Theehuis

zondag 30 augustus 2009 om 11:02
Wat een gekke lel inderdaad...nu kan ik nergens anders meer aan denken als ik Johnny zie tssss. Maarre een foute man voor je verjaardag mag, volgende dag zet je hem gewoon weer op de bus
Star vanavond ga je maar mooi met die broek in de auto zitten, morgen is jouw dag en het is toch leuk als er tenminste een kind op de dag zelf wordt geboren . Gooooo!
Star vanavond ga je maar mooi met die broek in de auto zitten, morgen is jouw dag en het is toch leuk als er tenminste een kind op de dag zelf wordt geboren . Gooooo!

zondag 30 augustus 2009 om 11:33
zondag 30 augustus 2009 om 11:34
Tip om water te laten breken: ga in diepe stoel zitten en probeer je veters te strikken. Buik zit enorm in de weg, staat flink wat druk op en dan.... pats! Tenminste, zo gebeurde het bij Tony. Misschien dat dat trucje nog eens wil werken?
Tip 2: leg eerst zeiltje in de stoel. Helaas had ik dat niet gedaan.
Tip 2: leg eerst zeiltje in de stoel. Helaas had ik dat niet gedaan.
Loretta is De Mol. Punt.

zondag 30 augustus 2009 om 11:37
quote:Kess schreef op 30 augustus 2009 @ 11:34:
Tip om water te laten breken: ga in diepe stoel zitten en probeer je veters te strikken. Buik zit enorm in de weg, staat flink wat druk op en dan.... pats! Tenminste, zo gebeurde het bij Tony. Misschien dat dat trucje nog eens wil werken?
Tip 2: leg eerst zeiltje in de stoel. Helaas had ik dat niet gedaan.Hahahaha ik heb vanmorgen iets soortgelijks gedaan door sokken aan te trekken, wilde ook niet echt lukken
Tip 2: leg eerst zeiltje in de stoel. Helaas had ik dat niet gedaan.Hahahaha ik heb vanmorgen iets soortgelijks gedaan door sokken aan te trekken, wilde ook niet echt lukken

zondag 30 augustus 2009 om 11:55
Nog steééééds geen baby? . Schiet es op Star
Ik heb gisteren m'n verjaardag gevierd! Was heullll leuk! Heb nog voor ongeveer 4 weken eten over (hoe gek... dat ik 's ochtends nog dacht: 'zou dit wel genoeg zijn?' ) en heb berrrrgen kadootjes gekregen, waaronder: breinaalden+wol+'leren breien' . En ik vind het nog leuk ook . Ik ga een sjaal breien
Peas on earth!