R in de maand, beginnen met multi-vitamine ?!
zondag 30 augustus 2009 om 21:19
zondag 30 augustus 2009 om 21:21
Ik slik nooit (multi-)vitamines, welke letter er ook in de maand is. Ik eet gewoon redelijk gezond, iedere dag iets van fruit. En nooit ziek.
Merk jij duidelijk verschil als je het wel of niet slikt?
En dat van 'de R in de maand' is volgens mij zo'n oma-wijsheid, omdat er misschien niet meer zoveel verse groente en fruit te krijgen is in die maanden?
Merk jij duidelijk verschil als je het wel of niet slikt?
En dat van 'de R in de maand' is volgens mij zo'n oma-wijsheid, omdat er misschien niet meer zoveel verse groente en fruit te krijgen is in die maanden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

zondag 30 augustus 2009 om 21:35
*Wil nog niet weten dat augustus voorbij is*
Ik slik multivitaminen beetje te pas en te onpas, vooral als ik veel last van mijn darmen heb gehad. Dus ongeacht de maand. (Zal wel weer heel onverantwoord zijn)
Ik slik multivitaminen beetje te pas en te onpas, vooral als ik veel last van mijn darmen heb gehad. Dus ongeacht de maand. (Zal wel weer heel onverantwoord zijn)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

maandag 31 augustus 2009 om 09:54
quote:Marmou schreef op 30 augustus 2009 @ 21:27:
Ik ga over een paar weken ook weer multivitamine slikken. Baat het niet, dan schaadt het niet.
Dat is dus niet zo zeker meer: http://www.ergogenics.org/497.html
Ik slik dat spul alleen als ik merk dat m'n weerstand achteruit gaat (verder vind ik het lastig om telkens er aan te moeten denken zo'n ding te nemen).
Ik ga over een paar weken ook weer multivitamine slikken. Baat het niet, dan schaadt het niet.
Dat is dus niet zo zeker meer: http://www.ergogenics.org/497.html
Ik slik dat spul alleen als ik merk dat m'n weerstand achteruit gaat (verder vind ik het lastig om telkens er aan te moeten denken zo'n ding te nemen).
maandag 31 augustus 2009 om 19:31
maandag 31 augustus 2009 om 19:40
quote:ted63 schreef op 31 augustus 2009 @ 19:31:
Dat gedeelte snap ik ook wel. Maar hoe zit die R aan vitamine gebruik verbonden?
in die maanden minder zonlicht en minder verse groenten en fruit vroeger, dus daarom vitamientjes slikken, en vroeger levertraan in pilletje of op lepel en een borstrok aan als de "R" in de maand wasAahhh duidelijk!!! Vroeg me nl. al jaren af wat die uitdukking precies betekent!
Dat gedeelte snap ik ook wel. Maar hoe zit die R aan vitamine gebruik verbonden?
in die maanden minder zonlicht en minder verse groenten en fruit vroeger, dus daarom vitamientjes slikken, en vroeger levertraan in pilletje of op lepel en een borstrok aan als de "R" in de maand wasAahhh duidelijk!!! Vroeg me nl. al jaren af wat die uitdukking precies betekent!