Relatie met getrouwde man, voor wie kiest hij??

24-07-2009 20:43 1187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.

Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!

Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.

Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.

Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.

Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.

Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.

Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.

Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.

Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.

Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.

Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.

Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.

Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!

Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...

Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?

Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
moest zo lachen op die lijst met 385 smoezen :D, heb er zelf ook nog wel een paar:

- ik heb mijn vrouw eigenlijk al een jaar geleden opgegeven (na zes maanden naast de deur neuken en toen met hangende pootjes terug omdat ze dreigde met scheiding)

- ik zit in Brussel met m'n vriendin, maar de volgende keer neem ik jou mee!!!!

- als we elkaar over vijf jaar weer tegenkomen is het weer als vanouds en dan is het hopelijk wel voor ons weggelegd om samen te zijn (tsssssssssss In your dreams, m*****f*****)

- in deze relatie is er geen win-win, maar ik kan gewoon zonder je

- ik HOU van je, kan niet zonder je!! TEILTJE!!!!

Allemaal leugens!!! Begin er niet aan, of als je eraan begint, zorg ervoor dat je in ieder geval niet verliefd wordt (ook makkelijker gezegd dan gedaan.....)
quote:fairy1 schreef op 31 juli 2009 @ 11:13:

[...]

Snap dan nog niet wat dit met vreemgaan te maken heeft.

Weet je, ik vind het een interessante discussie. Ik ben voor mezelf op zoek naar het waarom, waarom doet iemand (mijn man) dit?

En alle antwoorden die ik krijg van hem (hij wist niet wat hij deed, verstandsverbijstering, niet nagedacht etc etc) zijn niet de antwoorden die mij doen snappen waarom hij het gedaan heeft. Ik heb hem voor de keuze gesteld om bij mij te blijven of voor haar te kiezen. Uiteraard wilde hij mij en ging vervolgens door met haar! Waarom? Ik weet het nog steeds niet, hij kon toen al net zo goed van me scheiden maar wilde dit ab-sol-luut niet, wilde voor ons gaan en ging vervolgens weer stiekem sms-en met die ander. Alsof ik dat niet merkte. Maar goed, ik weet dus nog steeds niet waarom hij toen niet een einde maakte aan onze relatie, waarom mij steeds maar willen laten geloven dat het over was met die ander, terwijl hij gewoon vreemd ging. Anyone?Lekker veilig/makkelijk/gewenning/financien/kinderen e.d.
Hoi fairy,

Het is heel hard om eigenlijk naar je toe te schrijven dit, maar alleen jouw man kan dit beantwoorden en inderdaad hij draait eromheen met te zeggen ik dacht niet na.

Soms gaat het ook alleen om de aantrekkingskracht van het seksuele, soms gaat het over bij de ander echt jezelf kunnen zijn.

Waarom een man dit precies doet, is niet duidelijk maar vergeet niet dat er ook heel veel vrouwen zijn die dit doen hoor het is niet alleen maar mannelijk.

Soms missen mensen iets en kunnen hun behoeften niet kenbaar maken door praten , en dan gaan ze naar iemand anders omdat dit daar wel kan, en hoe komt dat juist omdat die relatie met die ander apart is.

In een relatie is het zo dat er teveel van elkaar afhankelijk geraken kan en dan zien mensen van bomen het bos niet meer, ze vinden zichzelf niet meer terug in die relatie.

Ik kan heel goed begrijpen dat de antwoorden die jou man je geeft je niet verder brengen omdat hij overkomt naar je niet eerlijk te zijn. Als hij eerlijk zou zijn zou je opnieuw iets kunnen ondernemen en daar is juist de man die vreemdgaat bang voor iets nieuws zonder het oude los te laten, of juist zijn jullie allebei daarvoor En dan is het belangrijk zelf stappen te zetten voor jezelf als je niet in die situatie wilt blijven althans. Want je kan nooit van de ander verlangen dat die voor jou kiezen gaat, of dat iemand voor jou een keuze maakt.

Jani
quote:Mutsie2 schreef op 24 juli 2009 @ 20:43:

Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.

Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!

Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.

Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.

Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.

Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.

Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.

Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.

Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.

Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.

Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.

Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.

Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.

Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!

Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...

Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?

Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!

Hoe kan je iemand voor de keuze zetten of die moet kiezen voor jou of zijn vrouw?

Je kan alleen maar weten waar je aan toe bent, als jij durft te kiezen voor jezelf zonder anderen daar verder pijn in te doen,(zijn vrouw op hoogte stellen bijvoorbeeld) en ja het doet even zeer voor jezelf dit te stoppen maar daar kom je doorheen hoor vol zelfvertrouwen, en je eigenwaarde stijgt!

Je zal nooit weten waar je aan toe bent, als je niet kiezen kan voor jezelf, want dingen moeten van jezelf afhangen en niet van de ander, want dan kan je wachten tot je een ons weegt.

Jani
quote:roosies schreef op 24 juli 2009 @ 22:12:

[quote]Mutsie2 schreef op 24 juli 2009 @ 20:43:

Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte.

Ik kan hier altijd zo nijdig om worden, wat weet jij daar nou van? Omdat hij het je wijs maakt? Hoe kan jij daar nou een oordeel over hebben? Jij bent er toch niet bij?

Wat je doet moet je helemaal zelf weten hoor maar om op deze manier iemand neer te zetten en iets als een feit te verkondigen zonder dat je er zelf bij bent geweest...bah.

En ik wordt altijd zo nijdig dat ze dan niet aan hun sexleven gaan werken en het uitelkaar groeien van het huwelijk,

maar liever spanning gaan zoeken bij een ander en dan nog besluiteloos worden ook.

Je sexleven op peil houden met twee puberkinderen valt ook niet mee.En naar twintig jaar gaat de spanning er ook wel af.

Dan moet je er aan gaan werken maar het is altijd makkelijker

om een spannende affaire er op na te houden.

Slap en egoistischs karakter dus.

En op zoek naar een spannende wip.

Waarschijnlijk leg jij het toch af tegen zijn vrouw.

Een spannende wip is geen relatie matriaal.
Dat van die verstandsverbijstering klopt wel. Iemand die verliefd is, is namelijk niet toerekeningsvatbaar. En doet dus rare dingen, verzaakt zijn of haar verplichtingen en neemt grote risico's voor die ander.

Waarom een getrouwde man verliefd wordt? Spanning en sensatie denk ik. Een verlangen naar iets wat ontbreekt in zijn relatie of in zijn leven in het algemeen. Als het eenmaal zo ver is dan is het erg verslavend.

Als hij wordt betrapt wordt hij hardhandig wakker geschud. Natuurlijk wil hij zijn vrouw niet kwijt. DAT was niet de bedoeling. Waarna hij alles bagatelliseert. Het stelde niets voor, hij wist niet wat hij deed, etc. Toegeven dat hij werd verblind door verliefdheid betekent nog meer problemen en is te pijnlijk voor de vrouw waar hij van houdt, dus dat zal hij ontkennen. En zij gelooft het maar al te graag. Heel begrijpelijk.

De notoire rondneukers zijn vooral geil en verslaafd aan de kick die het geeft. Maar ik denk dat veel mannen in de eerste categorie vallen.
quote:Bosz schreef op 08 september 2009 @ 07:23:

Maar ik denk dat veel mannen in de eerste categorie vallen.

onderschat het aantal vreemdgaande vrouwen niet.
Geloof me, ik zal de laatste zijn die dat onderschat. Mijn mening is namelijk gebaseerd op ervaring. Hoewel in mijn huwelijk ook de nodige ruimte is voor een uitstapje buiten de deur, en het dan misschien niet echt vermdgaan is (de meningen hierover zijn verdeeld). Vooral de opwinding, het spannende en de verslaving zijn maar al te herkenbaar.

Bij mijn inmiddels voormalige tweede "liefde" zie ik het gewoon gebeuren. Wat ook bevestigd wordt in de analyse die mijn man (onafhankelijk van mij) maakt van het geheel.

Ik weet zeker dat de "andere man" zijn vrouw voor geen goud kwijt wil.
Hij kiest voor zijn vrouw en jij was even leuk tussendoor. Maar wat heb je nou aan een vent die vreemdgaat? Stel dat jullie een relatie zouden krijgen, besef je dan niet dat jou hetzelfde zou kunnen overkomen? Zoals je aan hem gekomen bent, kom je ook weer van hem af...beeindig het en zoek een leuke ongebonden man.

Sterkte Mutsie
TO,

Jullie hebben een perfecte basis gecreeerd voor een 'relatie' die gedoemd is te mislukken.
Het hoeft niet altijd zo zwart/wit te zijn hoor. Eens een vreemdganger wil niet altijd zeggen dat iemand daar in een volgende relatie ook weer in terecht komt.

Ik ben vreemdgegaan en mijn huidige man is vreemdgegaan (met elkaar) en zijn nu al 9 jaar bij elkaar.

Er is van beide kanten (nog) totaal geen behoefte om vreemd te gaan en bovendien praten we erover en doen er alles aan om het spannend te houden voor elkaar.

Wel is het in het begin heel moeilijk geweest om elkaar te vertrouwen (want ook ik dacht: eens een dief altijd een dief).
Sorry... ik val in herhalingen... zag net dat ik hier al eerder uitgebreid gereageerd had.
Weet je waar mijn partner een verdomde hekel aan heeft? Aan GOLDDIGGERS!

Van die vrouwtjes die hem vroeger, toen hij geen geld had, niet zagen staan en, nu hij vermogend is, kwijlend rond zijn persoon hangen!

Ik heb hem ontmoet in zijn 'arme' periode en heb inmiddels mijn (zijn ((-;) schaapjes) goed op het droge, mocht-ie een andere 'neukertje' treffen dan is de buit voor mij.

Een vrouw die het met een getrouwde man aanlegt staat voor mij op dezelfde hoogte als een 'onaanraakbare' in India: laagste kaste!
Waar komen die golddiggers ineens vandaan? Volgens mij is daar bij TO geen sprake van. Ik lees het in ieder geval nergens.

Waarom maak jij je daar zo druk over? Als je man niets van ze moet hebben is er toch niets aan de hand?
Mutsie, ik denk niet dat hij voor jou gaat kiezen. Hij houdt wel van je, maar de hang naar zijn gezin is denk ik sterker.

Of zijn huwelijk echt niets meer voorstelde zal je nooit zeker weten. Een verliefde man zal heel ver gaan in het vertellen wat jij horen wil. Het feit dat hij na 5 maanden er nog niet uit is, is een heel slecht teken. Sterkte!
quote:Bosz schreef op 08 september 2009 @ 17:19:

Waar komen die golddiggers ineens vandaan? Volgens mij is daar bij TO geen sprake van. Ik lees het in ieder geval nergens.

Waarom maak jij je daar zo druk over? Als je man niets van ze moet hebben is er toch niets aan de hand?

O, ik ga te snel............komt het 'bruggetje' (-;

minnaressen-vrouwen die vreemd gaan met getrouwde man-het hebben van iets wat je niet kan krijgen-macht/onbereikbare erotiseert-golddiggers (niet altijd, maar regelmatig)

Mijn mening op dit soort 'liefdes' is dat ik mijn schaapjes op het droge heb en mijn partner dan het gat van de deur kan opzoeken.

Linkje gelegd?

Ik geef 't toe: 't was er een van een heeeeeeeeeeeeeeele grote omweg ((-;
Jeetje Schilderspalet, wat een kilte spreekt er uit jouw post .

Ik ben echt de láátste om te beweren dat geld geen belangrijke factor is in het leven en (dus) in relaties. Maar dat het het enige/eerste is waar je over schrijft als het gaat om belazerd worden dat doet toch de rillingen even over mijn rug gaan.
Schilderspalet, je lijkt zelf wel een golddigger.
Ik ben nieuw en heb (bijna) alle 28 pagina's met posts gelezen. Ik ben niet zo'n forummer, maar wilde toch even reageren omdat ik 'zo'n slechte vrouw ben'.

Ik heb mijn 'foute man' ontmoet toen ikzelf nog getrouwd was. Mijn relatie ging al lang niet goed, maar 'Foute Man' waar ik verliefd op werd deed mijn ogen openen: zo kan het dus ook. Zelfs in het begin al vond ik bij hem wat ik in al die jaren niet vond bij 'mijn vent'. En dan heb ik het echt niet over de (overigens schandalig lekkere) wip. Om een lang verhaal kort te houden: ik ben gescheiden, op mezelf gaan wonen en wist zeker: dit is de juiste beslissing, hub en ik passen niet bij elkaar.

Relatie met Foute Man heeft zich voortgezet. Ik werd verliefd op hem en ben van hem gaan houden. Dit duurt nu zo'n 15 maanden. En alle 'riedels'/waarschuwingen die ik heb gelezen heb ik ook gehoord: mijn huwelijk is al 6 jaar slecht, we hebben al 2,5 jaar geen seks meer, als die kleine (zoon van 5) er niet was, was ik allang weggeweest. Op dit moment zijn ze zelfs in relatietherapie, waarbij hij steeds weer zegt: dit gaat niet meer goedkomen, dit gaat niet meer goedkomen.

En ja, ik denk ook vaak: jemig, wat een gelul allemaal, als je van me houd, dan kies je voor mij, NU! Aan de andere kant hebben we het samen heerlijk, ik kan mezelf zijn bij hem, hij bij mij, we delen dezelfde interesses. Als deze man 'beschikbaar' was zo ik er wel zo verschrikkelijk veel werk van maken. Maar nu? We zien elkaar en ik wil hem, hij is er nog steeds niet uit. Ik stel hem geen ultimatum meer, maar heb voor mezelf bedacht: als er december 2009 nog niets wezenlijks is veranderd, gaat bij mij de stekker eruit.

Tot die tijd geniet ik ervan, onze leuke dingen, gesprekken en ja, ook die lekkere seks Wat ik hiermee wil zeggen? Iedere situatie is anders en je bent er altijd zelf bij. Ik praat het niet goed, en superfout vind ik het ook niet. Echter: als jij lijd onder zo'n relatie dan moet je stoppen. Anders: gewoon genieten en je eigen dingen blijven doen. Een man gaat je echt niet gelukkig maken, dat moet jezelf doen.

Fijne avond, VanDattum
Ik snap nog steeds niet helemaal waarom dat geld je zo bezig houdt. Daar gaat dit toch niet over? Het gaat over hormonen, liefde, gebrek aan zelfbeheersing, verliefdheid. Ik lees erg veel frustratie in jouw post. De omweg snap ik wel, de relatie tussen geld en to niet.
quote:vandattum schreef op 08 september 2009 @ 19:50:. Anders: gewoon genieten en je eigen dingen blijven doen. Een man gaat je echt niet gelukkig maken, dat moet jezelf doen....hum. Alsof wij dat niet weten.
quote:Schilderspalet schreef op 08 september 2009 @ 16:33:

Weet je waar mijn partner een verdomde hekel aan heeft? Aan GOLDDIGGERS!

Van die vrouwtjes die hem vroeger, toen hij geen geld had, niet zagen staan en, nu hij vermogend is, kwijlend rond zijn persoon hangen!

Ik heb hem ontmoet in zijn 'arme' periode en heb inmiddels mijn (zijn ((-;) schaapjes) goed op het droge, mocht-ie een andere 'neukertje' treffen dan is de buit voor mij.

Een vrouw die het met een getrouwde man aanlegt staat voor mij op dezelfde hoogte als een 'onaanraakbare' in India: laagste kaste!

Vraag ik me af, waar staat de getrouwde vent die vreemdgaat?

@ Vandattum:

Hij gaat in relatietherapie. klinkt niet als een man die zijn vrouw kwijt wil, want anders zat ie allang bij jou. misschien als zijn vrouw er achter komt dat ie tijdens therapie gewoon doorging met vreemdgaan ze hem er uit zet, en dat ie dan met hangende pootjes bij jou op de stoep staat. Anders denk ik dat de relatietherapie niets gaat veranderen, en dat je gewoon de bijvrouw blijft, tot je zelf de stekker er uit trekt.
quote:Zamirah schreef op 08 september 2009 @ 18:48:

Schilderspalet, je lijkt zelf wel een golddigger.

Wilde sp ons gewoon even lekker vertellen dat zij een rijke kerel heeft en haar schapen op het droge heeft??

Inderdaad een walgelijke opmerking: als hij vreemdgaat is de buit voor mij. Golddiggen op zijn ergst.

En als je had willen opscheppen met je rijkdom had je ook gewoon even een topic ik ben lekker rijk kunnen openen. Hadden we allemaal heel jaloers met ooo`s en aaaa`s kunnen komen kwijlen bij jou.
Tussen al die getrouwde mannen die slechts "even" het bed in willen duiken met hun minnares, zijn er heus ook getrouwde mannen die serieuze gevoelens hebben voor hun minnares.

Iedere vrouw gelooft in de lieve woordjes van de getrouwde man die wilt breken met zijn vrouw.

Alleen zouden die gevoelens boven de gevoelens moeten uitkomen dat hij toentertijd met zijn vrouw in het begin had, dan pas zal hij voor je kiezen.

Als hij echt serieuze gevoelens voor je heeft, praat dan met hem dat hij bij zijn vrouw kan blijven en dat ze in de toekomst hun bloed onder hun nagels vandaan halen omdat ze uit elkaar gegroeid zijn. Dat hij moet nadenken of hij een toekomst wilt waar hij (momenteel) niet gelukkig is of dat hij de keus wilt nemen om met jou een nieuwe toekomst op te bouwen. Toon jullie goede momenten samen. Je kunt wat dingen zeggen waar jullie op 1 lijn mee zitten.

Na het gesprek waarom jij vindt waarom hij voor jou moet kiezen neem je afstand. Ga hem niet pushen, want dat werkt alleen maar averechts.

Het zal iets langer tijd kosten omdat hij kinderen heeft.

Zijn kinderen zijn oud genoeg, dus die zullen (bijna) geen last van de verandering krijgen. Zal wel even wennen zijn natuurlijk dat hun vader verliefd is geworden op een andere vrouw.

Je hebt je punt duidelijk gemaakt door het gesprek (bovenstaande), als hij echt dolverliefd op je is, komt hij vanzelf naar je toe!

Suc6!
waaaaaaaahaaaa die smoezenlijst is geniaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven