Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 30 augustus 2009 om 15:20
Frizz, heb mijn eerdere post angepast met antwoord op vraag Pindameneer, maar het gaat hier zo snel, kan beter steeds nieuwe reactie geven, hahaha.
Die van mij is trouwens wel sexy, maar allee...smaken verschillen he!
Ben trouwens ook zo weg, mijn ouders belden net of ik zin heb te komen eten maar ben er vanavond ook weer bij.
Moet ik dan 30 pagina's gaan lezen! Grijns (nog immer geen smilies)
Die van mij is trouwens wel sexy, maar allee...smaken verschillen he!
Ben trouwens ook zo weg, mijn ouders belden net of ik zin heb te komen eten maar ben er vanavond ook weer bij.
Moet ik dan 30 pagina's gaan lezen! Grijns (nog immer geen smilies)
Huts!
zondag 30 augustus 2009 om 15:21
Ik neem aan (en dat is ook wel een beetje gevaarlijk) dat hij niet zo erg into mij is. En ik ga dat niet analyseren.
Bij hem spelen er ook andere dingen mee waardoor hij het allemaal niet meer weet. Wij hebben samen iets kort gehad en ik heb het afgekapt omdat ik meer voor hem ging voelen. Wist hij en dat heeft hij zo gelaten. Door zijn initiatief hebben wij sinds vorige week weer contact en sex.
En nee, geen zin om dit allemaal uit te pluizen hoe wat en waarom niet. Ik zie wel. 'k genoot van de momenten.
Bij hem spelen er ook andere dingen mee waardoor hij het allemaal niet meer weet. Wij hebben samen iets kort gehad en ik heb het afgekapt omdat ik meer voor hem ging voelen. Wist hij en dat heeft hij zo gelaten. Door zijn initiatief hebben wij sinds vorige week weer contact en sex.
En nee, geen zin om dit allemaal uit te pluizen hoe wat en waarom niet. Ik zie wel. 'k genoot van de momenten.
I am Spaaartaaacus.
zondag 30 augustus 2009 om 15:21
quote:frizzy schreef op 30 augustus 2009 @ 15:19:
Gossiemikkie de sportschool gaat om 17 uur dicht, ik moet nog wat eten en forummen.
Daar gáát mijn zondag weer!
Frizz......kijk das nou prioriteiten stellen.
Forummen EN in sportkleren zitten was voor vandaag de juiste keuze
Ik zeg,....morgen sporten.
*negeert gewoon alle opmerkingen over setjes, stelletjes en sex partijen...kan het emotioneel gewoon niet aan!*
Gossiemikkie de sportschool gaat om 17 uur dicht, ik moet nog wat eten en forummen.
Daar gáát mijn zondag weer!
Frizz......kijk das nou prioriteiten stellen.
Forummen EN in sportkleren zitten was voor vandaag de juiste keuze
Ik zeg,....morgen sporten.
*negeert gewoon alle opmerkingen over setjes, stelletjes en sex partijen...kan het emotioneel gewoon niet aan!*

zondag 30 augustus 2009 om 15:29
quote:Summerdance schreef op 30 augustus 2009 @ 15:21:
[...]
*negeert gewoon alle opmerkingen over setjes, stelletjes en sex partijen...kan het emotioneel gewoon niet aan!*Ik kan er niets aan doen Summer! Ik was lekker aan het scharrelen daten en rommelen en toen vroeg deze man mij echt Ouderwets Verkering.
Een jaar geleden was ik ook cool. En single.
[...]
*negeert gewoon alle opmerkingen over setjes, stelletjes en sex partijen...kan het emotioneel gewoon niet aan!*Ik kan er niets aan doen Summer! Ik was lekker aan het scharrelen daten en rommelen en toen vroeg deze man mij echt Ouderwets Verkering.
Een jaar geleden was ik ook cool. En single.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

zondag 30 augustus 2009 om 15:33
quote:frizzy schreef op 30 augustus 2009 @ 15:27:
Sam, soms is het goed om dingen niet uit te pluizen.
Tenzij er ergens toch stiekem iets dwars zit...
Maar dat weet jij beter dan ik.
Bella dat kan ik echt niet meer terugvinden hoor!
Voor de afhakers: fijne dag!
*gaat maar eens lunchen*Copy-Post voor Frizz!
Edit @ Frizz: Pindaman is al een tijdje mijn beste vriend, maar af en toe gebeurt er gewoon wat tussen ons. We zijn ook redelijk vaak bij elkaar. Beetje zoenen, beetje knuffelen en that's it. We houden veel van elkaar maar zijn niet de juiste persoon voor elkaar qua relatie. Dus een beetje friends-with-benefits en dat vinden we allebei okee.
Einde Copy-Post
Knipoog
Sam, soms is het goed om dingen niet uit te pluizen.
Tenzij er ergens toch stiekem iets dwars zit...
Maar dat weet jij beter dan ik.
Bella dat kan ik echt niet meer terugvinden hoor!
Voor de afhakers: fijne dag!
*gaat maar eens lunchen*Copy-Post voor Frizz!
Edit @ Frizz: Pindaman is al een tijdje mijn beste vriend, maar af en toe gebeurt er gewoon wat tussen ons. We zijn ook redelijk vaak bij elkaar. Beetje zoenen, beetje knuffelen en that's it. We houden veel van elkaar maar zijn niet de juiste persoon voor elkaar qua relatie. Dus een beetje friends-with-benefits en dat vinden we allebei okee.
Einde Copy-Post
Knipoog
Huts!
zondag 30 augustus 2009 om 15:49
Bella, ik snap dat ook niet hoor.
Als je nou al beste vrienden bent, je kunt met elkaar sexen,zoenen en de rest van de mikmak...
Waarom dan geen setje?
Het zou in mijn simpele hoofd gewoon veels te ingewikkeld worden
(ben trouwens weer terug want het zeikt hier van de regen, en SH is niet zo van de regen..gaat tie heel ongelukkig van zitten kijken)
*vraagt zich af hoeveel calorieën er in een blikje knakworstjes zitten*
Als je nou al beste vrienden bent, je kunt met elkaar sexen,zoenen en de rest van de mikmak...
Waarom dan geen setje?
Het zou in mijn simpele hoofd gewoon veels te ingewikkeld worden
(ben trouwens weer terug want het zeikt hier van de regen, en SH is niet zo van de regen..gaat tie heel ongelukkig van zitten kijken)
*vraagt zich af hoeveel calorieën er in een blikje knakworstjes zitten*
zondag 30 augustus 2009 om 15:50
Mmmm...niet hardcore hoor! We "doen het" niet samen. Maar buiten de vriendschap zijn we lichamelijk wel aangetrokken tot elkaar en daar genieten we van (tot op zekere hoogte, er is wel een grens die we niet over willen).
We weten echter allebei dat als we een relatie aangaan dit niet zal werken. Dus noemen we het niet zo, haha. Dus gaan we vaak samen eten, stappen, zoenen/ knuffelen bij afscheid en weer naar 't eigen bedje!
Vriendschap-met-extra werkt prima voor meneer en mevrouw Bindingsangst!
Ga lekker eten bij ouders, tot vanavond lieve meiden!
We weten echter allebei dat als we een relatie aangaan dit niet zal werken. Dus noemen we het niet zo, haha. Dus gaan we vaak samen eten, stappen, zoenen/ knuffelen bij afscheid en weer naar 't eigen bedje!
Vriendschap-met-extra werkt prima voor meneer en mevrouw Bindingsangst!
Ga lekker eten bij ouders, tot vanavond lieve meiden!
Huts!
zondag 30 augustus 2009 om 15:54
zondag 30 augustus 2009 om 16:06
zondag 30 augustus 2009 om 16:08
zondag 30 augustus 2009 om 16:11
Ja het is onwijs mooi daar! En duur ook.
Ik vast vandaag niet.
Heb mijn buik (te) vol.
Maar ben een koukleum hoor, eerlijk gezegd.
Het is nu 21 graden in mijn huis, en dat is gewoon te weinig voor mij.
Had in de tropen geboren moeten worden...
Hahahaha 10 knakworsten met? Niks?
Waar blijft Kym nou toch?
Ze zal toch niet...
Ben benieuwd wat haar bijdrage voor de KodW wordt!
Ik vast vandaag niet.
Heb mijn buik (te) vol.
Maar ben een koukleum hoor, eerlijk gezegd.
Het is nu 21 graden in mijn huis, en dat is gewoon te weinig voor mij.
Had in de tropen geboren moeten worden...
Hahahaha 10 knakworsten met? Niks?
Waar blijft Kym nou toch?
Ze zal toch niet...
Ben benieuwd wat haar bijdrage voor de KodW wordt!
zondag 30 augustus 2009 om 16:16
10 knakworstjes gewoon met een beetje ketchup.
Ik had me toch een honger...maar nu een beetje misselijk.
zat Kym niet in de rimboe vandaag?
If not....dan heeft ze een heeeeeeeeeeeeele leuke dag (en ik hoop met Fransje)
Ik ga ook ff wat doen hier.....
een wasje of zo...
Ik had me toch een honger...maar nu een beetje misselijk.
zat Kym niet in de rimboe vandaag?
If not....dan heeft ze een heeeeeeeeeeeeele leuke dag (en ik hoop met Fransje)
Ik ga ook ff wat doen hier.....
een wasje of zo...
zondag 30 augustus 2009 om 16:31
hahah Sum, niets meer prive, nou sorry dat ik dat roet in het eten gooi. Mijn verhaal?!? Hmmmm zonder verhaal?!?
Pompiedoe, dank je wel
Bella: hier ook een bangerd hoor van blair witch, vertrouw het nog steeds niet. Volgens mij gewoon echt
Frizzy: ow jeetje wordt ik nu geanalyseerd? hahah nee gewoon verhalen van mensen die je niet kent. En je dus gewoon lekker kan aanhoren (lezen)
Sam: had ik meegekregen ja dat je doof was.
Meiden, zo hou ik het niet vol hoor, ff wat doen en 4 bladzijdes erbij...
Pompiedoe, dank je wel
Bella: hier ook een bangerd hoor van blair witch, vertrouw het nog steeds niet. Volgens mij gewoon echt
Frizzy: ow jeetje wordt ik nu geanalyseerd? hahah nee gewoon verhalen van mensen die je niet kent. En je dus gewoon lekker kan aanhoren (lezen)
Sam: had ik meegekregen ja dat je doof was.
Meiden, zo hou ik het niet vol hoor, ff wat doen en 4 bladzijdes erbij...
zondag 30 augustus 2009 om 16:40
Salut mes filles!
Welkom Evy! (wat een retegeile foto heb jij trouwens zeg) Leuk dat je er ook bent. Het wordt nog druk hier!
Oja en nog even wat dat relativeren betreft: ik denk dat juist die supprt in alle soorten en maten hier veel mensen wel helpt. Mij in elk geval wel. Het enkel al kunnen delen met anderen, het erom kunnen lachen, het erover kunnen nadenken, dat kan al genoeg zijn om weer even een andere blik op iets te werpen.
Ik vind dit geen puur 'geouwehoertopic'. Sterker nog: ik zie hier hele slimme, gevoelige vrouwen die wat te vertellen hebben (en dank jullie wel daarvoor!)
Verder lees ik over enge films. Voor allen die zichzelf kluns verklaren doordat ze The Blair Witch als 'echt' aanzagen en het ook erg eng vonden: hier nog een. En nog steeds vind ik het een van de beste films die ik ooit heb gezien.
Saw vind ik gruwelijk en ik vind 6 delen sowieso een beetje teveel van het goede.
Sneeze, zie nou wel dat die 'vent-met-zijn-grote-liefde' nu ineens weer met hangende pootjes bij je terug komt. Kerels zijn zo voorspelbaar.
Lijkt me lastig voor je, heb je de behoefte hem weer te gaan zien?
Nou, mijn avond en nacht waren leuk, maare, die Fransoos wordt 'm niet hoor. Hij rookt namelijk. En dat stinkt echt te erg.
Bovendien heb ik zin om WS te zien. Die ruikt erg lekker trouwens.
Buiten dat ben ik vandaag heel erg geschrokken van 't nieuws van een zwangere vriendin. Het is niet goed. Er zijn heftige complicaties. Op z'n minst syndroom van down.
En Godverdegodverdegodver, ik heb daar gewoon geen woorden voor. In elk geval weer even het besef waarom ik nooit kinderen wil.
Welkom Evy! (wat een retegeile foto heb jij trouwens zeg) Leuk dat je er ook bent. Het wordt nog druk hier!
Oja en nog even wat dat relativeren betreft: ik denk dat juist die supprt in alle soorten en maten hier veel mensen wel helpt. Mij in elk geval wel. Het enkel al kunnen delen met anderen, het erom kunnen lachen, het erover kunnen nadenken, dat kan al genoeg zijn om weer even een andere blik op iets te werpen.
Ik vind dit geen puur 'geouwehoertopic'. Sterker nog: ik zie hier hele slimme, gevoelige vrouwen die wat te vertellen hebben (en dank jullie wel daarvoor!)
Verder lees ik over enge films. Voor allen die zichzelf kluns verklaren doordat ze The Blair Witch als 'echt' aanzagen en het ook erg eng vonden: hier nog een. En nog steeds vind ik het een van de beste films die ik ooit heb gezien.
Saw vind ik gruwelijk en ik vind 6 delen sowieso een beetje teveel van het goede.
Sneeze, zie nou wel dat die 'vent-met-zijn-grote-liefde' nu ineens weer met hangende pootjes bij je terug komt. Kerels zijn zo voorspelbaar.
Lijkt me lastig voor je, heb je de behoefte hem weer te gaan zien?
Nou, mijn avond en nacht waren leuk, maare, die Fransoos wordt 'm niet hoor. Hij rookt namelijk. En dat stinkt echt te erg.
Bovendien heb ik zin om WS te zien. Die ruikt erg lekker trouwens.
Buiten dat ben ik vandaag heel erg geschrokken van 't nieuws van een zwangere vriendin. Het is niet goed. Er zijn heftige complicaties. Op z'n minst syndroom van down.
En Godverdegodverdegodver, ik heb daar gewoon geen woorden voor. In elk geval weer even het besef waarom ik nooit kinderen wil.