Kent iemand deze site? *veiling*

29-08-2009 19:53 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.bva-auctions.com/

Hier worden spullen geveild van bedrijven die failliet zijn gegaan.

weet iemand hoe deze site werkt? Kan ik me gewoon aanmelden en gaan bieden?

Bied je altijd op een partij of kun je ook enkele stuks kopen?
Ik ken ze, ze zijn legitiem. Werking van de site staat daar uitgelegd.
ik ken ze ook heb er al meerdere keren spullen gekocht.

Ligt aan wat ze aanbieden of het enkele of meerdere stuks zijn, ik heb een tafel/stoelen enz via hun gekocht!
Voor mijn werk maken wij vaak gebruik van deze site en inderdaad betrouwbaar. Bij de aangeboden stukken staat aangegeven hoe het wordt aangeboden.
quote:gizz schreef op 29 augustus 2009 @ 20:24:

Voor mijn werk maken wij vaak gebruik van deze site en inderdaad betrouwbaar. Bij de aangeboden stukken staat aangegeven hoe het wordt aangeboden.

ok, dus ik begrijp dat als er staat 100 tassen, dat je dan ook echt op 100 tassen bied...

Ik ga even een goed mailadres aanmaken en dan eens even rondstruinen!
Als het goed is staat er per hoeveel het verkocht wordt. Meubels zal vaak per stuk gaan. Maar Tassen,schoenen en dergelijke gaan inderdaad vaak per 100 tal. Anders komen ze er nooit vanaf.
mmm snap het niet helemaal. Kan ik op die site niet op categoriën zoeken?
Nee je kan op bedrijf zoeken. Dus bedrijf a heeft men zaken van opgekocht en die staan onder bedrijf a vermeld. Dus helaas moet je alles even doorlopen of er wat leuks bijstaat.
Prima site. Betrouwbaar veilingbedrijf.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Lees wel heel goed de voorwaarden door voordat je gaat bieden. Er kunnen behoorlijk wat kosten bovenop komen (BTW, veilingkosten, ed) waardoor het eindbedrag aanzienlijk hoger uit kan vallen dan het bedrag wat jij geboden hebt!
quote:nummerzoveel schreef op 30 augustus 2009 @ 11:25:

Lees wel heel goed de voorwaarden door voordat je gaat bieden. Er kunnen behoorlijk wat kosten bovenop komen (BTW, veilingkosten, ed) waardoor het eindbedrag aanzienlijk hoger uit kan vallen dan het bedrag wat jij geboden hebt!maar ik dacht dat voordat je akkoord gaat met je bedrag het totaal bedrag te zien krijgt?
@Jannemaan

Ik weet niet precies hoe het op die site werkt. Heb zelf eens op het punt gestaan om te bieden en me aangemeld. Ik wilde de algemene voorwaarden toen bijna overslaan omdat de tijd bijna verstreken was, maar was blij dat ik ze toch gelezen had. Ik kon bij die site een bod doen zonder de voorwaarden te lezen en als ik dat gedaan had dan had me dat veel geld gekost. Vandaar dus mijn waarschuwing.
quote:nummerzoveel schreef op 30 augustus 2009 @ 13:59:

@Jannemaan

Ik weet niet precies hoe het op die site werkt. Heb zelf eens op het punt gestaan om te bieden en me aangemeld. Ik wilde de algemene voorwaarden toen bijna overslaan omdat de tijd bijna verstreken was, maar was blij dat ik ze toch gelezen had. Ik kon bij die site een bod doen zonder de voorwaarden te lezen en als ik dat gedaan had dan had me dat veel geld gekost. Vandaar dus mijn waarschuwing.Het is natuurlijk altijd belangrijk om de voorwaarden te lezen. Als je die niet leest moet je ook niet miepen als je later meer moet betalen.
Een tijdje geleden heb ik hier gevraagd of mensen ervaring hadden met deze site.

Nu heb ik dus iets gezien wat ik graag wil hebben.

Het 1e bod ( mijn bod dus) Moet ¤40 zijn. Als ik dat bied en controleer, krijg ik ¤55.22 te zien (is dan incl btw enz. Maar komt daar nog meer bovenop?

En hoe gaat het dan verder zin z'n werk, krijg ik een e-mail als ik het betreffende product heb 'gewonnen' ?

Ga ik dan op de betreffende dag gewoon daar naar toe met mijn geld en ga ik het product kopen?

(op de site staat ook wel informatie, maar ik vind dat zo moeilijk om te lezen

mijn belangrijkste vraag is eigenlijk of ik ook garantie heb op wat ik koop...
Toevallig heeft mijn partner afgelopen week geboden op artikelen op deze site. Het bedrag wat je biedt wordt vermeerderd met btw en veilingkosten. Weet alleen even niet hoeveel dat was, zal zo even gaan kijken of de factuur nog boven ligt. Bij elk bod dat je doet krijg je een e-mail met je bod. Als je op mijn kavels klikt (rechts boven) dan zie je waar je op hebt geboden en of je nog als hoogste staat.

Heb het even nagekeken, ook als je overboden wordt krijg je een mail.

De kosten worden vermeerderd met 19% btw en 16% opgeld.

Je krijgt als je de hoogste bieder bent een factuur per mail.

Die meot je meenemen en het geld overmaken van te voren als je de spullen gaat halen.

Succes
geweldig! Dankjewel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven