Good Luck
zondag 30 augustus 2009 om 13:54
Dankje dankje, ik ben ook trots op hoe goed ze gelukt zijn. Nu gedrag nog. Zeker die baby is wel een beetje een kleine terrorist. Het probleem is dat hij zo vreselijk grappig is dat we meestal de slappe lach krijgen en dan neemt ie ons niet echt meer serieus.
Maar gelukkig kun je baby's niet verwennen, toch?
Maar gelukkig kun je baby's niet verwennen, toch?
zondag 30 augustus 2009 om 19:45
Ochtend hebben we wat via de marktplaats opgehaald (baufix). Bleken we voor een kerk te hebben afgesproken en die beste man dacht zieltjes te winnen voor die kerk (maar mevrouw, u moet echt eens komen kijken, er is ook een kinderdienst...). Maar goed de baufix was "billig" en echt prima. Daarna ijsje gegeten in hippe salon (ik bedoel GEEN chardonay en GEEN chocolade gisteren, dan dus wel ijs), bloemen geplukt op het plukveld, deco-pompoenen gekocht, naar de bakker gewandeld dus allemaal prima.
Middag was echt RUK. Jongste wat bronchitis nog steeds, en het is niet heel warm, dus naar de speelplaats wilde ik niet met ze, en oudste heeft wel zo vreselijk geklierd (die verzon echt hele rare dingen), en ik had er mijn buik zo van vol dat ik heel hard gehuild heb toen hij een geboortelamp van jongste expres had gemold, hij heeft jongste omgegooid en die heeft nu een buil op zijn hoofd, hij wurgde zichzelf bijna aan de waslijn en het was echt niet leuk gewoon. Brrr, ben veel te lang alleen met ze. Nou ja, nog één dagje en vent is er weer. pfff.
Middag was echt RUK. Jongste wat bronchitis nog steeds, en het is niet heel warm, dus naar de speelplaats wilde ik niet met ze, en oudste heeft wel zo vreselijk geklierd (die verzon echt hele rare dingen), en ik had er mijn buik zo van vol dat ik heel hard gehuild heb toen hij een geboortelamp van jongste expres had gemold, hij heeft jongste omgegooid en die heeft nu een buil op zijn hoofd, hij wurgde zichzelf bijna aan de waslijn en het was echt niet leuk gewoon. Brrr, ben veel te lang alleen met ze. Nou ja, nog één dagje en vent is er weer. pfff.
zondag 30 augustus 2009 om 19:56
zondag 30 augustus 2009 om 20:13
zondag 30 augustus 2009 om 20:20
Gets Jinny, da's niet leuk, zo'n middag. Hier hebben we ook wel zo onze probleempjes met Gijs gehad maar ik zei vandaag nog tegen Star dat Gijs echt hele grote sprongen heeft gemaakt deze zomer op dat gebied. We moesten altijd al erg 'meeleunen in de bochten' met hem want een starre opvoeding dat werkt bij hem helemaal totaal niet. Maar hij begint steeds beter te luisteren en ook 'nee' te accepteren zonder drama's.
Hier zijn Gijs en Cas samen heel lief en maken weinig ruzie. Alleen het 'probleem' is een beetje dat ze elkaar heel erg versterken. Dus 1 en 1 = echt 3 hier. De een is nog gekker dan de ander.
Jin, de krullen van Gijs en Cas zijn foetsie. Gijs heeft ze nog wel als ie lang haar heeft maar dat heb ik een week of 4 toch echt af laten knippen. Dit past wat beter bij 'm.
Sam heeft wel wat krullen nog nu ze kort haar heeft.
Cas is van 8 juni dus nu 2 en bijna 3 maanden. Duuveltje.
(Sam is vorige maand 7 geworden)
Sam is de donkerste idd! De andere 2 hebben blauwe ogen en blond haar (Cas wat donkerder dan Gijs). Ze worden wel alledrie lekker bruin.
Morgen gaat Cas naar KDV en ga ik met Gijs en Sam (en nog 2 kinderen van kennissen) zwemmen. Laatste dagje vakantie voor ze. Zonder Cas gaat dat prima, ik wil maar 1 nietzwemmend kind in de gaten moeten houden.
Ok, even in bad met een plens ONTSPANNENDE badolie.
Hier zijn Gijs en Cas samen heel lief en maken weinig ruzie. Alleen het 'probleem' is een beetje dat ze elkaar heel erg versterken. Dus 1 en 1 = echt 3 hier. De een is nog gekker dan de ander.
Jin, de krullen van Gijs en Cas zijn foetsie. Gijs heeft ze nog wel als ie lang haar heeft maar dat heb ik een week of 4 toch echt af laten knippen. Dit past wat beter bij 'm.
Sam heeft wel wat krullen nog nu ze kort haar heeft.
Cas is van 8 juni dus nu 2 en bijna 3 maanden. Duuveltje.
(Sam is vorige maand 7 geworden)
Sam is de donkerste idd! De andere 2 hebben blauwe ogen en blond haar (Cas wat donkerder dan Gijs). Ze worden wel alledrie lekker bruin.
Morgen gaat Cas naar KDV en ga ik met Gijs en Sam (en nog 2 kinderen van kennissen) zwemmen. Laatste dagje vakantie voor ze. Zonder Cas gaat dat prima, ik wil maar 1 nietzwemmend kind in de gaten moeten houden.
Ok, even in bad met een plens ONTSPANNENDE badolie.