Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Wat was het hier rustig afgelopen weekend (moet ik niet vel bijlezen :-))

Xen: wat goed dat het zo goed verlopen is met je broer

Ja normaal zijn bedels hartjes enzo maar je zou er van schrikken wat er nog allemaal tevoorschijnkomt als je bedel googled (honden, paarden, auto's, sporters, ..., EN tractors

Welkom marmou!!

Oh pop wat een lastige situatie!!! Je rug al wat beter?

Miran sterkte op je werk!!

Zes wat een akelige buren zeg!! Onze hond(en) zit(ten) buiten in een ren van 6 op 6 met 2 huisjes + 2 op 6 van de ren heeft een dak. En zelfs dan heb ik bij regen medelijden met ze...

Indi hoe zijn de poezen de nacht doorgekomen?

Ik ga nog even farmen en dan ook maar slapen
Reizen: heerlijk je verhaaltjes over je tractors en shovels..

Lijkt mij ook geweldig om eens bij juo op de boerderie te komen. Kunnen we daar geen meeting plannen ?
Aapje stuurde gisteravond smsje dat het 30 graden is daar en dat ie net terug was van het strand.. *eikol*
FF uppen hiero.

Iedereen een fijn weekeind gehad?

Zaterdag nog erg leuk op stap geweest; goed warm aangekleed, maar met zomerjas en dat ging eigenlijk prima.

Gister de hele dag in bed en op de bank gehangen en ges.... met MrPiano. 's Avonds nog ff naar het festival geweest: Chantel is coel (geen youtube hier maar:) ''disko disko partinzani' !

Drukke week met achterstallig huishouden en as vriendinnenweekend, maar komt goed.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hoi!

Ingel, klinkt als een super-weekend! Nu nog het huishouden Hou ik ook niet zo van!

Het is hier superweer, heb mn eerste werkdag erop zitten en denk dat ik nu eerst even een terrasje pak, morgen toch vrij!

Indi, hoe heb je het met Zoe en Lola gedaan? Ik bedoelde met de vraag hoe lang je haar hebt eigenlijk hoe lang je haar nog hebt, of blijft ze net zo lang dat het goed gaat?
Ha Pop: ik heb haar een weekje...langer als het nodig is. Ik heb ze vandaag gescheiden gehouden en dat doe ik morgen ook..Zoe is nog erg bang..

@Ingel: Leuk gehad dus zaterdag? Ik vond het wel heel erg fris hoor..

@Vleer: 30 graden? Lekker zeg!

@Reiz: Lekker geslapen??
Hi,

Wat een rust hier....gaat het goed met iedereen? Heeft iedereen een leuk weekend gehad?

Pfff ik heb de maandagblues...was niet vooruit te branden vandaag. Ik heb vannacht bij een vriendin geslapen..was echt heel gezellig maar we lagen tot 2 uur vannacht nog te kletsen. Ja dat voel je wel even vandaag

Morgen komt ZB naar mij en donderdag ga ik weer naar hem. Lijkt wel of ik verkering heb heeej?
Zodadelijk voor het eerst zumba/aerobics; ben benieuwd!
Leuk Ingel, ben ook van plan om met Zumba te starten en misschien Steps weer op te pakken. Heb dat vroeger veel gedaan.

Erykah, verkering ! Joehoeooeoe
oh ja

Goedenavond !!! :-)

Pop/Indi, ben geen kattenvrouwtje, dus kan er niet over meepraten
Hi, ben ik ook weer even. Sorry was gisteren opeens zo moe dat ik mijn bed in ben gedoken

Indi, het is dus nog even afwachten hoe het gaat met de 2 katten? Ben benieuwd!

Erykah....wat heerlijk al die rupjes cq vlinders!! Je bent volop aan het genieten dus?

Ingel, doe je nog even verslag heo het zumba-en ging?

Ik heb net hardgelopen, voor het eerst sinds eeuwen, was heerlijk. Had op kantoor helemaal niet door dat het zulk lekker weer was, en werd blij van al die mensen heerlijk lui liggend in het Vpark.

Miran, are u okay? Hoop dat de sfeer zich weer een beetje hersteld nu je manager weg is!

Hoi Reiz!

Pop, nog nagedacht over de situatie met de vriend van je vriendin?
Net even gesport....lekkerrrrr!

Dat Zumba is idd helemaal in he?

Ik ben ook geen kattenvrouw dus kan ook niet meelullen

Miran hoe gaat het met jou? Nog spannende ontwikkelingen of is het rustig op het front?
LM...jij ook lekker gesport dus? Hoe gaat met jou?
Hey Erykah, jij bent ook fanatiek aan het sporten he?? Goed hoor!

Met mij alles goed, zit een beetje rosig te zijn op de bank... van het sporten voel ik me "gezond" moe, ken je dat...?
Ja herken ik!! Lekker is dat he? Moet me altijd toe aanzetten om te gaan sporten maar als ik er eenmaal ben...zo lekker. Ben wel redelijk fanatiek aan het sporten maar ook fanatiek aan de rose en lekker eten dus hou het in balans zo
heel fijn gevoel

Ja die drempel is vrij hoog inderdaad, maar daarna ben je weer trots dat je geweest bent. Prima toch om het zo in balans te houden
Nou ja de bedoeling is om af te vallen, dat lukt niet erg momenteel hahaha....

Hoe gaat met jou op het datingvlak? Rustig of iets op het oog?
mmh dat is dan weer jammer. Maar het komt er in elk geval ook niet aan

Op mannenvlak is vrij rustig momenteel eigenlijk. Had wat dingen af te ronden en heb dat gedaan, met veel pijn en moeite. Heb eindelijk het gevoel mezelf weer te hervinden, en dat is heel fijn en ben ook wel een stukje trots op mezelf

Heb me een paar maanden terug op RP gezet, en tja.... veel, heel veel reacties dat wel, maar niet helemaal wat ik zoek... of misschien een enkele keer datgene wat ik zoek ,maar dan als op daten aankomt wordt de man in kwestie me net voor mijn neus ' weggekaapt' Dus tja zelfs van daten is het nog niet gekomen, moet zeggen dat ik dat ook wel weer een drempel vindt hoor, maar tegelijkertijd ook wel weer spannend en ook wel weer iets waar ik langzamerhand naar toe groei wat betreft het er aan toe zijn
Dat is toch heel fijn LM...dat je jezelf weer hebt hervonden of aan het hervinden bent. Erg belangrijk, dat je eerst lekker in je vel zit. En dan merk je ook dat je langzaamaan weer open gaat staan voor iemand....fijn hoor! Je hebt aardig geworsteld met je gevoel voor FBM (dat was toch zijn afkorting?) en ben blij dat je dat hebt kunnen afsluiten. Komt er vanzelf weer iemand op je pad...zeker weten.
Dat heb je goed onthouden, Erykah. Dat was inderdaad die meneer. Het is fijn te merken dat je op een gegeven moment toch weer open gaat staan voor anderen, en ook van de aandacht van andere mannen kunt genieten, so to speak

Ik zal altijd een zwak voor hem houden, dat zal ik niet ontkennen, maar het is meer dan ooit time to move on.... en daar werk ik hard aan

En heb ook wel weer zin om een leuke, gezellige man te ontmoeten eigenlijk. Ben er steeds meer klaar voor!
Echt goed van je LM, ben blij voor je...en tuurlijk hou je een plekje in je hart voor hem. Niks mis mee...je hebt ook hele fijne momenten met hem gedeeld, moet je ook niet vergeten toch?
Klopt, al heb ik wel met grote regelmaat in een soort van emotionele achtbaan gezeten...wat soms ontzettend spannend een leuk is, maar anderzijds killing voor je zelfvertrouwen en zelfbeeld. Zeker als het je 3 jaar bezighoudt. Ik kijk er op terug met gemengde gevoelens, maar zal ook zeker de goede momenten niet vergeten. Kreeg vorige week voor het eerst in maanden een mail van hem, en weet eigenlijk nog steeds niet echt wat het met me doet.

Vroeg me eigenlijk af hoe jij en ZB elkaar nou hebben ontmoet?? Via datingsite of via via?
Ja kan me voorstellen dat je gemengde gevoelens erbij hebt maar als je het kan afsluiten en het positieve eruit kan halen, dan is dat heel erg fijn?

Ik ken hem via mijn werk, kwam hem toevallig op een festival tegen poosje geleden. Echt heel erg leuk! Ik ben niet van de datingsites by the way, wel op gestaan hoor maar ik vond helemaal niks.
Dat is ook zeker zo. Het is een gesloten hoofdstuk en dat is fijn. Al houdt het me in mijn koppie nog wel af en toe bezig.

Dat is toch vaak de beste manier he? Van werk of via via...

Leuk joh dat het zo goed gaat. Maar ik heb begrepen dat jullie niet heel dicht bij elkaar in de buurt wonen? Is het wel een beetje te doen zo? En nu dus superdesuper in love???
Zoo, ik breek ff in, excuses.

Sporten ging goed! Het heet officieel total-body-work-out. Zat een prima tempo in!

Erykah; zie er goed uit meis met jou en ZB!

LM: respect voor jou; het heeft volgens mij echt een tijdje minder gegaan en nu ben je er weer bovenop aant komen zie ik > you go girl!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven