Het Bezemtopic

05-08-2009 21:43 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.

Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
En de minder snelle versie?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
ik was er weer, weer thuis van het werk

ga vandaag niet meer bezemen, alleen even boodschappen doen en dan lekker in mijn hangmat

recept ziet er lekker uit fuss

hpl, respect, ik kom echt niet zo vroeg mijn bed uit als ik laat heb of vrij.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hier wordt het ook al geen paella.

Maar pizza van C1000 , Tut is er gek op, wij eigenlijk niet dus we eten bijna nooit pizza, maar ach, laat ik t kind maar eens verwennen
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
ik ga voor de kip-advocado salade. Het zal mij benieuwen
Klinkt goed Its, vertelvertel!

Ik heb nog steeds geen boodschappen gedaan.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Die Marokkaanse kip ga ik op 1 van mijn vrije dagen maken. Lekker met kikkererwten
# bakje groene pestodressing (100 g)

# 3 eetlepels slagroom

# 150 g kipfilet in plakken van ca. 1/2 cm dik (vleeswaren)

# 2 avocado's

# 2 bakjes bleekselderijsalade (` 150 g)

# zout

# 4 shoarmabroodjes

Pestodressing en room door elkaar roeren. Kipfilet in repen snijden. Avocado's schillen en in blokjes snijden. Kipreepjes, avocadoblokjes en bleekselderijsalade en dressing door elkaar scheppen. Op smaak brengen met zout. Broodjes in broodrooster lichtbruin roosteren. Bovenkant met mesje opensnijden. Broodjes vullen met kip-avocadomengsel en direct serveren.

dit is voor twee personen, nikki
zo de boeken zijn op de post, dus morgen of overmorgen gaan er pakketjes bezorgd worden

nu echt in de hangmat
Fijn dat de boeken op de post zijn.

Zal ik de verzendkosten dan betalen Its?
Ah leuk, een pakketje! Dochter zal blij zijn.

Ja, voor verzendkosten even je rek.nr doormailen Its.

Wij eten vanavond bloemkool met roomsaus, rundergehakt en aardappelschijfjes in een ovenschotel.

Een beetje van mezelf en een beetje van Maggi

Veel gewassen en gevouwen vandaag.

Keuken aan kant gemaakt

Fornuis en afzuigkap gepoetst.

Kleintje en vriendinnetje geholpen bij het bakken van een cake.

Wat C1000 boodschappen gedaan.

Zometeen dus:

Koken (oudste gaat helpen)

Eten

Een forse wandeling met manlief.

Knock-out gaan.

Had ik al verteld dat ik een waaaaanzinnig leuk weekend heb gehad?
ik zal jullie strakjes even een mailtje sturen via hyves. Voor de rest hoef ik er echt niets voor terug. Ben al blij dat ik mensen hier een plezier mee doe
Wij eten toch maar pizza uiteindelijk

Heb vandaag 2x de muur gedaan, en nu geen puf meer om te koken. Geen tijd ook gehad voor boodschappen want kreeg bezoek. Nu lopen naar het station, fiets naar de fietsenmaker daar brengen en eten meenemen.
Ik kom alleen even

Heb een super leuk weekend gehad, we zijn met een heel stel op pad geweest en hebben genoten maar heb nu eigenlijk nog een weekend nodig om ervan bij te komen...uitgebreid reageren laat dus nog even op zich wachten.

Fijne avond allemaal!
Haha, klinkt net als zo'n vakantie waarna je vakantie nodig hebt om weer uit te rusten

Druifje, moest vandaag aan je denken, hoe gaat het intussen met je?

Zoeb, wat fijn dat het zo goed lijkt te gaan met man!

Gold, ik ga vandaag of morgen even de filmpjes bekijken

Pips, de langzame versie is met echte tomaten Dus iets meer snijwerk. Verder geen andere dingen. Mocht je nog meer Marokkaanse recepten willen, roep maar, ik ken er nog een aantal.

Mamz, hoe is het gegaan met de jongens en hun vader? En met jou?

Wat is het nog heerlijk buiten zeg! Ik wilde eigenlijk in bad, maar dat is gewoon zonde van het mooie weer. Dus nu zit ik lekker buiten

Heb vandaag weer zo gruwelijk hard gewerkt. Ben wel trots op mezelf, maar het gaat me nog niet snel genoeg met klussen. Wil eigenlijk deze week de woonkamer op orde hebben maar ik geloof niet dat ik de hele kast al wit ga krijgen. Nou ja, ik zie het wel. Het is een ikeakast, dus ik kan natuurlijk beginnen met een stukje en er later meer bij te zetten.

Lief heeft de goudvis verschoond, fijn!

Slaap lekker alvast
Goeienavond! Eerste werkdag na de vakantie zit erop (ik kan er maar niet aan wennen dat ik als een oud lijk moet leven of anders instort). Beetje bijtijds naar huis gegaan want als het goed is krijg ik zostraks nog bezoek van spv-er.

Ik ben ook zo iemand die niet tegen de eerste duistere dag na de zomerzon kan, Goldie :( Hoop op een lange, lange, nazomer.
Fuss, ik ben razend benieuwd naar je huis, de kleuren klinken heel spannend..

Ex blijft gewoon zichzelve, ben er gister geen geld aan kwijtgeraakt, kinderen hoefden hem kennelijk alleen maar om zich heen te voelen want ze hadden geen behoefte om met hem te praten..
Poeh, nu nog een gesprek. Dat zou te laat voor mij zijn hoor. Ik merk nu al dat de dagen korter worden....

Ik zet wel even een foto op de BH, is er eentje van vanmorgen.
Vermoed dat het gesprek niet meer doorgaat, ze is al twintig minuten over tijd. En daar ben ik inderdaad niet rouwig om. Zoveel valt er momenteel niet te bespreken.
Wat een lekkere recepten komen hier voorbij zeg..

Zit zelf net uit te buiken na een heerlijk culinaire uitspatting van vriend. Net ook nog heel fout een sundae gehaald.. voel me wel een beetje volgegeten en slecht nu..

Fijn dat je er weer bent Boro, hoop dat je je beter voelt.

Ik hoop ook op een lange na-zomer, word er een beetje sip van dat het nu alweer zo vroeg donker is enzo. Hou ook wel van de herfst maar wil nu gewoon nog meer zomer!

1609 lekker zo'n weekend weg.

Fus, je mag ook trots zijn op jezelf.. je weet in mijn ogen.. ben je opper-bezemer

Ga filmpje kijken! Daaaaag!
Het eten hier was niet toppie.

Ik had de bloemkool niet lang genoeg voorgekookt dus die was niet helemaal gaar...

Tjonge Mamz, je zit er maar mooi mee, met die ex-bla....

Is je afspraak nog gekomen?

Wij hebben net 34 minuten stevig doorgewandeld. Het was nog heeerlijk buiten!

Ik ga voor die lange na-zomer ja!

Zometeen douchen en dan plat.

Vriendinnetje blijft bij kleintje slapen, maar ik vermoed dat ik we door het gegiechel heen slaap
Niet te geloven waar mensen een topic over openen zeg. Brr. moet nog lang niet aan die winter denken. Ik verlang altijd meteen na nieuwjaar al naar de lente.

Net zag ik een topic voorbij komen: "Zwanger na heupoperatie."

Dan krijg ik toch visioenen van een chirurg die iets anders heeft gedaan dan opereren. Maar ik heb het verder dan ook niet gelezen.

Iemand schreef ook dat we een slechte zomer hebben gehad. Ehhhh.... Wat verstaat zij dan onder een goede zomer. Ik vind dat we geen klagen hebben gehad.

Nee van mij mag het tot ver in oktober nazomeren.
quote:Zoebie schreef op 31 augustus 2009 @ 21:37:

Net zag ik een topic voorbij komen: "Zwanger na heupoperatie."

Dan krijg ik toch visioenen van een chirurg die iets anders heeft gedaan dan opereren. Maar ik heb het verder dan ook niet gelezen.
Weet iemand van jullie trouwens hoe ik de datum en tijd van mijn digitale foto's af kan krijgen?

Het lukte me op vakantie niet om die functie uit te schakelen, en nu staat het dus op elke foto...

Idiote funtie ook trouwens, wie wil er nou de datum en tijd op zijn foto's hebben staan? In oranje??!
Hizzel dat ligt eraan welk merk toestel je hebt.

Het is bij iedere camera weer anders.

Bij mijn toestel staat het onder het plaatje van de camera en dan zie je een stempeltje onderaan het heet datumstempel daar kan ik het uitzetten. Maar ik heb een Kodak.
Joechei! Hoe is het?

Net rijles achter de rug, straks lekker naar bed. Mr N is de laatste paar dagen nogal zielig, hij slaapt slecht want de hechtingen doen natuurlijk als de boel strak staat zeg maar.

Hij vergeet alleen dat wanneer hij slecht slaapt, ik ook geen oog dicht doe. En ik moet er om 545 uit :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven