Mode & Beauty alle pijlers

Rits kapot

30-08-2009 15:49 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb hier 2 broeken liggen waarvan de ritsen kapot zijn. Weet iemand waar ik deze kan laten maken? En waar het niet zo duur is?

Ik hoop het
plaatselijke kleermaker... de gouden schaar, de zilveren schaar, het vingerhoedje, dat soort namen....

kost ca. een tientje.
Op de markt haal je voor een paar euro nieuwe ritsen, dan nog iemand vinden met een naaimachine
quote:zeniiba schreef op 30 augustus 2009 @ 15:50:

plaatselijke kleermaker... de gouden schaar, de zilveren schaar, het vingerhoedje, dat soort namen....

kost ca. een tientje.Het verbaast mij dat je dit niet zelf kunt bedenken maar een topic voor moet openen.
Ik zit (ook) met redelijk ongeloof naar dit topic te staren, denkend: dit kán niet. Echt niet....

Had je echt geen enkel flauw enig benul, besef, idee???
* Zit mee te grinniken *
Weet niet waar je woont natuurlijk,maar google anders eens op

kledingreparatie + woonplaats.Daar zit vast wel iets tussen,je moet op ogeveer 10 euro rekenen voor een rits.
Overal woont toch wel een turk?!
Zefs bij ons in het durp zit zo'n turk. En als er bij ons één zit, dan zitten ze idd wel zo'n beetje overal
Thee zit nu even tegen mn beeldscherm. Ik keek even naar de prijslijst van mijn Turk, kom ik dit tegen:

Rok korter zonder spleet (v,a)

5,00

6

Rok korter met spleet
Je zou denken dat het goedkoper wordt als je de rok levert met de spleet er nog in
Broek korter met stootband
Maar ze komen het aan huis ophalen, dat dan weer wel
quote:fleurtje schreef op 30 augustus 2009 @ 21:30:

Overal woont toch wel een turk?!

Hier zit ook zo'n Turk, en daar ga ik dus nooit meer naartoe.

Zij had mijn mantel korter gemaakt en daarvoor moest de voering losgemaakt worden. Mevrouw was gewoon vergeten om het gat weer dicht te maken. Ik kon wel 22 euro betalen.

Ben uiteraard teruggegaan maar het slaat nergens op. Naaimwerk was ook nog slordig.
Moet je een andere turk zoeken.
quote:Lunax schreef op 30 augustus 2009 @ 21:33:

Je zou denken dat het goedkoper wordt als je de rok levert met de spleet er nog in

Oké, moest wel 2 x lezen
Ik had ooit 4 plaids die ik aan elkaar genaaid wilde hebben, zodat ik een groot picknickdeken had. Naaimachine stond toen bij mijn ouders, anders had ik het zelf gefixt. Ik naar 'de Turk', hij vroeg er 40 euro voor! Smerige oplichter.

Dat Zlide On ziet er super goed en simpel uit!
quote:marbis schreef op 08 maart 2011 @ 09:54:

OM !!! LEKKER ZELF REPAREREN EN JE HOEFT NIET TE KUNNEN NAAIEN!Je hoeft het echt niet te gillen hoor?! Nu weten we wel waar we terecht kunnen voor een kapotte rits...
Nope

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven