Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

quote:Aruba schreef op 31 August 2009 @ 11:59:

Deal. Maar dan vind ik dat we Dier ook moeten uitnodigen voor het waterfestijn.

Waterfestijn?

Oh, wat lief dat ik ook een breinaald krijg! Denk dat ik hem wel nodig ga hebben.. Geen enkel teken van een naderende bevalling vandaag.

Ga me onderhand ook wat zorgen maken om Gympy. Hoop dat ze gewoon lekker van haar baby'tje aan het genieten is, of dat het internet er uit ligt oid.
quote:Visotsky schreef op 31 augustus 2009 @ 12:10:

[...]

Ga me onderhand ook wat zorgen maken om Gympy. Hoop dat ze gewoon lekker van haar baby'tje aan het genieten is, of dat het internet er uit ligt oid.Daar was ik ook al over aan het denken, hopelijk ligt het internet er gewoon uit.
Ow, das waar ook inderdaad. Hoop voor Gympy dat alles hoe dan ook goed is, dus of kind er al of even geen internet en verder alles goed.

Ik heb hier heel wat breinaalden. Hebben?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Waterfestijn lijkt me trouwens wel leuk. Vorige keer geen water gezien, geen idee wanneer t kwam en waar t heen is
Aruba, vandaag en morgen nog afspraak om een huis te bekijken, uiteten met vriendin en ik wil nog een stuk voor werk bekijken. Vanaf woensdag weer lege agenda .

Helaas geen nieuws van Aapje.

Gympy blijft idd lang afwezig. Hoop ook zo ontzettend dat alles goed is.
Leuk, een waterfestijn! Is een goede dag daarvoor vandaag, het is hier heerlijk buiten. Meisje was erg blij en verrast door het feestje thuis, heerlijke ochtend gehad samen.

Man is nu aan het werk gegaan en de kids liggen hier weer met buikjes vol lekker te ronken. Dus nu lekker me-time.

Nog geen nieuws van kersverse mama('s) helaas... Hopelijk is Aapjes zoon er al.

Heb even bericht terug gezocht van Gympy, maar ging over natte onderbroek dus wie weet was daar ook wel een waterfestijn. Hoop in ieder geval ook dat alles daar goed is gegaan.

Enne, ik kan me goed voorstellen dat die twee meiden gewoon ff voorkruipen. Mèn, het schiet echt maar niet op met die Star, Dier en Aruub!!!! Ga nou gauw puffen!
Klinkt als een lekker ochtendje Rebbel!

Ik wil NU babynieuws. Dus Aap, hup, dat kraambed uit en even komen melden dat je bevallen bent
Dier is vandaag ook nog nie gesignaleerd om te kjken of er al babynieuws is. En ze is meestal wel actief hier...
Die heeft sms-plicht en ik heb nog niks gehoord dus ga er niet vanuit dat er iets aan de hand is daar
Ik ben hier hoor meiden. Was nog niet in gelegenheid geweest om te melden en eigenlijk nu ook even snel tussendoor maar blij dat ik het gedaan heb want

AAPJE! Joehoe wat leuk en spannend en de laatste augustus baby waarschijnlijk. Duim voo rje dat alles voorspoedig gaat!

Ik doe uiteraard mee met waterfestijn! Kom maar op met die gezellige breinaalden . Bij mij zijn de vliezen toen kunstmatig gebroken maar heb nooit breinaald gezien al was tie er vast en zeker, zal diereman eens vragen.

GEFELICITEERD REBBEL met je dochter. Twee jaar alweer! Een leuke dag zo te lezen?

VOlgens mij staat Gympy op Hyves ook ergens onderaan he als laatste online? Vind ook wel beetje spannend. Natte onderbroek was toch Pip

Star vandaag is jouw d-day he? Vind dat je onderhand aan de puf moet

Verder iedereen zwaai, ga nu eens proberen op Hyves te komen en later meer....straks nog even check bij vk.
anoniem_61436 wijzigde dit bericht op 31-08-2009 16:06
Reden: OEPS
% gewijzigd
Edit edit edit
Oeps! Dat is nieuw, die had ik nog niet gehad, sorry. Er is tenminste iets verweekt hier en dat zijn mijn hersenen.
Hahaha, dat heb ik ook al maanden, Dier

En blijft spannend dus.

Eerste gewone - dus geen halve- schooldag van Chica ging prima. Gaat gewoon heel lekker met dat stoere meisje. Langer tijd voor mezelf is errrrug lekker, moet ik eerlijk zeggen
Nala is ook nog niet gesignaleerd he? Waar zou ze uithangen? Ik miste haar ook al op Hyves.
quote:gympy77 schreef op 27 augustus 2009 @ 14:48:

Hier het zelfde probleem... Vandaag al 2 x schone onderbroek aan gedaan, omdat deze steeds nat is... Het is deels afscheiding (inderdaad wit van kleur), maar ook gewoon kleurloos vocht. Geen idee of dit ook door de afscheiding komt.

Ik ga er vanuit dat iedereen al gegeten heeft en dat mijn smakelijk verhaal verder bij niemand zijn eetlust verpest.

Gymp dus ook natte onderbroeken, Dier

Tx voor de felicitaties, ben echt zo aan het genieten vandaag van heerlijke weer. Dochter loopt lekker te rommelen buiten met zand en water. Is het voor jullie ook lekker of toch nog te warm?

Moet nog eten halen, heb al bedacht dat we als toetje tiramisu gaan eten, echt zin in!

Lekker tijd voor jezelf, Inad, is inderdaad ook wel erg fijn.

Mooie buikenfoto's trouwens op hyves. Flink gegroeid weer. Ben wel blij dat die van mij weg is, maar ook wel weer definitief, zo'n afscheid...

Zoon zit trouwens ónder de pukkeltjes, echt geen gezicht. Bezoek krijgt hem denk ik maar met muts te zien, hihi. Hoop dat ze gauw weer weg zijn, want het is echt niet mooi. Ze zitten ook gewoon overal: wangen, neus, kin, voorhoofd.
Net op controle geweest. Even het inleidingsbeleid besproken. We wachten nog één weekje dus controle a.s maandag en dan dinsdag of woensdag inleiden. Hoop nog steeds dat we het niet halen natuurlijk! Maar vind het prettig die duidelijkheid. Voel me er goed bij.
quote:Aruba schreef op 31 augustus 2009 @ 18:22:

Net op controle geweest. Even het inleidingsbeleid besproken. We wachten nog één weekje dus controle a.s maandag en dan dinsdag of woensdag inleiden. Hoop nog steeds dat we het niet halen natuurlijk! Maar vind het prettig die duidelijkheid. Voel me er goed bij.

Dat is fijn Aruba, mooi op tijd dus!

Je hoeft nog steeds maar 1 keer in de week?
Ja dat wel. Ze hebben even het vruchtwater en de placenta gecheckt en mocht ik tussendoor willen komen dan kan dat maar zie niet in waarom. Voel hem soms minder maar nog vaak genoeg dus dat zit goed.

Hey Star, 9-9-2009 he
Dat is wel prettig, want elke twee dagen naar VK moeten is best wel vervelend als je met 5 minuten weer buiten staat. Ik mag morgen weer, ben benieuwd.

Ooooooo ja woensdag is echt 09-09-2009
Maar wat doen ze dan elke keer dan? Alleen wegen, bloeddruk en luisteren?

Dier had ook vanavond controle he. Misschien wel gestript. Hebben we morgen de eerste september baby.
Ik heb toen wel een aantal keer een CTG gehad, maar dat was volgens mij meer omdat ik minder leven voelde. Weet het niet eens meer
Moet volgende week ook wel weer even aan de CTG ja. Maar van vorige week was zoals ze zei: "een plaatje''

Was zo bang dat ze je strikt tot 42 weken zouden laten doorlopen. We hebben net maar friet oorlog met frikandellen gehaald om het te vieren.

Hoop je nog dat ze morgen iets gaan doen/zeggen Star?

Rebbel, al genoten van je Tiramisu?
Rebbel dat ik daar overheen gelezen heb zeg? Nu ik het lees weet ik het wel weer. Gympy is dus vast bevallen en ik hoop dat we snel iets horen. Zal ik haar anders een berichtje sturen via Hyves als dat kan? Of zou ze dat niet prettig vinden? Het is nu wel een hele tijd geleden.

Lekker dat je zo geniet van verjaardag Rebbel en Tiramisu als toetje . Tssss...durf je wel tegen al deze hormoonbommen . Maarre lekker geniet ervan. Hier niet zo bizar warm dus prima te doen.

O ja dat is ook zo als je overtijd gaat moet je om de 2 dagen. Bij mij was het gewoon even korte check inderdaad, bloeddruk meten en dat was het.

Ik ben niet gestript dat doen ze pas met 41 weken hier. Fijn dat je een inleidgesprek hebt gehad Aruba. Fijn om te weten he! Hopen dat het inderdaad deze week gebeurd. Heb je nog voorweeen ghad na zaterdag?

Haha lekker om te vieren met patat, krijg ook zin in jammie jammie.

Mijn bloeddruk was gelukkig weer wat hoger vergeleken met vorige keer dus wie weet toch wat aan de gang. Nog netjes want 70/130 maar wel verschil met 55 onderdruk.

Hopelijk die van jou morgen ook Star?

Haha Inad tot op heden had ik het alleen met jou maar ik ga Star nu ook betrekken in mijn verweekte hersengebeuren haha.

Stoer zeg dat ze hele dag heeft volgehouden en jij de tijd voor jezelf hebt.

Vis hoe is het bij jou? Blijft ook heerlijk rommelen he?
Fijn dat jullie alles zo goed bijhouden.

Nog steeds geen nieuws van Aapje.

Nala en Gympie.... ook duidelijk afwezig.

Hier vandaag voor 't eerst helemaal alleen de kids klaargemaakt voor school en naar school gebracht.

Ik moet in ieder geval ervoor zorgen dat Moppie op tijd gegeten heeft, voordat de twee anderen mijn aandacht opeisen.

Dat betekent om 6.45 wakker worden. Zodat Moppie om 7.15 klaar is. Dan zelf douchen en aankleden. Om 7.30 de kinderen wakker maken ontbijten aankleden, tanden poetsen , haren goed doen, tassen inpakken en om 8.10 uur naar school.

Dat is wel weer even wennen.

Morgen komt er iemand van het consultatiebureau langs... Moet nog even de vragenlijst invullen. Wat een idiote vragen zijn dat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven