Jaaa...Eind aug/begin sept 2009
vrijdag 7 augustus 2009 om 14:09
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
zondag 30 augustus 2009 om 11:20
Murning! MELD!!!
Gister een gezellige avond gehad en het nog behoorlijk lang vol gehouden.
De laatste jaren was het vaak de mannen buiten, vrouwen binnen. Maar nu zaten we gewoon eens gemengd.
Was echt leuk en dan is het gesprekstof ook eens anders.
Vannacht weer die heftige krampen gehad, dat ik soms gewoon ff niet meer kon bewegen.
Volgens mijn schoonzus is mijn buik in een paar dagen tijd ook weer onwijs gezakt.
Wordt iig hard gewerkt in mijn buik.
Straks komen oom en tante nog ff huis kijken en vanaaf eten bij mijn paps en mams.
Was vannacht al heel erg nieuwsgierig of er al nieuws van je was Dier. Dus ff in bed nog liggen internetten.
Maar er is dus nog steeds geen beeb.
Inad, goed werk verricht hoor, al die klusjes gedaan!
En ook lekker met je mannetje eruit geweest.
Momo, hoe is het nu met je?
Lekker hoor Aapje, dat de schutting staat!
Balen dat het zo druk was bij de bios Aruba. Maar je hebt wel je McFlurry gescoord!
Vis, doe je best he vandaag.
Oh en straks weer eens een lekkere glas Boswandeling. Ga er steeds meer naar snakken!
Gister stond de filet american ook op tafel, nog ff....
Gister een gezellige avond gehad en het nog behoorlijk lang vol gehouden.
De laatste jaren was het vaak de mannen buiten, vrouwen binnen. Maar nu zaten we gewoon eens gemengd.
Was echt leuk en dan is het gesprekstof ook eens anders.
Vannacht weer die heftige krampen gehad, dat ik soms gewoon ff niet meer kon bewegen.
Volgens mijn schoonzus is mijn buik in een paar dagen tijd ook weer onwijs gezakt.
Wordt iig hard gewerkt in mijn buik.
Straks komen oom en tante nog ff huis kijken en vanaaf eten bij mijn paps en mams.
Was vannacht al heel erg nieuwsgierig of er al nieuws van je was Dier. Dus ff in bed nog liggen internetten.
Maar er is dus nog steeds geen beeb.
Inad, goed werk verricht hoor, al die klusjes gedaan!
En ook lekker met je mannetje eruit geweest.
Momo, hoe is het nu met je?
Lekker hoor Aapje, dat de schutting staat!
Balen dat het zo druk was bij de bios Aruba. Maar je hebt wel je McFlurry gescoord!
Vis, doe je best he vandaag.
Oh en straks weer eens een lekkere glas Boswandeling. Ga er steeds meer naar snakken!
Gister stond de filet american ook op tafel, nog ff....
zondag 30 augustus 2009 om 11:23
Ik was ervan overtuigd dat er nu wel wee babynieuws zou zijn, maar helaas. Raar lijkt me dat Aruba en DIer dat de uitgerekende dag gewoon voorbij gaat zonder dat er iets gebeurd. Daar heb je dan toch heel wat maanden naar uitgekeken. Maar jullie verhalen klinken wel spannend. Dus wie weet een dagje later. Vis even kijken hoe stipt jou kleine is. Star een dag te vroeg is ook wel leuk.
Hmm Gympy is dus een tijdje niet gesignaleerd. Altijd spannend, maar misschien heeft ze tip van Der wel ter harte genomen en meld ze zich een paar dagen niet (en leest ze gniffelend alle speculaties).
Mmomo, eng verhaal van stolsel enz. Kan me voorstelllen dat je ervan schrikt.
Inad, goede acties van jou en Ier. ik vind je nog snel met je klossen. Wij hebben ze er gister ook maar onder gezet. We dachten eerst kan ook wel als de weeen beginnen. Maar vriend kreeg nesteldrang en was toch bang dat het net zo snel zou lukken. Dus nu toch maar gedaan. Maar ging eigenlijk heel makkelijk.
Nala lief van vriend dat je lekker mag zeuren (en anders doe je het gewoon hier).
Zo en nu ga ik ff zeuren. Heb laatste dagen steeds meer last van linkerbeen gekregen. Alles doet zeer, opstaan, omdraaien, optillem. KAn broek en sokken amper aankrijgen (of althans kana wel maar doet zeer) Kan alleen nog met kleine ppasjes lopen. Probeer mezelf te troosten dat ik " geluk " heb dat ik het nu pas heb en niet al een aar maanden geleden. Maar toch baal er wl van dat ik me wat inder mobiel voel. Dus Star, ik laat die hakken maar aan jou over
Hmm Gympy is dus een tijdje niet gesignaleerd. Altijd spannend, maar misschien heeft ze tip van Der wel ter harte genomen en meld ze zich een paar dagen niet (en leest ze gniffelend alle speculaties).
Mmomo, eng verhaal van stolsel enz. Kan me voorstelllen dat je ervan schrikt.
Inad, goede acties van jou en Ier. ik vind je nog snel met je klossen. Wij hebben ze er gister ook maar onder gezet. We dachten eerst kan ook wel als de weeen beginnen. Maar vriend kreeg nesteldrang en was toch bang dat het net zo snel zou lukken. Dus nu toch maar gedaan. Maar ging eigenlijk heel makkelijk.
Nala lief van vriend dat je lekker mag zeuren (en anders doe je het gewoon hier).
Zo en nu ga ik ff zeuren. Heb laatste dagen steeds meer last van linkerbeen gekregen. Alles doet zeer, opstaan, omdraaien, optillem. KAn broek en sokken amper aankrijgen (of althans kana wel maar doet zeer) Kan alleen nog met kleine ppasjes lopen. Probeer mezelf te troosten dat ik " geluk " heb dat ik het nu pas heb en niet al een aar maanden geleden. Maar toch baal er wl van dat ik me wat inder mobiel voel. Dus Star, ik laat die hakken maar aan jou over
zondag 30 augustus 2009 om 12:52
Hé Pipi, wat vervelend van je been. Weet je waar het aan ligt? zit er een zenuw bekneld door je buik ofzo?
Star, ja ik ken dat percentage van 4%, maar dat is natuurlijk 4% van alle baby's. Het percentage voor baby's die op 40 weken nog in de buik zit is ongetwijfeld een stuk hoger. Als dat niet zo is wordt het tijd dat medici een nieuwe methode gaan ontwikkelen om de uitgerekende datum te bedenken .
Klinkt weer heel gezellig Nala, jouw avond. Mijn buik zit sinds vrijdag ook een stuk lager...
Tia Maria zelf stoken Dier? Hoe doe je dat?
Star, ja ik ken dat percentage van 4%, maar dat is natuurlijk 4% van alle baby's. Het percentage voor baby's die op 40 weken nog in de buik zit is ongetwijfeld een stuk hoger. Als dat niet zo is wordt het tijd dat medici een nieuwe methode gaan ontwikkelen om de uitgerekende datum te bedenken .
Klinkt weer heel gezellig Nala, jouw avond. Mijn buik zit sinds vrijdag ook een stuk lager...
Tia Maria zelf stoken Dier? Hoe doe je dat?
zondag 30 augustus 2009 om 13:00
Over gemiddelde zwangerschapsduur voor first time moms:
In 1990, researchers (Mittendorf, et al) re-examined this issue for modern American women. Results indicated that, for first-time Caucasian moms, an average pregnancy lasts 274 days from conception (approximately 288 days from the last menstrual period).
288 dagen komt neer op 41w1d ... Dus nog een dikke week te gaan
In 1990, researchers (Mittendorf, et al) re-examined this issue for modern American women. Results indicated that, for first-time Caucasian moms, an average pregnancy lasts 274 days from conception (approximately 288 days from the last menstrual period).
zondag 30 augustus 2009 om 16:57
quote:Visotsky schreef op 30 augustus 2009 @ 13:00:
288 dagen komt neer op 41w1d ... Dus nog een dikke week te gaan En second time moms?
288 dagen komt neer op 41w1d ... Dus nog een dikke week te gaan En second time moms?
zondag 30 augustus 2009 om 18:01
He ladies , dat schiet allemaal niet erg op. Jullie laten gewoon de uitgerekende datum voorbij gaan!!
Ben anderhalve dag niet op het forum en moet 7 pagina's teruglezen! Erg gezellig..
Wij hebben twee dagen doorgebracht aan het water in Warmond. Heerlijk!!
Met Moppie gaat nog steeds alles goed. Ik zag wel een aantal ander emeiden mat kids van 3 maanden en van 6 maanden. Wat zijn die babies dan alweer groot, van mij mag ze nog wel even zo lekker klein blijven.
Ben anderhalve dag niet op het forum en moet 7 pagina's teruglezen! Erg gezellig..
Wij hebben twee dagen doorgebracht aan het water in Warmond. Heerlijk!!
Met Moppie gaat nog steeds alles goed. Ik zag wel een aantal ander emeiden mat kids van 3 maanden en van 6 maanden. Wat zijn die babies dan alweer groot, van mij mag ze nog wel even zo lekker klein blijven.
zondag 30 augustus 2009 om 18:18
Haha het is niet echt stoken. Je koopt een fles met jonge jenever, je gooit er een aantal koffiebonen in, suiker etc en dat laat je paar weken staan heerlijk. Als jullie het echte recept willen, geef je maar een gil dan gooi ik die op Hyves 
Leuk dat de avond zo geslaagd was Nala en ik hou ook niet van als mannen en vrouwen apart zitten. Nog even en dan mag je los met de filet. Heerlijk idee he!
Let inderdaad maar even op been Pipi en hopen dat het alleen ongemakkelijk is en verder niets. Je kerel had ook opeens last van nesteldrang, grappig is dat.
Pauwei wat leuk dat jullie even weg zijn geweest en hebben genoten. Gaat hard he met die kleintjes. Zag vandaag nog foto's van Nesta van vorig jaar vakantie, ook zo'n verschil!
Vis ik neem aan dat jij nu ligt te puffen . Mooi die theorieen...ik hoop dat Aruba gelijk heeft en dat het deze week is. Is het nu rustig bij jou Aruba?
Nu even bob de bouwer kijken met kleine man!
Leuk dat de avond zo geslaagd was Nala en ik hou ook niet van als mannen en vrouwen apart zitten. Nog even en dan mag je los met de filet. Heerlijk idee he!
Let inderdaad maar even op been Pipi en hopen dat het alleen ongemakkelijk is en verder niets. Je kerel had ook opeens last van nesteldrang, grappig is dat.
Pauwei wat leuk dat jullie even weg zijn geweest en hebben genoten. Gaat hard he met die kleintjes. Zag vandaag nog foto's van Nesta van vorig jaar vakantie, ook zo'n verschil!
Vis ik neem aan dat jij nu ligt te puffen . Mooi die theorieen...ik hoop dat Aruba gelijk heeft en dat het deze week is. Is het nu rustig bij jou Aruba?
Nu even bob de bouwer kijken met kleine man!
zondag 30 augustus 2009 om 18:25
quote:Visotsky schreef op 30 augustus 2009 @ 13:00:
Nou verander mijn uigerekende datum dan maar in 15 sept . Vlos zei van de week idd tegen mij dat eerste kinderen vaak wat later kwamen, had dit zeker ok net gelezen .
Pauwie, jou dag klinkt ook lekker hoor. Lekker weg met de kleine
Vorige week heb ik been nog ter sprake gebracht bij vlos, maar was toen nog wat minder erg. Zij wist ook niet zo goed wat het was. Vandaag wel ff gegoogled en kwam klachten tegen dat helft van zwangere vrouwen deze klachten hebben (alhoewel het ier lijkt mee tevallen) en dat het ligt aan zwakker worden van banden en spieren. Ook bij bekkeninsabiliteit kwamen deze klachten voor, maar niet altijd als je deze klachten had is het echt bekkeninstabilitiet volgens internet.
Verder kan ik wel alles (en doe ik ook wel) maar doet wel allemaal pijn.
Vandaag met fiets naar natuurgebied gegaan. Nog
een klein stukje gewandeld, en als ik even op gang ben gaat het wel maar loop een stuk langzamer door kleine pasjes. Toen verder nog een stukje gefietst omdat dat wel goed gaat.
En nu is vriend lekker pannenkoeken voor mij aan het bakken.
En ik wacht geduldig af tot de volgende baby......
Nou verander mijn uigerekende datum dan maar in 15 sept . Vlos zei van de week idd tegen mij dat eerste kinderen vaak wat later kwamen, had dit zeker ok net gelezen .
Pauwie, jou dag klinkt ook lekker hoor. Lekker weg met de kleine
Vorige week heb ik been nog ter sprake gebracht bij vlos, maar was toen nog wat minder erg. Zij wist ook niet zo goed wat het was. Vandaag wel ff gegoogled en kwam klachten tegen dat helft van zwangere vrouwen deze klachten hebben (alhoewel het ier lijkt mee tevallen) en dat het ligt aan zwakker worden van banden en spieren. Ook bij bekkeninsabiliteit kwamen deze klachten voor, maar niet altijd als je deze klachten had is het echt bekkeninstabilitiet volgens internet.
Verder kan ik wel alles (en doe ik ook wel) maar doet wel allemaal pijn.
Vandaag met fiets naar natuurgebied gegaan. Nog
een klein stukje gewandeld, en als ik even op gang ben gaat het wel maar loop een stuk langzamer door kleine pasjes. Toen verder nog een stukje gefietst omdat dat wel goed gaat.
En nu is vriend lekker pannenkoeken voor mij aan het bakken.
En ik wacht geduldig af tot de volgende baby......
zondag 30 augustus 2009 om 19:16
Vind ik heerlijk die dingen. Maar er moest toch nog 100 gram suiker in hoor voor 4 koeken van gemiddelde grootte.
2 eieren
100 gram bloem
100 gram suiker (mag ook vanillesuiker of basterdsuiker)
2 theelepels bakpoeder.
Even goed mixen. Eerst de eieren en het suiker en dan de rest. (liefst met mixer 5 minuutjes) en dan ongeveer 15 minuten bakken op 180 graden tot ze goudbruin zijn.
Bakken op bakpapier of plaat invetten.
Hartstikke makkelijk, vind Ceetje vast leuk.
2 eieren
100 gram bloem
100 gram suiker (mag ook vanillesuiker of basterdsuiker)
2 theelepels bakpoeder.
Even goed mixen. Eerst de eieren en het suiker en dan de rest. (liefst met mixer 5 minuutjes) en dan ongeveer 15 minuten bakken op 180 graden tot ze goudbruin zijn.
Bakken op bakpapier of plaat invetten.
Hartstikke makkelijk, vind Ceetje vast leuk.
zondag 30 augustus 2009 om 21:03