Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Xen: Ik ben zo ontzettend blij voor je dat alles goed is gegaan met je broertje! Ik hoop echt dat je weer een leuke hechte band met hem op kan bouwen. En wat schattig dat je nichtje jouw naam al aan het oefenen is!

Indi en Ingel: Sterkte vanavond. Warm aankleden he meiden (of vel drinken, krijg je het ook warm van)

LM: Jij een beetje een pech-dagje? Gelukkig dat je computer het weer doet!

Appeltje: Hi hoe issie??? MiTo heb ik ook naar gekeken, vertrouw die Italiaanse bakken allen niet meer zo (op de Seicento na dan )

WM: Have fun!

Ik heb heerlijk in de Mini gereden. Heb 3 offertes liggen. Eén voor zakelijke lease en 2 voor persoonlijke financiering. Dus het wordt nu rekenen. Bij zakelijke lease moet ik wel vervroegd inleveren opnemen in het contract, eens kijken wat dat extra kost.

Ondanks dat ik gierende koppijn heb, ben ik blij! Heerlijk dagje met paps en mams gehad. Fijn met ze kunnen praten. Ik heb echt de leukste en liefste papa en mama van de wereld!
Ooh Olive: wat lief!!!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Dat klinkt inderdaad heel lief!

Wow een Mini... ik wil ook, ik wil ook!!

Neem een aspri en dan ben je je hoofdpijn misschien ook zo weer kwijt!

Ja beetje pechdagje voor mij, maar goed, heb vandaag lekker wasjes gedraaid en boodschapjes gedaan, soms kan ik zelfs daar van genieten... haha
Ik meen het ook echt uit de grond van mijn hart. Ik denk dat ik meer heb genoten van een dagje met mijn ouders dan van het rijden in de Mini... Genieten van de 'kleine' dingen, die eigenlijk heel groot zijn. We zaten met z'n drietjes in de Mini en hebben echt dubbel gelegen van het lachen

En LM... van zo'n huiselijk dagje kan ik ook genieten hoor

Ik ga nu eerst even wat eten halen bij de Turk om de hoek, en dan een aspirientje.
Leuk Olive! Het is ook fijn om juist van dat soort kleine dingen te genieten. Soms is het ook goed je daar van bewust te zijn!!

Eet ze alvast!
Hallo allemaal!

Xenia, goed om je posts over je broer te lezen. Fijn dat het zo'n goede ervaring was en er weer contact is

Ik heb echt nul verstand van auto's (heb er zelf ook geen) maar vind Mini's wel leuk! Olive, fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad!

Zwaai naar de rest! (heel snel teruggelezen, moet zo weer weg)

Ik heb uiteindelijk nog twee stapmaatjes gevonden! Mijn beste vriendje belde dat hij en zijn vriendje de stad ingingen, dus eerst naar een gaybar (mooie mannen o-o-o!) en daarna naar een andere tent, de hele avond gedanst. Gezoend met een jongen die wel leuk was. Hem mijn nummer gegeven...toen kreeg ik toen ik in mijn bed lag een smsje van hem...met echt drie knoeperds van spelfouten erin. Moest heel hard lachen Anyway, daar zit geen vervolg in. Hij leek op Dan uit Gossip Girl (kijkt iemand dat? Mijn guilty pleasure).

Vandaag brak, net gegeten met huisgenoten en zo richting mijn ouders, staan allerlei familie-activiteiten op het programma morgen.

Oh en had opeens weer een email van de Yankee gister! Dat hij in oktober weer twee maanden naar Amsterdam komt, dat ie het leuk zou vinden om me weer te zien, maar dat ik me nergens toe verplicht hoefde te voelen omdat hij het gevoel had dat ik niet zo erg geinteresseerd in hem was, maar het hem desondanks leuk zou lijken weer af te spreken als hij weer in t land is.
Hoi!

Xen, wat heerijk van je broer!

Olive, jij hebt ook fijn genoten, klinkt fijn!

Elv, lief van de Yankee! Ga je hem ook nog zien?

Ingel en Indi, veel plezier met jullie buitenfeesjes! Een winterjas is echt geen overbodige luxe (zei Pop, die gisteren weggeregend is bij een buitenevenement, brr!!)

Gister na het verregen-avontuur (was verder erg gezellig, ben nog bij een leukerd onder de plu gekropen) nog een heel bizar gesprek gehad in de kroeg met de scharrel van een vriendin.

Nu vertelde hij me gisteren (met wat omwegen) dat hij voor mij eigenlijk meer gevoel heeft dan voor haar. Ik vind het een leuke vent, maar zie mezelf niet een relatie met hem beginnen. Ook moet hij eerst maar eens eerlijk tegen haar zeggen dat het allemaal niets gaat worden, want zij heeft daar we enigszins hoop op. Ik weet ook eigenlijk niet zo goed wat ik er mee moet.

Nu moet ik spullen gaan pakken, ik heb een feestje vanavond waar ik mag blijven slapen. Omda ik rugpijn heb heb ik mezelf al volgestopt met ibuprofen vandaag, dus misschien dat ik het op een alcoholvrij avondje hou en toch naar huis rij, maar ik kan ook blijven slapen.

Iedereen een fijne avond!!
Oei Pop lastig verhaal. Als jij niet geinteresseerd bent in hem, zou ik hem dat zeggen en misschien ook aanraden dat als hij toch eigenlijk niet echt verliefd is op jouw vriendin, dit ook eerlijk aan haar te vertellen.

Hoop dat je vanavond een leuke avond hebt en dat de rugpijn een beetje meevalt! Veel plezier!
hoi meiden...ik ben er nog hoor!!! Na een kleine inzinking deze week, ga ik er vanaf vandaag weer tegen aan....(had ffgies nergens puf voor deze week, ook niet voor forummen, sorry:(

Even bijlezen wat jullie zoal hebben meegemaakt
Grace Jones @ Lowlands
Ik ben weer boven water! Ik heb mooie duik gemaakt, zicht was goed. Het was ook heel gezellig met mijn buddy....erg gelachen. Daarna nog hapje gegeten en daarna nog even bij mijn broer langs geweest. Buddy is een vriend van mijn broer. Vanavond lekker op de bank...heeeeerlijk!

Xen....wat een bijzondere en mooie avond heb je met je broertje gehad. Echt zo fijn voor je...ben echt superblij voor je!

Hoe gaan je sessies bij de psych? Kan me voorstellen dat dit herstelde contact je zo enorm goed hebt gedaan...dat er daardoor ook veel dingen een plekje hebben gekregen en op zijn plek vallen?

MissT...ik heb jouw vorige post helemaal gemist. Gelukkig ben je lekker aan het genieten ondanks dat je vriendinnetje moet missen. Nog heel veel plezier en genieten daar. Vind je echt stoer wijf hoor dat je zo in je uppie mooie reizen maakt!

Olive....wat voor kleur mini ga je nemen? Heeeeeel erg belangrijk

PV...maak jij nog weleens een duikje? Jij hebt toch ook je brevet?

Appeltieeeee.....kussss (smileys werken niet?)

MP.....zit je nog in Luxemburg, heb je het naar je zin?

Miran...ben je er weer vandoor, naar het buitenland of drukdrukdruk?
Een witte natuurlijk Erykah!
Goedemorgen!

Ben er nog hoor, Erykah

Gisteren de hele dag de hort op, bbq feestje op het strand, was heel gezellig met lieve mensen om me heen. En vandaag weer een borrel op het strand. Dus lekker busy weekend, maar wel gezellig.

Sorry, ik kom nog niet zo goed in jullie verhalen, daarom schrijf ik ook niet zo veel. M'n hoofd zit echt wel een beetje vol met dat werk. Het doet me allemaal meer dan ik wil toegeven denk ik en ik heb nu tijdelijk de leidinggevende rol en dat is ook wennen en druk in je hoofd...

Xen, wat een heerlijk verhaal, dat wil ik wel ff zeggen hoor. Zo geweldig hoe het is gegaan tussen jou en je broer!
Ben zo onwijs boos op mijn achterburen. Vrijdagavond gingen ze naar de winkelstraat ivm koopavond. Hebben hun pup die 2 weken ouder is dan de mijne in de bench gestopt en buiten gezet. REGENEN < ONWEREN < KEIHARDE WIND.

Zo zielig met buurmannen geprobeerd om over de schutting heen te komen en pup er weg te halen. Helaas lukte dat niet , omdat pup zo bang was en schutting zo hoog dat t buurjongentje wat over de schutting was geklommen diertje maar niet de ladder op kreeg. Buurjongentje is toen uiteindelijk met paraplu bij zich , hond op de arm bij de pup gebleven , wij aan de andere kant van de schutting aldoor snoepjes en voer en water aangeven.

Toen de buren uiteindelijk terug kwamen hebben de buren hun helemaal verrot gescholden dat ze niet goed bij hun hoofd waren.

En wat denk je vandaag, 11uur hoor ik gepiep en geblaf, kijk ff vanaf mijn balkon naar hun tuin jawel pup zit WEER in de bench buiten en zelf zijn ze de hort op. Prima hond inde bench voor een paar uurtjes als je weggaat. Maar zet de bench dan binnen neer , en niet in dit regenachtige herfstweer met veel wind buiten.

Zo zielig weer.. Zag 1 van de buurmannen alweer om de schutting lopen. Als het nou een grote bench was waar hij languit in kan liggen e.d maar ook dat niet .. grrrr
Oh Zes! Wat een eikels zeg..daar zou ik ook niet tegen kunnen!

Misschien moet je een keer met ze gaan praten?

Zoe is er..en het gaat op zich best goed! Lola is heel erg relaxed en trekt zich nergens wat van aan.. Zoe is heel er blazerig, maar ligt wel in de vensterbank en laat zich aaien.. ben benieuwd...
Indi: spannend die andere kat. Als je een paar uurtjes verder bent dan kunnen ze het vast heel goed met elkaar vinden , althans dat hoop ik.

Tja dat gezin met die pup , ik weet niet hoor , vind het zielig ze doen ook verder niets met de hond behalve dan uitlaten. Zie de kinderen ook nooit iets van een kunstje aanleren bv poot geven , zit af e.d.

Mijn pup is 2 weken jonger maar kent al zoveel commando's dat ik er versteld van sta. Oke voor hondensnoepjes doet die van mij heel veel en snel , andere hond kan iets langzamer zijn daarin (of nog sneller) maar een hond dingen aanleren kan zo onwijs leuk zijn.
joehoe, waar is iedereen?
Hier ben ik!

Leuk feestje gehad gisteren, wel blijven slapen, rugpijn (verkrampingen in mn rugspieren) is weer bijna over, lekker geslapen op mijn logeerfeestje, lekker ontbijtje, naar huis, naar voetbal, vriend over de vloer, lekker gegeten, tv gekeken, en nu even tijd om te computeren en dan ga ik zo maar eens naar bed!

LM leuke dag gehad??
Indi, hoe gaat het inmiddels met Zoe? Ik heb een paar weken moeten wachten tot mijn 2e kat echt gewend was. Vooral 1e kat moest wennen.

Is Zoe gewend aan andere katten?
Ik ga naar bed, trusten!
Hai Pop en LM!

Zoe heeft tot 5 minuutjes geleden onder het bed gelegen...net kwam ze even kijken..maar na even gesnuffeld te hebben ging ze weer als een speer naar de slaapkamer. Ze heeft wel met een andere kat gewoond..al is dat een tijd geleden... Lola heeft ook met een andere kat samen gewoond..die heeft ook nergens last van.

Ik twijfel wat ik morgen moet doen..opsluiten of zo laten..
Tja, Indi, dat vnd ik een lastige. Hoe lang heb je Zoe? Als je niet thuis zijn kunnen ze in alle rust aan elkaar wennen, maar als ze gaan vechten dan ben je er niet bij. Ik zou denk ik toch de beesten apart opsluiten, kan Zoe ook wat wennen aan je huis zonder dat Lola er bij zit om haar angst aan te jagen.
Avond, ik ben er ook nog even

Ik kwam gisteravond in een serie het volgende nummer tegen, namelijk:

http://www.youtube.com/watch?v=rtoO6t8ITmE

En toen vroeg ik mij af: ligt het aan mij, of is dit gewoon een érg lekker nummer? Vandaar dat ik het maar even link voor een second opinion.

Indi: een vriend van mij had 3 katten, 2 jonkies en een 2 jarig vrouwtje. Uiteindelijk heeft het 3 maanden geduurd voordat ze gewend waren aan elkaar. Kan per situatie verschillen dus. Als ze nu niet constant elkaar aanzitten accepteren ze elkaar blijkbaar al een beetje (met achterdocht).

Misschien is deze website iets voor je?

http://www.kattenplaza.nl/

Daar staan een heeeeleboel tips en trucs (ook voor 2 katten nader tot elkaar brengen )
anoniem_77159 wijzigde dit bericht op 30-08-2009 22:24
Reden: typfoutjes
% gewijzigd
Ze is er net..vanmiddag is ze hier gekomen.. Ik denk ook dat ik haar ga opsluiten in de slaapkamer..even zien hoe het gaat vannacht.

Ik ga ook lekker slapen! Welterusten allemaal!
Thanks PV..ik zal eens kijken. En inderdaad wel een lekker nummer..mooie stem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven