Vish, ik wil het nog één keer weten: gewone azijn of schoonmaakazijn in de wasmachine? Soda heb in intussen in huis... En van allebei flinke scheut/handje vol? Mén, het lijkt wel nesteldrang!
Ik gebruik gewone azijn, maar schoonmaakazijn kan ook wel denk ik. Je kunt het ook alleen met soda doen hoor. Was je met poeder of vloeibaar? En hoe warm/koud draai jij je normale was?
Ik was altijd met vloeibaar, op 30 en op 60 graden. Maar de laatste tijd ruikt de was minder fris, vind ik. Dus ga nu regelmatig 90 gradenwasje er tussendoor doen, met soda en azijn.
Ik doe af en toe met soda én af en toe even op 90 graden wassen. Onze was rook op een gegeven moment ook niet zo lekker, en sinds ik dat doe, ruikt de was weer véél lekkerder! Wasluis heet dat verschijnsel.
Peas on earth!
Anoniem_54027
zondag 30 augustus 2009 om 16:50
quote:Vishnu schreef op 30 augustus 2009 @ 15:03:
[...]
Mijn zus denkt dat het aan haar naam ligt Whoehahahahahaha heel cryptisch
Anoniem_54027
zondag 30 augustus 2009 om 16:51
quote:Vishnu schreef op 30 augustus 2009 @ 16:22:
Wraps, gegrillde kip, guacamole en wat geroerbakte groenten.Hier ook wraps/taco's undsoweiter. Lekkah!
Anoniem_54027
zondag 30 augustus 2009 om 16:52
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 augustus 2009 @ 16:49:
Ik doe af en toe met soda én af en toe even op 90 graden wassen. Onze was rook op een gegeven moment ook niet zo lekker, en sinds ik dat doe, ruikt de was weer véél lekkerder! Wasluis heet dat verschijnsel.AAAAAAAAAAAAAAAAAARGH.
Even eruit halen, schoonmaken, weer terugdoen en je sodawassie draaien.Aaaah! Ik was altijd met wasmiddel in een bolletje, bovenop de was. Niet nodig dus.