bill en Pulp Fiction juist wel goed. Smaken verschillen gelukkig . Beste film aller tijden vind ik nog steeds Gladiator trouwens. Ideale mix van drama, actie etc en mooie muziek.

Misty; gefeliciteerd nog! Zonde he, van de regen. Is het al weken mooi weer.... Spannend al bijna vakantie!!

Q; gefeliciteerd met Qlief. Veel plezier vandaag!
Ow mannen stinkend naar drank zijn idd mega irri. Hier moet manlief verplicht als hij gedronken heeft op een feestje en ik niet eerst douchen en tanden poetsen en dan pas bed in. Op de bank slapen zou ik nog niet aan gedacht hebben, maar is natuurlijk ook een oplossing.

Ik vind Kill Bill ook niks hoor!

Zonet even een heerlijke huilbui gehad...wat geweldig toch die hormonen (en bijbehorende dipjes). Manlief had even spitsuur. Alissa wilde haar flesje voor het slapen gaan, baby aan het huilen want wilde ook een flesje en mama aan het huilen, maar geen idee waarom, misschien wilde ik ook wel een fles (in mijn geval bacardi lemon dan ) Haha..hij heeft het toch maar mooi allemaal voor elkaar gebokst.
Lala, krijg bijna medelijden met manlief haha. Drie huilende vrouwen in huis, gaat nog wel vaker voorkomen de komende jaren .

Suzaa, volgende week maandag heb ik de nekplooimeting en volgende week vrijdag een afspraak in het nieuwe ziekenhuis bij nieuwe gyn.

Q, je bent zo druk met verjaardagen. Gefeliciteerd met Qlief! Wanneer is Qtje ook alweer jarig? (Was best handig zo'n tabel....)

Misty gefeliciteerd nog!!! En lekker zeg, nog zo'n vakantie in het vooruitzicht!

Vana, of we al uit de kosten koper zijn gaat blijken als we dit huis gaan verkopen ben ik bang... Maar we wonen hier nu al drieenhalf jaar en hebben dit huis goedkoop kunnen kopen. (207.000 incl. eigen grond) Ik ben benieuwd of we het snel tegen een goede prijs verkocht krijgen, maar ik heb goede hoop omdat het in een redelijk laag prijssegment zit (met veeeel waar voor je geld) en de wijk enorm wordt opgeknapt. We zullen zien, maar we gaan sowieso pas een nieuw huis kopen als dit verkocht is.

Vandaag rondkijken in nieuwe provincie was leuk! En ook nog bij vrienden geweest die ook goed nieuws te vertellen hadden. Zij is precies even lang zwanger als ik, en (dus) op dezelfde dag uitgerekend! Bizar toeval. Haha, ik heb gelijk maar 'ik ook!!!' geschreeuwd waarop zij ook weer begon te schreeuwen, was erg grappig. Nu ben ik kapot en moet ik nog strijken (anders niks om aan te trekken morgen).
Tess, wat de meet betreft... je zit voor mij (relatief) dichter bij dan Origineel... Wel kom ik dan zonder kind, want ik plak er dan waarschijnlijk een familiebezoekje aan vast en dan wordt de dag wel heel lang voor Leon. Ben ook benieuwd naar je nieuwe aanwinsten!

Misty, dat van je 2e fiets is echt megalullig. Ik ben ook een keer 2 fietsen in een maand kwijtgeraakt, maar dat waren oude stationsfietsen. Rotzakken! Nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Binti, jij ook nog gefeliciteerd. Schijn vorige week niet echt goed gelezen te hebben en allerlei feestelijks te hebben gemist.

Lala je hebt ook weer een schatje gebaard!

Leuke foto's op het AK. Trek je niets aan van die hormonen hoor, huil ze lekker uit. Hoort gewoon bij de verwerking.

Mannen en drank... Die van mij kwam na zijn eerste voetbalwedstrijd van het seizoen rond half vier aankakken, viel pas rond half vijf in bed en lag binnen seconden luid te snurken en ja: DAT IS IRRITANT! Evenals de dranklucht die hij verspreid, zo'n zoete alcoholwalm. Het is al heel fijn dat er niet meer gerookt mag worden, anders was het helemaal af. Maar nee, hij hoeft van mij niet op de bank of andere dingen, hetzelfde zal mij soms ook overkomen.

Kill Bill 1+2. Helemaal niets voor mij, maar gek genoeg toch allebei gezien en ondanks de bloederige ellende toch leuk. In deel 1 zit bovendien een heel mooi nummer (bij de aftiteling i.i.g.) waar ik meteen gek op was.

We zijn vanavond even met Leon Indiaas gaan eten. Behoorlijk pittig sommige dingen. Leon at de Nan (brood), hapjes somosa en een paar hele pittige kikkererwten. Daarna had hij DORST!

Leuk dat hij zoveel lust! Zullen morgen wel lekkere luiers zijn (maar geeft niet: papadag... )
Meet: bij ons is geen probleem: kan hij gewoon in eigen bedje, kan manlief met hem wandelen etc. Maar bij Tess kan hij dus niet mee. Hoewel we gisteren op een verjaardag zaten en hij zelfs even bij oma en tante op schoot heeft gezeten!! Het gaat de goede kant op

Tafel: ik moest ook even 2 keer lezen. Maar die daadkracht: houden zo!! Wij willen ook een andere tafel (ik dan ). Ik vind een ronde tafel niet handig met kinderen. Volgens mij valt dan echt alles nog sneller op de grond.

Lizzie, dat jouw ventje zoveel lust: wat goed!!

En nu aan het werk. Ik heb een to do list waar ik niet overheen kan kijken...........................
Zo, gister weer thuis en vannochtend in mijn eentje twee kids gehandeld. Meeeen, ben moe haha. Maar alles en iedereen netjes op tijd en schoon afgeleverd. Ben best trots op mezelf

Anniek moest natuurlijk naar KDV en dus moest Saar mee. We moesten weer wandelen haha. Nog even en dan ga ik de MC drager gebruiken. Mag pas bij 3 mnd maar zal ook wel bij 2 mnd mogen (voorzichtig dan), dat is namelijk zoveel handiger.

Heb het probleem van de stad in met de MC ook opgelost. Doe er gewoon een slot om. Om de MC en de drager dus, kunnen ze hem ook niet jatten. (of ze moeten de hele fiets meenemen zoals bij Misty)

Q: Nog van haaaaaarte met Qtie. Inderdaad helemaal vergeten omdat we geen tabel meer hebben. Kunnen we die niet weer even installeren zodra de kids weer jarig gaan zijn????

Wat heeft Qtie allemaal gekregen? En was het een leuke verjaardag? Heb je nog opgeruimd

Verder heb ik wel gelezen maar niet echt opgeslagen wie wat zegt, sorry. Gaat hier redelijk.

Vandaag voor een gaatje naar de tandarts en Sara moet dan maar mee, niks aan te doen. Tandarts zit nog in Amstelveen dus wordt ook weer een leuke onderneming. Maar ja, heb wel pijn dus zal even moeten.
Eeehmm Chica; het was Qlief; Qtie is volgens mij eind september jarig.

Misschien tabel op de ak zetten?
Chica succes bij de tandarts, het hoort erbij, maar is ook niet mijn hobby.

O; wat goed dat hij nu wel bij oma en tante wilde zitten. Hij heeft gewoon wat meer tijd nodig om aan de wereld en al die rare mensen te wennen.

Lizzie; Indiaas; wow das lef met zo'n kleintje. Dat durf ik zelfs nog niet te eten ivm pittigheid. Maar wel lekker dat hij alles probeerd en eet en dat manlief vandaag de poepluiers mag opruimen...gna gna.

Misty; fijne vakantie!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven