Moderator Overig
woensdag 15 april 2009 om 22:41
Lieve forummers,
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
maandag 31 augustus 2009 om 19:34
Ik vind het prima dat ie is uitgezet. Ik zag laatst dat ik er bij stond, terwijl ik alleen aan het lezen was en niet ingelogd stond (want op kantoor). Dan vind ik het erg vreemd dat ie er toch bij staat, absoluut geen behoefte aan.
Blij met het uitzetten dus!
Blij met het uitzetten dus!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
maandag 31 augustus 2009 om 20:17
Ik vind het ook prima dat hij uitstaat. Ik denk dat de klachten vooral te maken hebben met het feit dat je als optie kunt kiezen dat je niet wilt verschijnen in de WieHier. Dat werkt echter niet. Je verschijnt er toch, ondanks dat je het vinkje 'nee' hebt aangeklikt. En inderdaad, wat Zusje zegt, op het werk kan dat lastig zijn maar ook op andere momenten hoeven anderen niet altijd te zien of je al dan niet op het forum bent.
maandag 31 augustus 2009 om 22:13
quote:Viva Angel5 schreef op 31 augustus 2009 @ 22:07:
Omdat al meerdere topics zijn over de blogs, bijvoorbeeld
De Bloggers
Een reikende (blog)hand voor Viva
Voor elk ei wat dwars zit hoeft er geen nieuw topic te komen
Nou, dan heb ik nog wel wat topics voor je die gesloten kunnen worden hoor. Dit slaat natuurlijk nergens op.
Omdat de discussie jou niet boeit, moet er een slot op.
Omdat al meerdere topics zijn over de blogs, bijvoorbeeld
De Bloggers
Een reikende (blog)hand voor Viva
Voor elk ei wat dwars zit hoeft er geen nieuw topic te komen
Nou, dan heb ik nog wel wat topics voor je die gesloten kunnen worden hoor. Dit slaat natuurlijk nergens op.
Omdat de discussie jou niet boeit, moet er een slot op.
maandag 31 augustus 2009 om 22:20
quote:Jaschenca schreef op 31 augustus 2009 @ 21:36:
De eerste keer dat in mijn forumcarriere dat ik een bericht type en het topic in tussentijd mooi gesloten is! Voelt vreemd...waar blijft mijn ei?
Die kun je mailen naar verloreneieren@viva.nl
Wij zorgen voor opvang en goede verzorging
De eerste keer dat in mijn forumcarriere dat ik een bericht type en het topic in tussentijd mooi gesloten is! Voelt vreemd...waar blijft mijn ei?
Wij zorgen voor opvang en goede verzorging
maandag 31 augustus 2009 om 22:21
quote:Vinyl schreef op 31 augustus 2009 @ 22:20:
[...]
Wij zorgen voor opvang en goede verzorging Ja, ja tot pasen zeker
[...]
Wij zorgen voor opvang en goede verzorging Ja, ja tot pasen zeker