NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !

Heb je ontbijt op bed gehad Roosje?

Van 3 mooie heertjes?
zo marels en marelsman zijn weer naar huis en het was wederom erg gezellig
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Gezellig Itskie
'navond tezamen.

Ben op weg naar huis na een dagje A'dam met een vriendin. Was gezellig, heerlijk wijn gedronken en langs Uitmarktkramen geslenterd. Misschien heb ik -zonder dat ik het weet- Age wel gezien!
Everytime you make a typo, the errorists win.
Wie weet

Nu ik je hier 'zie', ik heb gister een een lushdinges gekocht voor in bad en de hele badkamer ruikt nu naar die bar.
Ik heb ook Lush spulletjes gekocht vandaag... 5 stukken zeep, 1 flesje douchegel en 2 tonersprays. Ruikt allemaal zoooo lekker!
Van de winter weer, samen in bad met lush. Als we het beide lekker vinden, dan ga ik los en shop ik de helebadkamer om in lush

Gister uiteten geweest en was zooooo lekker. En heb een heel toetje op en daar nu van aan de schijterij en darmkrampen. Nouja, het was het waard, dat wel. Een miniorgasme aan de tafel....

Straks ga ik courgettesoep maken (speciaal een staafmixer voor gekocht) en hangop met aardbeitjes...
ik heb ooit een fles hele dure biershampoo gekocht van lush

omdat mn naam er op stond.

jeugdtrauma

er waren nooit stempels sticker sleutelhaners en of bekers met mijn naam te vinden
En was het lekkere shampoo? of onaangebroken vanwege je naam?
Moge ladies. We hebben het weer overleefd. Was reuze gezellig. Eerst wat bij de Dam bij de uitmarkt wat gedronken op het terras. De prijzen waren alleen schrikbarend duur. Voor 2 drankjes 10 euro, waarvan 1 wijntje en 1 ijsthee. Niet normaal toch?

Later naar New King gegaan om te eten. Mijn Pekingeend viel een beetje tegen. De nasi daarentegen was verrukkelijk. Roos had ook nasi met groente en garnalen.

Daarna nog gezellig ergens wat gedronken. Laatste bus gemist dus moesten met de trein terug. Maar was erg gezellig. Waren dacht ik om half 3 thuis?

Ben nu aardig kapot dus vandaag maar even rustig aan doen. Onee moeten nog freubelen met de stof voor de kattenkrabpaal die ik op de markt heb gekocht.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
's morgens

wij gaan een dagje uit vandaag, heerlijk burgelijk

tot vanavond
Veel plezier Kikkertje. Fijne dag. Wat gaan jullie doen?
Veel plezier Itskie

Jammer van de eend MV, maar zo te lezen heeft de rest het gecompenseerd
quote:Pilous schreef op 30 augustus 2009 @ 10:02:

En was het lekkere shampoo? of onaangebroken vanwege je naam?ja was wel lekkere champoo maar ik vind bier alleen een beetje stinken
Voor MV:

courgettes
quote:Yamuna schreef op 30 augustus 2009 @ 09:57:

jeugdtrauma

er waren nooit stempels sticker sleutelhaners en of bekers met mijn naam te vinden

Goeiemorgen!

Nu toch wel?

Volgens mij moeten daarin de Mezen, Sterres en zo nog even wachten..

Gisteren naar Ballon Fiesta gegaan met drie kinderen, heel laat teruggekomen met vier. En dan nog het vuurwerk gemist.. Voor sommige dingen heb je een auto nodig.
quote:infojunk schreef op 29 augustus 2009 @ 22:21:

'navond tezamen.

Ben op weg naar huis na een dagje A'dam met een vriendin. Was gezellig, heerlijk wijn gedronken en langs Uitmarktkramen geslenterd. Misschien heb ik -zonder dat ik het weet- Age wel gezien!

Hé! Dat zou grappig zijn!

Ik kan wel even kommen bij welke kraam ik stond. Was er van 10u tot 16u.

Gisteravond naar 'My Sister's Keeper' geweest in de bioscoop. Heb een uur lang zitten janken. Man oh man... Wees dus gewaarschuwd als je er ook naar toe wilt! (neem zakdoekjes mee!)

Nu moet ik douchen en opruimen en stofzuigen. M'n zusje komt zo en het zou typisch iets voor haar zijn om te vergeten te sms'en dat ze wegrijdt zodat ik hier straks nog in een onopgeruimd huis rondloop in m'n pyama
Doe maar op, Age, ben wel benieuwd, heb volgens mij echt alle kramen gezien.

En, een uur lang janken om ene film, dat lijkt me wel vermoeiend, kom je wel een soort van gebroken uit de bioscoop.

Ga vanmiddag naar zus+ vriend + ouders, daar eten en verjaardag en afstuderen van zus vieren. Twijfel of ik tot die tijd ook lekke rin pyama blijf rondlopen of dat ik een stuk ga racefietsen...
Hello, Roosje is weer net terug naar 'het achtelijke land' .

Ploes, ik heb naar je link gekeken en zag er een super lekker recept bij van gevulde courgette, die ga ik maken straks.
Ik heb net hangop met aardbeienprut gemaakt, wow, lekker zeg! Hoop dat vriend het ook lekker vindt. De courgettesoep is ook zeer geslaagd
ik is weer thuis na een superleuk weekend
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!
ik was er weer

we waren in het archeon. Het was erg leuk

nu even lekker in bad
ha nietjes,

ik ben nog niet bijgelezen maar zie van alles over leuke weekenden! goed zeg!

ik heb gewerkt, bleh....
Ik ben er ook nog.

Gisteravond brommers gaan kiekn. Toen bij Its aangewaaid want ik zat relatief dichtbij. Itsman heeft pannenkoeken voor ons gebakken en Marelsman heeft Guitar Hero gespeeld, en toen waren we toch pas heul laat thuis

Vandaag weer gestudeerd en dat is dus het programma voor de rest van de week.
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven